Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Gondolom megmérte, ill. a vállakból ránézésre is látszik :D

Háááát.

Szerintem ha már gyűrűzés, akkor fúrás és dugócsere, csapágyazás, főtengelyköszörűlés. Persze ez rengeteg zseton anno én sem játszottam végig, új gyűrűsor, oszt hadd menjen! ( eladásra ment a vas... ;) )

Elküldve

Sziasztok!

Meg lett ma oldva a motordiagnosztikai lámpa rejtéje. Villanyszerelő ismerős, pik-pak megoldotta a rejtéjt. A komputernél lévő csatlakozó elött el volt gyengülve az az egy vezeték, vágás, forrasztás és már is villan a gyujtás állapotban :D Tehát ennyi a szivás és levelezés dologról!

Köszi mindenkinek a segítséget!

Elküldve
Sziasztok!

Meg lett ma oldva a motordiagnosztikai lámpa rejtéje. Villanyszerelő ismerős, pik-pak megoldotta a rejtéjt. A komputernél lévő csatlakozó elött el volt gyengülve az az egy vezeték, vágás, forrasztás és már is villan a gyujtás állapotban :P Tehát ennyi a szivás és levelezés dologról!

Köszi mindenkinek a segítséget!

a lényeg a lényeg. működik!!!

nekem ma lett kész a hf. vasárnap ráfekszünk a témára...remélem nem lesz sok oboázás ;) :D

Elküldve

Igen nagyon jol lathato a henger pereméről illetve meg is lett mérve. A helyzet az hogy az 1.6 16V modelleknél méghozzá a 1995-96-os kiadásuaknál a gyürük szoktak elkopni vmi oknál kifolyólag. Nem kell mindjart furásra, uj dugokra stb. gondolni. Kb. 150 ezer km a kritikus idöszak, ekkor meggyürüzteted és mehet még 150 ezret. Tisztelet a kivételnek. Nem minden esetben van ez igy. Szervizeléstöl is függ meg vezetési stilustol is... Pááá

Elküldve
a lényeg a lényeg. működik!!!

nekem ma lett kész a hf. vasárnap ráfekszünk a témára...remélem nem lesz sok oboázás ;) :D

Csak nem lesz gond, elvégre is ez egy BMW :P

Elküldve
Igen nagyon jol lathato a henger pereméről illetve meg is lett mérve. A helyzet az hogy az 1.6 16V modelleknél méghozzá a 1995-96-os kiadásuaknál a gyürük szoktak elkopni vmi oknál kifolyólag. Nem kell mindjart furásra, uj dugokra stb. gondolni. Kb. 150 ezer km a kritikus idöszak, ekkor meggyürüzteted és mehet még 150 ezret. Tisztelet a kivételnek. Nem minden esetben van ez igy. Szervizeléstöl is függ meg vezetési stilustol is... Pááá

nem feltétlenül. nálam 180e km-nél már lötyögtek a dugók a hengerben :D nem egy túl tartós konstrukció sajnos, de azért szeressük ;)

Elküldve
nem feltétlenül. nálam 180e km-nél már lötyögtek a dugók a hengerben :D nem egy túl tartós konstrukció sajnos, de azért szeressük ;)

Lötyögtek a dugók? Akkor neked aztán szépen elkopott a hengered! Gondolom nem te voltal az elsö tulaj és ki tudja az elözö milyen sürün cserélte az olajat illetve allandóan 5000 fordulaton küldte a kocsit???

Elküldve
Lötyögtek a dugók? Akkor neked aztán szépen elkopott a hengered! Gondolom nem te voltal az elsö tulaj és ki tudja az elözö milyen sürün cserélte az olajat illetve allandóan 5000 fordulaton küldte a kocsit???

Viszonylag korán hozzám került, és mindig rendesen karban volt tartva, bár nem öreguras volt a stílus ;)

Ezeknek a motoroknak a konstrukciójából adódik a nem túl tartós mivoltuk sajnos. :D

Hidd el, nem csak nekem volt ez a gondom már x16xel esetében 150-200e km környékén :P

Elküldve

sziasztok.

volna 1-2 kérdésem ;)

- mi a különbség az se illetve az si motorok között??

- pl egy 1.6 se vagy egy 1.6si között mi a különbség?

- mejeket lenne érdemesebb megvenni ? 1.6 se vagy az si-t ?

- kb menyibe fájna egy 1.6-os moci generáloztatása?

köszi a válaszokat :D)

üdv!!!

Elküldve
sziasztok.

volna 1-2 kérdésem ;)

- mi a különbség az se illetve az si motorok között??

- pl egy 1.6 se vagy egy 1.6si között mi a különbség?

- mejeket lenne érdemesebb megvenni ? 1.6 se vagy az si-t ?

- kb menyibe fájna egy 1.6-os moci generáloztatása?

köszi a válaszokat :D)

üdv!!!

Hi!

Semmi különbség, az Si az autó tipusjelzése, az SE a motorkód vége, de ugyanarról van szó. Pl. ha 1.6Si az autó tipusa, ebben az autóban C16SE motor van.

A generáloztatás (ha tényleg alapos munkát végeznek) sztem 150-200e Ft körüli összeg lehet, de ez csak sacc, nyilván sok mindentől függ (alkatrészek ára, munkadíjak...).

Elküldve

még egy kérdés.

azt tudom hogyha nagyobb motort rakok a kocsiba akkor vagy papir nélkül, vagy nagyondrágán papirozható le, sok macera.

de mi a hejzet akkor ha kisseb motort akarok a kocsiba rakni?? tegyükfel veszek egy 1.8-as vagy 2.0-ás motorral szeret autót és kicserélem 1.4 re vagy 1.6 ra

ez mivel jár? mármint papirozásilag?? ja persze minden motornak megvan a pairja,stb.

köszi szépen a segítséget.üdv!

Hi!

Semmi különbség, az Si az autó tipusjelzése, az SE a motorkód vége, de ugyanarról van szó. Pl. ha 1.6Si az autó tipusa, ebben az autóban C16SE motor van.

Elküldve

még egy kérdés.

azt tudom hogyha nagyobb motort rakok a kocsiba akkor vagy papir nélkül, vagy nagyondrágán papirozható le, sok macera.

de mi a hejzet akkor ha kisseb motort akarok a kocsiba rakni?? tegyükfel veszek egy 1.8-as vagy 2.0-ás motorral szeret autót és kicserélem 1.4 re vagy 1.6 ra

ez mivel jár? mármint papirozásilag?? ja persze minden motornak megvan a pairja,stb.

köszi szépen a segítséget.üdv!

szerintem árilag nem lehet nagy külömbség. csak az okmányirodába lehet olcsóbb az illeték (asszem). meg az eredetiség vizsgálatnál 1.6-alatt 17000. felette meg 22000 körül. De nem tudom nem vagyok jártas az ilyen motorcserés dolgokban.

Elküldve

Úgynézki megoldódott az oindítási problémáim. Az elosztófedél csupa pára volt és retkes. Kitisztítottam és megcsiszoltam a rotor és az elosztó réz érintkezőit, aztán befújtam kontakt spray-al. Úgynéz ki vennem kell majd a közeljövőbe rotort és elosztófedelet.

Gabi!

A gyári elosztó 25, a gyári besszállítói 12, az utángyártott 2 ezer körül van. Szerinted az utángyártott jó lehet?

A rotor gyári bosch 1800Ft azt megveszem, az nem nagy összeg.

A lecsapódás gátló gumival 5 ezer????? :D , annak nincs baja esetleg egy O gyűrűt kell vennem rá.

Elküldve

gyors kérdés:

C20NE az ugye a GSi gépekhez készült motortípus?

vagy netán a GLS hez is ez volt....?

OFF:

Ültem benne, ráadásul Cabrio, most is nálam van a forgalmija- rám akarták bízni, még 2 hónapja hogy vezessem el 10 km-et, nem vállaltam.

Elküldve
...

OFF:

Ültem benne, ráadásul Cabrio, most is nálam van a forgalmija- rám akarták bízni, még 2 hónapja hogy vezessem el 10 km-et, nem vállaltam.

Miért? :D

Elküldve
gyors kérdés:

C20NE az ugye a GSi gépekhez készült motortípus?

vagy netán a GLS hez is ez volt....?

Volt például Mélykék Pista régi Caravanjában is de Hemi 5 ajtós sima Astrájában is az van.

Nem csak GSI-hez.

Elküldve
gyors kérdés:

C20NE az ugye a GSi gépekhez készült motortípus?

vagy netán a GLS hez is ez volt....?

OFF:

Ültem benne, ráadásul Cabrio, most is nálam van a forgalmija- rám akarták bízni, még 2 hónapja hogy vezessem el 10 km-et, nem vállaltam.

Csak nem egy fekete cabrio?

Elküldve

Sziasztok!

Olvastam itt valahol hogy állítólag az 1.6 16v, x16xel motort, gyárilag (tuning nélkül) 110 lóreővel is gyártottak. Na, most a kérdés, hogy ez igaz-e, és ha igaz akkor hogy lehetne kihozni belőle azt a +10 pacit? Mert az enyém az most 100 le.

Elküldve
Sziasztok!

Olvastam itt valahol hogy állítólag az 1.6 16v, x16xel motort, gyárilag (tuning nélkül) 110 lóreővel is gyártottak. Na, most a kérdés, hogy ez igaz-e, és ha igaz akkor hogy lehetne kihozni belőle azt a +10 pacit?

A 110paci nem a C16XE? :D

Elküldve
Sziasztok!

Olvastam itt valahol hogy állítólag az 1.6 16v, x16xel motort, gyárilag (tuning nélkül) 110 lóreővel is gyártottak. Na, most a kérdés, hogy ez igaz-e, és ha igaz akkor hogy lehetne kihozni belőle azt a +10 pacit? Mert az enyém az most 100 le.

Hali.

Ha jol tudom azok a motorok x16xe kodra hallgatnak, és másfalyta szivosor van rajta.

Ezek a motorok többnyire Tigrákban vannak.

Elküldve
Hali.

Ha jol tudom azok a motorok x16xe kodra hallgatnak, és másfalyta szivosor van rajta.

Ezek a motorok többnyire Tigrákban vannak.

Akkor megkell elégedni azzal ami van. :D De... esetleg van olyan tipp/trükk amivel jelentős anyagi ráfordítás nélkül lehetne +lóerőket kihozni belőle? Csak érdeklődök. ;)

Elküldve
Akkor megkell elégedni azzal ami van. :D De... esetleg van olyan tipp/trükk amivel jelentős anyagi ráfordítás nélkül lehetne +lóerőket kihozni belőle? Csak érdeklődök. ;)

Szia Mazsi26!

Pl jelentőssen növeli az autó erejét egy jól felhelyezett no ferrr matrica, vagy esetleg egy iszonyatossan elhangolt és lyukas sportdob! :P

Nem mellre szívni ám Cartárs!

sajnos erre is igaz a dolog, hogy f....sz nélkül nem lehet b...ni! Itt a forumon már kitárgyaltuk, hogy sok olyan lehetőség van amit egy veblapon végolvasva csodákat tesz a motorral és a teljesítménnyel, ha ezt a sok kütyüt az ember mind megveszi és beszereli akkor a ráfordított összegből már valóban egy rendes teljesítmény növelést ki lehett volna hozni! Amit az interneten talál az ember cuccot és minden berakná, a számok alapján akár 100%-ot is emelne a motor erején, de hát ugye van a piár szöveg és a valóság, sajnos elég nagy ür van köztük.

Üdv:BB

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.