opel16v Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 igen arra. vettem egyet boltban és nem jó még a réginél is rosszabb ott aszt mondta a srác hozzá kell állítani ,de én se látok állítási lehetőséget Hülye volt hozzá a srác. Amúgy miért gondolod, hogy az a baja az autódnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra f 1.4 Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Hülye volt hozzá a srác. Amúgy miért gondolod, hogy az a baja az autódnak? mert aszt villogta ki hogy fojtószelep potenciométer feszültség alacsony,meg ki lett mérve és 10% gázt ad alapjáraton Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 mert aszt villogta ki hogy fojtószelep potenciométer feszültség alacsony,meg ki lett mérve és 10% gázt ad alapjáraton Az még lehet mástól is. Pl dzsuvás folytószelepház... le kell szedni, és kitakarítani az alapjárati motorral együtt. Egyúttal meg lehet nézni, hogy nincs-e kikopva a folytószelep tengelye, és nem-e lötyög, mert az is okozhat hasonlót. További lehetőség az elektromos kontakt a csatlakozóknál (poti csati-motortéri köteg csati- ecu csati). Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra f 1.4 Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Az még lehet mástól is. Pl dzsuvás folytószelepház... le kell szedni, és kitakarítani az alapjárati motorral együtt. Egyúttal meg lehet nézni, hogy nincs-e kikopva a folytószelep tengelye, és nem-e lötyög, mert az is okozhat hasonlót. További lehetőség az elektromos kontakt a csatlakozóknál (poti csati-motortéri köteg csati- ecu csati). köszi a segítséget megnézem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Sziasztok! Ebben tud vki segíteni: a motor nyomja ki az olajat a gyújtáselosztó alatt. A szerelő mondta, hogy egy O-gyűrűs tömítést kell cserélni. Van ennek vmi becsületes neve, esetleg gyári száma (az EPC-ből kép nélkül nehéz kibogarásznom)? 95-ös C14SE motor, DIS-es gyújtáselosztóval. THX előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Sziasztok! Ebben tud vki segíteni: a motor nyomja ki az olajat a gyújtáselosztó alatt. A szerelő mondta, hogy egy O-gyűrűs tömítést kell cserélni. Van ennek vmi becsületes neve, esetleg gyári száma (az EPC-ből kép nélkül nehéz kibogarásznom)? 95-ös C14SE motor, DIS-es gyújtáselosztóval. THX előre is! Hi szomszéd! Ott valóban van egy O-gyűrű, a katalógusszáma: 12 12 578, alkatrészszáma: 1972943. Sztem nálunk a VRT-nél meg tudják hozni Neked. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 pepe x14nz re mondj már nekem ugyan erre az alkatrészre számot meg a váltó rudazatra, amit cserélni kell, hogy ne legyen trutyis a váltó teteje rem tudod miről mekegek :blush: köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Hi szomszéd! Ott valóban van egy O-gyűrű, a katalógusszáma: 12 12 578, alkatrészszáma: 1972943. Sztem nálunk a VRT-nél meg tudják hozni Neked. Szevasz szomszéd :blush: Köszi! Én a Peskére gondoltam, hogy benézek hozzá munka után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 pepe x14nz re mondj már nekem ugyan erre az alkatrészre számot meg a váltó rudazatra, amit cserélni kell, hogy ne legyen trutyis a váltó teteje rem tudod miről mekegek :blush: köszi Az O-gyűrűre: katalógusszám: 12 12 579, alkatrészszám: 90167515. A váltókar bemenethez a szimmering: katalógusszám: 07 32 235, alkatrészszám: 90182169. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Szevasz szomszéd :blush: Köszi! Én a Peskére gondoltam, hogy benézek hozzá munka után. Az mégjobb :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Az O-gyűrűre: katalógusszám: 12 12 579, alkatrészszám: 90167515. A váltókar bemenethez a szimmering: katalógusszám: 07 32 235, alkatrészszám: 90182169. :blush: köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Neked behozza a képeket is az EPC :blush: Nanemán, nekem mé nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 ehhez az epc hez hogy lehetne hozzájutnom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 ehhez az epc hez hogy lehetne hozzájutnom? Használni ezt is tudod: http://eshop.homeip.net:1682/Epc3/launcher2.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Használni ezt is tudod: http://eshop.homeip.net:1682/Epc3/launcher2.html Küldtem pü-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 köszi rem nekem lesz hozzá kép is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 köszi rem nekem lesz hozzá kép is Akkor megharaxom :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február13, 2009 Megoszt Elküldve Február13, 2009 Akkor megharaxom :blush: majd belinkelem neked én és leszeded ujra :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 Jelentem tegnap és ma volt hosszabb utazás és sikerült a kocsinak hibajelzéseket produkálni... Holnap szerintem kivillogtatom és kiderül h az AGR-lezárás okozta-e vagy sem... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 Műveltebb kolléga(ák) segítségét kérem! Mi ez a kütyű a C14SE motoron, és hogyan működik? Azt látom, hogy a vákuum működteti, és gyanítom, hogy a benzin ellátással van kapcsolatban, de hogyan? http://kepfeltoltes.hu/090215/RIMG0760.2_w...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 Műveltebb kolléga(ák) segítségét kérem! Mi ez a kütyű a C14SE motoron, és hogyan működik? Azt látom, hogy a vákuum működteti, és gyanítom, hogy a benzin ellátással van kapcsolatban, de hogyan? http://kepfeltoltes.hu/090215/RIMG0760.2_w...ltoltes.hu_.jpg Erre én is kíváncsi lennék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 Műveltebb kolléga(ák) segítségét kérem! Mi ez a kütyű a C14SE motoron, és hogyan működik? Azt látom, hogy a vákuum működteti, és gyanítom, hogy a benzin ellátással van kapcsolatban, de hogyan? http://kepfeltoltes.hu/090215/RIMG0760.2_w...ltoltes.hu_.jpg Nyomásszabályzó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Műveltebb kolléga(ák) segítségét kérem! Mi ez a kütyű a C14SE motoron, és hogyan működik? Azt látom, hogy a vákuum működteti, és gyanítom, hogy a benzin ellátással van kapcsolatban, de hogyan? http://kepfeltoltes.hu/090215/RIMG0760.2_w...ltoltes.hu_.jpg Milyen szép tiszta motor. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Műveltebb kolléga(ák) segítségét kérem! Mi ez a kütyű a C14SE motoron, és hogyan működik? Azt látom, hogy a vákuum működteti, és gyanítom, hogy a benzin ellátással van kapcsolatban, de hogyan? http://kepfeltoltes.hu/090215/RIMG0760.2_w...ltoltes.hu_.jpg Szerintem is a benzin nyomásszabályzója.... hasonló van az enyémen is csak másképp áll az injektorok felett...de ugyan így néz ki és ugyanúgy a szívótorokra csatlakozik egy csővel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Sziasztok Cartársak! Szombaton megesett a vezérlés csere (vízpumpa, termosztát, feszítő, szij) és a kedves szerelő bácsi :blush: grátiszba ki is cserélte a vezértengely végén azt a bizonyos O gyűrűt! Ennek nagyon örültem! :lol: Mondanám a Bicskei bolt árait ebben a tételben: -SKF Vízpumpa 8900:- -SKF feszítő 8900:- -termosztát (gyári) 2800:-+80:- -Gates szíj 4300:- Bár ezt tatabányán vettem! 24980:- Ja és volt egy hüttő rendszer mosásom is és gyári fagyálló + Ioncserélt víz ment bele kb -22-re keverve (ezt a szerelő intézte) munkadij: 8200:- Ezek után mindenki eldönti, hogy mennyire volt jó vagy rossz az ár! Ja és végig az autó melett voltam, mert hiába ismerem az illetőt akkor sem hagyom ott a kocsit senkinél ha hozzányulnak! :) Ez a saját lelki békém miatt kell! Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts