Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Apropó, ha már fiatnál tartunk user véleményeket kérnék 1.3 td (1.3 16v 70 LE Euro4) motorról, mint pl corsa cdti és társai. Azon kívül, hogy nem fúrható a henger... :blush:

Ha betartanák a 10EKm-es olajcserét,akkor nem lenne azokkal gond,bár 1300ccm-ből sok nyomatékot nem lehet kihozni.

Elküldve
Apropó, ha már fiatnál tartunk user véleményeket kérnék 1.3 td (1.3 16v 70 LE Euro4) motorról, mint pl corsa cdti és társai. Azon kívül, hogy nem fúrható a henger... :blush:

Utóbbi pár évben beletekertem pártizezer km-t két ilyen 1,3cdti comboba. Az egyik legkulturáltabb járású dizel amit az elmult években használtam. Teljesítménnyel nincs gond/üresen/városban kifejezetten fürge természetesen ezt rendesen pörgetni kell. Autopályán gps szerint olyan 145 körül a legideálisabb , ezalatt 110-ig van egy érdekes búgós hangja van alatt ismét jó. Fogyasztást kicsit sokallom, nyáron klimával autopálya+pest 7 liter../ugyanez traficcal klimával 8/ Télen kicsit több, váltó preciz, fokozatok jók,de egy hatodikat esetleg hosszabb ötöst elbírna. Kisteher kategóriában szvsz a legjobb választás. Ott az 1,7cdti,de hangosabb, rosszabb a váltója ráadásul sokkal drágább..Caddy tdi és társai egy rakás kaki, talán a renault dci-k azokat szerettem.. Visszatérve 1,3cdti-re érdekes módon a klimát nem érzi meg annyira mint a saját x16szr astrám. Azt azért hozzáteszem,hogy bármilyen olcsóbb diesel autóból jól esik visszaülni a saját astrámba :lol: Na azért a 3.0tdi a6 és társai másvilág.....

Elküldve
Ha betartanák a 10EKm-es olajcserét,akkor nem lenne azokkal gond,bár 1300ccm-ből sok nyomatékot nem lehet kihozni.

Egyébként sincs velük gond :blush: Ezekkel az olajokkal 20e km-t simán el kell mennyiük......

Elküldve
Mármint átlyukadt? Az kemény! :blush:

Azt mondta, hogy valami öntési hiba lehetett. Én kicsit értetlenül állok előtte :lol:

Miért pont 12 év múltán jött ki a szelepnek ez a hibája ?

Hacsak nem a 98oktános benzin + metabond megalene adalék tette ezt vele !? :)

Elküldve
Azt mondta, hogy valami öntési hiba lehetett. Én kicsit értetlenül állok előtte :blush:

Miért pont 12 év múltán jött ki a szelepnek ez a hibája ?

Hacsak nem a 98oktános benzin + metabond megalene adalék tette ezt vele !? :lol:

hát a skodáknak a fábiája... a 98astól produkál szelep beégést...

szóval lehet az is

olajfogyi... akkor is sok nem? bár lehet a szimeringnél ment el... ha annyira megvan égve

mondtad, hogy volt szelepszár szimeringezve...

azután csökkent a fogyi? vagy akkor még nem volt ennyire jelentős?

Elküldve

Úgy néz ki, hogy nem gyertyakábel és gyertya problémák miatt indult olyan baromi nehezen és köhögött a motor... Hihetetlen nehezen indult megint. :blush: A szokásos, hogy vagy 6 másodpercig indítóztam, mire iszonyat nehezen elindult, de elég nehezen vette fel az alapjáratot. Itt komolyabb problémák lesznek. Első körben a DIS-re gondolok, valamint az alapjáratira.

Elküldve
Azt mondta, hogy valami öntési hiba lehetett. Én kicsit értetlenül állok előtte :lol:

Miért pont 12 év múltán jött ki a szelepnek ez a hibája ?

Hacsak nem a 98oktános benzin + metabond megalene adalék tette ezt vele !? :)

Amikor az én autómban törött az egyik szelep, akkor is kiderült, hogy gyári hibás volt az a szelep, azért törött el és még ügye gyári volt. :blush:

Elküldve
hát a skodáknak a fábiája... a 98astól produkál szelep beégést...

szóval lehet az is

olajfogyi... akkor is sok nem? bár lehet a szimeringnél ment el... ha annyira megvan égve

mondtad, hogy volt szelepszár szimeringezve...

azután csökkent a fogyi? vagy akkor még nem volt ennyire jelentős?

Sajna az után sem csökkent az olajfogyi, ám érdekes, hogy a jellegzetes kék füst azért nem kisért ! Igaz tőgázon nem lesegettem a kipufft. :lol:

Mondják azt is, hogy a szimmeringek is, ha silány a minőségük, akkor lazán gallyra mennek rövid idő alatt.

Sohasem volt olajnyomás problémám (lámpa még csak ki sem villant menet közben), az olajat 10ekm-ként cseréltem. Annó még metabond is volt benne, de mivel azt is elropizta könnyedén néhány ezer km után Gabi javaslatára (ennek már mind1) visszatértem a GM-hez.

Nagyon gondolkodom a belső felújításon, csak ne kerülne annyira sokkba ! :blush:

Elküldve
Sajna az után sem csökkent az olajfogyi, ám érdekes, hogy a jellegzetes kék füst azért nem kisért ! Igaz tőgázon nem lesegettem a kipufft. :lol:

Mondják azt is, hogy a szimmeringek is, ha silány a minőségük, akkor lazán gallyra mennek rövid idő alatt.

Sohasem volt olajnyomás problémám (lámpa még csak ki sem villant menet közben), az olajat 10ekm-ként cseréltem. Annó még metabond is volt benne, de mivel azt is elropizta könnyedén néhány ezer km után Gabi javaslatára (ennek már mind1) visszatértem a GM-hez.

Nagyon gondolkodom a belső felújításon, csak ne kerülne annyira sokkba ! :blush:

inkább vegyél másik mocit... ha kifogsz egy jót, és ez a moci G be is van asszem, akkor már a kasztnit kiszolgálja

idő pénz legalábbis ezt mondatja

a mociszámot meg meg kell okosítani :)

Elküldve
inkább vegyél másik mocit... ha kifogsz egy jót, és ez a moci G be is van asszem, akkor már a kasztnit kiszolgálja

idő pénz legalábbis ezt mondatja

a mociszámot meg meg kell okosítani :blush:

Máár gyalulják a HF-emet, merthogy az ótó az köll !

Elküldve
Azt mondta, hogy valami öntési hiba lehetett. Én kicsit értetlenül állok előtte :lol:

Miért pont 12 év múltán jött ki a szelepnek ez a hibája ?

Hacsak nem a 98oktános benzin + metabond megalene adalék tette ezt vele !? :)

Esetleg ha nem dobja ki a szerelő a szelepet, dobhatnál róla egy-két képet. Likasat még nem láttam. :blush:

Elküldve
Esetleg ha nem dobja ki a szerelő a szelepet, dobhatnál róla egy-két képet. Likasat még nem láttam. :blush:

No majd elkunyizom :) :lol:

Elküldve

Aki tudja nézze meg nekem a C14SE motornál, a levegőszűrő és a szívócső között levő gumicső cikkszámát. :blush:

Az Opelnél 6e. Ft-t mondtak rá, és nem találok rá árat máshol.

Elküldve
Aki tudja nézze meg nekem a C14SE motornál, a levegőszűrő és a szívócső között levő gumicső cikkszámát. :blush:

Az Opelnél 6e. Ft-t mondtak rá, és nem találok rá árat máshol.

bontóba biztos találsz jó állapotút olcsóbban.

Elküldve
bontóba biztos találsz jó állapotút olcsóbban.

Itt az egyik bontóban "nem akarnak" eladni dolgokat. Pl. a műszercsoportra 12e-t, egy hátsó kipufogó dobra 11e-t mondtak. :blush: Azért megélnek...

Elküldve
hát a skodáknak a fábiája... a 98astól produkál szelep beégést...

szóval lehet az is

olajfogyi... akkor is sok nem? bár lehet a szimeringnél ment el... ha annyira megvan égve

mondtad, hogy volt szelepszár szimeringezve...

azután csökkent a fogyi? vagy akkor még nem volt ennyire jelentős?

Esetleg ha nem dobja ki a szerelő a szelepet, dobhatnál róla egy-két képet. Likasat még nem láttam. :blush:

Akkor még veszélyes is lehet magasabb(pl.100-as) oktánszámú benzinnel kisérletezni? :lol:

Zotya, te emlegetted hogy kipróbálod, ugye? :)

Elküldve
Itt az egyik bontóban "nem akarnak" eladni dolgokat. Pl. a műszercsoportra 12e-t, egy hátsó kipufogó dobra 11e-t mondtak. :blush: Azért megélnek...

így hamar felkopik az áluk :lol:

11ért már zsír uj utángyárit lehet venni...

Elküldve
Itt az egyik bontóban "nem akarnak" eladni dolgokat. Pl. a műszercsoportra 12e-t, egy hátsó kipufogó dobra 11e-t mondtak. :blush: Azért megélnek...

:lol: Én bárdiéknál 8e-ért zsír új hátsó dobot vettem, a vacsi új középső dob 11eFt! :) Annak a bontónak nemigen hiszem, hogy van forgalma. :D

Elküldve
Akkor még veszélyes is lehet magasabb(pl.100-as) oktánszámú benzinnel kisérletezni? :blush:

Zotya, te emlegetted hogy kipróbálod, ugye? :)

Én már tankoltam 101-es benyát, ötezerért. Gyűrte maga alatt az aszfaltot a verda. :lol:

Elküldve

szép estét!

még lenne egy olyan kérdésem hogy az F astrákon található váltok típus számait pl F..... hol lehet leolvasni és hogy lehet megállapitani milyen kuplung tárcsa megy rá mert a régi váltom ami eredetben volt az x16szr típusú motoromon tönkrement de az azon lévő már nem egyezett a másik csere váltoéval de nemsok eltérés volt!

Elküldve
szép estét!

még lenne egy olyan kérdésem hogy az F astrákon található váltok típus számait pl F..... hol lehet leolvasni és hogy lehet megállapitani milyen kuplung tárcsa megy rá mert a régi váltom ami eredetben volt az x16szr típusú motoromon tönkrement de az azon lévő már nem egyezett a másik csere váltoéval de nemsok eltérés volt!

Vagy a tetején van, vagy oldalt, ló nagy betűkkel. Amúgy nekem F13WR váltóm van az x16szr-n, valszeg neked is. :blush:

Elküldve
Vagy a tetején van, vagy oldalt, ló nagy betűkkel. Amúgy nekem F13WR váltóm van az x16szr-n, valszeg neked is. :lol:

köszii!!:blush:

csak meglesz akkor:D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.