brezsó Elküldve November21, 2008 Elküldve November21, 2008 Hova kell tenni a sört, azzal kell bekenni a tömítést? :lol: A sör amúgy is olyan mint a WD-40 mindenhova jó, ettől jobban köt a malter, szebben szárad a festék, gyorsabban fut az áram a vezetékben, legalábbis én ezt tanultam az építkezés alatt. :) Ja meg ezzel kenik be az ácsok a szöget, könyebb beverni a fába! Vagy megint átbactak? :lol: :P Látod mennyi mindenre jó! Sokan meg megisszák, a hülyéi! :P :lol: :o
hening Elküldve November21, 2008 Elküldve November21, 2008 Én azt hittem hogy valami a szelepdekli/hengerfejnél van... :lol: Nem is gondoltam arra hogy ott van valami külön tömitőgyűrű :) Könnyen leszedhető az elosztó, nem lehet ott galibát csinálni?-mert én képes vagyok ám az ilyenekre :lol: Az elosztó alatt fogja egy 8-as anya, egy tőcsavaron, meg egy villán át. Csak előtte jelöld össze az elostót és a szelepdeklit egy filccel, vagy hasonlóval. Ezt a gyujtásbeállítás miatt kell csinálni.
hening Elküldve November21, 2008 Elküldve November21, 2008 Hova kell tenni a sört, azzal kell bekenni a tömítést? :lol: A sör amúgy is olyan mint a WD-40 mindenhova jó, ettől jobban köt a malter, szebben szárad a festék, gyorsabban fut az áram a vezetékben, legalábbis én ezt tanultam az építkezés alatt. :) Ja meg ezzel kenik be az ácsok a szöget, könyebb beverni a fába! Vagy megint átbactak? :lol: Nagy a valószínűsége. :P :P :lol:
brezsó Elküldve November21, 2008 Elküldve November21, 2008 Az elosztó alatt fogja egy 8-as anya, egy tőcsavaron, meg egy villán át. Csak előtte jelöld össze az elostót és a szelepdeklit egy filccel, vagy hasonlóval. Ezt a gyujtásbeállítás miatt kell csinálni. Értem. Köszi!
takarp Elküldve November21, 2008 Elküldve November21, 2008 Hello! A "csupasz", hengerfej nélküli blokkot is csak felfelé lehet kiemelni, vagy le is lehet engedni? Mert per pillanat nem tudok műhelydarut szerezni, meg a motorháztetőt is macerás leszedni. Aknából meg lehet ezt csinálni? És a lendkerék torx csavarokkal van feltéve? Ha igen hanyas torx kulcs kell hozzá? Köszi!
zotya975 Elküldve November21, 2008 Elküldve November21, 2008 Hello! A "csupasz", hengerfej nélküli blokkot is csak felfelé lehet kiemelni, vagy le is lehet engedni? Mert per pillanat nem tudok műhelydarut szerezni, meg a motorháztetőt is macerás leszedni. Aknából meg lehet ezt csinálni? És a lendkerék torx csavarokkal van feltéve? Ha igen hanyas torx kulcs kell hozzá? Köszi! Műhelydaru? Olyan nehéz? :lol: :lol: Szerintem lefele elakad a bölcsőben, vagy tévedek?
Stefan Elküldve November21, 2008 Elküldve November21, 2008 Műhelydaru? Olyan nehéz? :lol: :P Szerintem lefele elakad a bölcsőben, vagy tévedek? Corsánál nem akad el :lol: De általában fölfelé szokták :)
afonya Elküldve November21, 2008 Elküldve November21, 2008 Hello! A "csupasz", hengerfej nélküli blokkot is csak felfelé lehet kiemelni, vagy le is lehet engedni? Mert per pillanat nem tudok műhelydarut szerezni, meg a motorháztetőt is macerás leszedni. Aknából meg lehet ezt csinálni? És a lendkerék torx csavarokkal van feltéve? Ha igen hanyas torx kulcs kell hozzá? Köszi! Fölfelé egyszerűbb, de a váltót illik lebontani róla. :lol: Gyakorlatilag a főtengely, és a lendkerék kivételével szinte mindent le lehet róla szedni a helyén, csak a fúrás, vagy a köszörülés miatt kell kivenni. Esetleg csere. Mindenképpen jobban jársz a motorháztető leszerelésével, mivel azt csak 4 db. csavar fogja, és aránylag 1xű. A bölcsőt leszedni, felbakolni a verdát és le süllyeszteni a komplett futóművet motorostul, váltóstul. Hát nem tudom. Ez nem egy Zaporozsec ahol le emeltük a kasznit a motorról.
hening Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Fölfelé egyszerűbb, de a váltót illik lebontani róla. :lol: Gyakorlatilag a főtengely, és a lendkerék kivételével szinte mindent le lehet róla szedni a helyén, csak a fúrás, vagy a köszörülés miatt kell kivenni. Esetleg csere. Mindenképpen jobban jársz a motorháztető leszerelésével, mivel azt csak 4 db. csavar fogja, és aránylag 1xű. A bölcsőt leszedni, felbakolni a verdát és le süllyeszteni a komplett futóművet motorostul, váltóstul. Hát nem tudom. Ez nem egy Zaporozsec ahol le emeltük a kasznit a motorról. Arról nem is beszélve, hogy 2 ember kiveszi, midenféle daru nélkül. Csak egy rúd, meg egy kötél segítségével.
Mazsi26 Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Ha már szó volt a "helyes" fordulatszámról, akkor az 1.6-os motorral se egészséges 5.-be mondjuk 60-nal menni? Szerintem van annyi nyomaték benne(150 Nm) hogy bírja vagy tévedek? Ha meg általában ilyen tempóval járogat az ember akkor meg néha egy kicsit megkell padlózni, és mindjárt kiég a korom! :lol:
Stefan Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Ha már szó volt a "helyes" fordulatszámról, akkor az 1.6-os motorral se egészséges 5.-be mondjuk 60-nal menni? Szerintem van annyi nyomaték benne(150 Nm) hogy bírja vagy tévedek? Ha meg általában ilyen tempóval járogat az ember akkor meg néha egy kicsit megkell padlózni, és mindjárt kiég a korom! :lol: És azt a nyomatékot milyen fordulatszámon adja le szerinted? :lol:
spzoli Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 És azt a nyomatékot milyen fordulatszámon adja le szerinted? :lol: hát már alapjáraton :lol:
Mazsi26 Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 És azt a nyomatékot milyen fordulatszámon adja le szerinted? :lol: Szerintem olyan ~3200 körül adja le. :lol:
conquistador Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Szerintem olyan ~3200 körül adja le. :lol: Szia! Akkor miről is beszélünk :lol: Üdv:BB
Mazsi26 Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Szia! Akkor miről is beszélünk :lol: Üdv:BB Helló! Arról, hogy nem azt kérdeztem hogy milyen fordulaton adja le a nyomatékot.... :lol: Mondjuk ilyen választ vártam volna hogy pl.: -persze bírja, vagy nem bírja, rakd vissza másodikba... De hát szőrözni kell velem.
conquistador Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Helló! Arról, hogy nem azt kérdeztem hogy milyen fordulaton adja le a nyomatékot.... :lol: Mondjuk ilyen választ vártam volna hogy pl.: -persze bírja, vagy nem bírja, rakd vissza másodikba... De hát szőrözni kell velem. Szia Mazsi26! Én a véleményemet elmondtam egy pár oldallal ezelött a témáról, de én személy szerint nem járnék így ha a sajnátom lenne, de minden ember más! Üdv:BB
Mazsi26 Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Szia Mazsi26! Én a véleményemet elmondtam egy pár oldallal ezelött a témáról, de én személy szerint nem járnék így ha a sajnátom lenne, de minden ember más! Üdv:BB Hali! Nem is azért kérdeztem mert én mindig úgy járok vele. Csak hát ugye a kíváncsiság. :lol: Kösz a korrekt választ! :lol:
takarp Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Fölfelé egyszerűbb, de a váltót illik lebontani róla. :lol: Gyakorlatilag a főtengely, és a lendkerék kivételével szinte mindent le lehet róla szedni a helyén, csak a fúrás, vagy a köszörülés miatt kell kivenni. Esetleg csere. Mindenképpen jobban jársz a motorháztető leszerelésével, mivel azt csak 4 db. csavar fogja, és aránylag 1xű. A bölcsőt leszedni, felbakolni a verdát és le süllyeszteni a komplett futóművet motorostul, váltóstul. Hát nem tudom. Ez nem egy Zaporozsec ahol le emeltük a kasznit a motorról. Köszi, akkor majd felfelé ugrasztjuk! :lol: Egy nagyjavított blokkot tennénk bele, ami hétfőn jön meg. Lendkerék milyen csavarokkal van felrakva?
hening Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Köszi, akkor majd felfelé ugrasztjuk! :lol: Egy nagyjavított blokkot tennénk bele, ami hétfőn jön meg. Lendkerék milyen csavarokkal van felrakva? Ha jól emlékszem 10X1,25-ös HLF csavarokkal.
farkas Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 szevasztok. Szerintem se egészséges az alacsony fordulaton való autókázás, föleg nem gazdaságos. de mindenki ahogy tetszik neki.
epk947 Elküldve November22, 2008 Elküldve November22, 2008 Helló! Arról, hogy nem azt kérdeztem hogy milyen fordulaton adja le a nyomatékot.... :lol: Mondjuk ilyen választ vártam volna hogy pl.: -persze bírja, vagy nem bírja, rakd vissza másodikba... De hát szőrözni kell velem. Az 1,6-os motorral 2000 alatti fordulaton városban járni nem GAZDASÁGOS. Ami nem jelenti azt, hogy mondjuk 1600-on károsodna a motor, sőt ha valaki mindíg dögleszti a motort, (mert azt hiszi, hogy így "kíméli") de azért nem annyira, hogy "darálósan" menjen, akkor mégiscsak kevésbé használja el, mintha folyton gyorsulási versenyekre járna. Ezért van az, ha "nagypapától" veszel használt autót, általában jobban jársz, mintha 3 éves jogsis "Fittipalditól". Egy "nagypapás" autót ami már el is lustult, könnyebb "életre kelteni", mint egy lehasznált "géjesííít"!
Imike20 Elküldve November23, 2008 Elküldve November23, 2008 Sziasztok! Olyan ügyben érdeklődnék hogy, volt egy vezérlés cserém az autón. Vezérműszíj, feszitő, vízpumpa. Még mielött nem volt ez meg olyan érdekes nyikorgó hang jött a motortérből. azt mondták feszitő. Na akkor megvolt a csere és ismét lehet hallani. Álltalában akkor jelentkezik ha 3000-4000RPM-en hajtom. De ezt a hangot akkor hallod ha alapjáraton megy a moci. Van tippe valakinek? Generátor kizárva szíj nem csuszik. Én kizártnak tartom hogy az új feszitőnek lenne ilyen hangja. Gyárit vettem bele pedig. Előre is köszönöm szépen.
hening Elküldve November23, 2008 Elküldve November23, 2008 Sziasztok! Olyan ügyben érdeklődnék hogy, volt egy vezérlés cserém az autón. Vezérműszíj, feszitő, vízpumpa. Még mielött nem volt ez meg olyan érdekes nyikorgó hang jött a motortérből. azt mondták feszitő. Na akkor megvolt a csere és ismét lehet hallani. Álltalában akkor jelentkezik ha 3000-4000RPM-en hajtom. De ezt a hangot akkor hallod ha alapjáraton megy a moci. Van tippe valakinek? Generátor kizárva szíj nem csuszik. Én kizártnak tartom hogy az új feszitőnek lenne ilyen hangja. Gyárit vettem bele pedig. Előre is köszönöm szépen. Én nem zárnám ki az ékszíjat sem. Próbáld ki mi van akkor, ha leveszed. Akkor is lehet-e hallani? A vezérlést, ki cserélte? Nem lehet, hogy túl lett feszítve a szíj??
opel16v Elküldve November23, 2008 Elküldve November23, 2008 és a generátor hogy lett kizárva? szervoszivattyú van?
zotya975 Elküldve November23, 2008 Elküldve November23, 2008 Sziasztok! Olyan ügyben érdeklődnék hogy, volt egy vezérlés cserém az autón. Vezérműszíj, feszitő, vízpumpa. Még mielött nem volt ez meg olyan érdekes nyikorgó hang jött a motortérből. azt mondták feszitő. Na akkor megvolt a csere és ismét lehet hallani. Álltalában akkor jelentkezik ha 3000-4000RPM-en hajtom. De ezt a hangot akkor hallod ha alapjáraton megy a moci. Van tippe valakinek? Generátor kizárva szíj nem csuszik. Én kizártnak tartom hogy az új feszitőnek lenne ilyen hangja. Gyárit vettem bele pedig. Előre is köszönöm szépen. Amikor megvettem, nekem is volt ilyen nyikorgás főleg padlózáskor. Aztén elszabtam a vezérműszíjat :lol: , és az új vezérléssel már nem csinálta, szóval lehet túlfeszített vez.szíj is.
Recommended Posts