Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Lesz ez 500-ban is, mire minden tuti! :)

De amúgy első ránézésre tényleg szép állapotú.

Hengerek még nincsenek kivállasodva, ugyi?

nem lesz 500e a vége mert megállapodtam már az árban

ha minen alkatrész nalam van akkor lessz 250-300e ft

ami +ba kell az az intercooler és csövek

tömités garnitura szijak, olaj

szoval nme lesz ez olyan gaz

120e km van benne

nem hiszem hogy lenne válla

de a hengerfej nem lesz most le szedve

Elküldve
tgabika irta a Kadett topikba:

Na akkor pici szemelvény az általam ismert Opel váltóáttételekről.A hátramenet és a difi végáttétel itt nem szerepel!

...

Köszönöm!

Elküldve

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 1hete vettem egy F Astrát és azt szeretném kideríteni,hogy mi a pontos típusa.

Nem tudom eldönteni,hogy C14NZ vagy X14.. ill. hogy mi a különbség egyáltalán a kettő között...

A műszaki adatok alapján-a kezelési útmutatóban lévő adatokkal összehasonlítva 1értelműen C14NZ-re tippelek,de a motorszáma így kezdődik: X14NZ... Most akkor melyik??????

Adatok:'99.09 havi, Astra Classic FCC (mi az a CC???) 1,4 44kW-os(60Le)mocival,nincs fordszámmérő,ill a BC csak dátumot ill. külső hőmérsékletet jelez.

Remélem ezek alapján valaki meg tudja határozni :)

Köszi

Elküldve
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 1hete vettem egy F Astrát és azt szeretném kideríteni,hogy mi a pontos típusa.

Nem tudom eldönteni,hogy C14NZ vagy X14.. ill. hogy mi a különbség egyáltalán a kettő között...

A műszaki adatok alapján-a kezelési útmutatóban lévő adatokkal összehasonlítva 1értelműen C14NZ-re tippelek,de a motorszáma így kezdődik: X14NZ... Most akkor melyik??????

Adatok:'99.09 havi, Astra Classic FCC (mi az a CC???) 1,4 44kW-os(60Le)mocival,nincs fordszámmérő,ill a BC csak dátumot ill. külső hőmérsékletet jelez.

Remélem ezek alapján valaki meg tudja határozni :)

Köszi

Ha nem írod be több helyre ugyanazt a kérdést, akkor megpróbálok válaszolni :wink: :D

Elküldve

Mindkettő 8 szelepes, 60 lóerős, központi befecsis motor, csak az X-es egy, szigorúbb környezetvédelni normának is hozza az értékeit.

Amúgy a motorszám a döntő :wink:

ui: lestem az inderől, ha hüllllleséget írtam volna, majd hozzáértők korrigálják :)

Elküldve

Érdekes jelenségnek voltam tanuja. Ma reggel inditom a gépet és szegényke ugy indult mintha az egyik izzitógyertya nem igazán müködne.Ez még semmi ugye kék füst meg minden...., Mentem vele kb 2km-t és multkor mielött egy gyetya ki lett cserélve akkora már nem füstölt most meg tolta még mindig a kées füstöt. Tehát ezt most nem vágom. Ja diesel a vas!

köszi

Elküldve

nem valoszinű mert 2 honpig jo volt és egyébként ma reggel nem volt annyira hideg mint mondjuk mut héten azért nem értem meg 2 km után azért már nem szabadna füstölnie annyira mert ez nem a göz szerű volt hanem inkább kékes füst

Elküldve

Sajnos még mindig nem tudtam végérvényesen pontot tenni a váltó áttételes témára ezért kérem a segitségeteket: ha valaki kimásolná nekem az EPC-ből (vagy mi a pontos neve), hogy az F Astrákhoz gyárilag milyen váltót adtak és ezen váltóknak milyen áttételeik, végáttételeik vannak az nagyon lekötelezne. Akár e-mail-ba is jöhet.

u.i: szereztem egy EPC-t is, de az istennek nem akar elindulni, valaki mondta, hogy Win2k-WinXP alatt nem megy, de nem sok humorom feltenni W98-at emiatt...

Elküldve

Volna egy problémám. Igaz nem opelrol van szó, de nincs más ötletem. Hátha itt tud valaki segíteni. Asszonynak van egy fiat un 1.3 Diesel autója és most ugy néz ki generálra szorul. A gubanc az hogy 1 csavar bele van rohadva es így nem tudjuk egyenlőre levenni a hengerfejet. Már próbáltunk csavarlazítót , fékolajat , stb... , de eddig semmi nem vált be. Nincs valakinek ötlete, hogy hogyan jönne ki az a csavar onnan?

Elküldve
Volna egy problémám. Igaz nem opelrol van szó, de nincs más ötletem. Hátha itt tud valaki segíteni. Asszonynak van egy fiat un 1.3 Diesel autója és most ugy néz ki generálra szorul. A gubanc az hogy 1 csavar bele van rohadva es így nem tudjuk egyenlőre levenni a hengerfejet. Már próbáltunk csavarlazítót , fékolajat , stb... , de eddig semmi nem vált be. Nincs valakinek ötlete, hogy hogyan jönne ki az a csavar onnan?

Üdv!

anya van rajta vagy csavar van benne??

Végülis mindegy szerintem szakitsátok le a fejét aztán ha lejött a hengerfej ki tudjátok csavarni fogóval!! Szerintem

"kicsit barbár megoldás de ha nincs más"

Elküldve

Joee!Mást amúgy sem tudsz tenni, mert vagy nem szeded szét, vagy beszakítod, és ha szerencséd van, ki bírod tekerni, vagy esetleg fúrni.Innentől kezdve már csak ezek a lehetőségek vannak, mert melegíteni meg ugye nem célszerű! :wink:

Elküldve

Lehetőségek:

1. meglazul :arrow: lejön a hengerfej :arrow: új csavar kell

2. elszakad :arrow: új csavar kell

3. meg sem mozdul :arrow: szólni egy még erősebb embernek :arrow: 1, 2, vagy 3.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.