Guest Sanci Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Haverom jött ma egy kis problémával... Szóval senkinek semmi ötlete? B)
zotya975 Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Na, látom ragadt rád a koszon kívül más is. :D Ja már úgy volt hívlak, amikor csörömpölt, de aztán rájöttem mi az. :blush: De én nem tudtam vmiért kiakasztani a feszítőt, nem tom miért. B) Szóval senkinek semmi ötlete? ;) Ha karburátoros, akkor lehet állítani az alapjáraton. Ha meg alapjárati motoros akkor azt kéne megnézni.
hening Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Ja már úgy volt hívlak, amikor csörömpölt, de aztán rájöttem mi az. :D De én nem tudtam vmiért kiakasztani a feszítőt, nem tom miért. B) Ha karburátoros, akkor lehet állítani az alapjáraton. Ha meg alapjárati motoros akkor azt kéne megnézni. Mert még nem ragadt elég. ;) :blush:
zotya975 Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Mert még nem ragadt elég. ;) :blush: Lehet. Óvatosan lehúztam a szíjat a tárcsával oldalra, két csipesszel megfogattam a szíjat a burkolathoz, hogy ne mozduljon el, és levettem alóla a tárcsát. Előtte összejelöltem a szíjat a tárcsákkal lent és fent is. Meg persze utánna átforgattam, megnéztem a jeleket is. El tudtam annyira hajtani az egészet oldalra, hogy kifért a termosztát. Kicsit aggódok, eléggé meghúztam-e a csavarokat a fő,- és vezérmű tengelyen. B) Csak nem lazulnak le.
hening Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Lehet. Óvatosan lehúztam a szíjat a tárcsával oldalra, két csipesszel megfogattam a szíjat a burkolathoz, hogy ne mozduljon el, és levettem alóla a tárcsát. Előtte összejelöltem a szíjat a tárcsákkal lent és fent is. Meg persze utánna átforgattam, megnéztem a jeleket is. El tudtam annyira hajtani az egészet oldalra, hogy kifért a termosztát. Kicsit aggódok, eléggé meghúztam-e a csavarokat a fő,- és vezérmű tengelyen. ;) Csak nem lazulnak le. Ha kilazulnak, észreveszed. B) :blush:
zotya975 Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Ha kilazulnak, észreveszed. B) :D Kösz Karcsi , most aztán nagyon megnyugtattál! ;) :blush:
Novy Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 nem is kelett volna leszdned a főtengely tárcsáit, ha le se vetted a szíjat. én is ugy csináltam, és így fogom most is.
zotya975 Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 nem is kelett volna leszdned a főtengely tárcsáit, ha le se vetted a szíjat. én is ugy csináltam, és így fogom most is. A főtengelyről a vezérműszíjtárcsát nem is vettem le, csak az ékszíjtárcsát, mert először ki akartam akasztani a feszítőt, és az alsó-kölső burkolat útban volt. Te nem lazítottad fel a szíjat?
Novy Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 nem de ha elolvastad volna a honalpomon a karcsival közös projektet ott íram is B)
zotya975 Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 nem de ha elolvastad volna a honalpomon a karcsival közös projeket ott íram is ;) Olvastam, az alapján mertem nekiálni egyedül. B) Csak először nem mertem lehúzni a vez.szíjat csak úgy simán oldalra, nem tudtam mennyire van feszítve, féltem hogy nem fog visszamenni. :blush:
Novy Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Olvastam, az alapján mertem nekiálni egyedül. B) Csak először nem mertem lehúzni a vez.szíjat csak úgy simán oldalra, nem tudtam mennyire van feszítve, féltem hogy nem fog visszamenni. ;) visszamegy simán hideg mocinál ben feszül úgy a szíj mint melegen melegen feszesebb a szíj, ezért nem kell nagyon feszesre állítani se.
zotya975 Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 visszamegy simán hideg mocinál ben feszül úgy a szíj mint melegen melegen feszesebb a szíj, ezért nem kell nagyon feszesre állítani se. És te hogyan tartottál ellen a vez.tengely csavarnak? Én csavarhúzóval akasztottam meg a tárcsát az egyik alsó-burkolat csavarhoz. A javítási kézikönyv szerint le kell venni a szelepfedelet, középen van a tengelyen bemarás kulcsnak.
Novy Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 ha ügyes vagy akkor megütöd a kulcsot és le is lazul egyébként igen be kell támasztani egy masszív helyre vagy van olyan kulcs is ami egy nagy flex kulcsnak néz ki azt be lehet rakni a vezkerék lyukaiba.
Gatyesz Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Egyébként a Google mint név ismerős? :D B) Persze de semmi értelmes nem olt az ecoflex-ről :lol: azért is biztos helyről érdeklődtem B-tervként ;) de azért köszi :blush:
zotya975 Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 ha ügyes vagy akkor megütöd a kulcsot és le is lazul egyébként igen be kell támasztani egy masszív helyre vagy van olyan kulcs is ami egy nagy flex kulcsnak néz ki azt be lehet rakni a vezkerék lyukaiba. Ez nem is rossz ötlet, készíteni egy karmos kulcsot ellentartani a vez.szíjtárcsához.
Novy Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Ez nem is rossz ötlet, készíteni egy karmos kulcsot ellentartani a vez.szíjtárcsához. vezérmű kerék
zotya975 Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 vezérmű kerék Ja persze, kösz. :blush: Most jöttem a Pezoból, faca az új termosztát, löki a meleget percek alatt, csak a műszer szerint 97-foknál nyit nem 92-nél. Pedig a termosztáton 92-volt. Most akkor a műszerem csal, vagy az új termosztát kuka? A ventinek nem kellett volna már bekapcsolni ilyenkor? ;) Azt nem is néztem, kellett volna vhol légtelenítenem? Már nem emléksze a Karcsival csinálltunk-e vele vmit, vagy kidolgozza a rendszerből a levegőt. Most meg elfelejtettem megkérdezni tőle. B)
conquistador Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Ja persze, kösz. :blush: Most jöttem a Pezoból, faca az új termosztát, löki a meleget percek alatt, csak a műszer szerint 97-foknál nyit nem 92-nél. Pedig a termosztáton 92-volt. Most akkor a műszerem csal, vagy az új termosztát kuka? A ventinek nem kellett volna már bekapcsolni ilyenkor? ;) Azt nem is néztem, kellett volna vhol légtelenítenem? Már nem emléksze a Karcsival csinálltunk-e vele vmit, vagy kidolgozza a rendszerből a levegőt. Most meg elfelejtettem megkérdezni tőle. B) Szia zotya! A gyári könyvben le van írva, hogy beszerelés után emelt fordulaton (3000f/p) egy helyben megjáratni amig ki nem nyit a termosztát és utána kis idővel a hiányzó vizmennyiséget potolni a kiegyenlítő tartályba. A légtelenítést autómatikusan végzi amikor melegszik és kinyit! ezért is hiáyzik a víz, mert kinyomja a rendszer a levegőt! Üdv:BB
daykiller Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Ja persze, kösz. :D Most jöttem a Pezoból, faca az új termosztát, löki a meleget percek alatt, csak a műszer szerint 97-foknál nyit nem 92-nél. Pedig a termosztáton 92-volt. Most akkor a műszerem csal, vagy az új termosztát kuka? A ventinek nem kellett volna már bekapcsolni ilyenkor? ;) Azt nem is néztem, kellett volna vhol légtelenítenem? Már nem emléksze a Karcsival csinálltunk-e vele vmit, vagy kidolgozza a rendszerből a levegőt. Most meg elfelejtettem megkérdezni tőle. B) Úgy tudom, hogy automatikusan légtelenít vagy mittom. :blush: Azt is úgy tudom, hogy ha a hűtőben emelkedik meg a hőfok, akkor indul csak be a venti. A hűtőn található hőgomba kapcsol, nem pedig az érzékelő alapján.
zotya975 Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Szia zotya! A gyári könyvben le van írva, hogy beszerelés után emelt fordulaton (3000f/p) egy helyben megjáratni amig ki nem nyit a termosztát és utána kis idővel a hiányzó vizmennyiséget potolni a kiegyenlítő tartályba. A légtelenítést autómatikusan végzi amikor melegszik és kinyit! ezért is hiáyzik a víz, mert kinyomja a rendszer a levegőt! Üdv:BB Amikor összeraktam, akkor elindítottam a motort és megvártam amíg nyit a termosztát, akkor 92-nél nyitott pontosan. A hiányzó vizet pótoltam. Most viszont felment 95-re, amikor hazaértem hagytam járni megnéztem a hűtőt még hideg volt. Kicsit vártam, és 97 körül kezdett forrósodni. Ezért gondoltam, hogy levegős a rendszer , és hibás adatot mér a hőm.jeladóm.
Novy Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 az ugy jó ha 97ig megy fel nekem majdnem 100nál kapcsol a venti de akkor van aztán jó fűtés stabilizálódni látszik ujra az enyém is, mert msot hiába ment fűtés fuon 3massal ugy is megmaradt 90 alatt kicsivel, így mé egy darabig megmarad, és lassan jön a melgebb idő is B)
zotya975 Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 az ugy jó ha 97ig megy fel nekem majdnem 100nál kapcsol a venti de akkor van aztán jó fűtés stabilizálódni látszik ujra az enyém is, mert msot hiába ment fűtés fuon 3massal ugy is megmaradt 90 alatt kicsivel, így mé egy darabig megmarad, és lassan jön a melgebb idő is ;) Nekem a venti be se kapcsolt, 97-nél a termosztát nyitott. B)
Kontárgyerek Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Sziasztok. Nekem a tapasztalataim azt mondják, hogy nem feltétlen kell hinni 100%-os an annak a műszernek. Az csak egy műszer.... Lásd a Km óráét. az is csal.
zotya975 Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Sziasztok. Nekem a tapasztalataim azt mondják, hogy nem feltétlen kell hinni 100%-os an annak a műszernek. Az csak egy műszer.... Lásd a Km óráét. az is csal. Jó-jó, de amikor összeraktam délután még pontosan mért, este meg csal 5-fokot?
Recommended Posts