Zsolthy Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 Nemilyen a csati Baloldalon elsöbe nincs utánna 5db egymás alatt jobboldal 1 legfölül probálgatm de gyszercsak szikázott és kiment a rádió kijelzö belsötérvilágítás biztije Remélem nagyobb kárt nem csináltam:( 1997 es astra x14nz
zocsa Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 Nemilyen a csatim baloldalon van 5db egymás alatt elsö üres utánna a 5 db jobboldalan csak fölül 1db Probálgatam de egyszer csak szikrázott és kiment a belsötér világítás rádió bisztosítéga remélem nagyobb kárt nem csináltam:(. A 2 közül egyik sem?
Zsolthy Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 De ez lesz az a 2. jobboldalon lehet nem látam a másikat:) melyikeket kell összekötni?????????
FPepe Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 De ez lesz az a 2. jobboldalon lehet nem látam a másikat:) melyikeket kell összekötni????????? Ott van a rajzon, az 5-öst és a 6-ost.
Zsolthy Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 NAgyon szépen köszön megyek kipróbálom remélem nem baxxxx ok el semmit
Zsolthy Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 Sikerült 2rövid szünet 4rövid=24 es Sebbeség érzékelö Ez mit takarhat????????És miért csak 4-5 km megtétele után jelentkezik??Mégiscsak az új müszerfal kavart be????
FPepe Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 Sikerült 2rövid szünet 4rövid=24 es Sebbeség érzékelö Ez mit takarhat????????És miért csak 4-5 km megtétele után jelentkezik??Mégiscsak az új müszerfal kavart be???? Az lehet. A sebességjeladó (útjeladó) a kilométeróra hátulján van, egy fekete kis dobozka, 2 csavarral rögzítve, egy 3-pólusú szalagkábel megy rá, fém bilinccsel rögzítve.
Udi Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 A műszeregységben lévő útszakasz jeladó nem megy azaz nincs sebbeség jel. Egy "fekete doboz"-t kell keresned a műszeregység hátulján azt kellene megnézni. Esetleg átrakni a másik műszeregységről. :blush:
Zsolthy Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 Lehet hogy azt felejtettem el visszarakni????? vagy a jeladó tönkrement??? csak az a kérdés hogy az én autómban egyáltalán van e olyan mivel nem fordulatszámérös müszerfal volt benne most meg fordulatszáméröset raktam bele?? A másik müszeregységé rámegy egyeznek???? Megnéztem a régi egységet megvan a fekete doboz de a folia miatt nemnagyon tudom étcserélni meglehet ezt valahogy oldani???
daykiller Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 Lehet hogy azt felejtettem el visszarakni????? vagy a jeladó tönkrement??? csak az a kérdés hogy az én autómban egyáltalán van e olyan mivel nem fordulatszámérös müszerfal volt benne most meg fordulatszáméröset raktam bele?? A másik müszeregységé rámegy egyeznek???? Megnéztem a régi egységet megvan a fekete doboz de a folia miatt nemnagyon tudom étcserélni meglehet ezt valahogy oldani??? Vannak olyan műszeregységek, amikben nincs benne ez a jeladó.
Udi Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 A legtöbb diesel műszeregységben nincs. :blush: Simán át lehet rakni csak óvatosan le kell venni a fém rögzítőt az nyomja a fóliát az érinkezőhöz, utána már sima ügy.
Zsolthy Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 A 3 fém rögzítőt csak kifeszegetni lehet???????amugy ez benzines 1.4 8v
Udi Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 Kicsit rá kell segíteni és szépen le fog csúszni róla, nem kell kihajtogatni. Ha benyás akkor még a nem ford.szám-os műszeregységen is kell lennie. Elképzelhető, hogy amit vettél azon hibás a jeladó.
Zsolthy Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 Szerintem amit vettem az hibás,a régit megnézegetem akkor tehát ezt agy az egyben át tudom rakni remélem:) Holnap ezzel kezdem a napot. Köszönöm szépen a gyors segítséget haalamiben elakadnék majd kérdezek :blush:
Zsolthy Elküldve Március1, 2009 Elküldve Március1, 2009 Sziasztok!! 1997 Opel astra f 1.4 8v A km óra 100 fölött kb 15 km/h át csal,ezt belehet valahogy állítani??Vagy legalább kicsit csökkenteni??
Udi Elküldve Március1, 2009 Elküldve Március1, 2009 Szia! A km óra számlapján van egy "W" szám pl: W1111 ennek meg kell egyeznie kell a régi műszeregységen lévő számmal. :blush:
Zsolthy Elküldve Március1, 2009 Elküldve Március1, 2009 Igen a szám megegyezik most 13as de a 14 es kerekek ha felkerülnek elvileg segítni fog.
Novy Elküldve Március1, 2009 Elküldve Március1, 2009 vannak a gumiabroncsra vonatkozóan váltóméretek, olyan gumit kell rá venni, és akkor nem fog annyira csalni, de 10km/h-t csal ennyiről számol be mindenki
Zsolthy Elküldve Március1, 2009 Elküldve Március1, 2009 175/70 r13 van rajt 185/60 r14 megy fel ezek a gyári méretek.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Március1, 2009 Elküldve Március1, 2009 Sziasztok!! 1997 Opel astra f 1.4 8v A km óra 100 fölött kb 15 km/h át csal,ezt belehet valahogy állítani??Vagy legalább kicsit csökkenteni?? Az hogy csal felfele 8-10%-ot az természetes sőt szándékos a gyártók részéről. (Igaz ez már 15%) Gumiméretekkel itt tudsz számolgatni: http://www.miata.net/garage/tirecalcold.html 3%-on belől még jó váltóméretnek
brezsó Elküldve Március1, 2009 Elküldve Március1, 2009 175/70 r13 van rajt 185/60 r14 megy fel ezek a gyári méretek. Az hogy csal felfele 8-10%-ot az természetes sőt szándékos a gyártók részéről. (Igaz ez már 15%) Gumiméretekkel itt tudsz számolgatni: http://www.miata.net/garage/tirecalcold.html 3%-on belől még jó váltóméretnek ..vagy megvan ugyanez a Totalcaron is a gumidoktorban.
Tápiószecső Elküldve Március2, 2009 Elküldve Március2, 2009 A km óra 100 fölött kb 15 km/h át csal,ezt belehet valahogy állítani??Vagy legalább kicsit csökkenteni?? Van valami pesti cégecske, akik be tudják lőni pontosra, de amikor én jártam arra (3-4 éve) valami 7-ért csinálták volna meg. Szokd meg, vagy keress más számozásút. Igaz akkor sem lesz pontos, de kevesebbet csalhat. És rémlik hogy valaki csinált olyat, hogy menetközben bemérte a sebességét (hosszú egyenes szakasz) gps-el, lehúzta a mutatót és visszadugta a jó helyre.
opel16v Elküldve Március2, 2009 Elküldve Március2, 2009 csak kicsit visszatérve a gyújtókábel kérdésre: Egy ismerősön keresztül kaptam egy vadi új champion gykábelt pont olyat mint amivel az elmúlt szűk egy évben közlekedtem. Beraktam és kiderült, hogy a vadi új is világít a sötétben ahol a hf-hez ér. Most ez természetes jelenség vagy egyszerűen akkora a feszültség, hogy átüt ezen a nem gyári minőségű szigetelésen? Lehet nem hiába ilyen drága a gyári? Megkérdztem opel szalonban is. ott 70eFt-ot mondtak a gyárira persze náluk is csak rendelésre menne. horror árak főleg ha összevetem az auó jelenlegi értékével. :blush: Lehet beru lesz a vége, de arra is nagyon sok az a 57eFt :lol: Hát akkor elég gagyi minőségű az a champion kábel... olyat se kell venni... Müszerfalat cseréltem benne gondolom az nem kavart be. Nem jó a sebességjeladó, ahogy mondták itt mások is. Át lehet rakni a komplett sebességmérő órát valszeg az új műszeregységbe :)
Novy Elküldve Március2, 2009 Elküldve Március2, 2009 Van valami pesti cégecske, akik be tudják lőni pontosra, de amikor én jártam arra (3-4 éve) valami 7-ért csinálták volna meg. Szokd meg, vagy keress más számozásút. Igaz akkor sem lesz pontos, de kevesebbet csalhat. És rémlik hogy valaki csinált olyat, hogy menetközben bemérte a sebességét (hosszú egyenes szakasz) gps-el, lehúzta a mutatót és visszadugta a jó helyre. erre én is emlékszem, meg valami olyan módszerre is, hogy a mutatót tekergette kézzel, és addig játszott vele, amíg magától már nem akart lentebb menni a pöcöktől. azt már nem tudom melyik irányba tekergette...
Zsolthy Elküldve Március2, 2009 Elküldve Március2, 2009 Ezt a kis km óra csalást megszokom az nem gond. Amugy meg km órát nemlehet átrakni mert nem egyeznek a fordulatszámérös nem egyezik a simával(fordulat.sz.nélkülivel)a sebbeség érzékelö jeladója sem:),hibá egyezik a számuk.
Recommended Posts