Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

volt autója

gondolom ha látja, ogy folyik csak kicseréli

bár én se cseréltem még egyiket se pedig kellene 3mat is, de egyenlőre egyik az ami olyan mértékő, hogy foglalkozni kell vele, de azért meg szét kell bontani az egész kocsit :S

szóval marad még egy darabig.

Volt autója, de szerintem nem hobbiból kérdezte meg, hogy mit kell tenni. Írta is.

Link to comment
Megosztás:

C20XE szakik help! :)

tegnap raktuk össze a kocsimat és a motortérbe bepillantva a SFI doboz mellett menetirány szerinti jobb oldalon benyúlva találtam egy vastag piros kábelt, aminek a végén olajos szivacs van és csak lóg a levegőben... Valahova a szívósor alá megy, de pontosan nem láttam hogy hova. Ez vajon valahonnan kieshetett?

A másik dolog az hogy a kipörgésgátlómat nem tudom kikapcsolni, eddig mindíg erőlködött elindulásnál aztán 300mután feladta és kigyulladt az ETC felirat a műszerfalon, most az istenért sem tudom kikapcsolni, a gombbal sem. Viszont nem is nagyon működik mert tegnap simán megforgattam a kerekeket akárhol.

Lehet összefüggés a vastag piros olajos végű kábel és a kipörgésgátló között? :huh:

Előre is köszi :D

Link to comment
Megosztás:

tegnap raktuk össze a kocsimat és a motortérbe bepillantva a SFI doboz mellett menetirány szerinti jobb oldalon benyúlva találtam egy vastag piros kábelt, aminek a végén olajos szivacs van és csak lóg a levegőben... Valahova a szívósor alá megy, de pontosan nem láttam hogy hova. Ez vajon valahonnan kieshetett?

Nem lehet a generátor kábele? :huh:

Link to comment
Megosztás:

C20XE szakik help! :)

tegnap raktuk össze a kocsimat és a motortérbe bepillantva a SFI doboz mellett menetirány szerinti jobb oldalon benyúlva találtam egy vastag piros kábelt, aminek a végén olajos szivacs van és csak lóg a levegőben... Valahova a szívósor alá megy, de pontosan nem láttam hogy hova. Ez vajon valahonnan kieshetett?

A másik dolog az hogy a kipörgésgátlómat nem tudom kikapcsolni, eddig mindíg erőlködött elindulásnál aztán 300mután feladta és kigyulladt az ETC felirat a műszerfalon, most az istenért sem tudom kikapcsolni, a gombbal sem. Viszont nem is nagyon működik mert tegnap simán megforgattam a kerekeket akárhol.

Lehet összefüggés a vastag piros olajos végű kábel és a kipörgésgátló között? :huh:

Előre is köszi :D

Egy képet csinálhatnál róla...

Link to comment
Megosztás:

Nekem az lenne a kérdésem, mennyire bonyolult C14NZ motorban hidrotőkéket cserélni? Van itt olyan, aki már csinált ilyet?

sztem nem különbözik a többi 8szelepes cserétől, lekell venni a tengelyházat...vagyis azt nem tudom h külön egyszerübb vagy lehet e kivenni a tengelyt... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Szerencsésen széthullott a kat a pirosban, csörög mint a fene. :huh: Pedig reméltem hogy csak a hővédő lemez adta meg magát.

Mennyit nem szégyellnek elkérni kipufosok egy katcseréért?

Hát ha egyszer én is eljutok ebbe a fázisba akkor egy cső megy a helyére, nincs kb 30-am egy katalizátorrara.

Link to comment
Megosztás:

tudna valaki segiteni mit jelenthet a kovetkezo :

olajbetolto zárósapka emulzios

nivopálca is emulzios kissé

kb . 2 mm-el magasabb az olajszint

de a tagulási tartályban a viz tiszta ,nem olajos

kipufogó nem füstől fehéren

a kocsi jol megy

koszi

Azt, hogy minden oké, csak a rövid távok miatt kicsapódott a víz a motortérben, ezért van fehér trutyi az olajsapkán.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.