dol24 Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 Karter=forgattyúsház :D Köszönöm a kisegítést,én így hallottam ezután jobban odafigyelek arra,hogy írjam vagy mondjam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dol24 Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 nem láttam még annyira nagyon közelről astrában injektor hidat, de renaultokon nagyon egyszerűen k lehet húzni a egészet fogja egy két csavar, és ilyen kúposan gumisan csatlakozik ahelyére az egész. azt kihúzod egybe ha így van az opel is és akkor indítózásra látszania kell hogy melyik injektor nem akar dolgozni Köszönöm szépen a segítséged! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dol24 Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 Szegény Epk mindig kijavítja, de csak feltűnik újra, s újra az a kartel. :D Nem tudom mit értesz mindig alatt?Én most olvastam először a kijavítást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dol24 Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 Nem tudom mit értesz mindig alatt?Én most olvastam először a kijavítást. Közben leesett!Gondolom már mások is hallották így akiket ki kellett javítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dol24 Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 Tegnap vhogy belebotlottam egy hasonlóba. Több helyen/fórumon is "tilisztoros gyújtásnak" írták. Pedig közhiedelemmel ellentétben TIRISZTOROS a helyes kifejezés. Ezt már nehezebben tévesztem távközlés technikusként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 Nem tudom mit értesz mindig alatt?Én most olvastam először a kijavítást. Rá se ránts! Én annak idején még képet is kaptam.Kartel. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 Rá se ránts! Én annak idején még képet is kaptam.Kartel. :D De Noah Wyle is Dr. Carter volt nem? A Kartel at egyértelműen a Döglégy Zotya :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 Rá se ránts! Én annak idején még képet is kaptam.Kartel. :D Ő Kárter. :lol: Nem offolok tovább. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dol24 Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 De Noah Wyle is Dr. Carter volt nem? A Kartel at egyértelműen a Döglégy Zotya :D Szerintem nem Döglégy Zoli a kartel hanem Döglégy Zoli és a kartel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 Rá se ránts! Én annak idején még képet is kaptam.Kartel. :lol: De Noah Wyle is Dr. Carter volt nem? A Kartel at egyértelműen a Döglégy Zotya :lol: Szerintem nem Döglégy Zoli a kartel hanem Döglégy Zoli és a kartel. Na meg az olaj-kartel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Január23, 2009 Megoszt Elküldve Január23, 2009 Na meg az olaj-kartel :D Az kartell. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Január24, 2009 Megoszt Elküldve Január24, 2009 Hi All! El kelle egy kis szakmai tanács! Tegnap délután készlett a kocsi elejének fényezése. Azzal rendbe is van minden. Mikor beindítom egy kicsit furán jár, mondom biztos sokat állt. Amikor elindultam akkor hidegen-melegen 2-3000 között meg-meg torpan a kocsi, vagy is nem húz ki rendesen. Vissza vittem hozzájuk megnéztük a gyertyákat, kifújattunk minden csatit levegővel. Na mindegy, mondom haza megyek, ugyanolyan kaka volt. Ma kicseréltem a gyújtás elosztót és a rotor pipát újra, megnéztem a vákumcsöveket. Most jelenleg beindul de ha gázt adok elkezdi buzerálni az alapjáratot aztán vissza áll. Mondom megyek egy kört, sajnos most is megtorpan még. Esetleg tudna valki egy kis ötlettel szolgálni? Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január24, 2009 Megoszt Elküldve Január24, 2009 ez tökre olyan, mint amit egy kali probukált ott az " alapjárati" (nem jut eszembe,deeeee) pótlevegő tolattyú cseréje oldotta meg a gondot, illetve egy utólagosan beszerelt benzinszűrő, ami össze votl szakadva, azt kivettük. utána jó lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 Sziasztok! Mindenki okuljon az alább leírtakból! A héten javítottunk egy 1994-es X16SZ motorkódú caravánt. 2002-ben került Magyarországra, most az aktuális új tulaj hozta, hogy használatba vétel előtt nézzük át, javítsuk meg. A bal első ajtón a német szerviz matricája jelzi, hogy a következő olajcsere 237.000 km-nél esedékes (a km óra 161.208 km-t mutat?! :D ). Mivel csattogó hangja volt a hengerfejnek, ezért levettük a szelepfedelet. Ami alatta volt, azt a képeken láthatjátok. Ilyen tüneteket produkál a nem megfelelő minőségű olaj, illetve az olajcsere elmulasztása. A hengerfej kipucolása után a karter is lekerült, mert a szívócső szűrője is tele volt ganyéval. Az autó 350.000,- HUF-ért cserélt gazdát. A képek minősége hagy némi kívánnivalót maga után, mert mobiltelefonnal készültek. http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00745_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00746_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00747_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00748_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00750_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00750_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00751_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00752_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00753_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00754_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00755_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00756_www...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/090125/DSC00757_www...ltoltes.hu_.jpg A hengerfejben a hydrotőkék, szelepemelő himbák, koptatókorongok és a vezérműtengely cserére szorultak (+olaj, olajszűrő és tömítések). Az anyagár 125.000,- HUF. A szerelés végén egy Mi Atyánk és egy Üdvölégy hangzott el, hogy az olajfuratok nehogy eltömődjenek a felbolygatott olajsár maradványaitól. Az ima segített :lol:! A motorblokk teljes szétszereléséhez sem idő, sem elegendő pénz nem állt rendelkezésre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 Sziasztok! Mindenki okuljon az alább leírtakból! A héten javítottunk egy 1994-es X16SZ motorkódú caravánt. 2002-ben került Magyarországra, most az aktuális új tulaj hozta, hogy használatba vétel előtt nézzük át, javítsuk meg. A bal első ajtón a német szerviz matricája jelzi, hogy a következő olajcsere 237.000 km-nél esedékes (a km óra 161.208 km-t mutat?! :D ). Mivel csattogó hangja volt a hengerfejnek, ezért levettük a szelepfedelet. Ami alatta volt, azt a képeken láthatjátok. Ilyen tüneteket produkál a nem megfelelő minőségű olaj, illetve az olajcsere elmulasztása. A hengerfej kipucolása után a karter is lekerült, mert a szívócső szűrője is tele volt ganyéval. Az autó 350.000,- HUF-ért cserélt gazdát. A képek minősége hagy némi kívánnivalót maga után, mert mobiltelefonnal készültek. A hengerfejben a hydrotőkék, szelepemelő himbák, koptatókorongok és a vezérműtengely cserére szorultak (+olaj, olajszűrő és tömítések). Az anyagár 125.000,- HUF. A szerelés végén egy Mi Atyánk és egy Üdvölégy hangzott el, hogy az olajfuratok nehogy eltömődjenek a felbolygatott olajsár maradványaitól. Az ima segített :lol:! A motorblokk teljes szétszereléséhez sem idő, sem elegendő pénz nem állt rendelkezésre. Elég durva! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 hasonlóval mi is találkoztunk, egy x14nz-n annak elugrott a vezérlése, de nem vert össze semmi, vagy hamar megállta motor vagy csakegy fogat. az olaj eresztett és ráment pont a vezérműszíjra. megcsináltuk a tömítést ott új szíj, beállítás, és leszedtük megnézni mi is a szelepfedelet, annyira mint ez nem, de eléggé truytis olt olajcsere, járatás, próbaút, de ki se értünk a kapuig kopog ... olajcsere megint, 5 perc és ujra kopog. leszedtük a karteRt és ott i fel volt ragadva a kosz a durva szűrőre. kimostuk az egész blokkot alulról ipari alkatrész mosóval, bokámik folyt a cucc :D utána jó lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 Sziasztok! Mindenki okuljon az alább leírtakból! A héten javítottunk egy 1994-es X16SZ motorkódú caravánt. 2002-ben került Magyarországra, most az aktuális új tulaj hozta, hogy használatba vétel előtt nézzük át, javítsuk meg. A bal első ajtón a német szerviz matricája jelzi, hogy a következő olajcsere 237.000 km-nél esedékes (a km óra 161.208 km-t mutat?! :lol: ). Mivel csattogó hangja volt a hengerfejnek, ezért levettük a szelepfedelet. Ami alatta volt, azt a képeken láthatjátok. Ilyen tüneteket produkál a nem megfelelő minőségű olaj, illetve az olajcsere elmulasztása. A hengerfej kipucolása után a karter is lekerült, mert a szívócső szűrője is tele volt ganyéval. Az autó 350.000,- HUF-ért cserélt gazdát. A képek minősége hagy némi kívánnivalót maga után, mert mobiltelefonnal készültek. .images. A hengerfejben a hydrotőkék, szelepemelő himbák, koptatókorongok és a vezérműtengely cserére szorultak (+olaj, olajszűrő és tömítések). Az anyagár 125.000,- HUF. A szerelés végén egy Mi Atyánk és egy Üdvölégy hangzott el, hogy az olajfuratok nehogy eltömődjenek a felbolygatott olajsár maradványaitól. Az ima segített :lol:! A motorblokk teljes szétszereléséhez sem idő, sem elegendő pénz nem állt rendelkezésre. Olyan frankó olaj van benne. :D :lol: Amúgy jó volt ez az információ, ilyen mocim van, csak 4 lóerővel erősebb. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorDDD Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 hello astrások szeretném megkérdezni hogy a C18XEL avagy az X18XE milyen váltókkal volt szerelve Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 hello astrások szeretném megkérdezni hogy a C18XEL avagy az X18XE milyen váltókkal volt szerelve http://www.opel-infos.de/getriebe/gf5.html Itt megtalálhatod, de nekünk F16 van a pirosban és azt például nem írja, bár az sem biztos hogy ezt nem utólag pakolták fel rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorDDD Elküldve Január25, 2009 Megoszt Elküldve Január25, 2009 hogyan érted hogy nem bírja? a link szerint a legvaloszinub egy F18as, de szted egy F16CR is jo lenne rá? vagy egy F20as kadett GSI 16v bol? erre a 2re van kilátás nem tudom meiket vigyem Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Sziasztok! Mindenki okuljon az alább leírtakból! A héten javítottunk egy 1994-es X16SZ motorkódú caravánt... Hát igen. A képek szépen mutatják mennyire nem mindegy milyen olajat és milyen időközönként kap a motor. Sok ember veszi a teszkós regenerált olajat, "megtakarítva" párezer forintot az olajcserén, aztán meg csodálkozik, ha jelentősebb összeget kell a motorra fordítani. Km állás: a külföldről behozott kocsiknál szokás az óra 1-2 százezes km-mel való előretekerése, mert akkor kisebb az autó értéke vámoláskor. Utána szokta követni a visszatekerés, amivel az autó eladási árát/esélyét növelik. Valószínűleg többet tekertek vissza, mint előre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 hogyan érted hogy nem bírja? a link szerint a legvaloszinub egy F18as, de szted egy F16CR is jo lenne rá? vagy egy F20as kadett GSI 16v bol? erre a 2re van kilátás nem tudom meiket vigyem F18WR vagy CR. A WR-rel nagyobb lesz a végsebesség, viszont a CR-rel jobban gyorsul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Hát igen. A képek szépen mutatják mennyire nem mindegy milyen olajat és milyen időközönként kap a motor. Sok ember veszi a teszkós regenerált olajat, "megtakarítva" párezer forintot az olajcserén, aztán meg csodálkozik, ha jelentősebb összeget kell a motorra fordítani. Km állás: a külföldről behozott kocsiknál szokás az óra 1-2 százezes km-mel való előretekerése, mert akkor kisebb az autó értéke vámoláskor. Utána szokta követni a visszatekerés, amivel az autó eladási árát/esélyét növelik. Valószínűleg többet tekertek vissza, mint előre. A világért sem akarom védeni a tecsós olajat, én is vettem a fűnyíróba :D , de szerintem még mindíg jobb, ha valaki erre cseréli, mitha egyáltalán nem cserélné. Vagy tévedek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 A világért sem akarom védeni a tecsós olajat, én is vettem a fűnyíróba :D , de szerintem még mindíg jobb, ha valaki erre cseréli, mitha egyáltalán nem cserélné. Vagy tévedek? Annál egy fokkal talán jobb. Bár, pl. a Meta olajammal lehet megkockáztatnék egy dupla annyi km-t, minthogy occsó regenerált olajat tegyek bele 10e után... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2009 Megoszt Elküldve Január26, 2009 Annál egy fokkal talán jobb. Bár, pl. a Meta olajammal lehet megkockáztatnék egy dupla annyi km-t, minthogy occsó regenerált olajat tegyek bele 10e után... Én pölö GM-olajat raktam bele amikor megvettem, ennek sincs túl jó hire, de bementem az Opel boltba, kértem, és ezt adták. A legközelebbi olajcserekor majd körülnézek mire lehetne váltani. Nem akarok minden cart beleönteni, de szerintem egy 230000km-futott gépnél, nincs értelme csúcsminőségű olajat betölteni. Vhol az arany középutat kell megtalálni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts