Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

nem láttam még annyira nagyon közelről astrában injektor hidat, de renaultokon nagyon egyszerűen k lehet húzni a egészet

fogja egy két csavar, és ilyen kúposan gumisan csatlakozik ahelyére az egész.

azt kihúzod egybe ha így van az opel is és akkor indítózásra látszania kell hogy melyik injektor nem akar dolgozni

Köszönöm szépen a segítséged!

Link to comment
Megosztás:

Hi All!

El kelle egy kis szakmai tanács!

Tegnap délután készlett a kocsi elejének fényezése. Azzal rendbe is van minden.

Mikor beindítom egy kicsit furán jár, mondom biztos sokat állt. Amikor elindultam akkor hidegen-melegen 2-3000 között meg-meg torpan a kocsi, vagy is nem húz ki rendesen. Vissza vittem hozzájuk megnéztük a gyertyákat, kifújattunk minden csatit levegővel.

Na mindegy, mondom haza megyek, ugyanolyan kaka volt. Ma kicseréltem a gyújtás elosztót és a rotor pipát újra, megnéztem a vákumcsöveket. Most jelenleg beindul de ha gázt adok elkezdi buzerálni az alapjáratot aztán vissza áll. Mondom megyek egy kört, sajnos most is megtorpan még.

Esetleg tudna valki egy kis ötlettel szolgálni?

Előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

ez tökre olyan, mint amit egy kali probukált

ott az " alapjárati" (nem jut eszembe,deeeee) pótlevegő tolattyú cseréje oldotta meg a gondot, illetve egy utólagosan beszerelt benzinszűrő, ami össze votl szakadva, azt kivettük.

utána jó lett.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mindenki okuljon az alább leírtakból!

A héten javítottunk egy 1994-es X16SZ motorkódú caravánt. 2002-ben került Magyarországra, most az aktuális új tulaj hozta, hogy használatba vétel előtt nézzük át, javítsuk meg. A bal első ajtón a német szerviz matricája jelzi, hogy a következő olajcsere 237.000 km-nél esedékes (a km óra 161.208 km-t mutat?! :D ). Mivel csattogó hangja volt a hengerfejnek, ezért levettük a szelepfedelet. Ami alatta volt, azt a képeken láthatjátok. Ilyen tüneteket produkál a nem megfelelő minőségű olaj, illetve az olajcsere elmulasztása. A hengerfej kipucolása után a karter is lekerült, mert a szívócső szűrője is tele volt ganyéval. Az autó 350.000,- HUF-ért cserélt gazdát.

A képek minősége hagy némi kívánnivalót maga után, mert mobiltelefonnal készültek.

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00745_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00746_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00747_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00748_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00750_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00750_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00751_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00752_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00753_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00754_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00755_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00756_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00757_www...ltoltes.hu_.jpg

A hengerfejben a hydrotőkék, szelepemelő himbák, koptatókorongok és a vezérműtengely cserére szorultak (+olaj, olajszűrő és tömítések). Az anyagár 125.000,- HUF. A szerelés végén egy Mi Atyánk és egy Üdvölégy hangzott el, hogy az olajfuratok nehogy eltömődjenek a felbolygatott olajsár maradványaitól. Az ima segített :lol:!

A motorblokk teljes szétszereléséhez sem idő, sem elegendő pénz nem állt rendelkezésre.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mindenki okuljon az alább leírtakból!

A héten javítottunk egy 1994-es X16SZ motorkódú caravánt. 2002-ben került Magyarországra, most az aktuális új tulaj hozta, hogy használatba vétel előtt nézzük át, javítsuk meg. A bal első ajtón a német szerviz matricája jelzi, hogy a következő olajcsere 237.000 km-nél esedékes (a km óra 161.208 km-t mutat?! :D ). Mivel csattogó hangja volt a hengerfejnek, ezért levettük a szelepfedelet. Ami alatta volt, azt a képeken láthatjátok. Ilyen tüneteket produkál a nem megfelelő minőségű olaj, illetve az olajcsere elmulasztása. A hengerfej kipucolása után a karter is lekerült, mert a szívócső szűrője is tele volt ganyéval. Az autó 350.000,- HUF-ért cserélt gazdát.

A képek minősége hagy némi kívánnivalót maga után, mert mobiltelefonnal készültek.

A hengerfejben a hydrotőkék, szelepemelő himbák, koptatókorongok és a vezérműtengely cserére szorultak (+olaj, olajszűrő és tömítések). Az anyagár 125.000,- HUF. A szerelés végén egy Mi Atyánk és egy Üdvölégy hangzott el, hogy az olajfuratok nehogy eltömődjenek a felbolygatott olajsár maradványaitól. Az ima segített :lol:!

A motorblokk teljes szétszereléséhez sem idő, sem elegendő pénz nem állt rendelkezésre.

Elég durva! :lol:

Link to comment
Megosztás:

hasonlóval mi is találkoztunk, egy x14nz-n

annak elugrott a vezérlése, de nem vert össze semmi, vagy hamar megállta motor vagy csakegy fogat.

az olaj eresztett és ráment pont a vezérműszíjra.

megcsináltuk a tömítést ott új szíj, beállítás, és leszedtük megnézni mi is a szelepfedelet, annyira mint ez nem, de eléggé truytis olt

olajcsere, járatás, próbaút, de ki se értünk a kapuig kopog ...

olajcsere megint, 5 perc és ujra kopog.

leszedtük a karteRt és ott i fel volt ragadva a kosz a durva szűrőre.

kimostuk az egész blokkot alulról ipari alkatrész mosóval, bokámik folyt a cucc :D utána jó lett.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mindenki okuljon az alább leírtakból!

A héten javítottunk egy 1994-es X16SZ motorkódú caravánt. 2002-ben került Magyarországra, most az aktuális új tulaj hozta, hogy használatba vétel előtt nézzük át, javítsuk meg. A bal első ajtón a német szerviz matricája jelzi, hogy a következő olajcsere 237.000 km-nél esedékes (a km óra 161.208 km-t mutat?! :lol: ). Mivel csattogó hangja volt a hengerfejnek, ezért levettük a szelepfedelet. Ami alatta volt, azt a képeken láthatjátok. Ilyen tüneteket produkál a nem megfelelő minőségű olaj, illetve az olajcsere elmulasztása. A hengerfej kipucolása után a karter is lekerült, mert a szívócső szűrője is tele volt ganyéval. Az autó 350.000,- HUF-ért cserélt gazdát.

A képek minősége hagy némi kívánnivalót maga után, mert mobiltelefonnal készültek.

.images.

A hengerfejben a hydrotőkék, szelepemelő himbák, koptatókorongok és a vezérműtengely cserére szorultak (+olaj, olajszűrő és tömítések). Az anyagár 125.000,- HUF. A szerelés végén egy Mi Atyánk és egy Üdvölégy hangzott el, hogy az olajfuratok nehogy eltömődjenek a felbolygatott olajsár maradványaitól. Az ima segített :lol:!

A motorblokk teljes szétszereléséhez sem idő, sem elegendő pénz nem állt rendelkezésre.

Olyan frankó olaj van benne. :D :lol:

Amúgy jó volt ez az információ, ilyen mocim van, csak 4 lóerővel erősebb. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mindenki okuljon az alább leírtakból!

A héten javítottunk egy 1994-es X16SZ motorkódú caravánt...

Hát igen. A képek szépen mutatják mennyire nem mindegy milyen olajat és milyen időközönként kap a motor. Sok ember veszi a teszkós regenerált olajat, "megtakarítva" párezer forintot az olajcserén, aztán meg csodálkozik, ha jelentősebb összeget kell a motorra fordítani.

Km állás: a külföldről behozott kocsiknál szokás az óra 1-2 százezes km-mel való előretekerése, mert akkor kisebb az autó értéke vámoláskor. Utána szokta követni a visszatekerés, amivel az autó eladási árát/esélyét növelik. Valószínűleg többet tekertek vissza, mint előre.

Link to comment
Megosztás:

hogyan érted hogy nem bírja? a link szerint a legvaloszinub egy F18as, de szted egy F16CR is jo lenne rá? vagy egy F20as kadett GSI 16v bol? erre a 2re van kilátás nem tudom meiket vigyem

F18WR vagy CR. A WR-rel nagyobb lesz a végsebesség, viszont a CR-rel jobban gyorsul.

Link to comment
Megosztás:

Hát igen. A képek szépen mutatják mennyire nem mindegy milyen olajat és milyen időközönként kap a motor. Sok ember veszi a teszkós regenerált olajat, "megtakarítva" párezer forintot az olajcserén, aztán meg csodálkozik, ha jelentősebb összeget kell a motorra fordítani.

Km állás: a külföldről behozott kocsiknál szokás az óra 1-2 százezes km-mel való előretekerése, mert akkor kisebb az autó értéke vámoláskor. Utána szokta követni a visszatekerés, amivel az autó eladási árát/esélyét növelik. Valószínűleg többet tekertek vissza, mint előre.

A világért sem akarom védeni a tecsós olajat, én is vettem a fűnyíróba :D , de szerintem még mindíg jobb, ha valaki erre cseréli, mitha egyáltalán nem cserélné. Vagy tévedek?

Link to comment
Megosztás:

A világért sem akarom védeni a tecsós olajat, én is vettem a fűnyíróba :D , de szerintem még mindíg jobb, ha valaki erre cseréli, mitha egyáltalán nem cserélné. Vagy tévedek?

Annál egy fokkal talán jobb. Bár, pl. a Meta olajammal lehet megkockáztatnék egy dupla annyi km-t, minthogy occsó regenerált olajat tegyek bele 10e után...

Link to comment
Megosztás:

Annál egy fokkal talán jobb. Bár, pl. a Meta olajammal lehet megkockáztatnék egy dupla annyi km-t, minthogy occsó regenerált olajat tegyek bele 10e után...

Én pölö GM-olajat raktam bele amikor megvettem, ennek sincs túl jó hire, de bementem az Opel boltba, kértem, és ezt adták. A legközelebbi olajcserekor majd körülnézek mire lehetne váltani. Nem akarok minden cart beleönteni, de szerintem egy 230000km-futott gépnél, nincs értelme csúcsminőségű olajat betölteni. Vhol az arany középutat kell megtalálni. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.