Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

ilyen állapotjelzőket nézegetted már?

nem tudom mik vannak meg hol, de tudod amik a hőfokokat nézik, és ugy adnak jelet az ecunak.

Elküldve
ilyen állapotjelzőket nézegetted már?

nem tudom mik vannak meg hol, de tudod amik a hőfokokat nézik, és ugy adnak jelet az ecunak.

A vízhőfok jeladót cseréltem újra.

Elküldve
Most,hogy egy kicsit enyhült az idő(x16xel)kezd helyrejönni a gép. Az nagyon érdekes,hogy most hidegen és üzemmelegen jó de a két állapot között még mindig rángat,kihagyogat,erőtlen, amint bemelegszik minden henger szépen dolgozik egyenletessé válik a járás és az autó is erőre kap.

koszos folytószelepház, alapjárati motor, illetve halódó gyertyakábelek, gyertyák (szigorúan gyáriak!).

a jeladóból a kétvezetékest cserélted? ugyanolyan színű a csatija, mint a régié?

Elküldve
történt már ilyen a történelemben

igen a blokkra gondoltam, én már semmiben sem bízom

de persze csak a hengerfej lesz síkoltatva.

nyáron ezt nem tettük meg a tömítés cseréjekor.

A gyűrűk hengerenként 5000 Ft-ba kerülnek, ez azért meglepett.

A

Elküldve
Most,hogy egy kicsit enyhült az idő(x16xel)kezd helyrejönni a gép. Az nagyon érdekes,hogy most hidegen és üzemmelegen jó de a két állapot között még mindig rángat,kihagyogat,erőtlen, amint bemelegszik minden henger szépen dolgozik egyenletessé válik a járás és az autó is erőre kap.

Frontérzékeny a drága! :D

Elküldve
koszos folytószelepház, alapjárati motor, illetve halódó gyertyakábelek, gyertyák (szigorúan gyáriak!).

a jeladóból a kétvezetékest cserélted? ugyanolyan színű a csatija, mint a régié?

Nekem is gyáriak vannak, bennük van már a 80 ezredik kilóméter is. :D

Elküldve
nyáron ezt nem tettük meg a tömítés cseréjekor.

Ez volt a nagy hiba...

Nekem is gyáriak vannak, bennük van már a 80 ezredik kilóméter is. :D

Akkor azokat már kétszer is le kellett volna cserélni :lol:

Elküldve

hello mindenki!

Lenne egy kérdésem C18nz automata Astra inditásnál dadog ,puffog elindulásnál erötlen és max 90-el megy mi lehet a hibája?Vizpumpa+hengerfej+gyertyák kicserélve.viszont az injektor tele van benyával.hibakódót kiolvastuk 35kod.tud valaki valami ötletet?

Elküldve
hello mindenki!

Lenne egy kérdésem C18nz automata Astra inditásnál dadog ,puffog elindulásnál erötlen és max 90-el megy mi lehet a hibája?Vizpumpa+hengerfej+gyertyák kicserélve.viszont az injektor tele van benyával.hibakódót kiolvastuk 35kod.tud valaki valami ötletet?

Hibakódok. Sokminden lehet várd meg amíg beesnek a tapasztaltabb kollégák. Gyujtás rendben? Néztetek szikrát?

Elküldve
Hibakódok. Sokminden lehet várd meg amíg beesnek a tapasztaltabb kollégák. Gyujtás rendben? Néztetek szikrát?

Gyujtás rendben szikra is van valamiért tul sok benzint kap.de nem tudjuk miért

Elküldve
Gyujtás rendben szikra is van valamiért tul sok benzint kap.de nem tudjuk miért

Hát a hibakód az alapjárati motoré, lehet hogy az cart be, vagy csak takarítani kell. Vagy az injektor? Egy kicsit várj, a tapsztaltabb cartársak most másfele járnak. :D

Elküldve

ha hozza az alapjárati motort hibára, érdemes legalább kivenni, és megnézni milyen állapotban van

én tisztítás után indítottam, és akkor nehezen is indult meg dadogott is amig be nem állította magát.

Elküldve
ha hozza az alapjárati motort hibára, érdemes legalább kivenni, és megnézni milyen állapotban van

én tisztítás után indítottam, és akkor nehezen is indult meg dadogott is amig be nem állította magát.

Igen csak úgy udom a tengelyét nem szerencsés tekergetni. :D

Elküldve
Igen csak úgy udom a tengelyét nem szerencsés tekergetni. :D

nem is lehet :lol:

az nem forog mint a hagyományos villany mocik

előre hátra zár, és egy kúppal szabályozza a levegő áramlását.

és ha megtisztítod, leszeded róla a dzsuvát, minden esetben másképp fog indulni.

Elküldve
hello mindenki!

Lenne egy kérdésem C18nz automata Astra inditásnál dadog ,puffog elindulásnál erötlen és max 90-el megy mi lehet a hibája?Vizpumpa+hengerfej+gyertyák kicserélve.viszont az injektor tele van benyával.hibakódót kiolvastuk 35kod.tud valaki valami ötletet?

Mindenképp az alapjáratinál kellene keresgélni. Tudod melyik az/merre van?

nem is lehet :lol:

Szeretnél fogadni? :D

Elküldve
Mindenképp az alapjáratinál kellene keresgélni. Tudod melyik az/merre van?

Szeretnél fogadni? :D

tudom melyik csak nem tudom kiszedni.nincs olyan torx kulcsom

Elküldve
Sajnos nincs más megoldás mint beszerezni egyet. T-20 vagy T-25 kell.

Csati rendben, nincs vezetékszakadás?

minden csati rendben vezetéken nincs szakadás.

lehetséges olyan hogy beragadt a befecskendezö szelep?mert volt olyan hogy 150km/h-nál nyomtam egy sprt gombot kilött meg minden és másnap kezdödött a baj reggel

Elküldve
minden csati rendben vezetéken nincs szakadás.

lehetséges olyan hogy beragadt a befecskendezö szelep?mert volt olyan hogy 150km/h-nál nyomtam egy sprt gombot kilött meg minden és másnap kezdödött a baj reggel

Nem hinném. Nem véletlen van az a 35 ott. Ha tényleg nem tud szabályozni az alapjárati az azért megkavarja a dolgokat.

Elküldve
koszos folytószelepház, alapjárati motor, illetve halódó gyertyakábelek, gyertyák (szigorúan gyáriak!).

a jeladóból a kétvezetékest cserélted? ugyanolyan színű a csatija, mint a régié?

Szétszedtem a fojtószelepházat,alapjárati motort kitisztítottam.Ki szeretném próbálni tápegységen az alapjárati motort,hogy lehetséges ez?Jeladóba a kétvezetékest cseréltem,ugyanolyan színű a csatija.A karterból a blokkba vezető cső el volt dugulva,nem volt egyszerű de kitisztítottam.

Elküldve
Hogy mozog-e?

Rádugod a csatira, beindítod a motort egy pillanatra és meglátod. (2személyes)

nekem sajna melegen egyszemélyes, mert hallom hogy mozog... :D

Elküldve

Ide bosszankodom magam.

Nem kis ideje szívok a hűtővíz szivárgásával. Szerintem nem egyedi eset, hogy a hurok alakú vastag gumicső ereszt a motorhoz csatlakozásnál. Megnéztem mi a szitu, az az alu öntvénycsonk elég korrodált (talán rossz fagyálló miatt?). Dupla bilincs - csöpög. Gumicső csere - csöpög. Egyik szerelő azt mondja még vezérműszíj cserekor, hogy hamár lekerült a vízpumpa, cseréljük ezt a fránya korrodált csonkot is. Ja, de épp nem volt kapható sehol. Így maradt a szívás (csöpögés) továbbra is. Másik szerelő: áh, nem kell csonkcsere, biztos gagyi utángyártott gumi. Cseréli jó gumira. Remek. Csöpög.

Van más is: (Opel) Tóthék klímaszerelése által fűtővízkörre szerelt Diavia elzáró csap csöpögött. Csap csere. Bírt másfél évet, újra csöpög. Nagy ügy, újra csere. 2 hónap és újfent csöpög! Neeeeee....

Komolyan, járt ember a holdon, és nem lehet egy Astra hűtőrendszer csöpögését megszüntetni!? :D

Jah, és valszeg a hengerfejtömítésem is azért szált el a múltkor, mert sosem jó a szintje a hűtővíznek.

Itt adom fel minden reményem, hogy valaha belekezdjek egy idősebb vas restauráltatásába...

Szép estét cartársak.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.