J0hnny Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Apropó, ha már fiatnál tartunk user véleményeket kérnék 1.3 td (1.3 16v 70 LE Euro4) motorról, mint pl corsa cdti és társai. Azon kívül, hogy nem fúrható a henger... :blush: Ha betartanák a 10EKm-es olajcserét,akkor nem lenne azokkal gond,bár 1300ccm-ből sok nyomatékot nem lehet kihozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 akkor csere, aztán meglátod :blush: de mikor idekerült se aludt el rögtön, ha sokat állt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szokecigany Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Apropó, ha már fiatnál tartunk user véleményeket kérnék 1.3 td (1.3 16v 70 LE Euro4) motorról, mint pl corsa cdti és társai. Azon kívül, hogy nem fúrható a henger... :blush: Utóbbi pár évben beletekertem pártizezer km-t két ilyen 1,3cdti comboba. Az egyik legkulturáltabb járású dizel amit az elmult években használtam. Teljesítménnyel nincs gond/üresen/városban kifejezetten fürge természetesen ezt rendesen pörgetni kell. Autopályán gps szerint olyan 145 körül a legideálisabb , ezalatt 110-ig van egy érdekes búgós hangja van alatt ismét jó. Fogyasztást kicsit sokallom, nyáron klimával autopálya+pest 7 liter../ugyanez traficcal klimával 8/ Télen kicsit több, váltó preciz, fokozatok jók,de egy hatodikat esetleg hosszabb ötöst elbírna. Kisteher kategóriában szvsz a legjobb választás. Ott az 1,7cdti,de hangosabb, rosszabb a váltója ráadásul sokkal drágább..Caddy tdi és társai egy rakás kaki, talán a renault dci-k azokat szerettem.. Visszatérve 1,3cdti-re érdekes módon a klimát nem érzi meg annyira mint a saját x16szr astrám. Azt azért hozzáteszem,hogy bármilyen olcsóbb diesel autóból jól esik visszaülni a saját astrámba :lol: Na azért a 3.0tdi a6 és társai másvilág..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szokecigany Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Ha betartanák a 10EKm-es olajcserét,akkor nem lenne azokkal gond,bár 1300ccm-ből sok nyomatékot nem lehet kihozni. Egyébként sincs velük gond :blush: Ezekkel az olajokkal 20e km-t simán el kell mennyiük...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Mármint átlyukadt? Az kemény! :blush: Azt mondta, hogy valami öntési hiba lehetett. Én kicsit értetlenül állok előtte :lol: Miért pont 12 év múltán jött ki a szelepnek ez a hibája ? Hacsak nem a 98oktános benzin + metabond megalene adalék tette ezt vele !? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Azt mondta, hogy valami öntési hiba lehetett. Én kicsit értetlenül állok előtte :blush: Miért pont 12 év múltán jött ki a szelepnek ez a hibája ? Hacsak nem a 98oktános benzin + metabond megalene adalék tette ezt vele !? :lol: hát a skodáknak a fábiája... a 98astól produkál szelep beégést... szóval lehet az is olajfogyi... akkor is sok nem? bár lehet a szimeringnél ment el... ha annyira megvan égve mondtad, hogy volt szelepszár szimeringezve... azután csökkent a fogyi? vagy akkor még nem volt ennyire jelentős? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Úgy néz ki, hogy nem gyertyakábel és gyertya problémák miatt indult olyan baromi nehezen és köhögött a motor... Hihetetlen nehezen indult megint. :blush: A szokásos, hogy vagy 6 másodpercig indítóztam, mire iszonyat nehezen elindult, de elég nehezen vette fel az alapjáratot. Itt komolyabb problémák lesznek. Első körben a DIS-re gondolok, valamint az alapjáratira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Azt mondta, hogy valami öntési hiba lehetett. Én kicsit értetlenül állok előtte :lol: Miért pont 12 év múltán jött ki a szelepnek ez a hibája ? Hacsak nem a 98oktános benzin + metabond megalene adalék tette ezt vele !? :) Amikor az én autómban törött az egyik szelep, akkor is kiderült, hogy gyári hibás volt az a szelep, azért törött el és még ügye gyári volt. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 hát a skodáknak a fábiája... a 98astól produkál szelep beégést... szóval lehet az is olajfogyi... akkor is sok nem? bár lehet a szimeringnél ment el... ha annyira megvan égve mondtad, hogy volt szelepszár szimeringezve... azután csökkent a fogyi? vagy akkor még nem volt ennyire jelentős? Sajna az után sem csökkent az olajfogyi, ám érdekes, hogy a jellegzetes kék füst azért nem kisért ! Igaz tőgázon nem lesegettem a kipufft. :lol: Mondják azt is, hogy a szimmeringek is, ha silány a minőségük, akkor lazán gallyra mennek rövid idő alatt. Sohasem volt olajnyomás problémám (lámpa még csak ki sem villant menet közben), az olajat 10ekm-ként cseréltem. Annó még metabond is volt benne, de mivel azt is elropizta könnyedén néhány ezer km után Gabi javaslatára (ennek már mind1) visszatértem a GM-hez. Nagyon gondolkodom a belső felújításon, csak ne kerülne annyira sokkba ! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Sajna az után sem csökkent az olajfogyi, ám érdekes, hogy a jellegzetes kék füst azért nem kisért ! Igaz tőgázon nem lesegettem a kipufft. :lol: Mondják azt is, hogy a szimmeringek is, ha silány a minőségük, akkor lazán gallyra mennek rövid idő alatt. Sohasem volt olajnyomás problémám (lámpa még csak ki sem villant menet közben), az olajat 10ekm-ként cseréltem. Annó még metabond is volt benne, de mivel azt is elropizta könnyedén néhány ezer km után Gabi javaslatára (ennek már mind1) visszatértem a GM-hez. Nagyon gondolkodom a belső felújításon, csak ne kerülne annyira sokkba ! :blush: inkább vegyél másik mocit... ha kifogsz egy jót, és ez a moci G be is van asszem, akkor már a kasztnit kiszolgálja idő pénz legalábbis ezt mondatja a mociszámot meg meg kell okosítani :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 inkább vegyél másik mocit... ha kifogsz egy jót, és ez a moci G be is van asszem, akkor már a kasztnit kiszolgálja idő pénz legalábbis ezt mondatja a mociszámot meg meg kell okosítani :blush: Máár gyalulják a HF-emet, merthogy az ótó az köll ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Azt mondta, hogy valami öntési hiba lehetett. Én kicsit értetlenül állok előtte :lol: Miért pont 12 év múltán jött ki a szelepnek ez a hibája ? Hacsak nem a 98oktános benzin + metabond megalene adalék tette ezt vele !? :) Esetleg ha nem dobja ki a szerelő a szelepet, dobhatnál róla egy-két képet. Likasat még nem láttam. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Esetleg ha nem dobja ki a szerelő a szelepet, dobhatnál róla egy-két képet. Likasat még nem láttam. :blush: No majd elkunyizom :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Aki tudja nézze meg nekem a C14SE motornál, a levegőszűrő és a szívócső között levő gumicső cikkszámát. :blush: Az Opelnél 6e. Ft-t mondtak rá, és nem találok rá árat máshol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Aki tudja nézze meg nekem a C14SE motornál, a levegőszűrő és a szívócső között levő gumicső cikkszámát. :blush: Az Opelnél 6e. Ft-t mondtak rá, és nem találok rá árat máshol. bontóba biztos találsz jó állapotút olcsóbban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 bontóba biztos találsz jó állapotút olcsóbban. Itt az egyik bontóban "nem akarnak" eladni dolgokat. Pl. a műszercsoportra 12e-t, egy hátsó kipufogó dobra 11e-t mondtak. :blush: Azért megélnek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 hát a skodáknak a fábiája... a 98astól produkál szelep beégést... szóval lehet az is olajfogyi... akkor is sok nem? bár lehet a szimeringnél ment el... ha annyira megvan égve mondtad, hogy volt szelepszár szimeringezve... azután csökkent a fogyi? vagy akkor még nem volt ennyire jelentős? Esetleg ha nem dobja ki a szerelő a szelepet, dobhatnál róla egy-két képet. Likasat még nem láttam. :blush: Akkor még veszélyes is lehet magasabb(pl.100-as) oktánszámú benzinnel kisérletezni? :lol: Zotya, te emlegetted hogy kipróbálod, ugye? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 így nem :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Itt az egyik bontóban "nem akarnak" eladni dolgokat. Pl. a műszercsoportra 12e-t, egy hátsó kipufogó dobra 11e-t mondtak. :blush: Azért megélnek... így hamar felkopik az áluk :lol: 11ért már zsír uj utángyárit lehet venni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Itt az egyik bontóban "nem akarnak" eladni dolgokat. Pl. a műszercsoportra 12e-t, egy hátsó kipufogó dobra 11e-t mondtak. :blush: Azért megélnek... :lol: Én bárdiéknál 8e-ért zsír új hátsó dobot vettem, a vacsi új középső dob 11eFt! :) Annak a bontónak nemigen hiszem, hogy van forgalma. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Akkor még veszélyes is lehet magasabb(pl.100-as) oktánszámú benzinnel kisérletezni? :blush: Zotya, te emlegetted hogy kipróbálod, ugye? :) Én már tankoltam 101-es benyát, ötezerért. Gyűrte maga alatt az aszfaltot a verda. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
laja Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 szép estét! még lenne egy olyan kérdésem hogy az F astrákon található váltok típus számait pl F..... hol lehet leolvasni és hogy lehet megállapitani milyen kuplung tárcsa megy rá mert a régi váltom ami eredetben volt az x16szr típusú motoromon tönkrement de az azon lévő már nem egyezett a másik csere váltoéval de nemsok eltérés volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 szép estét! még lenne egy olyan kérdésem hogy az F astrákon található váltok típus számait pl F..... hol lehet leolvasni és hogy lehet megállapitani milyen kuplung tárcsa megy rá mert a régi váltom ami eredetben volt az x16szr típusú motoromon tönkrement de az azon lévő már nem egyezett a másik csere váltoéval de nemsok eltérés volt! Vagy a tetején van, vagy oldalt, ló nagy betűkkel. Amúgy nekem F13WR váltóm van az x16szr-n, valszeg neked is. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
laja Elküldve Február18, 2009 Megoszt Elküldve Február18, 2009 Vagy a tetején van, vagy oldalt, ló nagy betűkkel. Amúgy nekem F13WR váltóm van az x16szr-n, valszeg neked is. :lol: köszii!!:blush: csak meglesz akkor:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts