zotya975 Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Nem láttam még hf nélkül ilyen motort (kivéve wareszt). Tessék.:
conquistador Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Szia Zotya! Milyen ismerős képek, nekem erről az SE program jut eszembe, csak akkor én nem fotografáltam a mozzanatokat sajna, mert annyira izgultam, hogy csak mozgó kép lett volna belőle :blush:
conquistador Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Kérdés. Ha a hengerfej leszedődik a blokkról akkor ugye a hűtővíznek is le kell jönnie? :blush: Nem láttam még hf nélkül ilyen motort (kivéve wareszt). Szia Sanci! Nekem ugyan az a lötty ment vissza bele amikor bontották a mocit és szerintem semmi baja nem volt, bár csak a hf jött le nekem, ha teljes generál van akkor biztos más a gyerek fekvése! Mondjuk ártani biztos nem árt ha időnként frissül a cucc benne! :lol:
spzoli Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Szia Zotya! Milyen ismerős képek, nekem erről az SE program jut eszembe, csak akkor én nem fotografáltam a mozzanatokat sajna, mert annyira izgultam, hogy csak mozgó kép lett volna belőle :lol: én végig dokumentáltam :blush:
zotya975 Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 Szia Zotya! Milyen ismerős képek, nekem erről az SE program jut eszembe, csak akkor én nem fotografáltam a mozzanatokat sajna, mert annyira izgultam, hogy csak mozgó kép lett volna belőle :lol: Hát lehetett volna az is, de nekem vez.szíj szakadás alkalmából volt szétszedve a kocsi. Akkor biztattak többen is, hogy most lenne legalkalmasabb az SE-sítés, de persze pont akkor nem volt pénzem rá. :blush:
Zsoltee Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 A kocsimban világít a "Motor vezérlés üzemzavar" lámpicsek motorindítás után is. Amikor beindítottuk a venti nem volt rádugva ( csatlakozó kompatibilitási probléma miatt ) lehetséges hogy azért világít? Ha nem akkor hogyan lehet kideríteni miért? :blush:
daykiller Elküldve Február20, 2009 Elküldve Február20, 2009 A kocsimban világít a "Motor vezérlés üzemzavar" lámpicsek motorindítás után is. Amikor beindítottuk a venti nem volt rádugva ( csatlakozó kompatibilitási probléma miatt ) lehetséges hogy azért világít? Ha nem akkor hogyan lehet kideríteni miért? :blush: Szerintem azt nem érzékeli a rendszer, hogy rá van e dugva a venti, avagy üzemel-e. Villogtasd ki szerintem. :lol:
Novy Elküldve Február21, 2009 Elküldve Február21, 2009 Drága... a hf komplett felújítás Szurominál 25e ft :blush: Ha passzentos a dugó, akkor nem kell hozzányúlni a blokkhoz. Ha valamelyik állásban kotyog kicsit (álltalában középen), akkor teljes generál. Neked azért, mert az injektor felette van, és folyamatosan mossa a szutykot a benya :lol: aha de alatta is tiszta :) és láttam már ilyenből olyat ami ettől sokkal koszosabb volt...
Novy Elküldve Február21, 2009 Elküldve Február21, 2009 Szerintem azt nem érzékeli a rendszer, hogy rá van e dugva a venti, avagy üzemel-e. Villogtasd ki szerintem. :blush: tuti nem enyémen nem jelezte ki
epk947 Elküldve Február21, 2009 Elküldve Február21, 2009 IDÉZET(Novyy @ 2009-02-20 - 10:47) * nekem még nincs szűrő, de nekem is fémtiszta, hála a metabondnak sleep.gif Neked azért, mert az injektor felette van, és folyamatosan mossa a szutykot a benya :blush: Szerintem Novynak is a pillangószelep előtt van a kartergáz bevezetése, legalábbis a 18-as vastag gumicső. A vékonyabb, a 6-os, az valóban lemegy az injektor alá. http://kepfeltoltes.hu/090221/RIMG2305_www...ltoltes.hu_.jpg
zotya975 Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 Szerintem Novynak is a pillangószelep előtt van a kartergáz bevezetése, legalábbis a 18-as vastag gumicső. A vékonyabb, a 6-os, az valóban lemegy az injektor alá. http://kepfeltoltes.hu/090221/RIMG2305_www...ltoltes.hu_.jpg Igy van, úgy tudom, neki is NZ-je van. :blush:
Novy Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 Igy van, úgy tudom, neki is NZ-je van. :blush: pontosan, de Gabi nem ezt vonta kétségbe, hanem azt mondta, hogy az injektor a fszelep felett van, és arra permetezi a benyát, ezért állandóan pucolja. ez pl a hengerenkéntiseknél nem így van, és azok könyebben koszolódnak emiatt is.
zotya975 Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 pontosan, de Gabi nem ezt vonta kétségbe, hanem azt mondta, hogy az injektor a fszelep felett van, és arra permetezi a benyát, ezért állandóan pucolja. ez pl a hengerenkéntiseknél nem így van, és azok könyebben koszolódnak emiatt is. De ha szűrnéd a kartergázt, akkor nem koszolná össze a szelepet, és nem kéne mit mosni. :blush:
Novy Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 De ha szűrnéd a kartergázt, akkor nem koszolná össze a szelepet, és nem kéne mit mosni. :blush: majd fogom, ha eccer eljotok odáig :lol:
Demó Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 ...Ha nagyon-nagyon eszi, akkor nincs más hátra, motorgenerál. :)... ...A generál azt jelenti, hogy új dugók, új gyűrűk, új csapágyak, új szimmeringek, és ha ezek megvannak, akkor elviszed a gépműhelybe, ahol fúrják-marrják, majd fűzik a blokkot és a főtengelyt.... ...Az olajfogyasztás más téma, az már tényleg generálos állapot.... ...akkor inkább vegyél fel egy kis hitelt, aztán generál :blush:.... ... ahhoz mindenképpen kell gépmunka, mert a gyári méret már kicsi hozzá, a túlmérethez meg biztos kell faragni. ...Ha valamelyik állásban kotyog kicsit (álltalában középen), akkor teljes generál. Gabi, Te kapsz pénzt a különböző gépműhelyektől a reklámért? :lol:
laja Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok:) x16szr motorom cseréjénél ajánlatos váltóval együt kiemelni vagy váltoról lecsatlakozva is kilehet a motort? szerintem úgy gyorsabb lenne a manőver és egyszerübb is feltéve ha kivitelezhető?
Demó Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok:) x16szr motorom cseréjénél ajánlatos váltóval együt kiemelni vagy váltoról lecsatlakozva is kilehet a motort? szerintem úgy gyorsabb lenne a manőver és egyszerübb is feltéve ha kivitelezhető? Működik külön is, de sokkal nagyobb szívás, mint egyben kivenni és kint szerelni.
J0hnny Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 Működik külön is, de sokkal nagyobb szívás, mint egyben kivenni és kint szerelni. Mondod ezt te,aki szerint a corsából nem jön ki az 1.6 egyben...aztán mégis kijött,addig forgattuk! :blush:
spzoli Elküldve Február22, 2009 Elküldve Február22, 2009 Mondod ezt te,aki szerint a corsából nem jön ki az 1.6 egyben...aztán mégis kijött,addig forgattuk! :) ...me b@sztátok neki :blush: :lol:
opel16v Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Szerintem Novynak is a pillangószelep előtt van a kartergáz bevezetése, legalábbis a 18-as vastag gumicső. A vékonyabb, a 6-os, az valóban lemegy az injektor alá. Tök mindegy hol van bevezetve, a benya mossa folyamatosan a folytószelepházat, tehát nem tud lerakódni semmi. Gabi, Te kapsz pénzt a különböző gépműhelyektől a reklámért? :D Nem :blush: Pedig... :lol: :) Generálra érett motornál tudatosítom csak a minimális szopás irányát :D
Demó Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Nem :blush: Pedig... :lol: :) Generálra érett motornál tudatosítom csak a minimális szopás irányát :D Amíg nem mondanak kompresszió értékeket az emberek, addig miért ajánlasz motorgenerált? Biztos vagyok benne, hogy sok esetben olcsóbban és egyszerűbben meg lehet úszni a dolgot. Nekem is volt már szerencsém C20XE-hez, ami 600km-re megevett 1 liter olajat, füstölt is rendesen menet közben, mégse kellett generálozni. Elég csúnya is lenne egy minden hengeren egyenletesen 14bar felett nyomó motort megfúrni. Szelepszárszimering csere megoldotta a problémát, persze akkor már a hengerfej teljesen rendbe lett téve, mert ugye nem olyan nagy összeg az se. Az is teljesen normális, hogy hordósra kopnak a furatok, de amiatt is csak akkor fúrnék meg motort, ha már kicsi a kompressziója. Amíg az rendben van, én tuti nem nyúlnék blokkhoz. Egyébként az is teljesen normális, hogy lötyögnek valamennyire a dugattyúk a hüvelyben, mert általában nem üzemmelegen szedik szét és ellenőrzik ezeket a dolgokat. :D
donpepe Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Sziasztok! Valaki le tudná irni mi a különbség az 1.6 16v és a 1.6Si motor között. érdekes mert mind a kettő 101LE-s. tudom hogy DOHC -vezérlésü a 1.6 16V az Si meg (S)OHC, igazából ez se mond semmit nem vagyok egy nagy autosszaki... Az SI = soros 8 henger? Azt ugye jól tudom a G astra-kban (és a tigra A -ban) ugyanszintén ugyanez a 1.6V motor van? előre is köszi.
invictus Elküldve Február23, 2009 Elküldve Február23, 2009 Sziasztok! Valaki le tudná irni mi a különbség az 1.6 16v és a 1.6Si motor között. érdekes mert mind a kettő 101LE-s. tudom hogy DOHC -vezérlésü a 1.6 16V az Si meg (S)OHC, igazából ez se mond semmit nem vagyok egy nagy autosszaki... Azt ugye jól tudom a G astra-kban (és a tigra A -ban) ugyanszintén a 1.6V motor van? előre is köszi. 1,6 16V 16 szelepes, két vezérműtengely(dohc) vezérli, 1,6 SI 8 szelepes, egy vezérműtengely(sohc) vezérli. Teljesen más a szívósor, a hengerfej és a dugók kialakítása is.
Recommended Posts