spzoli Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Na ma megzargattam az autót, úgy érzem h kezd magához térni. Első indításoknál még vannak problémák, nem kapja el azonnal, van h 3x kell gyujtás lefel és utána nagynehezen elkapja. Illetve átmentem a bontóba h szerezzek se légszűrőházat...hát nemtom, sztem nem ér 6000ftot, pláne h egy fillért nem enged belőle. sztem formázok vmi csövet és azis legalább olyan jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Na ma megzargattam az autót, úgy érzem h kezd magához térni. Első indításoknál még vannak problémák, nem kapja el azonnal, van h 3x kell gyujtás lefel és utána nagynehezen elkapja. Illetve átmentem a bontóba h szerezzek se légszűrőházat...hát nemtom, sztem nem ér 6000ftot, pláne h egy fillért nem enged belőle. sztem formázok vmi csövet és azis legalább olyan jó lesz. Hova kell csövet formázni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Hova kell csövet formázni? :lol: légszűrőház és a pillangó közé :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Hello! Van egy nagyjavított spéci motorom, annak beépítéséhez szeretnék pár tanácsot kérni. A főtengelyre milyen csavarokkal vannak rögzítve a fogaskerekek? Mert azokat a mostaniról kell átteni, nem akarok akkor szerszámokért rohangálni, kell spéci trox kulcs, ha igen, milyen méretű? Meg a generátor szíjtárcsa csavarjának van vmi trükkje? Nem tudtam megmozdítani. Hideg v meleg motornál érdemes? Beraktam 5.be és kézifék, de rohadtul rá van húzva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Hello! Van egy nagyjavított spéci motorom, annak beépítéséhez szeretnék pár tanácsot kérni. A főtengelyre milyen csavarokkal vannak rögzítve a fogaskerekek? Mert azokat a mostaniról kell átteni, nem akarok akkor szerszámokért rohangálni, kell spéci trox kulcs, ha igen, milyen méretű? Meg a generátor szíjtárcsa csavarjának van vmi trükkje? Nem tudtam megmozdítani. Hideg v meleg motornál érdemes? Beraktam 5.be és kézifék, de rohadtul rá van húzva. A főtengely csavarokat nem tudom, de a szijtárcsa csavarjának levegőkulcsa trükkje. Elmész egy gumishoz, és levereted vele, 2 másodperc alatt lejön. Engem is úgy vontattak oda. Méskép nem fog menni ne is kísérletez, csak letöröd a csavar sarkát, nagyon rá van nőve. Amúgy a kézifék a hátsó kereket fékezi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 ...Amúgy a kézifék a hátsó kereket fékezi. :lol: De ha fékezi az autót akkor az első sem forog el! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 De ha fékezi az autót akkor az első sem forog el! :lol: Oké-oké, de nálam más volt a tészta, meg szerintem nála is , mert úgy fér hozzá a szíjtárcsához, ha leveszi a jobb elsőt, és akkor nincs nagy jelentősége, hogy a hátsó kerék fékezve van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Csak azt nem értem, hogy milyen szabályzatot sértettem meg amikor a képeidet akartam megnézni! Emiatt blokkolnak engem? Szia! javítottam a képeket! Vízpumpa Vízpumpa2 Vízpumpa3 Block 5 Éves fagyálló Link to comment Megosztás: More sharing options...
josh_ Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Nálam előtte is meg utána is ugyan olyan volt az alapjárat. 1 gondom van még ami sehogy nem akar javulni. Melegen alapjáraton néha köpköd a kipufogó. Olyan mintha rendszertelenül néha 1 pillanatra valamelyik hengernél kimaradna a gyújtás. Ha egy kis gázt adok, akkor már nem. Le nem áll, csak kihagy, de csak 1 pillanatra, a fordulatszámmérőn nem látszik, csak a kipufogónál hallgatózva. Mitől lehet ez? Más C16NZ is ezt csinálja? Mindent cseréltem már. Gyújtásmodult, elosztót, rotort, trafót, gyertyát, gyújtókábelt, indukciós tekercset, AC-t motorvezérlőt. A másik hiba ami ezek cseréjétől ugyancsak nem szűnt meg, hogy gyújtásra téve de nem beindítva bekapcsol pár mp-ig az AC aztán ki, ez eddíg oké is lenne, de utána ha nem indítom be, hanem hagyom csak gyújtáson, akkor kb. percenként 3x4x ki bekapcsolgat az AC. Ha lefullad a gép, akkor is amíg le nem veszem a gyújtást, ki-be kapcsolgat percenként többször. Van valakinek ötlete? 1. szerintem a lambdaszonda szabályoz, feltehetőleg pont ekkor szegényíti el a keveréket mikor hallod a megtorpanást. Nekem Daewoo-m van az is ugyanígy csinálja (mert Opel szegénykém bele:) ). 2. Az AC pedig azért kapcsolgat, mert az ecu azt mondja neki, hogy most építsd fel a nyomást. Valószínű megfigyelési alapon programozta fel így a gyár! Mondjuk nekem nem kapcsolgat, ha lefullad akkor is csak az első gyújtásadáskor megy kb 5mp-ig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Szia! javítottam a képeket! Vízpumpa Vízpumpa2 Vízpumpa3 Block 5 Éves fagyálló Így egy fokkal jobb. Most már egy pillanatra látni a képeket, mielőtt elvált. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
josh_ Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 1. szerintem a lambdaszonda szabályoz, feltehetőleg pont ekkor szegényíti el a keveréket mikor hallod a megtorpanást. Nekem Daewoo-m van az is ugyanígy csinálja (mert Opel szegénykém bele:) ). 2. Az AC pedig azért kapcsolgat, mert az ecu azt mondja neki, hogy most építsd fel a nyomást. Valószínű megfigyelési alapon programozta fel így a gyár! Mondjuk nekem nem kapcsolgat, ha lefullad akkor is csak az első gyújtásadáskor megy kb 5mp-ig. Na nem tudom milyen tv-t néztem eddig. Talán a cseh 2-t. Jó régi hozzászólásra válaszoltam. Asszem lépek alukálni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Szia! javítottam a képeket! Vízpumpa Vízpumpa2 Vízpumpa3 Block 5 Éves fagyálló 5 éves a hűtőfolyadékod??? Szegény ótó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 5 éves a hűtőfolyadékod??? Szegény ótó! Az astrában 3éves,de inkább több és semmi baja nem volt neki.Most cserélnem kell,mert olaj van benne,de ha egy rendszer tiszta én nem nyúlnék hozzá. Nem is értem,hogy kerül vízkő egy rendszerbe,mivel elvileg ez zárt rendszer és ha nem kerül bele ivóvíz,akkor vízkő sem mehet bele sok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Az astrában 3éves,de inkább több és semmi baja nem volt neki.Most cserélnem kell,mert olaj van benne,de ha egy rendszer tiszta én nem nyúlnék hozzá. Nem is értem,hogy kerül vízkő egy rendszerbe,mivel elvileg ez zárt rendszer és ha nem kerül bele ivóvíz,akkor vízkő sem mehet bele sok. Hát a vízkő jelenléte mindenképp arra utal hogy volt csapvíz a rendszerben, illetve szerintem a deszt víz sem natúr hákettőó, abban is lehet némi kálcium, magnézium. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Ebben egyetértek. A szükségesség viszont más kérdés, de majd meglátod. Szia Tápiószecső! Hát a gyertyakábel sikerült megtalálni a hibát, sajna ezért nem akart kis fordulaton olyan látványosan menni az autó. Hát most ég és föld a tegnap délelőtti állapothoz képest, bár csak 1 kábelnél mértem horror ellenállást, de a szett az úr. Nagyon-Nagyon megy a kocsi, ha ezt tudom akkor ezzel kezdek rögtön, ja és a hangja az új légszűrőházzal valami iszonyatosan frankó ha már kipörgött a motor 3-rom fölé, a homlokfal és a ház nincs összekötve, mert 2e kérnek azért a darab csőért és kicsit sokallom. A bc-t mikor el indutam hazafelé nulláztam és fogyira is majd 1 literrel kevesebbet írt ugyan azon a szakaszon. Tehát nem kell hekkelnem a szűrőházakat sem, marad az SE-s bent. Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Szia Tápiószecső! Hát a gyertyakábel sikerült megtalálni a hibát, sajna ezért nem akart kis fordulaton olyan látványosan menni az autó. Hát most ég és föld a tegnap délelőtti állapothoz képest, bár csak 1 kábelnél mértem horror ellenállást, de a szett az úr. Nagyon-Nagyon megy a kocsi, ha ezt tudom akkor ezzel kezdek rögtön, ja és a hangja az új légszűrőházzal valami iszonyatosan frankó ha már kipörgött a motor 3-rom fölé, a homlokfal és a ház nincs összekötve, mert 2e kérnek azért a darab csőért és kicsit sokallom. A bc-t mikor el indutam hazafelé nulláztam és fogyira is majd 1 literrel kevesebbet írt ugyan azon a szakaszon. Tehát nem kell hekkelnem a szűrőházakat sem, marad az SE-s bent. Üdv:BB Azt szabad tudni hogy hol csináltattad meg az átalakítást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Hát a gyertyakábel sikerült megtalálni a hibát, sajna ezért nem akart kis fordulaton olyan látványosan menni az autó. Hát most ég és föld a tegnap délelőtti állapothoz képest, bár csak 1 kábelnél mértem horror ellenállást, de a szett az úr. Nagyon-Nagyon megy a kocsi, ha ezt tudom akkor ezzel kezdek rögtön, ja és a hangja az új légszűrőházzal valami iszonyatosan frankó ha már kipörgött a motor 3-rom fölé, a homlokfal és a ház nincs összekötve, mert 2e kérnek azért a darab csőért és kicsit sokallom. A bc-t mikor el indutam hazafelé nulláztam és fogyira is majd 1 literrel kevesebbet írt ugyan azon a szakaszon. Tehát nem kell hekkelnem a szűrőházakat sem, marad az SE-s bent. Öröm és bódottá. :lol: És ha azt mondom, hogy az a kis cső még csökkentené a fogyasztást? :lol: Nem sürgős, de én rajta lennék a témán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Illetve átmentem a bontóba h szerezzek se légszűrőházat...hát nemtom, sztem nem ér 6000ftot, pláne h egy fillért nem enged belőle. sztem formázok vmi csövet és azis legalább olyan jó lesz. Próbálj keresni olcsóbban, bár nagy szerencse kell. Nem lesz olyan jó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Tehát nem kell hekkelnem a szűrőházakat sem, marad az SE-s bent. nekem sajnos még hekkelt van..egy vitaminos tubus van beszigszalagozva...kicsit sokallottam a 6e-t a légszűrőházért.Ez átmeneti megoldás, igyekszem egy átmérőben megfelelő csövet faragni:D Ja meg beledobtam egy új légszűrőt, hát lényegesen jobban megy, pedig a régi se volt nagyon koszos. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Öröm és bódottá. :lol: És ha azt mondom, hogy az a kis cső még csökkentené a fogyasztást? :lol: Nem sürgős, de én rajta lennék a témán. Szia Tápiószecső! A homlokfal és a szűrőház közti kis gumicső csökkenti a fogyit? Ez komoly? Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Szia Tápiószecső! A homlokfal és a szűrőház közti kis gumicső csökkenti a fogyit? Ez komoly? Üdv:BB vigyázz mert a végén még termelni fogja a benzint:D:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 A homlokfal és a szűrőház közti kis gumicső csökkenti a fogyit? Ez komoly? Egy hangyányit igen, főleg nagyobb sebességeknél, és ugyanitt egy picit jobban is fog menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Poetry Elküldve November20, 2008 Megoszt Elküldve November20, 2008 Üdv Urak (és Hölgyek)! Segítséget szeretnék kérni. Kigyulladt az olajnyomást jelző lámpa menetközben, de nincsen gond az olajszinttel. Nem enged el sehol, vagy ilyesmi. És a motor is jár szépen. Fordulatra egyszer eltűnt, de most már folyamatosan világít. Mi lehet ilyenkor a gond? Előre is köszönöm a segítségeket! '96 Astra F X14XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November20, 2008 Megoszt Elküldve November20, 2008 Segítséget szeretnék kérni. Kigyulladt az olajnyomást jelző lámpa menetközben, de nincsen gond az olajszinttel. Nem enged el sehol, vagy ilyesmi. És a motor is jár szépen. Fordulatra egyszer eltűnt, de most már folyamatosan világít. Mi lehet ilyenkor a gond? Az a lámpa nem az olajszintet, hanem az olajnyomást, vagyis a nemlétét mutatja. És ha menet közben kigyulladt, és jó a motorolajszint, akkor az elég rossz hír. Vagy a csapágyak vannak szétkopva, vagy a hidrotőkéknél megy el a nyomás, vagy szar az olajpumpa (ill a nyomástartó szelepe csak, ha szerencséd van). És még lehet az is, hogy szar olajjal jársz, vagy már nagyon érett a cserére. Mindenesetre érdemes megnézni, mielőtt jobban tönkrevágod a motort. És ha megint kigyullad, rögtön állítsd le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Poetry Elküldve November20, 2008 Megoszt Elküldve November20, 2008 Az a lámpa nem az olajszintet, hanem az olajnyomást, vagyis a nemlétét mutatja. És ha menet közben kigyulladt, és jó a motorolajszint, akkor az elég rossz hír. Vagy a csapágyak vannak szétkopva, vagy a hidrotőkéknél megy el a nyomás, vagy szar az olajpumpa (ill a nyomástartó szelepe csak, ha szerencséd van). És még lehet az is, hogy szar olajjal jársz, vagy már nagyon érett a cserére. Mindenesetre érdemes megnézni, mielőtt jobban tönkrevágod a motort. És ha megint kigyullad, rögtön állítsd le. Valvoline TopGard 10W40 van a motorban és 6e Km-t mentem az utolsó csere óta. Annak még ideálisnak kell lennie, nem? És az olajgomba nem lehet bűnös? Jaja, nem akarok játszani a motor életével. Köszi szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts