Sonique Gsi 16V Elküldve Február13, 2005 Elküldve Február13, 2005 Lesz ez 500-ban is, mire minden tuti! :) De amúgy első ránézésre tényleg szép állapotú. Hengerek még nincsenek kivállasodva, ugyi? nem lesz 500e a vége mert megállapodtam már az árban ha minen alkatrész nalam van akkor lessz 250-300e ft ami +ba kell az az intercooler és csövek tömités garnitura szijak, olaj szoval nme lesz ez olyan gaz 120e km van benne nem hiszem hogy lenne válla de a hengerfej nem lesz most le szedve
tcxbalage Elküldve Február13, 2005 Elküldve Február13, 2005 tgabika irta a Kadett topikba: Na akkor pici szemelvény az általam ismert Opel váltóáttételekről.A hátramenet és a difi végáttétel itt nem szerepel! ... Köszönöm!
Atommanó Elküldve Február13, 2005 Elküldve Február13, 2005 Sonique! Amúgy őszintén azt honnan tudod, hogy mennyi is van abban a mociban??? :roll: Üdv.: Atommanó
Sonique Gsi 16V Elküldve Február13, 2005 Elküldve Február13, 2005 Sonique! Amúgy őszintén azt honnan tudod, hogy mennyi is van abban a mociban??? :roll: Üdv.: Atommanó a kmorabol és tényleges
Atommanó Elküldve Február13, 2005 Elküldve Február13, 2005 És az mitől is biztos???? :roll: Üdv.: Atommanó
Sonique Gsi 16V Elküldve Február13, 2005 Elküldve Február13, 2005 És az mitől is biztos???? :roll: Üdv.: Atommanó ne kötekedj ....
Atommanó Elküldve Február13, 2005 Elküldve Február13, 2005 Csak kiváncsi vagyok... :wink: De most már tudom is... :wink: Üdv.: Atommanó
jaygab Elküldve Február14, 2005 Elküldve Február14, 2005 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. 1hete vettem egy F Astrát és azt szeretném kideríteni,hogy mi a pontos típusa. Nem tudom eldönteni,hogy C14NZ vagy X14.. ill. hogy mi a különbség egyáltalán a kettő között... A műszaki adatok alapján-a kezelési útmutatóban lévő adatokkal összehasonlítva 1értelműen C14NZ-re tippelek,de a motorszáma így kezdődik: X14NZ... Most akkor melyik?????? Adatok:'99.09 havi, Astra Classic FCC (mi az a CC???) 1,4 44kW-os(60Le)mocival,nincs fordszámmérő,ill a BC csak dátumot ill. külső hőmérsékletet jelez. Remélem ezek alapján valaki meg tudja határozni :) Köszi
mélykék76 Elküldve Február14, 2005 Elküldve Február14, 2005 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. 1hete vettem egy F Astrát és azt szeretném kideríteni,hogy mi a pontos típusa. Nem tudom eldönteni,hogy C14NZ vagy X14.. ill. hogy mi a különbség egyáltalán a kettő között... A műszaki adatok alapján-a kezelési útmutatóban lévő adatokkal összehasonlítva 1értelműen C14NZ-re tippelek,de a motorszáma így kezdődik: X14NZ... Most akkor melyik?????? Adatok:'99.09 havi, Astra Classic FCC (mi az a CC???) 1,4 44kW-os(60Le)mocival,nincs fordszámmérő,ill a BC csak dátumot ill. külső hőmérsékletet jelez. Remélem ezek alapján valaki meg tudja határozni :) Köszi Ha nem írod be több helyre ugyanazt a kérdést, akkor megpróbálok válaszolni :wink: :D
mélykék76 Elküldve Február14, 2005 Elküldve Február14, 2005 Mindkettő 8 szelepes, 60 lóerős, központi befecsis motor, csak az X-es egy, szigorúbb környezetvédelni normának is hozza az értékeit. Amúgy a motorszám a döntő :wink: ui: lestem az inderől, ha hüllllleséget írtam volna, majd hozzáértők korrigálják :)
Dini Elküldve Február14, 2005 Elküldve Február14, 2005 Érdekes jelenségnek voltam tanuja. Ma reggel inditom a gépet és szegényke ugy indult mintha az egyik izzitógyertya nem igazán müködne.Ez még semmi ugye kék füst meg minden...., Mentem vele kb 2km-t és multkor mielött egy gyetya ki lett cserélve akkora már nem füstölt most meg tolta még mindig a kées füstöt. Tehát ezt most nem vágom. Ja diesel a vas! köszi
knight Elküldve Február14, 2005 Elküldve Február14, 2005 Benzines motorban szerintem még senki sem látott izzítógyertyát :) Amúgy nem lehet, hogy az új gyertya is rossz ??
Dini Elküldve Február14, 2005 Elküldve Február14, 2005 nem valoszinű mert 2 honpig jo volt és egyébként ma reggel nem volt annyira hideg mint mondjuk mut héten azért nem értem meg 2 km után azért már nem szabadna füstölnie annyira mert ez nem a göz szerű volt hanem inkább kékes füst
vacak2 Elküldve Február15, 2005 Elküldve Február15, 2005 Sziasztok! Nem tud valaki egy 92-es limitált példányos Astra c20let-et? Ha igen értesítsetek! Köszi :)
mélykék76 Elküldve Február15, 2005 Elküldve Február15, 2005 hol? Volt :) De az a kocsi BORDÓ, nem piros..
tcxbalage Elküldve Február15, 2005 Elküldve Február15, 2005 Sajnos még mindig nem tudtam végérvényesen pontot tenni a váltó áttételes témára ezért kérem a segitségeteket: ha valaki kimásolná nekem az EPC-ből (vagy mi a pontos neve), hogy az F Astrákhoz gyárilag milyen váltót adtak és ezen váltóknak milyen áttételeik, végáttételeik vannak az nagyon lekötelezne. Akár e-mail-ba is jöhet. u.i: szereztem egy EPC-t is, de az istennek nem akar elindulni, valaki mondta, hogy Win2k-WinXP alatt nem megy, de nem sok humorom feltenni W98-at emiatt...
Joee Elküldve Február17, 2005 Elküldve Február17, 2005 Volna egy problémám. Igaz nem opelrol van szó, de nincs más ötletem. Hátha itt tud valaki segíteni. Asszonynak van egy fiat un 1.3 Diesel autója és most ugy néz ki generálra szorul. A gubanc az hogy 1 csavar bele van rohadva es így nem tudjuk egyenlőre levenni a hengerfejet. Már próbáltunk csavarlazítót , fékolajat , stb... , de eddig semmi nem vált be. Nincs valakinek ötlete, hogy hogyan jönne ki az a csavar onnan?
Szaszagsi Elküldve Február17, 2005 Elküldve Február17, 2005 Volna egy problémám. Igaz nem opelrol van szó, de nincs más ötletem. Hátha itt tud valaki segíteni. Asszonynak van egy fiat un 1.3 Diesel autója és most ugy néz ki generálra szorul. A gubanc az hogy 1 csavar bele van rohadva es így nem tudjuk egyenlőre levenni a hengerfejet. Már próbáltunk csavarlazítót , fékolajat , stb... , de eddig semmi nem vált be. Nincs valakinek ötlete, hogy hogyan jönne ki az a csavar onnan? Üdv! anya van rajta vagy csavar van benne?? Végülis mindegy szerintem szakitsátok le a fejét aztán ha lejött a hengerfej ki tudjátok csavarni fogóval!! Szerintem "kicsit barbár megoldás de ha nincs más"
Joee Elküldve Február17, 2005 Elküldve Február17, 2005 Csavar van benne. Ugy szerinted meg fog indulni, ha már így sem akar?
warwolf Elküldve Február17, 2005 Elküldve Február17, 2005 Joee!Mást amúgy sem tudsz tenni, mert vagy nem szeded szét, vagy beszakítod, és ha szerencséd van, ki bírod tekerni, vagy esetleg fúrni.Innentől kezdve már csak ezek a lehetőségek vannak, mert melegíteni meg ugye nem célszerű! :wink:
greg Elküldve Február17, 2005 Elküldve Február17, 2005 Lehetőségek: 1. meglazul :arrow: lejön a hengerfej :arrow: új csavar kell 2. elszakad :arrow: új csavar kell 3. meg sem mozdul :arrow: szólni egy még erősebb embernek :arrow: 1, 2, vagy 3.
Recommended Posts