egykuty Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 12V-ról mennek (ill amennyit tölt a generátor) az injektorok, és negatív kapcsolójellel vezéreltek (azaz a vezérlő földre húzza a másik bokájukat :lol: ). igazad van. (bekevertem a légtömegmőrővel) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Én is így tudom. Viszont olyat is hallottam, hogy állandóra bekötni nem egy életbiztosítás az injektor szempontjából. Így van, tönkremegy, ha állandó nyitáson van. Segítségeteket kérném. X16XEL-es atsrája van a feleségemnek. Most, hogy kicsit hűvösebb van, hideg motorral igen nehezen indul. Csak általában a 3. próbálkozásra. Beindul, de azonnal le is áll. Hol keressem a probléma okozóját? Van ebbe valami automata szivató, vagy valami hasonló. Nyáron elsőre indul, semmi gond vele. Segítségeteket köszönöm előre is. Kétvezetékes hőmérséklet jeladó hiba lehet (termosztátházon keresd), illetve eresztenek az injektorok, vagy nem jó az AC-ben a nyomástartó szelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazso Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Így van, tönkremegy, ha állandó nyitáson van. Kétvezetékes hőmérséklet jeladó hiba lehet (termosztátházon keresd), illetve eresztenek az injektorok, vagy nem jó az AC-ben a nyomástartó szelep. Köszönöm, megnézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazso Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Még egy kérdés. Hogy tudom leellenőrizni a hőmérséklet jeladót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Még egy kérdés. Hogy tudom leellenőrizni a hőmérséklet jeladót? Meg kell mérni az ellenállását, többféle hőmérsékleten, majd össze kell hasonlítani a referencia értékekkel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Elég ha mérsz egyet hidegen és egyet üzemmelegen. Írd be az értékeket, itt megmondjuk, tuti-e :lol: Mérni a két lába között kell, lehúzott csatival. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Mérni a két lába között kell, lehúzott csatival. Igen, azt illik lehúzni mielőtt a lábak közé mérsz... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Igen, azt illik lehúzni mielőtt a lábak közé mérsz... :lol: Nem lázmérésről volt szó, te spermahajder! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 na feléledt még egy injektor....remélem a 4is csatlakozik a tezsvírekhez :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mamper Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Egyszer ha jársz felém belövöm én neked azt az adagolót azon a japán csodamocin. :lol: Köszönöm Sanci bácsi. Mikuláskor dolgozol-e??? ha minden jól megy menek Debrecenbe!!! összefutnánk páran ha minden igaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Majd akkor köszönd ha rendben lesz. :P Remélem, hogy nem, a legutóbbiról is kimaradtam :lol: Nagyon örülnék ha ökörködnénk már egy jót, pláne ha lenne egy kis betaposott hó valamelyik parkolóban -megismételném Tokajt csak sokkal durvábban. :lol: :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Köszönöm Sanci bácsi. Mikuláskor dolgozol-e??? ha minden jól megy menek Debrecenbe!!! összefutnánk páran ha minden igaz. Majd akkor köszönd ha rendben lesz. :lol: Remélem, hogy nem, a legutóbbiról is kimaradtam :lol: Nagyon örülnék ha ökörködnénk már egy jót, pláne ha lenne egy kis betaposott hó valamelyik parkolóban -megismételném Tokajt csak sokkal durvábban. :) :P :P Debrecenbe kéne menni Keményhavon kéne lenni Sanci bácsi mondjad helló Mikuláskor lesz-e meló! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Te kis lírai megszállott! :lol: :lol: :) Mikor driftelünk már egy jót a havon? Nem jöttök le telelni? jó kis családi progi. :P Ökörködés 1000-rel. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Te kis lírai megszállott! :lol: :lol: :) Mikor driftelünk már egy jót a havon? Nem jöttök le telelni? jó kis családi progi. :o Ökörködés 1000-rel. :lol: Az a gond, hogy nem vagytok éppen a szomszédba. :P Pedig szerintam jól szórakoznánk! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Áá, mi az a 400 km? :lol: Én egy nap 930-at megrugtam szinte megállás nélkül és épp csak tankolni meg kajolni. Nna menjünk át ezekkel a témákkal az "egyéb"-be mielőtt megszólítanak... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazso Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Elég ha mérsz egyet hidegen és egyet üzemmelegen. Írd be az értékeket, itt megmondjuk, tuti-e :lol: Mérni a két lába között kell, lehúzott csatival. Köszike, majd mérek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Sziasztok Egy gondolat menet belőlem, ha a hengerfej fel van újítva, szimeringek kicserélve, szelepek becsiszolva csak a fészek a vezeték nem, Akkor honnan a rettenetből kerül olaj a motorba? A Laci mért egy nyomást amikor össze rakta 14, és az összes henger annyi, ezek szerint a gyürük a helyén és nem kopottak. Ez a nyomás mérés gondolom rögtön kiadná ha valami nem lenne gömbölyű a gépben? Az injektorok mennek mind, a fogyasztás is emelkedett, mi a szent szar van a motorommal? Olajam nem fogy, bár 1200km alatt ne is fogyon, de akkor mitől van az az olajszag reggel inditás után a garázsba? Mitől van a füstpamacs ha legalább 3-4 órát áll a gép? Utána meg semmi, se a szagán se a szinén nincs füstnek nyoma sem? Mit tudnék tenni? Mi lehet a gond? Most jelen esetben ott tartok, hogy a jövő hét végén új szelepszár szimeringet kap a masina, de ettől még a fogyasztásnak nem kéne megnőnie szerintem, vagy rosszul tudom? A veszteség mérés mennyibe kerül, és tatabánya környékén ki tudja megcsinálni ezt nekem? Aki tud arra egy szerelőt aki ezt el tudja nekem végezni az adja meg az elérhetőségét! Köszi! Akinek van ötlete azt meg köszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Sziasztok Egy gondolat menet belőlem, ha a hengerfej fel van újítva, szimeringek kicserélve, szelepek becsiszolva csak a fészek a vezeték nem, Akkor honnan a rettenetből kerül olaj a motorba? A Laci mért egy nyomást amikor össze rakta 14, és az összes henger annyi, ezek szerint a gyürük a helyén és nem kopottak. Ez a nyomás mérés gondolom rögtön kiadná ha valami nem lenne gömbölyű a gépben? Az injektorok mennek mind, a fogyasztás is emelkedett, mi a szent szar van a motorommal? Olajam nem fogy, bár 1200km alatt ne is fogyon, de akkor mitől van az az olajszag reggel inditás után a garázsba? Mitől van a füstpamacs ha legalább 3-4 órát áll a gép? Utána meg semmi, se a szagán se a szinén nincs füstnek nyoma sem? Mit tudnék tenni? Mi lehet a gond? Most jelen esetben ott tartok, hogy a jövő hét végén új szelepszár szimeringet kap a masina, de ettől még a fogyasztásnak nem kéne megnőnie szerintem, vagy rosszul tudom? A veszteség mérés mennyibe kerül, és tatabánya környékén ki tudja megcsinálni ezt nekem? Aki tud arra egy szerelőt aki ezt el tudja nekem végezni az adja meg az elérhetőségét! Köszi! Akinek van ötlete azt meg köszönném. A veszteségmérés műhelyfüggő, de 5 ezer alatt illik lenni. Sajna én csak egyet ismerek és az nincs közel hozzád. http://www.teljesitmenymeres.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 A teljesítménymérés.hu-nál nem csak hajtási veszteséget mérnek? :lol: Amúgy a szelepszárszimmering miatt lehet a pamacs. Kár volt benne hagyni a régit felújításnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 A teljesítménymérés.hu-nál nem csak hajtási veszteséget mérnek? :lol: Amúgy a szelepszárszimmering miatt lehet a pamacs. Kár volt benne hagyni a régit felújításnál. Szia Gabi! A régi ki lett cserélve újra, mutatta is a srác aki csinálta, mert olyan volt mint az üveg, kemény és törékeny. Teljesen új lett berakva, egyedül a hidrotökék és a himbák származnak az én régi (91e km) motoromból. Ezért furcsálottam a pamacsot is, mert láttam is a szimeringeket. Elösszőr arra gondoltam, hogy talán ennyi olaj került bele a motorba amikor szét lett bontva, de sajna ugy veszem észre valami egyre inkább ellenem van. Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Értem, akkor még az lehet, hogy rosszul lett berakva, vagy gyári hibás, és nem a helyén van most vagy nem tömít rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Szia Gabi! A régi ki lett cserélve újra, mutatta is a srác aki csinálta, mert olyan volt mint az üveg, kemény és törékeny. Teljesen új lett berakva, egyedül a hidrotökék és a himbák származnak az én régi (91e km) motoromból. Ezért furcsálottam a pamacsot is, mert láttam is a szimeringeket. Elösszőr arra gondoltam, hogy talán ennyi olaj került bele a motorba amikor szét lett bontva, de sajna ugy veszem észre valami egyre inkább ellenem van. Üdv:BB Szia Balázs! Nekem még nem üzemel sajnos a dolog, beálltak az injektorok...3már müködik, a 4.viszon még nem. Ma kapok kölcsönbe 4másikat remélem azzal elindul. Amugy nekem is új szimmeringek vannak, és a saját hidrotökéimet és himbákat raktuk vissza. Remélem mostmár több szívás nem lesz...bár ugyis lesz. már 2hete áll szerencsétlen autó :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Én meg azt vettem észre mostanában, hogy hidegen beindítva a motornak erős fémes kopogó hangja van. Először arra gondoltam, hogy hidrotőkék, ami egy ilyen korú motornál nem lenne kirívó eset, de jobban meghallgatva ez a hang a főtengely vége felől, a jobb első kerékjárat felől hallatszik. Kicsit melegedve teljesen megszűnik. Mi okozhat ilyet? Csak nem főtengelycsapágy? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 A teljesítménymérés.hu-nál nem csak hajtási veszteséget mérnek? :lol: De nem ám! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 srácok segítsetek már....minnyá szétb@sz az ideg. belecsaptam 14se injektorait, és nem változott semmit, pedig ezek az injektorok tuti nyitnak rendesen. a hídban van benzinnyomás. amugy nincs semmi változás ugyanugy forgatja a motort de nem kapja el... :lol: :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts