daykiller Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 175-ig viszi nekem 5-ösben, sík terepen, szélcsendes időben. Amint van emelkedő, vissza 165-170-ig. A 195-öt erős hátszéllel és hosszabb lágy lejtőn tudtam elérni (M1-es), de akkor már közel volt az 5500-as tiltási határhoz. Persze az Érdi emelkedőt már nem bírja ennyire, viszi ötösben, de gyorsulni nehezen tud.
hening Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Nnnnah kész a termosztát csere. Kb 3/4 órába tellett. :rolleyes: :)
daykiller Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Nnnnah kész a termosztát csere. Kb 3/4 órába tellett. :rolleyes: :) Akkor most menj, telitank, fogyaszd ki, majd újra telitank és győzd le a kékeket! :)
hening Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Akkor most menj, telitank, fogyaszd ki, majd újra telitank és győzd le a kékeket! :) Az lesz. :rolleyes: :)
Mazsi26 Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Hali! Érdeklődnék hogy mi lehet a gond abban az esetben hogy ha menet közben kinyomom a kuplungot akkor leáll a motor? Egyszer csinálta ezt, akkor is pont kanyarodás közben és szervó ilyenkor meg nincs tehát izgalmas volt kanyarodni... És még annyi lenne, hogy utána meg nehezen indul be, gázadással rá kell segíteni.
J0hnny Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Hali! Érdeklődnék hogy mi lehet a gond abban az esetben hogy ha menet közben kinyomom a kuplungot akkor leáll a motor? Egyszer csinálta ezt, akkor is pont kanyarodás közben és szervó ilyenkor meg nincs tehát izgalmas volt kanyarodni... És még annyi lenne, hogy utána meg nehezen indul be, gázadással rá kell segíteni. AGR
FPepe Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Hali! Érdeklődnék hogy mi lehet a gond abban az esetben hogy ha menet közben kinyomom a kuplungot akkor leáll a motor? Egyszer csinálta ezt, akkor is pont kanyarodás közben és szervó ilyenkor meg nincs tehát izgalmas volt kanyarodni... És még annyi lenne, hogy utána meg nehezen indul be, gázadással rá kell segíteni. Én hirtelen 3 dologra tudnék tippelni: - sebességjel hiány: a kilométeróra hátulján levő sebességjeladó nem küld jelet az ECU-nak. A kilométeróra működik rendesen? - vákuumrendszer hiba: kirepedt, lecsúszott vákuumcső - alapjárati motor koszos, vagy a végét járja Először is próbáld meg kivillogtatni az ECU hibakódjait, ehhez itt találsz segítséget, aztán többet tudunk. Röviden: a biztitáblán levő diagnóziscsati megfelelő lábait összezárod egy vezetékkel, gemkapoccsal, gyújtást ráadod (nem indítod be!) és figyeled a sárga lámpa villogásait.
Mazsi26 Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 AGR Akkor nincs mese, tisztítás aztán lezárás. Ok! Kösz a választ!
J0hnny Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Én hirtelen 3 dologra tudnék tippelni: - sebességjel hiány: a kilométeróra hátulján levő sebességjeladó nem küld jelet az ECU-nak. A kilométeróra működik rendesen? - vákuumrendszer hiba: kirepedt, lecsúszott vákuumcső - alapjárati motor koszos, vagy a végét járja Először is próbáld meg kivillogtatni az ECU hibakódjait, ehhez itt találsz segítséget, aztán többet tudunk. Röviden: a biztitáblán levő diagnóziscsati megfelelő lábait összezárod egy vezetékkel, gemkapoccsal, gyújtást ráadod (nem indítod be!) és figyeled a sárga lámpa villogásait. Egyértelműen AGR hiba,nekem a corsa még néha csinálja,pedig már másik van benne. Amint lesz időm megy vissza a régi,kitakarítva lefalazva.
Mazsi26 Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Én hirtelen 3 dologra tudnék tippelni: - sebességjel hiány: a kilométeróra hátulján levő sebességjeladó nem küld jelet az ECU-nak. A kilométeróra működik rendesen? - vákuumrendszer hiba: kirepedt, lecsúszott vákuumcső - alapjárati motor koszos, vagy a végét járja Először is próbáld meg kivillogtatni az ECU hibakódjait, ehhez itt találsz segítséget, aztán többet tudunk. Röviden: a biztitáblán levő diagnóziscsati megfelelő lábait összezárod egy vezetékkel, gemkapoccsal, gyújtást ráadod (nem indítod be!) és figyeled a sárga lámpa villogásait. A kilométeróra jó. A lambda-szonda viszont nem jó, lehet az is közrejátszik nem? Mostanában lesz majd kicserélve.
J0hnny Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 A lambda-szonda viszont nem jó, lehet az is közrejátszik nem? Mostanában lesz majd kicserélve. Beleszólhat,de amit leírtál az AGR hibára utal,villogtasd ki. Milyen motor ez amúgy?
Mazsi26 Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Beleszólhat,de amit leírtál az AGR hibára utal,villogtasd ki. Milyen motor ez amúgy? X16XEL ecotec 16v. De a kontroll lámpa nem villant fel! Akkor is kivillogtassam?
FPepe Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 X16XEL ecotec 16v. De a kontroll lámpa nem villant fel! Akkor is kivillogtassam? Igen, nem nagy dolog, és legalább megtudod, van-e hiba tárolva benne.
Mazsi26 Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Igen, nem nagy dolog, és legalább megtudod, van-e hiba tárolva benne. Rendben. Megyek megnézem akkor.
opel16v Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Egyébként meg, szerény tudásom szerint a motornak mindegy, hogy milyen fokozatban van, az AC alapból ugyanannyi üzemanyagot nyom mondjuk 3000 Rpm-nél, meg ugyanannyi levegőt szállít akárhányadikban mész. Ez azért nem így van, de az igaz hogy a motornak mindegy milyen fokozatban van a váltó. A motor terhelése viszont nem mindegy. Ötödikben az áttétel miatt más fordulaton kell dolgoznia végsebesség közelében, amihez más viselkedés párosul. Meg lehet követni a motor nyomatékgörbéjét és a KW-ok alakulását rpm függvényében :rolleyes: Természetesen ez kizárólag váltóáttétel függő, hogy így van-e. Természetesen nem :) Görbék alakulása hol marad akkor? :) Ugyanarra a váltóra ráraksz egy másik mocit, és láss csodát, ötödikben megy véget! :)
opel16v Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 de akkor már közel volt az 5500-as tiltási határhoz. 6000 felett van tiltás. A kilométeróra jó. A lambda-szonda viszont nem jó, lehet az is közrejátszik nem? Mostanában lesz majd kicserélve. A lambda miatt is lehet. Nem biztos hogy ezt az AGR csinálja, de könnyű kizárni :rolleyes:
Tápiószecső Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Természetesen nem :) Görbék alakulása hol marad akkor? :) Ugyanarra a váltóra ráraksz egy másik mocit, és láss csodát, ötödikben megy véget! :rolleyes: Természetesen adott motorhoz értettem. :) :D
J0hnny Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 A lambda miatt is lehet. Nem biztos hogy ezt az AGR csinálja, de könnyű kizárni :) Mármint az AGR-t? :rolleyes:
opel16v Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Természetesen adott motorhoz értettem. :) :) Gyenge motorra igencsak nagyon rövid váltó kéne, hogy menjen 5-ben véget :rolleyes:
daykiller Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 6000 felett van tiltás. Nekem 5500-nál tilt, ott áll meg a moci fordulat... van mikor olyanja van és 4500-nál már nem engedi jobban pörgetni.
Tápiószecső Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Gyenge motorra igencsak nagyon rövid váltó kéne, hogy menjen 5-ben véget :rolleyes: Nem végről volt szó, hanem hogy 4-ben vagy 5-ben megy-e többet.
J0hnny Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Gyenge motorra igencsak nagyon rövid váltó kéne, hogy menjen 5-ben véget :) Udi a C14SI-vel karcolt 200-at GPS szerint!Jah és nem lejtőn! :rolleyes:
Mazsi26 Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Kivillogtattam volna ha villogott volna. Akkor most miért nem villogott? Nincs tárolt hibaüzenet?
zotya975 Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Kivillogtattam volna ha villogott volna. Akkor most miért nem villogott? Nincs tárolt hibaüzenet? Úgytudom mindenkép villog, ha mást nem a diagnosztika kezdetét.
Mazsi26 Elküldve December21, 2008 Elküldve December21, 2008 Úgytudom mindenkép villog, ha mást nem a diagnosztika kezdetét. Helló! kétszer is megnéztük, egy dróttal összekötöttük a csatlakozótt ott ahol kell, gyújtás ráadtuk és nem világított/villogott. Ha kivettük a drótot akkor meg világított ahogy kell.
Recommended Posts