rtomi Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Ez az! Fogjunk össze! :lol: :lol: Meg nincs bennük beépített varrógép. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Nekem 1.5l simán összejönne akár 5000Km alatt is,elég jó a hatásfoka a bödönnek. Van "bödön" a kocsidban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Van "bödön" a kocsidban? Szerinted mi alapján nyilatkozom? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Szerinted mi alapján nyilatkozom? :lol: Abból ahogy fogalmaztál. "nekem összejönne..." De ha van, akkor mennyi jön össze? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Nem tudom,2 hetente takarítom,de van benne úgy kb 3 deci cucc,kávészerű zacc,vizes,bengaszagű letyó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Nem tudom,2 hetente takarítom,de van benne úgy kb 3 deci cucc,kávészerű zacc,vizes,bengaszagű letyó. Képed nincs róla? Különben dettó, nekem is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Képed nincs róla? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Köszi. Akkor ürítsük a leválasztóinkat az egészségünkre! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Banyek neked mennyi hely van a mocitérben. :lol: Nekem fél órát kellett legozni mire a riasztó szirénájának találtam helyet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Banyek neked mennyi hely van a mocitérben. :lol: Nekem fél órát kellett legozni mire a riasztó szirénájának találtam helyet. :lol: Nem volt itt ennyi hely,a szekunder levegő komp kivágása után lett több! :) Egyébként annak a konzolára került fel a bödön,csak gyártottam egy tartót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Banyek neked mennyi hely van a mocitérben. :lol: Nekem fél órát kellett legozni mire a riasztó szirénájának találtam helyet. :lol: Szemmel láthatóan máshol van az akksija. Egyébként van különbség rendesen. A fehér motorterébe majdnem be tudnék állni még pluszban a pirosban meg egy fogpiszkálót sem lehet szinte leejteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Na most lett elegem az opel féle ecotech marhaságokból.Corsa megint 47-es hibát dobott,ha jól nézem az EGR pozíció hiba,szal lefogom zárni azt a szart.Pedig múltkor kapott egy majdnem újat a bontóból és mégis... Az a "majdnem új" mennyit futhatott már szerinted? :lol: Le kell zárni, látom te is szeretsz kétszer dolgozni :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Az a "majdnem új" mennyit futhatott már szerinted? :lol: Le kell zárni, látom te is szeretsz kétszer dolgozni :P :) Ahhoz képest,ami bent volt,szinte újnak tűnik. Érdekes,hogy tankolás után dobta a hibát,azóta nem jelentkezett. Majd ha lesz lelkierőm megint összekaristolni a kezem,akkor kiszedem és lezárom a mocskot.ű Gabi!Mennyi köze van a jó termosztátnak a fogyihoz? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Gabi!Mennyi köze van a jó termosztátnak a fogyihoz? :lol: Ha hidegebb a motor üzem közben, ill nehezebben melegszik fel, többet eszik. Meg jobban is kopik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Ha hidegebb a motor üzem közben, ill nehezebben melegszik fel, többet eszik. Meg jobban is kopik. Vettem Viktornál termosztátot,most beton stabil 92°C-on megy és 98-nál indítja a ventit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Létezne, hogy ennyiért minőségi katalizátort kapna az ember? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Létezne, hogy ennyiért minőségi katalizátort kapna az ember? Létezhet, csak ne feledd, hogy több típus is van. Ez fém belsővel rendelkezik, míg a gyári kerámia magos, ami jobb hatásfokkal dolgozik, viszont jobban folyt (sportkatalizátorok pl fém belsősök). Ezekkel nem éred el a gyári emissziós értékeket minden szempontból. Műszakira viszont jó :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December1, 2008 Megoszt Elküldve December1, 2008 Totál mindegy, úgyis fullra húzzuk a gépet ami Co vizsgán belefér -a dízel meg így is úgyis lövi a kormot, persze addig az egészséges határig míg szét nem vág minden vackot benne. Egy jó szaki aki nem akadékoskodik a dolgokon, benne van az ilyesmiben. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 Hello! Gumisnál sikerült meglazítani a generátor szíjtárcsa csavarját. Ha minden igaz, holnap kicseréljük a blokkot, remélem minden simán megy, bár úgysem fog :lol: Viszem azért az így csináld-ot meg a haynes-t, ha másrt nem, a nyomatékok miatt. Átnéztem mindkét könyvet, és nagyjából minden világos, el tudom képzelni a folyamatot, kivéve azt hogy "szereljük ki a tengelykapcsolót". Megnéztem az ide voantkozó részt, az alapján nem tűnik egyszerűnek, le kell venni a bal kereket, levenni a hajtóműfedelt(ekkor kifolyik az összes hajtóműolaj), mindenféle spec opel szerszámmal kell hengeres fejű csavart kiszedni, meghajtótengelyt kihúzni, opel csipeszeket csiptetni. Ennek a résznek a szétszedését még nem láttam, ez kicsit aggaszt. Tényleg szükséges ez, ahhoz hogy leválasszam a blokkot a váltóról? Nem lehet csak úgy széthúzni? Néhány gyakorlati tanáccsal el tudnátok látni? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 Hello! Gumisnál sikerült meglazítani a generátor szíjtárcsa csavarját. Ha minden igaz, holnap kicseréljük a blokkot, remélem minden simán megy, bár úgysem fog :lol: Viszem azért az így csináld-ot meg a haynes-t, ha másrt nem, a nyomatékok miatt. Esetleg vmi tapasztalati jótanács, aki már párszor csinált ilyet? Ha már szét van szedve, érdemes az apróalkatrészeket, tömitések, szimeringek , esetleg termosztát, cserélni. :lol: Szerintem. Majd dobj fel pár képet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 Ha már szét van szedve, érdemes az apróalkatrészeket, tömitések, szimeringek , esetleg termosztát, cserélni. :lol: Szerintem. Majd dobj fel pár képet. Persze, vettem tömításkészletet, mindent. Közben szerkesztettem a hozzászólásom, mert eszembejutott a kuplungos téma. Abban kellene segítség! És még valami, ugye kell a szereléshez, akna vagy rámpa? Vagy meg lehet akár csinálni sima garázsban is? Mert akkor nem cuccolnék el, hanem itthon minden kéznél van? Meg akna fölött hogy bakolom alá a váltót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 Persze, vettem tömításkészletet, mindent. Közben szerkesztettem a hozzászólásom, mert eszembejutott a kuplungos téma. Abban kellene segítség! És még valami, ugye kell a szereléshez, akna vagy rámpa? Vagy meg lehet akár csinálni sima garázsban is? Mert akkor nem cuccolnék el, hanem itthon minden kéznél van? Meg akna fölött hogy bakolom alá a váltót? Hát a kuplunghoz nem értek, de szerintem meg lehet csinálni akna nélkül is. Esetleg annyival kéne megemelni az orrát, hogy az olajnak a bödön kényelmesen aláférjen, meg ha vmiért alá kell hasalni, ne akadjon el az orrod akármiben. Pölö biztos van pár csavar amihez alulról könyebb hozzáférni. De ha megvan a javítási kézikönyv, azt érdemes előtte végégbogarászni, mik a buktatók. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 Hát a kuplunghoz nem értek, de szerintem meg lehet csinálni akna nélkül is. Esetleg annyival kéne megemelni az orrát, hogy az olajnak a bödön kényelmesen aláférjen, meg ha vmiért alá kell hasalni, ne akadjon el az orrod akármiben. Pölö biztos van pár csavar amihez alulról könyebb hozzáférni. De ha megvan a javítási kézikönyv, azt érdemes előtte végégbogarászni, mik a buktatók. :lol: Átbogarásztam a könyveket, meg neten is okosítottam magam, ahogy tudtam, elvégre csak legózni kell vele :lol: Megvizslattam a csavarokat amiket elvileg majd ki kell szedni, elvileg megoldható, kisebb nagyobb szenvedés árán. Csak a kuplung kiszerelés aggaszt, hátha tud vki biztosat mondani, aki már szedte ki a blokkot! Az így csináldban arra részre hivatkozik, ahol a kuplung tárcsát szereled ki?! Pont ezt nem értem, hogy minek kell kiszedni a tárcsát? Úgy gondoltam, hogy a motortéren keresztbetett zártszelvényre felkötjük a blokkot, feltámasztjuk a váltót, kiszedjük a csavarokat, és finoman leütögetjük/feszítjük a váltóról a blokkot, ami egyszerűen szétcsúszik és felfele kiemeljük. A lendkereket lecsavarozzuk a régi főtengelyről és felcsavarozzuk az új tenelre, visszaemeljük, ráigazítjuk a váltóra, és összecsavarozzuk. Ez így helytálló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December5, 2008 Megoszt Elküldve December5, 2008 Hello! Gumisnál sikerült meglazítani a generátor szíjtárcsa csavarját. Ha minden igaz, holnap kicseréljük a blokkot, remélem minden simán megy, bár úgysem fog :lol: Viszem azért az így csináld-ot meg a haynes-t, ha másrt nem, a nyomatékok miatt. Átnéztem mindkét könyvet, és nagyjából minden világos, el tudom képzelni a folyamatot, kivéve azt hogy "szereljük ki a tengelykapcsolót". Megnéztem az ide voantkozó részt, az alapján nem tűnik egyszerűnek, le kell venni a bal kereket, levenni a hajtóműfedelt(ekkor kifolyik az összes hajtóműolaj), mindenféle spec opel szerszámmal kell hengeres fejű csavart kiszedni, meghajtótengelyt kihúzni, opel csipeszeket csiptetni. Ennek a résznek a szétszedését még nem láttam, ez kicsit aggaszt. Tényleg szükséges ez, ahhoz hogy leválasszam a blokkot a váltóról? Nem lehet csak úgy széthúzni? Néhány gyakorlati tanáccsal el tudnátok látni? Előre is köszi! Ha kuplungot akarsz cserélni, akkor elég csak a nyelestengelyt kihúzni az oldaldekninél F13 váltó esetében, és ilyenkor nem folyik el az összes váltóolaj, csak kevés. De ha le akarod húzni a váltót a blokkról, ahhoz nem kell ezt eljátszani. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve December6, 2008 Megoszt Elküldve December6, 2008 Ha kuplungot akarsz cserélni, akkor elég csak a nyelestengelyt kihúzni az oldaldekninél F13 váltó esetében, és ilyenkor nem folyik el az összes váltóolaj, csak kevés. De ha le akarod húzni a váltót a blokkról, ahhoz nem kell ezt eljátszani. :) Nem akarok kuplungot cserélni, tavasszal megvolt, a kinyomócspaággyal együtt. De lehet, h inkább elviszem egy szakihoz, mert ilyet még nem is láttam hogyan csinálják. És mindenki mindenfélét mond a váltóval kapcsolatban, hogy szét kell szedni azt is vagy nem. Én csupán a legegyszerűbb módon szeretném a kicserélni a két blokkot. Persze a legegyszerűbb elgurulni vele egy szervízbe és 3 nap múlva kész. :lol: Mennyit kérnek általában, ha megvan minden alkatrész, csak szerelni kell? Én olyan 40-50-re saccolom, annyiért meg én is elküszködnék vele pár napig :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts