Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

szíjba biztos jó a gates, de termosztátban nemigazán

már tuti szar, mert felmelegszik 95re aztán visszanegedi majdnem a kékbe :S aztán ha fel is meelgszik, akkor a fűtésre igencsk 90 alá esik vissza... egyre lentebb adja, végén ott fog kikötni ahol az előző... állandó kék :S

Link to comment
Megosztás:

szíjba biztos jó a gates, de termosztátban nemigazán

már tuti szar, mert felmelegszik 95re aztán visszanegedi majdnem a kékbe :S aztán ha fel is meelgszik, akkor a fűtésre igencsk 90 alá esik vissza... egyre lentebb adja, végén ott fog kikötni ahol az előző... állandó kék :S

Akkor milyet kell venni?

Link to comment
Megosztás:

hát ennek már több mint egy éve hogy cserélem, dehát :S most évente cserélendő lenne ? B)

most egy darabig marad, ha figyelem és a fűtést is ugy igazítom megmarad 90 alatt valamivel.

Az én kocsim meg ma megérezte, hogy +1,5 fok van. ;) Majdnem elérte a 95 fokos vonalat is. :blush:

Link to comment
Megosztás:

szíjba biztos jó a gates, de termosztátban nemigazán

már tuti szar, mert felmelegszik 95re aztán visszanegedi majdnem a kékbe :S aztán ha fel is meelgszik, akkor a fűtésre igencsk 90 alá esik vissza... egyre lentebb adja, végén ott fog kikötni ahol az előző... állandó kék :S

De ha felmegy 95ig, és utána hül vissza, akkor jó a termosztát... kicsi a motorod az üzemi hő tartásához (főleg fűtéssel) B)

Link to comment
Megosztás:

hát ennek már több mint egy éve hogy cserélem, dehát :S most évente cserélendő lenne ? B)

most egy darabig marad, ha figyelem és a fűtést is ugy igazítom megmarad 90 alatt valamivel.

Még egy évet se birt ki. A nyáron cseréltem, oszt most mégis mindíg nyitva. Most nincs olyan hideg, lehet hétvégén rászánom magam.

Link to comment
Megosztás:

na z az hogy nem melegszi csak az első 10cm kb... onnatól hideg a hűtő is a cső is

de nem is az első felmelegedésről van szó, hanem arrol, hogy utána nagyon visszahűlik.

van olyan hogy jól nyit, de későn zár a termosztát?

mert nekem sztem ez a probléma...

mert felmegy még 95re is elsőre, de aztán visszaengedi 90 alá is.

és most nincs hideg.

na meg lakott terülten 50el...

mi lenne ha 120al pályán -20ba? járna fel le kéktől 95ig lehet.

Link to comment
Megosztás:

Haverom jött ma egy kis problémával, neki ugyan egy Daewoo Nubirája van Opel motorral, 2000-es, asszem karbulátoros (legalábbis annak néztem -hasonlóan néz ki mint a c14nz, van benne alapjárati motor is) -motorkód passz. Na most olyan van vele, hogy magas az alapjárata, mit lehet azzal kezdeni? AGR? Lambda szonda? vagy mi lehet? Vasárnap menne vissza németbe dolgozni és nagyon zavarja a dolog azaz valamit ártani kéne neki, az összes autószerelő tele melóval és nem vállalta egyik sem így maradnék én az utolsó esélye viszont én annyira nem vágom a benyásokat. A leömlőknél van egy valami becsavarozott cucc -mint egy jó nagy izzítógyertya úgy néz ki, lila színű kábel megy hozzá, esetleg ott kellene keresni a problémát vagy esetleg szétvegyük a karbulátornak látszó tárgyat és WD-40-nel kipucoljuk? Fotóm sajnos nincs mert közben elment a srác tisztító spréért.

Link to comment
Megosztás:

Vettem délelőtt gyári termosztátot 3500-körül volt +250-ft volt a tömítés. B) meg vettem az AC-pumpához tömítést mert elég ramaty állapotban raktam vissza a multkor is, majd a nyáron kicserélem. Hazajöttem és hirtelen felindulásból nekiáltam kicserélni a termosztátot. Katt ide! Elakadtam ott, hogy nem bírtam kitekerni a vez.burkolat belső felének az egyik csavarját, ezzel elvoltam vagy fél órát. Aztán meg amikor felraktam a szíjtárcsát, és ellenőrizni akartam a vezérlést rájöttem, hogy lehagytam az alsó burkolatot. Tárcsal le, burkolat fel, tárcsa fel. Amikor elindítottam először azt hittem elbactam a vezérlést, mert csörömpölt meg sziszegett. De aztán csak a kibillentet generátor ugrált a kormányszerkezeten, a sziszegés meg szívászaj volt, mert még lent volt a légszűrőház. Összeraktam, elindítottam, 92-foknál nyitott a termosztát. Öröm, és bódotság!! :D Közben megjött az asszony, és vele is megtapogattattam a melegedő hűtőt. Kicsit nagyobb ovációt vártam. ;) Érdekes mert ránézésre a régi termosztát is jó, szépen zárva van. Ja, és alakul a bödön.:Figyusz ide! :lol: Összesen 3 óra.

Nem jön be a képfeltöltő oldalam, ezen meg ilyen kicsik a képek. :blush:

Módosítva : zotya975
Link to comment
Megosztás:

Vettem délelőtt gyári termosztátot 3500-körül volt +250-ft volt a tömítés. B) meg vettem az AC-pumpához tömítést mert elég ramaty állapotban raktam vissza a multkor is, majd a nyáron kicserélem. Hazajöttem és hirtelen felindulásból nekiáltam kicserélni a termosztátot. Katt ide! Elakadtam ott, hogy nem bírtam kitekerni a vez.burkolat belső felének az egyik csavarját, ezzel elvoltam vagy fél órát. Aztán meg amikor felraktam a szíjtárcsát, és ellenőrizni akartam a vezérlést rájöttem, hogy lehagytam az alsó burkolatot. Tárcsal le, burkolat fel, tárcsa fel. Amikor elindítottam először azt hittem elbactam a vezérlést, mert csörömpölt meg sziszegett. De aztán csak a kibillentet generátor ugrált a kormányszerkezeten, a sziszegés meg szívászaj volt, mert még lent volt a légszűrőház. Összeraktam, elindítottam, 92-foknál nyitott a termosztát. Öröm, és bódotság!! :D Közben megjött az asszony, és vele is megtapogattattam a melegedő hűtőt. Kicsit nagyobb ovációt vártam. ;) Érdekes mert ránézésre a régi termosztát is jó, szépen zárva van. Ja, és alakul a bödön.:Figyusz ide! :lol: Összesen 3 óra.

Nem jön be a képfeltöltő oldalam, ezen meg ilyen kicsik a képek. :blush:

Na, látom ragadt rád a koszon kívül más is. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.