Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

bazzzz.

én még olyan isuzu motoros autóval nem találkoztam, ami hengerfejes lett....

pedig sok megfordult nálam , és nem kevésben volt 300.000 feletti km.

például a papám kadettjában 370.000 km van, és régen kölcsönzői autó volt.

Ezena fórumon mindig lát valami ujat az ember :shock:

Elküldve
Kaposváron van aki hegeszt ...

Én anno a Rekordom motorját Kaposvár mellett csináltattam a Kacsó gép kft-nél és sztem ők meg tudják csinálni.Nagyon korrekt a műhely kinézete is és korrekt a főnök.Tel szám:0682375068 kacsogep@matavnet.hu

Elküldve

Én anno a Rekordom motorját Kaposvár mellett csináltattam a Kacsó gép kft-nél és sztem ők meg tudják csinálni.Nagyon korrekt a műhely kinézete is és korrekt a főnök.Tel szám:0682375068 kacsogep@matavnet.hu

Bizony van a Kacso es a Szira is ...

Elküldve
Nincs valakinek doksija arról, hogy ennek a szenzornak milyen ellenállásokat kell mutatnia különböző hőmérsékleteken??

Ha van, megoszthatná velem.

Én annó néztem,mert gyanús volt a cuc.. igaz én csak hidegen, meg melegen mértem rá. Vhova felírtam egy cetlire, de most per pill. nem talizom. Ha megtalálom beírom.

De sajna ez csak két érték, és sacc hőfok...

Elküldve

körbe jártam a problémát is arra jutottam bontott lezs mert ha azt fel is kell ujítani akkor sincs olyan drasztikusan javítva!

a repedés meg repedés lehet hogy csak pofon a szarnak és 1 év mulva ,egint lehet ujra szétt szedni és én mostanában nem akarom cserélni az autot!

Elküldve

A parafa szelepdekli tömítésem engedni kezdte az olajat, amit nemegész egy éve cseréltettem ugyanezen okból :) . Haverok egyik fele szerint újat kell venni (szilikon nélkül) és tömít amíg tömít, a másik fele pedig szilikonozná. Bocs ha már volt téma!

Elküldve
A parafa szelepdekli tömítésem engedni kezdte az olajat, amit nemegész egy éve cseréltettem ugyanezen okból :) . Haverok egyik fele szerint újat kell venni (szilikon nélkül) és tömít amíg tömít, a másik fele pedig szilikonozná. Bocs ha már volt téma!

Szilikon az szar, van spéci tubusos tömítő anyag, és nem kell agyon húzni mert kibújik a tömités a fedél alól. "szerintem" :wink:

Elküldve
körbe jártam a problémát is arra jutottam bontott lezs mert ha azt fel is kell ujítani akkor sincs olyan drasztikusan javítva!

a repedés meg repedés lehet hogy csak pofon a szarnak és 1 év mulva ,egint lehet ujra szétt szedni és én mostanában nem akarom cserélni az autot!

A gát repedést simán lehet javítani, gyakorlatilag 100%-an de te tudod, drasztikus javítás mit értesz rajta :?:

Elküldve

Valaki légyszivesen sötétisen fel hogy az ECOTEC motor mit is takar egész pontosan és miben jobb mint ami nem ecotec vagy miben rosszabb annál...?!

Köszke elöre!

Elküldve

Amit az enyémről tudok.Ha hülyeséget írok, nyugodtan ki lehet röhögni.

A kipufogógáz részleges visszavezetésével kedvezőbb károsanyag kibocsátást, és jobb hatásfokot értek el, 16 szelep, erősebb, egyenletesbb nyomaték leadás.Erre gondolok én.

Hátrány, hát....... érzékenyebb motor, több hibalehetőséggel, ami a leggázabb, a vez.műszíj.Meg ilyenek.Sztem.

Elküldve
Amit az enyémről tudok.Ha hülyeséget írok, nyugodtan ki lehet röhögni.

A kipufogógáz részleges visszavezetésével kedvezőbb károsanyag kibocsátást, és jobb hatásfokot értek el, 16 szelep, erősebb, egyenletesbb nyomaték leadás.Erre gondolok én.

Hátrány, hát....... érzékenyebb motor, több hibalehetőséggel, ami a leggázabb, a vez.műszíj.Meg ilyenek.Sztem.

Meg az ecotec jobban eszi az olajat mint a 8 szelepes ha jól tudom ...

Elküldve

ÁÁÁÁÁÁÁ dehooooogy!Hová gondolsz?Ez a moci se eszik többet a másiknál! :) :)

hát, főleg az 1.6 16V-sek iszákosak,0.01L/100km.De az enyém az Opelolajat jóízűen eszegette.Konkrétan 1.5L-t , 10e. km alatt.

Viszont a Valvolineból 3e. alatt egy csepp sem fogyott. :wink:

Elküldve

Ez így van! :) Valvoline-ból tényleg nem eszik legalábbis a 10W40-ből. Az 5W40-et az én mocim szerette, mert beszürcsölte a 11e alatt a 1.5 litert simán.

Elküldve

Lacee!

Esetedben gondolom az 1.4 8v és az 1.4 16v (ecotec) összehasonlítás érdekes... :)

Szal 60 (8v NZ), 82 (8v SE) és 90LE (16v ecotec) között választhatsz.

Míg a 8 szelepeseknek kisebb a karbantartási költségük, addig a 16v-nek

nagyobb a dinamikája, ereje (valamint jobb a környezetvédelmi besorolása).

Fogyasztás különbség nem számottevő egyiknél sem.

Elküldve

Ööö ,nem feltétlenül az 1.4 re fáncsiskodtam most rá hanem az uj auto miatt probálok informálodni. szal h érdemesebb e ecotecet keresnem...de amit irtál Gabi az asszem kielégitő :)

Többieknek is köszi a hozzászólást!

Elküldve

Egy kis segítség kellene!

Ma reggel elkezdett világítani a motordiagnosztika lámpája. Valaki tudja ilyenkor mit merre? Alapvetően semmi baja a kocsinak, dinamikus, jó a fogysztás nem zabál olajat stb.

Mi lehet ez?

Elküldve
Jövök egy sörrel! :partyman: teljesen felujítva meg szintbehúzva meg mit tudom én azt monta 50ért ujították föl de uj motort rakatott a kocsiba és ennyiért vihetem is. :smt023

De jóóóóóóóó, tényleg jó lesz :) És meg is vetted ?

ui: mint láthatod átírtam az eredeti hozzászólásomat, mert nem figyeltem és szétnyomta az oldat.

viszont amikor idézted, azt is "át kellett" írnom, mert az erdeti url szerepelt benne.

bocsánat a figyelmetlenségem miatt :roll:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.