Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Egy kis segítség kellene!

Ma reggel elkezdett világítani a motordiagnosztika lámpája. Valaki tudja ilyenkor mit merre? Alapvetően semmi baja a kocsinak, dinamikus, jó a fogysztás nem zabál olajat stb.

Mi lehet ez?

Villogtasd ki a hibakodot és akkor még tovább fog szükülni a kör!! :)

Ráadásul ahhoz csak egy gemkapocs kell! :wink:

Elküldve
Egy kis segítség kellene!

Ma reggel elkezdett világítani a motordiagnosztika lámpája. Valaki tudja ilyenkor mit merre? Alapvetően semmi baja a kocsinak, dinamikus, jó a fogysztás nem zabál olajat stb.

Mi lehet ez?

Vagy kell egy Tech műszeres vizsgálat, vagy kivillogtatod a hibakódokat... erről ebben a topicban már nagyon sokat beszéltünk, keress rá és olvasd el ha érdekel...

Elküldve

> Nálad a motor tetején a légszűrő?

Ja, legalábbis ott cseréltem légszűrőt.

>Honnan nézve a jobb oldal egyébként? Mert Én szemből gondoltam...

Menetirány szerint, tehát szemből a bal oldal.

Elküldve
ez annál sokkal nagyobb doboz, kb: 40x25x25 cm a mérete.

Figyu már! Helyileg a kocsi orránál (közel hozzá kb 10 cm) van ez a doboz?

Elküldve

Itt ezen a képen látszik a kép bal oldalán és ez a doboz teljesen üres, a légszűrő pedig a motor tetejénél látható bodás fedél alatt van amibe a relytéjes dobozból megy a cső.

550744_5.jpg

Elküldve

:shock: :shock: :shock:

Nekem első pillantásra egy tök felesleges plusz szűrőháznak tűnik, én is erre gondoltam az előbb.

A gondom csak az, hogy a "felső" szűrőház gyári e :?: , és ebből kiindúlva, (mármint hogy nemtom,) nem vagyok benne biztos, hogy míért kap két oldalról levegőt a felső szűrő (a kép alapján így látom), és hogy el lehet e simán hagyni az (nekem legalábbis) eredeti szűrőházat. :shock:

Elküldve

az egy szivászajcsökkentő doboz másnéven rezonátor doboz.

az még a C14NZ ben is van, csak ott nem látod, mert a doblemez alatt van....

Elküldve

KANES!

De volt ám!

De szegényke nem tehet róla. :)

Az előző gazdája nem foglalkozott vele.

Most úgyahogy rendberaktam (vezérműtengely, hydrotőke stb csere), de hamarosan egy teljes motorgenerál lesz. 300.000 Km-nél már rá fog férni. :)

Elküldve
waggon.

Akkor én még ráérek , még van 140000km 300000km -ig.

nekem volt olyan asztrám, amiben 350.000 km volt, és még semmi baja nem volt. pedig taxivolt.

Elküldve

nekem volt olyan asztrám, amiben 350.000 km volt, és még semmi baja nem volt. pedig taxivolt.

Az én gépemmel se lett volna semmi gond, ha az idióta szerelő néha kitakarította volna anno az olajjáratokat. Két vezérműtengelyt evett meg 280.000 Km-alatt. Ezek után került hozzám a kocsi. Ezért mondom, hogy az akkori gazdája szart az autóra, aki jelen esetben a faterom volt.

Elküldve
az egy szivászajcsökkentő doboz másnéven rezonátor doboz.

az még a C14NZ ben is van, csak ott nem látod, mert a doblemez alatt van....

Köszi! Amúgy ha kidobom ezt onnan annak lesz valami következménye?

Csak mert el van törve úgyhogy most aztán tényleg rezonál rendesen csak éppen szivászajnővelő üzemmódban :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.