Alex0403 Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 Az én szomszédom is lehetnél. Ősszel gyakran jártam zircen és ha jól rémlik láttam egy ilyen astrát is. ;) Jujj de jó... akkor már két szomszédom van B)
Tiv. Elküldve Január14, 2009 Elküldve Január14, 2009 Lehet B) Tuti. :D :lol: Engem is leszomszédolt, mert egymáshoz közel lakunk. ;) Remélem nem gond. :blush: Mindkét helyre sokat járok. A többi fórumozóhoz képest tényleg szomszédok vagyunk.
daykiller Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Tuti. ;) :blush: Remélem nem gond. B) Mindkét helyre sokat járok. A többi fórumozóhoz képest tényleg szomszédok vagyunk. Dehogy. :D
Alex0403 Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Srácok? "motorféknél furcsa "morgás" szerű hangot ad a motor" Semmi?...nincs ötlet? Veszek hangosabb hifirendszert, és akkor nem hallom:D
zotya975 Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Srácok? "motorféknél furcsa "morgás" szerű hangot ad a motor" Semmi?...nincs ötlet? Veszek hangosabb hifirendszert, és akkor nem hallom:D Passz. Nekem még nem volt ilyen. Csak motorféknél?
Alex0403 Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Passz. Nekem még nem volt ilyen. Csak motorféknél? Igen! Csak motorféknél! Volt egy 2 cm-es luk a középső dobon! Azt hittem azért, de az meg lett hegesztve.
epk947 Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Igen! Csak motorféknél! Volt egy 2 cm-es luk a középső dobon! Azt hittem azért, de az meg lett hegesztve. Ha volt, akkor már biztos belül is összedőlt, és ezért morog.
Novy Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 szíjba biztos jó a gates, de termosztátban nemigazán már tuti szar, mert felmelegszik 95re aztán visszanegedi majdnem a kékbe :S aztán ha fel is meelgszik, akkor a fűtésre igencsk 90 alá esik vissza... egyre lentebb adja, végén ott fog kikötni ahol az előző... állandó kék :S
zotya975 Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 szíjba biztos jó a gates, de termosztátban nemigazán már tuti szar, mert felmelegszik 95re aztán visszanegedi majdnem a kékbe :S aztán ha fel is meelgszik, akkor a fűtésre igencsk 90 alá esik vissza... egyre lentebb adja, végén ott fog kikötni ahol az előző... állandó kék :S Akkor milyet kell venni?
Novy Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 hát nemtom, de ez most nemigazán működik jól, pedig melegebb is van mi lesz, ha megint minusz 20 lesz? B)
zocsa Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Akkor milyet kell venni? Én gyárit vettem. Igaz,csak szeptemberben lett belerakva,de eddig nincs gond.
Novy Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 hát ennek már több mint egy éve hogy cserélem, dehát :S most évente cserélendő lenne ? B) most egy darabig marad, ha figyelem és a fűtést is ugy igazítom megmarad 90 alatt valamivel.
daykiller Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 hát ennek már több mint egy éve hogy cserélem, dehát :S most évente cserélendő lenne ? B) most egy darabig marad, ha figyelem és a fűtést is ugy igazítom megmarad 90 alatt valamivel. Az én kocsim meg ma megérezte, hogy +1,5 fok van. ;) Majdnem elérte a 95 fokos vonalat is. :blush:
Novy Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 a driftelés miatt B) gondolom pörgetted, és nem mehettél tul gyorsan
conquistador Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 Én gyárit vettem. Igaz,csak szeptemberben lett belerakva,de eddig nincs gond. Szia zocsa001 Mennyiért vetted a gyárit, mert nekem az 6 évet bírt, ez a mostani meg 1,5 éve van bent és már most is szarakodik?!
opel16v Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 szíjba biztos jó a gates, de termosztátban nemigazán már tuti szar, mert felmelegszik 95re aztán visszanegedi majdnem a kékbe :S aztán ha fel is meelgszik, akkor a fűtésre igencsk 90 alá esik vissza... egyre lentebb adja, végén ott fog kikötni ahol az előző... állandó kék :S De ha felmegy 95ig, és utána hül vissza, akkor jó a termosztát... kicsi a motorod az üzemi hő tartásához (főleg fűtéssel) B)
daykiller Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 a driftelés miatt ;) gondolom pörgetted, és nem mehettél tul gyorsan Nem. Ez ma fél 5kor volt, mikor mentem haza. Driftelés az reggel volt, 6 előtt nem sokkal. B)
zotya975 Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 hát ennek már több mint egy éve hogy cserélem, dehát :S most évente cserélendő lenne ? B) most egy darabig marad, ha figyelem és a fűtést is ugy igazítom megmarad 90 alatt valamivel. Még egy évet se birt ki. A nyáron cseréltem, oszt most mégis mindíg nyitva. Most nincs olyan hideg, lehet hétvégén rászánom magam.
Novy Elküldve Január15, 2009 Elküldve Január15, 2009 de eddig nem igy csinálta, és a fűtés is gyengébb lett... meg most melegebb is van és mégis nehezebben marad meg 90 körül... vízem nem fogyott el, rem más baja nem lett...
opel16v Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Nézd a kimenő csövet melegszik-e hidegindítás után. És akkor el van döntve a kérdés B)
zocsa Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Szia zocsa001 Mennyiért vetted a gyárit, mert nekem az 6 évet bírt, ez a mostani meg 1,5 éve van bent és már most is szarakodik?! Pontosan nem tudom,de kb. 3300-3500 körül.
Novy Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 na z az hogy nem melegszi csak az első 10cm kb... onnatól hideg a hűtő is a cső is de nem is az első felmelegedésről van szó, hanem arrol, hogy utána nagyon visszahűlik. van olyan hogy jól nyit, de későn zár a termosztát? mert nekem sztem ez a probléma... mert felmegy még 95re is elsőre, de aztán visszaengedi 90 alá is. és most nincs hideg. na meg lakott terülten 50el... mi lenne ha 120al pályán -20ba? járna fel le kéktől 95ig lehet.
Guest Sanci Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Haverom jött ma egy kis problémával, neki ugyan egy Daewoo Nubirája van Opel motorral, 2000-es, asszem karbulátoros (legalábbis annak néztem -hasonlóan néz ki mint a c14nz, van benne alapjárati motor is) -motorkód passz. Na most olyan van vele, hogy magas az alapjárata, mit lehet azzal kezdeni? AGR? Lambda szonda? vagy mi lehet? Vasárnap menne vissza németbe dolgozni és nagyon zavarja a dolog azaz valamit ártani kéne neki, az összes autószerelő tele melóval és nem vállalta egyik sem így maradnék én az utolsó esélye viszont én annyira nem vágom a benyásokat. A leömlőknél van egy valami becsavarozott cucc -mint egy jó nagy izzítógyertya úgy néz ki, lila színű kábel megy hozzá, esetleg ott kellene keresni a problémát vagy esetleg szétvegyük a karbulátornak látszó tárgyat és WD-40-nel kipucoljuk? Fotóm sajnos nincs mert közben elment a srác tisztító spréért.
zotya975 Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 (edited) Vettem délelőtt gyári termosztátot 3500-körül volt +250-ft volt a tömítés. B) meg vettem az AC-pumpához tömítést mert elég ramaty állapotban raktam vissza a multkor is, majd a nyáron kicserélem. Hazajöttem és hirtelen felindulásból nekiáltam kicserélni a termosztátot. Katt ide! Elakadtam ott, hogy nem bírtam kitekerni a vez.burkolat belső felének az egyik csavarját, ezzel elvoltam vagy fél órát. Aztán meg amikor felraktam a szíjtárcsát, és ellenőrizni akartam a vezérlést rájöttem, hogy lehagytam az alsó burkolatot. Tárcsal le, burkolat fel, tárcsa fel. Amikor elindítottam először azt hittem elbactam a vezérlést, mert csörömpölt meg sziszegett. De aztán csak a kibillentet generátor ugrált a kormányszerkezeten, a sziszegés meg szívászaj volt, mert még lent volt a légszűrőház. Összeraktam, elindítottam, 92-foknál nyitott a termosztát. Öröm, és bódotság!! :D Közben megjött az asszony, és vele is megtapogattattam a melegedő hűtőt. Kicsit nagyobb ovációt vártam. ;) Érdekes mert ránézésre a régi termosztát is jó, szépen zárva van. Ja, és alakul a bödön.:Figyusz ide! :lol: Összesen 3 óra. Nem jön be a képfeltöltő oldalam, ezen meg ilyen kicsik a képek. :blush: Módosítva Január16, 2009 : zotya975
hening Elküldve Január16, 2009 Elküldve Január16, 2009 Vettem délelőtt gyári termosztátot 3500-körül volt +250-ft volt a tömítés. B) meg vettem az AC-pumpához tömítést mert elég ramaty állapotban raktam vissza a multkor is, majd a nyáron kicserélem. Hazajöttem és hirtelen felindulásból nekiáltam kicserélni a termosztátot. Katt ide! Elakadtam ott, hogy nem bírtam kitekerni a vez.burkolat belső felének az egyik csavarját, ezzel elvoltam vagy fél órát. Aztán meg amikor felraktam a szíjtárcsát, és ellenőrizni akartam a vezérlést rájöttem, hogy lehagytam az alsó burkolatot. Tárcsal le, burkolat fel, tárcsa fel. Amikor elindítottam először azt hittem elbactam a vezérlést, mert csörömpölt meg sziszegett. De aztán csak a kibillentet generátor ugrált a kormányszerkezeten, a sziszegés meg szívászaj volt, mert még lent volt a légszűrőház. Összeraktam, elindítottam, 92-foknál nyitott a termosztát. Öröm, és bódotság!! :D Közben megjött az asszony, és vele is megtapogattattam a melegedő hűtőt. Kicsit nagyobb ovációt vártam. ;) Érdekes mert ránézésre a régi termosztát is jó, szépen zárva van. Ja, és alakul a bödön.:Figyusz ide! :lol: Összesen 3 óra. Nem jön be a képfeltöltő oldalam, ezen meg ilyen kicsik a képek. :blush: Na, látom ragadt rád a koszon kívül más is. :)
Recommended Posts