zotya975 Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Sziasztok Cartársak! Szombaton megesett a vezérlés csere (vízpumpa, termosztát, feszítő, szij) és a kedves szerelő bácsi :blush: grátiszba ki is cserélte a vezértengely végén azt a bizonyos O gyűrűt! Ennek nagyon örültem! :lol: Mondanám a Bicskei bolt árait ebben a tételben: -SKF Vízpumpa 8900:- -SKF feszítő 8900:- -termosztát (gyári) 2800:-+80:- -Gates szíj 4300:- Bár ezt tatabányán vettem! 24980:- Ja és volt egy hüttő rendszer mosásom is és gyári fagyálló + Ioncserélt víz ment bele kb -22-re keverve (ezt a szerelő intézte) munkadij: 8200:- Ezek után mindenki eldönti, hogy mennyire volt jó vagy rossz az ár! Ja és végig az autó melett voltam, mert hiába ismerem az illetőt akkor sem hagyom ott a kocsit senkinél ha hozzányulnak! :) Ez a saját lelki békém miatt kell! Üdv:BB A komplett munkadíj volt 8400?
conquistador Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 A komplett munkadíj volt 8400? Szia zotya! Igen és ebben benne volt a 2liter gyári sürű fagyálló is! :blush:
zotya975 Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Szia zotya! Igen és ebben benne volt a 2liter gyári sürű fagyálló is! :blush: Az egész jó, főleg ha engedte, hogy ott állj mellette, és azt rakta bele amit megvettél. :lol:
Tápiószecső Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Műveltebb kolléga(ák) segítségét kérem! Mi ez a kütyű a C14SE motoron, és hogyan működik? Azt látom, hogy a vákuum működteti, és gyanítom, hogy a benzin ellátással van kapcsolatban, de hogyan? http://kepfeltoltes.hu/090215/RIMG0760.2_w...ltoltes.hu_.jpg Bizony, ez az üzemanyag nyomásszabályzó. Úgy működik, hogy belefolyik a benzin és megnyomásszabályozza. :blush: Van benne egy rugóelőfeszítésű memrán, és azért csatlakozik a a szívórészre hogy a különböző depressziós viszonyokhoz tudjon alkalmazkodni, így a befecskendezés mindig közel állandó nyomáson történik. ábra
J0hnny Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Úgy működik, hogy belefolyik a benzin és megnyomásszabályozza. :lol: Lehidalok,milyen okos vagy! :blush:
conquistador Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 A komplett munkadíj volt 8400? 8200 :blush: a fagyállóval!
conquistador Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Egyébb ként én amikor az SE átalakítást csinálták akkor is végíg ott voltam, egyszer mentem ki huggyantani! :blush:
Novy Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 ez a munkadíj fagyállóval együtt baráti volt sztem :blush: a két lityi fagyáló is pár ezer :lol:
conquistador Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 ez a munkadíj fagyállóval együtt baráti volt sztem :blush: a két lityi fagyáló is pár ezer :lol: 600/liter áron számolja a gyári opel fagyállót az öreg! :) Szerintem annyiért a tescoban nem lehet kapni az ott árult vegyszarok közül :D
Novy Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 600/liter áron számolja a gyári opel fagyállót az öreg! :lol: Szerintem annyiért a tescoban nem lehet kapni az ott árult vegyszarok közül :) hát nagyon nem annyiért nem tudsz intézni nekem is? :blush: még postával is megérné :D
laja Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Helló! Olyan kérdésem lenne hogy egy 1996 -os F es astar motor aminek a motor kódja X16SZR ez egy 1.6i 8 szelepes tönkrement, találtam bele egy másik motort ami úgyszintén X16SZR csak ez egy G astrában volt ami 2000/9 edik havi . A kérdés az lenne hogy ez a két motor helyettesithető e gond nélkül vagy ez a 4 év külömbség jelent összeszerelési akadályokat pl váltó stb.. választ alőre is köszönöm !!
J0hnny Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Helló! Olyan kérdésem lenne hogy egy 1996 -os F es astar motor aminek a motor kódja X16SZR ez egy 1.6i 8 szelepes tönkrement, találtam bele egy másik motort ami úgyszintén X16SZR csak ez egy G astrában volt ami 2000/9 edik havi . A kérdés az lenne hogy ez a két motor helyettesithető e gond nélkül vagy ez a 4 év külömbség jelent összeszerelési akadályokat pl váltó stb.. választ alőre is köszönöm !! Elvileg nem,mert a motorkód ua!
laja Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 elvileg IGEN akart lenni nem mert a motor kód ua?:blush:
Novy Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 azt akarta mondani amit mondott is, hogy nem jelent gondot elvileg, mert a motorkód ugyan az, és gyártási év is fedi egymást. F eket is adtak ki G-s motorokkal. de ha motorkód ugyan az akkor passzolnia kellene egyébként pla váltónál, elég sokfajta számú váltó rámegy ugyan azon blokra is szóval... de ha a kód ugyan az akkor ugyan arról a motorról beszélnek elvileg. :blush:
daykiller Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 elvileg IGEN akart lenni nem mert a motor kód ua?:blush: arra értette a nemet, hogy nem okoz összeszerelési problémát. :lol:
laja Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 JA én néztem el akkor elnézést érte!! A gyors válaszotokat meg nagyon szépen köszönöm !!
laja Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Hali! még annyi kérdésem lenne most hogy nézegetem ezeket a motorokat , a bordás szijj feszitő meg a szervó szivattyú meg a klima kompresszor ugyan ugy rámegy egy másik motorra amin esetleg nincs szaval a helye megvan rajta. kompatibilisek 100% ig?:blush: vagy fúrni faragni kell ?
Udi Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Meg van minden cuccnak a helye max. más motortartó konzol kell hozzá. :blush:
hening Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Hali! még annyi kérdésem lenne most hogy nézegetem ezeket a motorokat , a bordás szijj feszitő meg a szervó szivattyú meg a klima kompresszor ugyan ugy rámegy egy másik motorra amin esetleg nincs szaval a helye megvan rajta. kompatibilisek 100% ig?:blush: vagy fúrni faragni kell ? Meg van minden cuccnak a helye max. más motortartó konzol kell hozzá. :lol: De azért meglehet, hogy át kell furkálni a meneteket, mert berozsdáltak.
Zsoltee Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Esetedben nem elég a gyűrű csere, jó eséllyel törni fog az új gyűrű, ha belerakod. A generál azt jelenti, hogy új dugók, új gyűrűk, új csapágyak, új szimmeringek, és ha ezek megvannak, akkor elviszed a gépműhelybe, ahol fúrják-marrják, majd fűzik a blokkot és a főtengelyt. Ezzel együtt a hf felújítást is érdemes megcsinálni, ami már összegben nem ad sokat hozzá, viszont azzal együtt van egy vadizsír új motorod :blush: Ez összegben együtt kb 200 körül alakul, ha nem kell cserélni a hidrotőkéket, vagy az olajpumpát. :) Esetleg le tudnád írni tételesen is hogy ilyenkor mit érdemes, muszáj, illendő kicserélni? Listaszerűen gondoltam hogy tudjak egy köbö összeget kiszámolni az alkatrészek árára. Nagyon megköszönném. :lol:
Novy Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Esetleg le tudnád írni tételesen is hogy ilyenkor mit érdemes, muszáj, illendő kicserélni? Listaszerűen gondoltam hogy tudjak egy köbö összeget kiszámolni az alkatrészek árára. Nagyon megköszönném. :blush: ott írja sorba, de ha elviszed a gépműhelybe ők is megveszik neked, ha gondba vagy ezzel.
Zsoltee Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 ott írja sorba, de ha elviszed a gépműhelybe ők is megveszik neked, ha gondba vagy ezzel. annyiban vagyok ezzel "gondban" hogy a szerelő haveromnak 30% kedvezménye van a motoralkatrészekre, szal inkább nekünk kéne megvenni... Bár lehet hogy a gépműhelyben is olcsóbban szerzik a cuccot, kérdés hogy mennyiért számolják. :blush:
opel16v Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Esetleg le tudnád írni tételesen is hogy ilyenkor mit érdemes, muszáj, illendő kicserélni? Listaszerűen gondoltam hogy tudjak egy köbö összeget kiszámolni az alkatrészek árára. Nagyon megköszönném. :blush: Dugók, hajtókarcsapágyak, főtengelycsapágyak, szimmeringek, minden tömítés, hf csavarok, gyűrűk, és persze érdemes akkor már komplett új vezérlést is tenni vízpumpával... ez kb a minimum :lol:
epk947 Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Milyen szép tiszta motor. :blush: A lányomé, de én mosatom! :lol:
epk947 Elküldve Február16, 2009 Elküldve Február16, 2009 Bizony, ez az üzemanyag nyomásszabályzó. Úgy működik, hogy belefolyik a benzin és megnyomásszabályozza. :blush: Van benne egy rugóelőfeszítésű memrán, és azért csatlakozik a a szívórészre hogy a különböző depressziós viszonyokhoz tudjon alkalmazkodni, így a befecskendezés mindig közel állandó nyomáson történik. ábra Köszi, ez így frankó, csak azt a "fuel inlet"-et nem találom rajta. Vagy talán az injektorhídhoz van kötve ott a felfogó lemezek között? Illetőleg azt is hallottam róla, hogy ennek van egy vészfunkciója is, történetesen az, hogy ha a motor leáll, lezárja a benzin útját. De ezek szerint ez csak a tankba visszafolyó benzin útját zárja le. Mindjárt küldöm a következő kérdésem is, csak keresgélek a képeim között.
Recommended Posts