Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Olyan ügyben érdeklődnék hogy, volt egy vezérlés cserém az autón. Vezérműszíj, feszitő, vízpumpa. Még mielött nem volt ez meg olyan érdekes nyikorgó hang jött a motortérből. azt mondták feszitő. Na akkor megvolt a csere és ismét lehet hallani. Álltalában akkor jelentkezik ha 3000-4000RPM-en hajtom. De ezt a hangot akkor hallod ha alapjáraton megy a moci. Van tippe valakinek? Generátor kizárva szíj nem csuszik. Én kizártnak tartom hogy az új feszitőnek lenne ilyen hangja. Gyárit vettem bele pedig. Előre is köszönöm szépen.

Szia Dobci!

Szerintem is 2 dolog lehet amire én gondolok:

-túl van feszítve valamiért az új szíj

-rossz minőségű a szíj

nekem anno a 2. miatt csinálta ezt és csak amíg hideg volt a motor, de télen nyáron

Üdv

Elküldve
c16se-nek hol kéne megtartania a benzinnyomást? a benzinhíd tartja, vagy az ac?

mert valszeg emiatt nem indul a kocsi, csak erős 3.ra :lol:

Ha ez lenne a gond, akkor első indítózásnál max 10mp-en belül el kéne indulnia.

Amúgy szerintem az AC tartja ennél is (és ugye az injektorok).

Elküldve
Szia Dobci!

Szerintem is 2 dolog lehet amire én gondolok:

-túl van feszítve valamiért az új szíj

-rossz minőségű a szíj

nekem anno a 2. miatt csinálta ezt és csak amíg hideg volt a motor, de télen nyáron

Üdv

Minden gyári!

Vezérműszíj GATES!

Köszönöm szépen az infokat!

Elküldve

üdv.

gondolom nem természetes hogy reggel csak kb 75fokra melegszik fel a motor. :lol: Termosztát, csere. Milyen márkájú lenne jó? Amitöl nem fázok reggel, meg nem kell évente cserélni? :lol:

Elküldve
Nem vagyok árlista :lol:

Van olcsóbb is, ami csak a betét (asszem neked ilyen kell), meg van drágább, amit aluházzal adnak (kb 5-6e az ident).

nem is gondoltam, esetleg. :)

nem tom milyen kell bele mert le kell venni a vezérműszíjat meg a generátor szíjat is, :lol:

kösz

Elküldve
Nem láttam még bűnös olajgombát, és nem is hallottam ilyenről.

Közben kiderült, hogy mi volt a gond. Hát, az olajgomba. :lol:

Kiszedték az olajgombát, becsavartak a helyére egy műszert, járatták, a nyomás rendben volt alapjáraton és fordulaton is. Betettek a helyére egy újat, és most ok minden.

Elküldve
Közben kiderült, hogy mi volt a gond. Hát, az olajgomba. :lol:

Kiszedték az olajgombát, becsavartak a helyére egy műszert, járatták, a nyomás rendben volt alapjáraton és fordulaton is. Betettek a helyére egy újat, és most ok minden.

Na akkor ilyet is hallottunk már :lol:

Adtam volna én jó gombát... :)

Elküldve
Na akkor ilyet is hallottunk már :lol:

Adtam volna én jó gombát... :P

Köszi, majd legközelebb. :lol: Bár remélem, hogy olyan már nem lesz... :)

A mért nyomás adatok pedig ezek voltak: alapjáraton 4bar, fordulaton 5bar.

Elküldve
A gombának a helyére raktak be egy nyomásmérőt?

Így van. Úgy járatták a motort hosszabb ideig, és figyelték az értékeket.

Máshol azt olvastam, hogy kb. 0,5bar-nál jelez be az olajnyomás lámpa.

Elküldve
Így van. Úgy járatták a motort hosszabb ideig, és figyelték az értékeket.

Máshol azt olvastam, hogy kb. 0,5bar-nál jelez be az olajnyomás lámpa.

ezt majd nekem is meg kell nézetnem vagy próbálnom valahogy. kiváncsi vagyok rá. :lol:

Elküldve
Így van. Úgy járatták a motort hosszabb ideig, és figyelték az értékeket.

Máshol azt olvastam, hogy kb. 0,5bar-nál jelez be az olajnyomás lámpa.

Nekem már 1.6bárnál sok minden bánta :lol:

Alapjárat 1.6 fordulaton 4.5 szabályzott vissza 3bárra.

Most 3.5 alapon és5.5 6bár fordulaton.

0.5bár igen csak karcsú.

Elküldve

Az lenne a kérdésem, hogy nektek hogyan melegszik mostanában a hideg időben a motor? Alig 1 éve cseréltem a termosztátot, és napok óta azt látom reggelente, hogy kb. 10 km haladás után áll csak be a mutató az eddig megszokott 90 és 100 fok között félúton lévő vonalra. A kék sávból pár km után kijön, de aztán a 90 környékén álldogál egy darabig. Lehet, hogy ez a termo nem bírt ki egy évet se? Vagy esetleg a hőfokjeladó lenne elöregedve? Kézzel néztem, alapjáraton a 90-es vonal környékén még nem melegszik a felső cső, meg a hűtő. 92 fokos a termóm, 1.4 16 V a motor.Igaz, nem gyári termó lett legutóbb betéve, hanem Vernet, de azt hallottam, hogy az nem olyan rossz. Lehet, hogy valóban nem bírt ki egy évet se?

Elküldve
Az lenne a kérdésem, hogy nektek hogyan melegszik mostanában a hideg időben a motor? Alig 1 éve cseréltem a termosztátot, és napok óta azt látom reggelente, hogy kb. 10 km haladás után áll csak be a mutató az eddig megszokott 90 és 100 fok között félúton lévő vonalra. A kék sávból pár km után kijön, de aztán a 90 környékén álldogál egy darabig. Lehet, hogy ez a termo nem bírt ki egy évet se? Vagy esetleg a hőfokjeladó lenne elöregedve? Kézzel néztem, alapjáraton a 90-es vonal környékén még nem melegszik a felső cső, meg a hűtő. 92 fokos a termóm, 1.4 16 V a motor.Igaz, nem gyári termó lett legutóbb betéve, hanem Vernet, de azt hallottam, hogy az nem olyan rossz. Lehet, hogy valóban nem bírt ki egy évet se?

Itt a bibi.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.