opel16v Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Köszi a válaszod. Vlamiért erre is gyanakodtam, mert anno egyszer kipurcant az agr és előtte olyan furcsa szagú volt a füstje. Kb 3 éve tettem bele egy DELPHI AGR-t és mostanság megint olyan furcsa szagú a füstje. Most még nem döglött meg a szelep, legalábbis a hibát nem jelzi, de ha most teszek alá egy lezáró lemezt, akkor fog hibát generálni? Csak mert olvasgattam, h van valami diagnosztikai üzemrésze is a dolognak... Meg azt tudom h csak az újakban lehet azt a kört kompjúteresen kiiktatni...ezen még nem.. :D Neked nem fog hibát generálni szerintem (azt is csak hosszú motorféknél szokta az újabbakon), mert 96 végétől vannak azok a vezérlők, amik nézik a map szenzoron keresztül a nyitást. Bátran zárd le egy lemezzel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Neked nem fog hibát generálni szerintem (azt is csak hosszú motorféknél szokta az újabbakon), mert 96 végétől vannak azok a vezérlők, amik nézik a map szenzoron keresztül a nyitást. Bátran zárd le egy lemezzel. Okés! Lehet h ma meg is csinálom... Bár a kocsi 96 októberi! :D Majd kiderül a próba során. Köszi mégegyszer! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Szerintetek megfelelő ez a potméter? http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=558 Annyit mondtak róla, h csak mintadarab alapján ítélhető meg... De mivel én debreceni vagyok és ők meg pestiek nehéz összehasonlítanom! :lol: Erre felé meg 7000 a legolcsóbb poti... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Esetleg keresd fel Mackósajtot, ő biztos tud valamit kieszközölni rá, talán még egy kis kedvezményt is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Szerintetek megfelelő ez a potméter? http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=558 Annyit mondtak róla, h csak mintadarab alapján ítélhető meg... De mivel én debreceni vagyok és ők meg pestiek nehéz összehasonlítanom! :lol: Erre felé meg 7000 a legolcsóbb poti... :lol: Hol van ilyen az X14XE motoron? Mert az EPC ehhez az egy motortipushoz nem hoz ilyesmit... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Hol van ilyen az X14XE motoron? Mert az EPC ehhez az egy motortipushoz nem hoz ilyesmit... :D Kérlek szépen a fojtószelep-ház hátulján, a fojtószelep tengelyén...nem messze az alapjárati léptetőmotortól... :lol: Valahogy érzékelni kell a fojtószelep állását... :lol: Ui.: Mi az a EPC?? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Kérlek szépen a fojtószelep-ház hátulján, a fojtószelep tengelyén...nem messze az alapjárati léptetőmotortól... :lol: Valahogy érzékelni kell a fojtószelep állását... :D Ui.: Mi az a EPC?? :lol: az egy progi, amiben az alkatrészek benne vannak és jólenne nekem is megoldható ez vhogy Pepe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 az egy progi, amiben az alkatrészek benne vannak és jólenne nekem is megoldható ez vhogy Pepe? Ez engem is érdekelne! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Nem a DIS ment tönkre, mert akkor egy másik hengerben sem lenne gyújtás. Párosával gyújt ugyanis. Vagy a gyertya szar, vagy a kábel, más lehetőség nem nagyon van. Az, hogy nem mindig csinálja ezt az AGR hibát meg a vészprogramot, arra utal, hogy kontakt hibád van valahol. A mai vizsgálat eredménye: kompresszió mérés mind a 4 hengerben. 1-3 gyertya szépen kiégve, ezekben 14,15,15 nyomást mért, a 4-es hengerben 0 nyomás, természetesen a gyertya kiégetlen !! :D A szaki szerint valószínű, hogy a kipuffogó szelepek beégtek, de majd konkrétat akkor tud mondani, ha levette a henger fejet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 A mai vizsgálat eredménye: kompresszió mérés mind a 4 hengerben. 1-3 gyertya szépen kiégve, ezekben 14,15,15 nyomást mért, a 4-es hengerben 0 nyomás, természetesen a gyertya kiégetlen !! :D A szaki szerint valószínű, hogy a kipuffogó szelepek beégtek, de majd konkrétat akkor tud mondani, ha levette a henger fejet. Hogy is van ez a szelep beégés, ilyenkor nem nyit, vagy nem zár? Gondolom nyitnia muszáj, mert a himbák nyomogatják, akkor nem zár el teljesen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Detto ilyen volt az én régi nem Opel autóm.. Annak is a negyedik hengere. A kipuffogó szelep széle egy helyen le volt törve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Szerintetek megfelelő ez a potméter? http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=558 Erre felé meg 7000 a legolcsóbb poti... :D Szerintem ez nem erre való. És utángyártottat nem javaslok. Sajnos ezekből csak a gyári szokott tartós megoldást nyújtani. De a helyedben először próbálkoznék egy bontott gyárival... ;) az olcsó is, és mivel nem szokott tönkremenni, valszeg jó tartós is lesz :lol: Hol van ilyen az X14XE motoron? Mert az EPC ehhez az egy motortipushoz nem hoz ilyesmit... :D Bezony az EPC sem tévedhetetlen :lol: A mai vizsgálat eredménye: kompresszió mérés mind a 4 hengerben. 1-3 gyertya szépen kiégve, ezekben 14,15,15 nyomást mért, a 4-es hengerben 0 nyomás, természetesen a gyertya kiégetlen !! :lol: A szaki szerint valószínű, hogy a kipuffogó szelepek beégtek, de majd konkrétat akkor tud mondani, ha levette a henger fejet. Ez már nem beégés lesz, mert ott is lenne valamekkora nyomás... vagy átlyukadt a dugattyú (ill. eltört, de annak lenne hangja is), vagy valamelyik szelep el van törve/görbülve. Mindenképpen hengerfej le, aztán utána lehet bizonyosat tudni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Hogy is van ez a szelep beégés, ilyenkor nem nyit, vagy nem zár? Gondolom nyitnia muszáj, mert a himbák nyomogatják, akkor nem zár el teljesen? hasonlóképpen képzeld el mint a termosztátodat, hogy vmi kosz odaszorul és nem tud rendesen elzárni Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 hasonlóképpen képzeld el mint a termosztátodat, hogy vmi kosz odaszorul és nem tud rendesen elzárni Értem, és annak vmi lötyi nem használ? Vannak olyan szeleptisztító cuccok. Vagy csak átverés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Ki akarom cserélni azt a potit...nem szeretem ha valami nem megfelelő rajta... Gyertya az elvileg jó bele, a tipusa: NGK - BRK5EK, kétpólusú. Az ACDelco után klasszisokkal jobb... :lol: A kivillogtatáshoz még egy kicsit "erőt" gyűjtök... nem szeretném az ECU-t gallyra vágni! :D Esetleg még a gyertyahézag, ha nagyobb mint 0,8 mm. Lásd: Gyertya adatok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Értem, és annak vmi lötyi nem használ? Vannak olyan szeleptisztító cuccok. Vagy csak átverés? van pl az injektor tisztítók is tisztítják pl, de amit irtak a többiek a izé... namost nem jut eszembe deeee protec pl az is nagyban tisztítja, de egy beégett szelepet nem javít meg. javít rajta denem javítja meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 van pl az injektor tisztítók is tisztítják pl, de amit irtak a többiek a izé... namost nem jut eszembe deeee protec pl az is nagyban tisztítja, de egy beégett szelepet nem javít meg. javít rajta denem javítja meg. Mondjuk Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Mondjuk na ez érdekes videó volt... de iesmi lehet az életben is csak ennyire nem drasztikusan Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 na ez érdekes videó volt... de iesmi lehet az életben is csak ennyire nem drasztikusan Aha volt egy kit TopShop-beütése a dolognak. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 van üzemi mosónk alkatrészeket mostunk benne ilyen oldószeres lötyi volt benne kis dörzsikélésel lehozta ennyire a retket, de hogy ez így magától ennyire... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 van üzemi mosónk alkatrészeket mostunk benne ilyen oldószeres lötyi volt benne kis dörzsikélésel lehozta ennyire a retket, de hogy ez így magától ennyire... Hát a motort belülről elég necces mosni szétszedés nélkül. Amit én vettem injektor tisztítót arra az volt irva, hogy oktánszám növelő, meg magasabb hőfokon ég ,és letakarítja a trutyit. Az injektorrol meg leoldja, vagy vmi hasonló. De én úgy érzem vmit használt, ámbár egyszerre kezdtem használni a bödönnel. Igazából mérni kellene, mert igy hogy , úgy érzem mintha jobban menne, elég kétes az eredmény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Hát a motort belülről elég necces mosni szétszedés nélkül. Amit én vettem injektor tisztítót arra az volt irva, hogy oktánszám növelő, meg magasabb hőfokon ég ,és letakarítja a trutyit. Az injektorrol meg leoldja, vagy vmi hasonló. De én úgy érzem vmit használt, ámbár egyszerre kezdtem használni a bödönnel. Igazából mérni kellene, mert igy hogy , úgy érzem mintha jobban menne, elég kétes az eredmény. hát jah... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Hát a fogyit biztosan csökkenti...ezt már próbáltam... meg kisimult tőle az alapjárat... szóval valamit használ... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február11, 2009 Megoszt Elküldve Február11, 2009 Hát a motort belülről elég necces mosni szétszedés nélkül. Amit én vettem injektor tisztítót arra az volt irva, hogy oktánszám növelő, meg magasabb hőfokon ég ,és letakarítja a trutyit. Az injektorrol meg leoldja, vagy vmi hasonló. De én úgy érzem vmit használt, ámbár egyszerre kezdtem használni a bödönnel. Igazából mérni kellene, mert igy hogy , úgy érzem mintha jobban menne, elég kétes az eredmény. Amíg nem volt se kartergáz szűrőm, se HHO cellám, minden egyes alkalommal amikor beöntöttem az injektor tisztítót igenis érezhető volt egy bizonyos nyugodtabb motorjárás, csöndesebb üzem, és egyenletesebb gyorsítás. Főleg az 1,4-esen! A mostani böszmémen nem annyira volt érezhető, de azért akkor is. Aztán a hidrogéncella után úgy kitisztult a motorom, hogy nem igazán volt különbség, de megszokásból azért töltögetem bele 5000 km-ként. Ártani nem használ alapon!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve Február11, 2009 Megoszt Elküldve Február11, 2009 Ez már nem beégés lesz, mert ott is lenne valamekkora nyomás... vagy átlyukadt a dugattyú (ill. eltört, de annak lenne hangja is), vagy valamelyik szelep el van törve/görbülve. Mindenképpen hengerfej le, aztán utána lehet bizonyosat tudni. No remek ! Most, hogy magamhoz tértem úgy halkan remegve megkérdeném, hogy mégis miért? Nem pörgettem !! Zömében 90km/h, ha kellett előzni 110km/h, kb 2éve lett hengerfejezve, elméletileg szelepszár szimmeringezve is. Olyan lehet, hogy nem kapott az a rész olajat mondjuk olajfurat eldugulása miatt? Vagy esetleg az injektor tisztító a szelepszár szimmeringeknél átszivárgott és inkább "kárt csinált" azzal, hogy lemosta az olajat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts