Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Amíg nem volt se kartergáz szűrőm, se HHO cellám, minden egyes alkalommal amikor beöntöttem az injektor tisztítót igenis érezhető volt egy bizonyos nyugodtabb motorjárás, csöndesebb üzem, és egyenletesebb gyorsítás. Főleg az 1,4-esen! A mostani böszmémen nem annyira volt érezhető, de azért akkor is. Aztán a hidrogéncella után úgy kitisztult a motorom, hogy nem igazán volt különbség, de megszokásból azért töltögetem bele 5000 km-ként. Ártani nem használ alapon!!! :D

Nekem is ilyen hatása volt, csak ugye mivel én a bödönnel egyszerre kezdtem el használni, nem tudtam pontosan mihez kötni. Gyanítom, hogy mindkettőnek köszönhető a javulás. Egyébként úgy volt kapok abból a csodamágnesből a benzincsőre, de a srác elfelejthette, én meg nem akartam szóbahozni, mert pénzért nem kell, de ingyen szivesen kipróbáltam volna. :lol: Neki kettő van fenn. 1.3-as Ford escort. Azért még megpróbálok finoman célozni rá.

Elküldve
No remek ! Most, hogy magamhoz tértem úgy halkan remegve megkérdeném, hogy mégis miért?

Nem pörgettem !! Zömében 90km/h, ha kellett előzni 110km/h, kb 2éve lett hengerfejezve, elméletileg szelepszár szimmeringezve is. Olyan lehet, hogy nem kapott az a rész olajat mondjuk olajfurat eldugulása miatt? Vagy esetleg az injektor tisztító a szelepszár szimmeringeknél átszivárgott és inkább "kárt csinált" azzal, hogy lemosta az olajat?

Nekem a dugattyúm tört el az astraban. Nem pörgettem, időben cseréltem az olajat, hidegen 2000-nél elváltottam, jó olajat kapott, minden cserélve időben..

Sajnos a használt autóknál a megvétel előtti kilométerek meghatározzák az autó élettartamát...

Elküldve
Nekem a dugattyúm tört el az astraban. Nem pörgettem, időben cseréltem az olajat, hidegen 2000-nél elváltottam, jó olajat kapott, minden cserélve időben..

Sajnos a használt autóknál a megvétel előtti kilométerek meghatározzák az autó élettartamát...

Megcsináltattad? Mennyi lett a vége?

Elküldve
Nekem a dugattyúm tört el az astraban. Nem pörgettem, időben cseréltem az olajat, hidegen 2000-nél elváltottam, jó olajat kapott, minden cserélve időben..

Sajnos a használt autóknál a megvétel előtti kilométerek meghatározzák az autó élettartamát...

Meg gondolom előfordulhat gyártási hiba, zárvány stb.

Elküldve
Kókányolás volt csak :D

1 dugattyú + gyűrűsor szereléssel együtt olyan 65 környékén. Ha jól emlékszem...

És jól sejtem, hogy már meg sincs? :lol:

Elküldve
És jól sejtem, hogy már meg sincs? :D

Rizsrakétával jár most 1.3 16V,amik engem mindig bekóstolnak lámpánál,amikor a corsával vagyok,aztán csúnyán néznek,amikor lelépem őket! :lol:

Elküldve
Rizsrakétával jár most 1.3 16V,amik engem mindig bekóstolnak lámpánál,amikor a corsával vagyok,aztán csúnyán néznek,amikor lelépem őket! :lol:

:D :lol:

Akkor óvatosan keresgéljek az eladó '96-os x16xel-ek között ! :D :lol:

Elküldve
No remek ! Most, hogy magamhoz tértem úgy halkan remegve megkérdeném, hogy mégis miért?

Nem pörgettem !! Zömében 90km/h, ha kellett előzni 110km/h, kb 2éve lett hengerfejezve, elméletileg szelepszár szimmeringezve is. Olyan lehet, hogy nem kapott az a rész olajat mondjuk olajfurat eldugulása miatt? Vagy esetleg az injektor tisztító a szelepszár szimmeringeknél átszivárgott és inkább "kárt csinált" azzal, hogy lemosta az olajat?

Egy-két szerelővel beszélgettem és ők pont azt javasolták,hogy ezeket a gépeket nem árt meghajtani,pörgetni időközönként.Nem tartom kizártnak,hogy valamelyik hidrotőke ragadt le amitől ha résnyire is de nyitva van a szelep a 4-es hengernél.

Elküldve

vezérlés alkatrészekből milyen márkát érdemes venni?

HQ-ba nemigazán bízom, mert maradt már a kezemben vízpumpa kereke zsír uj dobozból kivett cuccról, meg motort is cseréltünk már HQ feszítőgőrgő miatt, renaultba....

szíj egyértelmű hogy gatyesz :D

Elküldve
vezérlés alkatrészekből milyen márkát érdemes venni?

HQ-ba nemigazán bízom, mert maradt már a kezemben vízpumpa kereke zsír uj dobozból kivett cuccról, meg motort is cseréltünk már HQ feszítőgőrgő miatt, renaultba....

szíj egyértelmű hogy gatyesz :D

Gyári vagy skf.

Elküldve
vezérlés alkatrészekből milyen márkát érdemes venni?

HQ-ba nemigazán bízom, mert maradt már a kezemben vízpumpa kereke zsír uj dobozból kivett cuccról, meg motort is cseréltünk már HQ feszítőgőrgő miatt, renaultba....

szíj egyértelmű hogy gatyesz :D

Nekem continental vezszíj van. Eddig 20 ezer kilométert kibírt. :lol: A többi cucc asszem gyári.

Elküldve
Meg gondolom előfordulhat gyártási hiba, zárvány stb.

Ilyen idős kocsiknál már ez nem fordulhat elő. Ha ez a hiba VÉLETLENÜL mégis becsúszna, amit kétlek a mai technikai szinten, akkor annak még a garanciális időben jelentkezni kell.

Öreg kocsik halála az elhanyagolás. Kis hiba nem hiba, aztán jön a nagy hiba!

Tudomásul kell venni, az autózás nem olcsó mulatság! Aki spórol a karbantartáson az később nagyobb árat fizet, ha előtte el nem adja a kocsit. A furmányosok ezt játsszák el a zöldfülűekkel.

Elküldve
Majd 60 ezernél lelkesedj!

Nekem GoodYear vezérszij van benne. Vélemény? Egyenlőre nekem is kb.20.000 km-ert ment. (lent van a kocsiban a papir hogy mikor lett cserélve azért csak kb.)

Elküldve
vezérlés alkatrészekből milyen márkát érdemes venni?

HQ-ba nemigazán bízom, mert maradt már a kezemben vízpumpa kereke zsír uj dobozból kivett cuccról, meg motort is cseréltünk már HQ feszítőgőrgő miatt, renaultba....

szíj egyértelmű hogy gatyesz :D

Szíjból mindenképpen Gates "XS" jelzésűt vegyél...olyan 60-90 ezret kellene bírnia. (Eddig nekem minden szerelő azt mondta h csak ilyennel rakják össze a gépemet!)

Feszítőből ha lehet SKF, de ha nincs, akkor ne a legolcsóbbat vedd, mert olcsó húsnak híg a leve...Ezen ne spóroljál... :lol:

Jelentem az AGR-project befejezve és valóban visszatértek a pacik a gépbe! Bár még mindig van egy-két olyan aspektusa a motornak ami nem tetszik, pölö a fojtószelep potméter, de hamarosan azt is megoldom. Meg gondolkodok egy teljes fojtószelep-ház takarítás és megnézem a tank szelőztetést is, mert mikor leveszem a tanksapkát, akkor levegőt szív be.

Valaki nem tudja h merre keressem a tankon a szellőztetést és a aktívszenes szűrőt??

Elküldve
Rizsrakétával jár most 1.3 16V,amik engem mindig bekóstolnak lámpánál,amikor a corsával vagyok,aztán csúnyán néznek,amikor lelépem őket! :D

Aztán kiengedik a kéziféket, Dzsoni meg kiszáll az autóból, mert asziszi', áll :lol:

Elküldve
Szíjból mindenképpen Gates "XS" jelzésűt vegyél...olyan 60-90 ezret kellene bírnia. (Eddig nekem minden szerelő azt mondta h csak ilyennel rakják össze a gépemet!)

Feszítőből ha lehet SKF, de ha nincs, akkor ne a legolcsóbbat vedd, mert olcsó húsnak híg a leve...Ezen ne spóroljál... :D

Jelentem az AGR-project befejezve és valóban visszatértek a pacik a gépbe! Bár még mindig van egy-két olyan aspektusa a motornak ami nem tetszik, pölö a fojtószelep potméter, de hamarosan azt is megoldom. Meg gondolkodok egy teljes fojtószelep-ház takarítás és megnézem a tank szelőztetést is, mert mikor leveszem a tanksapkát, akkor levegőt szív be.

Valaki nem tudja h merre keressem a tankon a szellőztetést és a aktívszenes szűrőt??

A jobb első sárvédő, műanyag dobbetéte mögött.

Elküldve
Azért a BMW től óvakodj:) :D :lol:

Azokat is gyorsan megelőzöm!

Egyébként gondolkodtam a corsára egy ilyen matricán: Töröm,mint a ropit! :lol:

Elküldve
Ha a fojtószeleppotit érted alatta akkor azt nem kel/lehet állítani.

igen arra. vettem egyet boltban és nem jó még a réginél is rosszabb

ott aszt mondta a srác hozzá kell állítani ,de én se látok állítási lehetőséget

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.