I_S Elküldve Március7, 2005 Elküldve Március7, 2005 [quote="Julio Nem igazán nagy ördöngősség, a beállítás már én is megcsináltam párszor. Sajna nálam úgytűnik a szinkronnal lesz baj, mert azt csinálja, hogy pl.: kettesben szinte a nullára le kell lassulnom, hogy be bírjam küzdeni az egyest. Édemes javíttatni a váltó szinkron problémát vagy szerezzek egy bontottat??? (mármint váltót) Julio
fehérgsi Elküldve Március7, 2005 Elküldve Március7, 2005 Tudna erről mondani valaki valamit? Mit lehet állítani házilag, és milyen eredménnyel, ill. mikor érdemes állítani (milyen hibánál?) Köszöntem!:I_S
I_S Elküldve Március7, 2005 Elküldve Március7, 2005 Sajnos a "pont ilyen " probléma leírását nem találom sehol, így nem tudom pontosan mire adtatok tanácsokat. Nekem végül is annyi gondom van a váltóval, hogy nekem is majdnem meg kell állnom, hogy 1-be tudjam tenni. Ez kizárólag szinkron probléma lehet, vagy orvosolható házilag is, mivel más a probléma forrása?
knight Elküldve Március7, 2005 Elküldve Március7, 2005 Sajnos a "pont ilyen " probléma leírását nem találom sehol, így nem tudom pontosan mire adtatok tanácsokat. Nekem végül is annyi gondom van a váltóval, hogy nekem is majdnem meg kell állnom, hogy 1-be tudjam tenni. Ez kizárólag szinkron probléma lehet, vagy orvosolható házilag is, mivel más a probléma forrása? Az előző oldalon írtam, hogy EZ nem gond... olvasd el, az Opel váltók ilyenek... (bár nekem mondjuk vette simán menet közben is, de akkor sem tesz jót neki ) Nekem viszont olyan gondom van, hogy mostanság néha álló helyzetben is nehezen veszi az 1-est meg a 2-es sem olyan mint szokott, én ezért a rudazatra gyanakszom és reménykedek, hogy nem a szinkron...
I_S Elküldve Március7, 2005 Elküldve Március7, 2005 Ok! Látom már. Én is úgy hallottam, hogy az opelek általában nem szeretik bevenni az 1-et csak álló helyzetben, de reggel nem jelent meg nekem minden komment, (nem tom mért) igy csak azt olvastam, hogy ilyen rudazat állítás, meg szinkronhiba, meg nem veszi a fránya 1-et, stb... Mostmár minden világos, úgyhogy megnyugodtam, bírja még a kicsike :)
opel16v Elküldve Március7, 2005 Elküldve Március7, 2005 Nekem is az volt a gondom a szlalomversenyeken, hogy nem tudtam visszatenni 1-be, csak ha blokkoltak a kerekek... :)
knight Elküldve Március7, 2005 Elküldve Március7, 2005 Amúgy baromi érdekes, egyik haverom olyan utcában lakik, amelynek olyan emelkedő a vége, hogy ahhoz, hogy kikanyarodjon (persze ha nem kell megállni) mindig 1-est kell kapcsolni (mert csak akkor van idő körbenézni ha kb. gyök2 vel gurulsz felfelé, mivel takar egy épület...) Szóval gyakorlatilag évek óta mindig gurulás közben kapcsol 1-et és nincs tőle baja a váltójának... De különben nekem is bevette eddig még mindig amikor kellett...
Tápiószecső Elküldve Március7, 2005 Elküldve Március7, 2005 Szerintem be lehet rakni akkor is ha gurul csak finomabban kell bánni vele. Legalábbis nekem.
Tom Elküldve Március7, 2005 Elküldve Március7, 2005 Nekem simán beveszi, még negyvennél is. Gyanítom hogy típusfuggő is a dolog.
Gepard Elküldve Március7, 2005 Elküldve Március7, 2005 A kezelési kézikönyv szerint lassuláshoz ajánlott a motorfék használat, ami különösen 1. és 2. fokozatban nagyon erős. Ez alapján az egyesbe való visszaváltás lehetséges menet közben is. Persze nem 80-nál kell megpróbálni.
opel16v Elküldve Március7, 2005 Elküldve Március7, 2005 Én már láttam párszor szétborítva a váltót, és szerintem a hülyén sűrűn fogazott szinrongyűrű miatt van ez a nehézség, hogy egybe nehezen lehet rakni. És nem hinném hogy nagyon ártana neki ha menet közbe erőltetve van, de biztos hogy hamarabb amortizálódik.
I_S Elküldve Március8, 2005 Elküldve Március8, 2005 Ok, nekem is van, hogy még gurulok és berakom 1be, és simán beveszi, de van, hogy finomkodnom kell vele, tehát alapjában véve én személy szerint nem szeretem "kíbnouni", úgyhogy vagy megállok és 1, vagy gurulok és csúszó 2.
2004tiborc Elküldve Március8, 2005 Elküldve Március8, 2005 Tisztítás és lezárás... Ezzel azt akarod mondani, hogy teljesen le kell zarni az AGR szelepet? Hogy ne tudjon nyitni? Erre megfelel egy hasonlo formara kivagott lemez amit a szelep es a motortest :?: koze fogatok? De akkor miert kell kitisztitani a szelepet?
opel16v Elküldve Március8, 2005 Elküldve Március8, 2005 Igen, ahogy mondod. Azért kell kitisztítani, mert kormos most a tengelyszár, és lezárva is meg fog akadni.
Atommanó Elküldve Március9, 2005 Elküldve Március9, 2005 Na itten van egy c20xe eladó... http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=5270 Üdv.: Atommanó
aztec Elküldve Március9, 2005 Elküldve Március9, 2005 Na itten van egy c20xe eladó... http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=5270 Üdv.: Atommanó azt akarod,h kimoderáljalak :?:
Sámli Elküldve Március9, 2005 Elküldve Március9, 2005 Volt egy problémám: Olajcsere, termosztátcsere után jelentkezett. A "motorral valami baj van" értelmű ronda sárga lámpa világított. Szakaszosan, majd folyton. Próbálgatással az alábbiak voltak megállapíthatók: 1500-as fordulatot elérve gyullad ki, és egészen addig ég, amíg tartósan nem csökken a fordulat 1000 körülre, de inkább alá. Sebességben mindez 50 és 40 kmh körül volt. Persze azonnal felhívtam a szerelőt, aki hümmögött. Olaj volt, víz volt, mantem. Másnap belenéztem, és emlékeimre hagyatkozva áthelyeztem egy vezeték futását. A teromsztól megy a motor felé és van rajta egy bizbasz. Valami csati, vagy mittoménmi. Na, nem szedtem szét, csak becsíptettem a vezetékét két gumicső közé, amik közül az egyik ki lett véve és visszatéve a szerelés során. Gondoltam, hátha nem ott vezette el a szerelő, ahol eredetileg volt, és az a baja. Vélhatően igazam lett, azóta nem pislog a lámpa. A kérdés csak az, hogy vajon megelégedhetek-e ezzel, vagy csak a tünetet szüntettem meg, és közben baj van továbbra is, azaz titkos féreg foga rág, csak én nem tudok róla? Lehet, hogy a menetszél tolta olyan helyre azt a csatlakozót, hogy jelezni támadt tőle kedve? Másra nem tudok gondolni. És ti? Köszönöm, előre is.
Laci4 Elküldve Március9, 2005 Elküldve Március9, 2005 Háát jó lenne tudni, mi volt az a bizbasz... valami vezeték? Elektromos? akkor akár lehet kontakthiba is.. és igy ebben a helyzetben érintkezik.. Nem tudsz esetleg fényképezni? Jah és lehet csak én vok lusta.. de milyen motor is?
szantozoli Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Sziaszok! Ha nyáron néha magas marad az alapjárait fordulatszám (kb. 1300), akkor a szabályozó motort kell kitisztítani? (C16NZ) Nincs erre valami tisztító adalék? És valakinek egy leírása, hogyan kell csiálni? :roll:
Atommanó Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Féktisztító spay-t szoktak e célra alakalmazni, de a te mocidnál foggalmam sincs sajnos, hol is van... :oops: Üdv.: Atommanó
szantozoli Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Szerintetek tényleg számít valamit a sportdod, sportgyertya és direkt szűrő együttes? Én nem vettem észre menettulajdonságbeli változást (gyorsulás), csak a hangja. Eleinte csak d.szűrő volt 4 pólusú GM gyertyával, a hangja nagyon ott volt, de kb.3.500-4.000-ig, azután szépen csökkent a hang, nem volt olyan űvöltő, mint addig. A gyertyát használtan kaptam, pár km-t futott állítólag, én már mentem vele úgy 12e-t. Mikor cseréljem le? Nem tesz rosszat áramlástanilag a 4 elektróda?
I_S Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Szerintetek tényleg számít valamit a sportdod, sportgyertya és direkt szűrő együttes? Én nem vettem észre menettulajdonságbeli változást (gyorsulás), csak a hangja. Eleinte csak d.szűrő volt 4 pólusú GM gyertyával, a hangja nagyon ott volt, de kb.3.500-4.000-ig, azután szépen csökkent a hang, nem volt olyan űvöltő, mint addig. A gyertyát használtan kaptam, pár km-t futott állítólag, én már mentem vele úgy 12e-t. Mikor cseréljem le? Nem tesz rosszat áramlástanilag a 4 elektróda? Hát nekem van sportdob, bár rozsda miatt cserés lesz, de funkcióját tekintve jó lenne, sport betétszűrő (azt többre tartom az esetemben mint a direktet), meg 4 pólusú sportgyertya. Eredmény: picivel jobb dinamika (dob meg szűrő), egyenletesebb motorjárás alapjáraton és könnyebb felfutás (gyertya) Fogyasztás nem változott (a dobot /áteresztő/ kompenzálta a szűrő meg a gyertya) Az igazi teljes rendszer lenne + sport gyújtókábel, de mindkettő baromi drága (nekem :) )
fehérgsi Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 azt akarod,h kimoderáljalak :?: a cikben olvastam, hogy szuromi által köszörült vezérműtengely!!!!!! :shock: Na most a gyárit lehet köszörülni??????,, hogy legyen valami teljesítmény nnövekedés?
fehérgsi Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 a cikben olvastam, hogy szuromi által köszörült vezérműtengely!!!!!! :shock: Na most a gyárit lehet köszörülni??????,, hogy legyen valami teljesítmény nnövekedés? Ha valkinek kéne , komplett moci C20XE(garantáltan szuper, kifogástalan állapotban)én tudok egy srácnak van 2 db.
etna Elküldve Március10, 2005 Elküldve Március10, 2005 Szerintetek tényleg számít valamit a sportdod, sportgyertya és direkt szűrő együttes? Én nem vettem észre menettulajdonságbeli változást (gyorsulás), csak a hangja. Eleinte csak d.szűrő volt 4 pólusú GM gyertyával, a hangja nagyon ott volt, de kb.3.500-4.000-ig, azután szépen csökkent a hang, nem volt olyan űvöltő, mint addig. A gyertyát használtan kaptam, pár km-t futott állítólag, én már mentem vele úgy 12e-t. Mikor cseréljem le? Nem tesz rosszat áramlástanilag a 4 elektróda? Komoly gyári sportdobot, ami +teljesítményt is ad, nem kapsz 50e alatt. Szakértelemmel persze házilag is lehet csinálni, de egyrészt a házi dobok úgyis elrohadnak előbb utóbb, másrészt nem véletlenül kerülnek annyiba a gyári sportdobok, piszkosul nem mindegy, mi van belül... Szvsz csak egy szép hangot érdemes megcélozni, ha sportdobot veszel. Direkt szűrőnek annyi értelme van, hogy könnyebben pörög fel a motor.. meg hallod a szíváshangot és az jó :) Sportgyertyától több értelme van a spéci gyújtókábeleknek, csak baromi drága, ami tényleg jó is :) Ugyanis 4 elektróda az lehet rosszabb, mint 2 vagy 3. Ez tuti. De konkrétan tipusokra lebontva nem hinném, hogy bárki megmondja ezt neked.
Recommended Posts