Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szia Mazsi26!

Pl jelentőssen növeli az autó erejét egy jól felhelyezett no ferrr matrica, vagy esetleg egy iszonyatossan elhangolt és lyukas sportdob! ;)

Üdv:BB

Bár nekem nincs matrica az ótómon, de ha tennék rá, én biztosan NO FEAR-t tennék rá, mert attól sokkal erősebb lesz! :D

Elküldve
Sziasztok!

Olvastam itt valahol hogy állítólag az 1.6 16v, x16xel motort, gyárilag (tuning nélkül) 110 lóreővel is gyártottak. Na, most a kérdés, hogy ez igaz-e, és ha igaz akkor hogy lehetne kihozni belőle azt a +10 pacit? Mert az enyém az most 100 le.

Nem olyan kevés az a 100paci, hidd el, az enyémben csak 60-van. Abból is kettő húzza a lábát. :D

Elküldve
A fals levegő okozhat többlet fogyasztást? :D

Okozhat igen.

A comp azt érzékeli,hogy több a levegő és több benyát ad a rendszernek,hogy meglegyen a levegő/benzin keverék arány.

Elküldve
A fals levegő okozhat többlet fogyasztást? :D

Ha a fals levegő valamelyik érzékelőt megkerülve jut be, akkor minden bizonnyal. (Pl: MAF, MAP szenzor)

Elküldve
Ha a fals levegő valamelyik érzékelőt megkerülve jut be, akkor minden bizonnyal. (Pl: MAF, MAP szenzor)

Annyit tennék ehhez, hogy a MAP szenzort nem tudja megkerülni :D

(az a teljes vákumrendszer depressziót méri, ami folytószeleptől befele mindenhol közel azonos)

Elküldve
Annyit tennék ehhez, hogy a MAP szenzort nem tudja megkerülni :D

(az a teljes vákumrendszer depressziót méri, ami folytószeleptől befele mindenhol közel azonos)

szegény vákuumrendszer depressziós. Hiába, itt a tél, a rosszidő... ;)

Elküldve
Annyit tennék ehhez, hogy a MAP szenzort nem tudja megkerülni :D

(az a teljes vákumrendszer depressziót méri, ami folytószeleptől befele mindenhol közel azonos)

Próbálj meg egy T idomot betenni a MAP szenzor gumi csövébe ( belső átmérő 6 mm) és hagyd szabadon a T elágazó végét, és meglátod, hogy bizony megbolondul tőle.

Én már próbáltam így fals levegőt bejuttatni.

Elküldve

Nálam anno a fékrásegítő membránja volt lyukas és onnan kapott fals levegőt, nyomtam egy erősebb féket és lefulladt a motor! :D

Elküldve

Sziasztok. Had kérdezzem már meg hogy az 1.7td isuzu f astra mocinak mi a motorszámának az eleje vagy motorkódja? mert az osztrák forgalmikban ezt nem tüntetik föl. a motoron viszont nem találom pedig körbenéztem rendesen ugyanis kint volt a motorja. Köszönöm. ja és heves megyében keresnék olyan embert aki át tudja nézni ezt a motort. Mert: ujjak az izzító gyertyák és most lettek a porlasztócsúcsok lemérve valamint a hengerfejben is felújítások voltak. és mégis hidegben mikor beindul kicsit dadog mintha nem menne valamelyik henger. lehet hogy valami előtöltés probléma? meg olyan mintha kicsit sokat enne. de ez még nem megalapozott mert még nem mértem le. előre is köszönöm a jó tanácsokat.

Elküldve
Sziasztok. Had kérdezzem már meg hogy az 1.7td isuzu f astra mocinak mi a motorszámának az eleje vagy motorkódja? mert az osztrák forgalmikban ezt nem tüntetik föl. a motoron viszont nem találom pedig körbenéztem rendesen ugyanis kint volt a motorja. Köszönöm. ja és heves megyében keresnék olyan embert aki át tudja nézni ezt a motort. Mert: ujjak az izzító gyertyák és most lettek a porlasztócsúcsok lemérve valamint a hengerfejben is felújítások voltak. és mégis hidegben mikor beindul kicsit dadog mintha nem menne valamelyik henger. lehet hogy valami előtöltés probléma? meg olyan mintha kicsit sokat enne. de ez még nem megalapozott mert még nem mértem le. előre is köszönöm a jó tanácsokat.

hello. ha jól tudom X17DT

Elküldve
az SI hengerfejtől nagyobb lesz a sűrítési arány?

c16nz 9:2

c16se 9:8

Szia farkas!

Ha jól emlékszem a végkompresszió lesz csak nagyobb, a sűrítés nem. A sűrítést a gyűrűk adják a végkompot meg a hengerfej kialakítása, de ha rosszul tudom akkor a mesterek kijavítanak úgy is :D

Egy biztos, hogy a nyomaték miatt 3-2e olyan motorfék van most a gépbe mint állat ;)

Üdv:BB

Elküldve
Ha jól emlékszem a végkompresszió lesz csak nagyobb, a sűrítés nem. A sűrítést a gyűrűk adják a végkompot meg a hengerfej kialakítása, de ha rosszul tudom akkor a mesterek kijavítanak úgy is :D

Egy biztos, hogy a nyomaték miatt 3-2e olyan motorfék van most a gépbe mint állat ;)

Hát biztos, de mi az a végkompresszió? :P

Van kompresszió és van sűrítési végnyomás.

Ha az NZ és SE blokkok teljesen megegyeznek (márpedig valószínűleg igen) , akkor nőni fog a kompresszió is SE-re alakításnál. És ezáltal a sűrítési végnyomás is minden bizonnyal. Ha az nem nő akkor baj van. :D

Elküldve

oké oké.... KÖSZÖNÖM. az egyetlen gondom az hogy nem igazán jött át hogy mihez is kéne nyúlni? a hengerfejből mindössze pár tizedet szedtek le nem volt vele nagy gond csak a hengerfej tömítésem kifelé engedte egy picit az olajat. Szóval az adagolót babráltassam valami szakival?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.