Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A sárga lámpával kapcsolatban én még csak a vez.műszíj szakadást ismerem, de mivel hazajöttél, gondolom most másról van szó. :rolleyes:

Hát még nem az szakadt el! De addig örülj, amíg nem tudod. :)

Elküldve
Tegnapelőtt engem is utolért a sárgalámpa. Jöttem hazafelé és Dombóvárnál kigyulladt a motordiagnosztika lámpám. Azóta csak akkor nem ég, mikor nem jár, vagy beindítás után 1 percig (max). A lambdára rámértünk és elvileg jó. Az AGR-t lezártuk. A hibát azonnal kivillogtattam menetközben, de csak 95-öt dobott, ami vmi rádióval kapcsolatos dolog. Van vkinek ötlete, hogy mi lehet? Intenzív gyorsításnál érezhető legtöbbször némi rángatás, bizonytalanság.

Ugye nem a középkijelzőn "villogtad" ki? :rolleyes:

Elküldve

Hát ez igazából a múlt évről maradt. Na kivillogtattam a hibát, Hening segítségével, mert engem megzavart, hogy a táblázatban az én motorkódommal (X14XE) GM- Multec rendszert írt és aszerint próbáltam értelmezni, de nekem Siemens Simtec 56.5-ös van. így már mindjárt könnyebben értelmeztem a kódot(ill. az online kapcsolat révén a Karcsi).

0110: Intake air temperature sensor(ATS) hibát kaptam. Aztán megkerestem a motortérben az érzékelőt, aminek az egyik vezetéke el volt szakadva. Úgyhogy csak ez volt a gond.

Azért köszi mindenkinek, Tápiónak is, hogy rájött, hogy nem jó helyen próbálom kivillogtatni a hibát. Most már mindig nálam lesz a gémkapocs, meg a leírás, hogy bárhol bármikor használhassam.

Elküldve
Hát ez igazából a múlt évről maradt. Na kivillogtattam a hibát, Hening segítségével, mert engem megzavart, hogy a táblázatban az én motorkódommal (X14XE) GM- Multec rendszert írt és aszerint próbáltam értelmezni, de nekem Siemens Simtec 56.5-ös van. így már mindjárt könnyebben értelmeztem a kódot(ill. az online kapcsolat révén a Karcsi).

0110: Intake air temperature sensor(ATS) hibát kaptam. Aztán megkerestem a motortérben az érzékelőt, aminek az egyik vezetéke el volt szakadva. Úgyhogy csak ez volt a gond.

Azért köszi mindenkinek, Tápiónak is, hogy rájött, hogy nem jó helyen próbálom kivillogtatni a hibát. Most már mindig nálam lesz a gémkapocs, meg a leírás, hogy bárhol bármikor használhassam.

Az az IAT Sensor. :rolleyes:

Elküldve
Azért köszi mindenkinek, Tápiónak is, hogy rájött, hogy nem jó helyen próbálom kivillogtatni a hibát. Most már mindig nálam lesz a gémkapocs, meg a leírás, hogy bárhol bármikor használhassam.

Nem volt nehéz. A rádiós hiba már magában furcsa volt, de 95-ös kód meg amott nincs is. :rolleyes:

Elküldve

Sziasztok! Nekem 93-as C14SE-m van! Az mitől lehet, hogy az alapjárati fordulatszám gyakran leeseik 500 köré, viszonylag ritkán pedig felakad 2000-re?

Elküldve

alapjárati moci?

hibalámpa nincs?

gázbowden esetleg?

am szervízre: én is jártam már úgy, hogy huh ezt meg azt cseréltek, és még a felvert sár is ott volt a csavaron, megnézte faterom megkérdezte mégegyszer, akkor is azt mondták, hogy huh hát ezt is meg azt is, faterom beült, és annyi mondott, majd ha tényleg megcsináltad kapsz pénzt addig viszlát, mert még a sár is ott van :rolleyes:

nálunk egyébként javítás után megy a mosóba, ha nem csúszunk ki az időből, és legtöbbször ugy van ahogy EPK is megoldja a szerelőjével, előre hoznak alaktrészt, ha mégse akkor még aznap jön a cseredarab, kivenni még csak véletlenül se veszünk semmit, még a multkor is a mosós talált egy ezrest az ülés alatt, de azt is betette az apró közzé, meg is kérdezték, ő meg mondta, hogy a kocsiban volt, nekiadták, szerint(ünk)em így lesz jövője egy szervíznek.

Elküldve
Sziasztok! Nekem 93-as C14SE-m van! Az mitől lehet, hogy az alapjárati fordulatszám gyakran leeseik 500 köré, viszonylag ritkán pedig felakad 2000-re?

Hi!

Sztem is meg kéne nézni az alapjárati szabályzómotort, megtisztogatni (óvatosan, nem erőltetni a tengelyét!) a házát is. De lehet kirepedt, lecsúszott vákuumcső is.

Elküldve

jaja nekem is az szórakozik mindig

lehet venni olyan csöveket, ami pl a belső levegőkeringetőt köti össze a fékrásegítő vákumcsövével?

nekem az van kirepedve, és az szokott szerintem falsot szívni, mert ha megigazgatom, meg betekergeem szigetelőszalaggal, akkor egy darabig jó.

Elküldve
jaja nekem is az szórakozik mindig

lehet venni olyan csöveket, ami pl a belső levegőkeringetőt köti össze a fékrásegítő vákumcsövével?

nekem az van kirepedve, és az szokott szerintem falsot szívni, mert ha megigazgatom, meg betekergeem szigetelőszalaggal, akkor egy darabig jó.

Én autósboltban vettem 5-6-8 mm-es PVC csöveket méterben és mindíg tartok otthon. Abból símán megoldom az ilyen jellegű problémákat.

Elküldve

pvc? :rolleyes: az kemény nem?

vagy van másfajta pvc is nem csak a lefolyós?

ez gyárilag ilyen gumicső, dehát... most hogy mondd, láttam én is ilyen vékonyabb gumicsöveket autósboltokban, legközelebb ha megyek rákérdezek

Elküldve
pvc? :rolleyes: az kemény nem?

vagy van másfajta pvc is nem csak a lefolyós?

ez gyárilag ilyen gumicső, dehát... most hogy mondd, láttam én is ilyen vékonyabb gumicsöveket autósboltokban, legközelebb ha megyek rákérdezek

Vehetsz gumi benzincsövet is, de azt hiszem 5-ösben nem kapsz. Pedig az kell oda. A PVC-nek két verziója van: kemény (ebből készül vízvezeték és lefolyó) valamint a lágy. Abból meg például készülhet u.n. "vérellátó", vagy például benzincső (átlátszó, sok esetben szines). :) ... 40 évvel ezelőtt művezetője voltam egy ilyeneket gyártó üzemnek....

Elküldve (edited)
pvc? :) az kemény nem?

vagy van másfajta pvc is nem csak a lefolyós?

ez gyárilag ilyen gumicső, dehát... most hogy mondd, láttam én is ilyen vékonyabb gumicsöveket autósboltokban, legközelebb ha megyek rákérdezek

Benzincső is van hasonló méretben szerintem, ha félsz a PVC-től, de az biztos drágább.

Megelőztek. :rolleyes: :)

Módosítva : zotya975
Elküldve
Vehetsz gumi benzincsövet is, de azt hiszem 5-ösben nem kapsz. Pedig az kell oda. A PVC-nek két verziója van: kemény (ebből készül vízvezeték és lefolyó) valamint a lágy. Abból meg például készülhet u.n. "vérellátó", vagy például benzincső (átlátszó, sok esetben szines). :rolleyes: ... 40 évvel ezelőtt művezetője voltam egy ilyeneket gyártó üzemnek....

Akkor jó lehet pl. diesel résolajcső, jó vastag fala van, az 17DR Astrában 4mm-es van pl.

Elküldve

sziasztok...

nemtom a befecskendezés mennyire tartozik ebbe a témakörbe, de szerintem még elmegy...

valaki megtudná mondani, hogy egy '97-es 1.4-es Astra F-en, amin központi befecskendezés van, ki lehet-e cserélni hengerenkénti befecskendezésre?

a választ előre is köszi B)

Elküldve
sziasztok...

nemtom a befecskendezés mennyire tartozik ebbe a témakörbe, de szerintem még elmegy...

valaki megtudná mondani, hogy egy '97-es 1.4-es Astra F-en, amin központi befecskendezés van, ki lehet-e cserélni hengerenkénti befecskendezésre?

a választ előre is köszi B)

Bizony lehet, és mákod van , most árulnak egy átépítő szettet itt a fórumon, asszem az F astra adok -veszek-ben van és Johnny82 árulja.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.