opel16v Elküldve Március10, 2009 Megoszt Elküldve Március10, 2009 Nem hiszem. Néztem, közben írtam, 4 kört is. 10-1-7-10 villanás ismétlődve. Lambda 0130-tól 0167-ig a táblázat szerint, nekem 0130 volt amikor már volt ilyen korábban, tehát nekem is más hibakód volt rá. Mondjuk tudom, hogy a lambdája már nem 100-as, mert ZK-k is szóltak. De arra még nem volt hibakód. Viszont rángat motorféken. Kicsit ez az a problémakör, amikor a székely bácsika felkerül pestre az állatkertbe, és megáll a zsiráf előtt: "-márpedig ilyen állat nincs is" :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Március10, 2009 Megoszt Elküldve Március10, 2009 Kicsit ez az a problémakör, amikor a székely bácsika felkerül pestre az állatkertbe, és megáll a zsiráf előtt: "-márpedig ilyen állat nincs is" :huh: Mármint arra gondolsz, hogy 0170 magában, 0130 nélkül? Hát pedig ez van... Majd olvasok géppel is hibakódot, mert az országút szélés vasárnap hajnalban csak ez a villogtatás módszer votl elérhető, ami azért nem biztos, hogy a legteljesebb. ÉS ott csak 0170 volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március10, 2009 Megoszt Elküldve Március10, 2009 Mármint arra gondolsz, hogy 0170 magában, 0130 nélkül? Úgy egyáltalán a 170 gyanús. Multec vezérlőknél ez nem volt "legális" kód :huh: Mondjuk neked az újabb szériából a legelső darabok egyike van, ki tudja milyen első verziós sw van benne :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dekor Elküldve Március10, 2009 Megoszt Elküldve Március10, 2009 Üdv mindenkinek! Ki tud segíteni abban, hogy milyen hibát takar az: 1-4-10-5 hibakód? (hiba lámpa villogás) 1,4-es 16 szelepes astráról van szó. Segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 AGR szelep hibát jelez. Ki kell szedni, jól kiáztatni, kipucolni, majd egy fémlemezzel lezárva visszarakni :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 http://www.teljesitmenymeres.hu/ Szia epk! Köszi a linket, beszéltem velük, hát egy kicsit húzós, 12 ért vállalják, a Csepel műveknél van szintén egy cég, ők pedig 8-at mondtak rá! Na majd vissza viszem az üvegeket és talán abból lesz egy szép szines grafikonom! :huh: Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dekor Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 AGR szelep hibát jelez. Ki kell szedni, jól kiáztatni, kipucolni, majd egy fémlemezzel lezárva visszarakni :huh: Azt hol találom, és egyébként mire szolgál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Azt hol találom, és egyébként mire szolgál? Milyen motorod van? 16 szelepeseknél jól eldugták. Injektorház és a motor között keresd.. Asszem ott van. Környezetszennyezést csökkentő eszköz. Motorféknél visszavezeti a kipufogógázt a motortérbe. Ha jól tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dekor Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Milyen motorod van? 16 szelepeseknél jól eldugták. Injektorház és a motor között keresd.. Asszem ott van. Környezetszennyezést csökkentő eszköz. Motorféknél visszavezeti a kipufogógázt a motortérbe. Ha jól tudom. Igen 16 szelepes. Akkor igencsak ez lesz a gond, mert motorféknél jön elő a hibalámpa és ilyenkor le is áll. Köszönöm az infókat mindenkinek. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Szia epk! Köszi a linket, beszéltem velük, hát egy kicsit húzós, 12 ért vállalják, a Csepel műveknél van szintén egy cég, ők pedig 8-at mondtak rá! Na majd vissza viszem az üvegeket és talán abból lesz egy szép szines grafikonom! :huh: Üdv:BB Ja kérem, azóta itt a válsááág! :) Tavaly még nem vót... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március12, 2009 Megoszt Elküldve Március12, 2009 Motorféknél visszavezeti a kipufogógázt a motortérbe. Ha jól tudom. Nem csak motorféknél, hanem részterhelésen is. Ha kikopott a kosztól a tengelye, akkor már nem fog segíteni a tisztítás sem. viszont ha lezárod, nem fog tőle leállni :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Március13, 2009 Megoszt Elküldve Március13, 2009 Úgy egyáltalán a 170 gyanús. Multec vezérlőknél ez nem volt "legális" kód :huh: Mondjuk neked az újabb szériából a legelső darabok egyike van, ki tudja milyen első verziós sw van benne :) Kiderült. Valóban lambdaszonda volt. GYárira cserélve megszűnt. 0170 hiba volt, de 0130 nem. Hát megtudtuk, ilyen is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március13, 2009 Megoszt Elküldve Március13, 2009 Kiderült. Valóban lambdaszonda volt. GYárira cserélve megszűnt. 0170 hiba volt, de 0130 nem. Hát megtudtuk, ilyen is van. gratula :huh: mennyi volt a szonda? meg milyen moci is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
broncse Elküldve Március13, 2009 Megoszt Elküldve Március13, 2009 gratula :huh: mennyi volt a szonda? meg milyen moci is? X14XE, 96-os. Kedvezménnyel volt majdnem 30e. Elég húzós egy sima egyvezetékes szondáért. De hát ez van. Remélem bír majd pár évet, mert az előtt betett univerzális 1 éve után adta meg magát. az is kiderült, hogy miért nem volt 0130-as hibakód. A szonda valószínű nem szart még be, de mikor kivettük akkor kiderült, hogy a vége széthullott és a kipuffban kötött ki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március13, 2009 Megoszt Elküldve Március13, 2009 X14XE, 96-os. Kedvezménnyel volt majdnem 30e. Elég húzós egy sima egyvezetékes szondáért. De hát ez van. Remélem bír majd pár évet, mert az előtt betett univerzális 1 éve után adta meg magát. az is kiderült, hogy miért nem volt 0130-as hibakód. A szonda valószínű nem szart még be, de mikor kivettük akkor kiderült, hogy a vége széthullott és a kipuffban kötött ki... az szép sok - o a gyári szonda javára utángyárival még nem sok sikerélmény volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Egy '90-es A Vectra C20NE motorját fúrás és faragás nélkül beépithető az 1.4-es Astra helyére? Remélem igen :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Egy '90-es A Vectra C20NE motorját fúrás és faragás nélkül beépithető az 1.4-es Astra helyére? Remélem igen :huh: A hozzá való váltóval, féltengelyekkel, gólyalábakkal, és motortartó bakokkal igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Egy '90-es A Vectra C20NE motorját fúrás és faragás nélkül beépithető az 1.4-es Astra helyére? Remélem igen :huh: A hozzá való váltóval, féltengelyekkel, gólyalábakkal, és motortartó bakokkal igen. mivel astrába is volt c20ne de akkor már gsiből való cuccokat keress hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 A hozzá való váltóval, féltengelyekkel, gólyalábakkal, és motortartó bakokkal igen. mivel astrába is volt c20ne de akkor már gsiből való cuccokat keress hozzá. Van hozzávaló váltom (F16). Full autóm van. Gondoltam, hogy féltengelyeket, és gólyalábakat cserélnem kell. Szóval a motrtartó bakok azok nem egyeznek meg??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Van hozzávaló váltom (F16). Full autóm van. Gondoltam, hogy féltengelyeket, és gólyalábakat cserélnem kell. Szóval a motrtartó bakok azok nem egyeznek meg??? Egy camping bringa és a 28-as csepel kereke ugyanaz? :huh: :) Kb ilyen a kérdésed már bocs! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Egy camping bringa és a 28-as csepel kereke ugyanaz? :huh: :) Kb ilyen a kérdésed már bocs! Akkor, hogy kérdezzem??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Akkor, hogy kérdezzem??? Egyedül akarod megcsinálni az egész motorcsere projectet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Egyedül akarod megcsinálni az egész motorcsere projectet? Nem. A tesóm fogja csinálni, én csak a segéd vagyok. Mert? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 a képen lévő vekiről van szó igaz? :huh: szerintem nem egyezik meg a veki cuccosaival, az astra. én olyat olvastam vhol, hogy a veki és a cali alkatrészei csereszabatosak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Nem. A tesóm fogja csinálni, én csak a segéd vagyok. Mert? Na és ha már ezt is kevesled akkor mit teszel bele, V8-at? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts