Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Nem hiszem. Néztem, közben írtam, 4 kört is. 10-1-7-10 villanás ismétlődve. Lambda 0130-tól 0167-ig a táblázat szerint, nekem 0130 volt amikor már volt ilyen korábban, tehát nekem is más hibakód volt rá. Mondjuk tudom, hogy a lambdája már nem 100-as, mert ZK-k is szóltak. De arra még nem volt hibakód. Viszont rángat motorféken.

Kicsit ez az a problémakör, amikor a székely bácsika felkerül pestre az állatkertbe, és megáll a zsiráf előtt:

"-márpedig ilyen állat nincs is" :huh:

Link to comment
Megosztás:

Kicsit ez az a problémakör, amikor a székely bácsika felkerül pestre az állatkertbe, és megáll a zsiráf előtt:

"-márpedig ilyen állat nincs is" :huh:

Mármint arra gondolsz, hogy 0170 magában, 0130 nélkül? Hát pedig ez van... Majd olvasok géppel is hibakódot, mert az országút szélés vasárnap hajnalban csak ez a villogtatás módszer votl elérhető, ami azért nem biztos, hogy a legteljesebb. ÉS ott csak 0170 volt...

Link to comment
Megosztás:

Milyen motorod van?

16 szelepeseknél jól eldugták. Injektorház és a motor között keresd.. Asszem ott van.

Környezetszennyezést csökkentő eszköz. Motorféknél visszavezeti a kipufogógázt a motortérbe. Ha jól tudom.

Igen 16 szelepes.

Akkor igencsak ez lesz a gond, mert motorféknél jön elő a hibalámpa és ilyenkor le is áll.

Köszönöm az infókat mindenkinek. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Szia epk!

Köszi a linket, beszéltem velük, hát egy kicsit húzós, 12 ért vállalják, a Csepel műveknél van szintén egy cég, ők pedig 8-at mondtak rá! Na majd vissza viszem az üvegeket és talán abból lesz egy szép szines grafikonom! :huh:

Üdv:BB

Ja kérem, azóta itt a válsááág! :) Tavaly még nem vót...

Link to comment
Megosztás:

Úgy egyáltalán a 170 gyanús. Multec vezérlőknél ez nem volt "legális" kód :huh:

Mondjuk neked az újabb szériából a legelső darabok egyike van, ki tudja milyen első verziós sw van benne :)

Kiderült. Valóban lambdaszonda volt. GYárira cserélve megszűnt. 0170 hiba volt, de 0130 nem. Hát megtudtuk, ilyen is van.

Link to comment
Megosztás:

gratula :huh:

mennyi volt a szonda?

meg milyen moci is?

X14XE, 96-os. Kedvezménnyel volt majdnem 30e. Elég húzós egy sima egyvezetékes szondáért. De hát ez van. Remélem bír majd pár évet, mert az előtt betett univerzális 1 éve után adta meg magát. az is kiderült, hogy miért nem volt 0130-as hibakód. A szonda valószínű nem szart még be, de mikor kivettük akkor kiderült, hogy a vége széthullott és a kipuffban kötött ki...

Link to comment
Megosztás:

X14XE, 96-os. Kedvezménnyel volt majdnem 30e. Elég húzós egy sima egyvezetékes szondáért. De hát ez van. Remélem bír majd pár évet, mert az előtt betett univerzális 1 éve után adta meg magát. az is kiderült, hogy miért nem volt 0130-as hibakód. A szonda valószínű nem szart még be, de mikor kivettük akkor kiderült, hogy a vége széthullott és a kipuffban kötött ki...

az szép

sok - o

a gyári szonda javára

utángyárival még nem sok sikerélmény volt

Link to comment
Megosztás:

Egy '90-es A Vectra C20NE motorját fúrás és faragás nélkül beépithető az 1.4-es Astra helyére?

Remélem igen :huh:

A hozzá való váltóval, féltengelyekkel, gólyalábakkal, és motortartó bakokkal igen. mivel astrába is volt c20ne

de akkor már gsiből való cuccokat keress hozzá.

Link to comment
Megosztás:

A hozzá való váltóval, féltengelyekkel, gólyalábakkal, és motortartó bakokkal igen. mivel astrába is volt c20ne

de akkor már gsiből való cuccokat keress hozzá.

Van hozzávaló váltom (F16). Full autóm van. Gondoltam, hogy féltengelyeket, és gólyalábakat cserélnem kell. Szóval a motrtartó bakok azok nem egyeznek meg???

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.