zotya975 Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Épek és szárazak. Lényegében a hidegindítás izgat jobban, hogy hogyan lehet esetleg elkerülni. Nincs rá valami ultimate megoldás? Valami trükkös-fondorlatos-csokis ötlet? (Pl a régi Rába sorhat dízeleknél volt olyan hogy a szívőcső oldalán egy nyílásba lángot tartva kellemes meleg beszívott levegőt állítottak elő) Létezik hidegindító spray berakod az utastérbe kivezeted a csövét pl a szürőbetét alá, és indítás elött odanyomsz nekije. Vmi gáz vaan benne ami könyebben berobban mint a benzin -levegő keverék. De nem hiszem, hogy a te mocid ennyira odavolna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Létezik hidegindító spray berakod az utastérbe kivezeted a csövét pl a szürőbetét alá, és indítás elött odanyomsz nekije. Vmi gáz vaan benne ami könyebben berobban mint a benzin -levegő keverék. De nem hiszem, hogy a te mocid ennyira odavolna. Ezt nem javaslom, mert tönkreteheti a mocit. Benzinesnek egyébként se kell, még dieselek közül is csak a nagyon elhasználódott példányok nem indulnak e nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Ezt nem javaslom, mert tönkreteheti a mocit. Benzinesnek egyébként se kell, még dieselek közül is csak a nagyon elhasználódott példányok nem indulnak e nélkül. Azt én is hallottam hogy nem tesz jót nekije, de mivel amúgy is öreg kopott motorokon használják, szerintem olyan sokat már nem ront rajtuk. Ésszel használlva. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Sziasztok! Ma megnézegettem, hogy milyen állapotba vannak a gyertyáim, és szomorúan láttam, hogy a 4. henger gyertyája sötétbarna. A többi szép világosbarna, de ez az egy nagyon sötét barna a többihez képest. Nézegettem a gyertyapipákat is, és a 4. henger pipája, mintha egy picit meg lenne égve a gyertya felöli végénél. A gyertyák kétpólusú GM gyertyák, kb 1.5 évesek és kb 10000 km futottak. Mi lehet a gond, gyertyakábel lenne a hibás? Segitségeteket előre is köszönöm!!! Sziasztok! ma megnéztem a gyertyáimat ismét, és úgy néz ki, hogy a gyertya a hibás, mert átcserélgettem a gyertyákat és a sötétbarna az most is ugyanolyan, és a világosabb színűek most is világosabbak. Na most az llenne a kérdésem, hogy milyen gyertyát vegyek bele? Ti mit használtok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Sziasztok! ma megnéztem a gyertyáimat ismét, és úgy néz ki, hogy a gyertya a hibás, mert átcserélgettem a gyertyákat és a sötétbarna az most is ugyanolyan, és a világosabb színűek most is világosabbak. Na most az llenne a kérdésem, hogy milyen gyertyát vegyek bele? Ti mit használtok? Én most NGK-t (BPR5ES), de volt már Denso-m is (W16EPR-U). Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Én most NGK-t (BPR5ES), de volt már Denso-m is (W16EPR-U). és ezek jók a c14se-be is?????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Én most NGK-t (BPR5ES), de volt már Denso-m is (W16EPR-U). Az NGK-t használom én is már második alkalommal cseréltem erre és jó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 és ezek jók a c14se-be is?????? Most nézem az eredeti német kezelési utasításomat, ahol azt írja mindkettőre, hogy a gyertya kódja 12 14 807. Tehát azonosak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Adódott egy kis (jónagy) gond a pirossal. Hosszú túrán voltam vele, próbálom röviden leírni. Odafelé kb. 150 km egyfolytában menet után, emelkedőn felfelé kanyar után gondoltam nyomok egy kövéret 2-ben hogy gyorsan felérjek :P , de csúnyán bedadogott. Első gondolatom az volt, hogy nagyon hirtelen nyomtam a gázt és erre befulladt, visszaengedtem és próbáltam lassan, de ugyanúgy. ;) Üzemanyag kevés több mint 600km után van bár a szintjelző szerint még kell lenni bőven, nem ismerem lehet tévesen mér, talán túl kevés van. 3-ban nyomatékból szépen felkapaszkodik a lejtőn. :D ... 2 nap állás ... Ma elindulok dimbes dombos rész, valahogy furcsán viselkedik az autó, picit dadog. Tojás lábam alá betesz csak jussunk el az első kútig. :D Sikerült, telenomytam, első kattig, 41.77. Akkor inkább mégiscsak a műszernek volt igaza. No mindegy nincs gond tovább. 20-30km után 1-2 órás pihenő. Utána durván 200km várt hazáig (igaz csak azért mert eltévedtem párszor :D , de az most mindegy). Ebből az első 100-120km-en semmi probléma. Tempósan jöttem, nyomatékból lemostam mindenkit az utakról. :P Néha kigyorsítások 140-ig de az átlag 100 körül. E táv vége felé 2-3-ban is többször meghúztam olyan 4-5 közé, úgy viselkedett ahogyan eddig. Aztán egyszercsak megint elkezd dadogni, de nemcsak egyszer-egyszer, hanem folyamatosan ha gyorsítani akarok, és nem is kell hozzá túl magas fordulat. Ha tartom a sebességet lényegében tünetmentes. Nem akartam ottmaradni az útszélén így beálltam 80-90-re (0-ás), és csorogtam. Néha próbálgattam, de látszott hogy nem tetszik neki, nem erőltettem. M5-re rákanyarodva na mondom csak kigyorsítunk. Az autó nem így gondolta. Visszaraktam 4-be, ahogy nyomtam a gázt egyre joban fulladt be, vissza 3-ba 4ezer körül volt a fordulat, ott nem fulladt be de borzalmas hangja volt és teljesen erőtlen, vissza 5 jó lesz a 100. :D Hazajöttem itthon még nézegettem és üresben sem igazán sikerül feljebb tornászni a forulatot. Milehet? - kipufban keresztbeállt valami lefojtja magas fordulaton a motort (nekem ez a legszimpatikusabb) - légtömegmérő (mondjátok, hogy ez nem tud ilyet csinálni :D ) - AC pumpa, vagy más üzemanyagdolog (inkább levegős dolognak tűnik, mert abban a pillanatban fullad ahogy a gázra lépek) - valami jeladó (nemsoká megint megyek vele és már hűlt pár órát, ez egyértelműen kideríti) - más Tehát a tünetek röviden: Sem a magas forulatszámot nem bírja, sem a hirtelen gyorsítást, fullad, dadog, erőtlen, 2000 körül/alatt szinte nem is észrevehető, hogy bármi baja is lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 egy alfa ugyan ezt produkálta nekünk cseréltünk légtömegmérőt és ugyan olyan maradt. alapjárati moci baja volt aztán mg kiment a vezérlője is mert sokáig használtuk szar alapjárati mocival, bár ennekvolt sok más baja is hibalámpa ilyesmi? ha kipufba lenne keresztbe vmi azt hallani is lhetne.. sztem, de még ez a legkönnyebben ellenőrizető dolog :D vákumcsövek ienek? potméter? csatlakozók? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 tankszint jelzőre: nekem este mutat piros alatt egy 2mmre a pöcöktől, másnap már nem kel fel a pöcökről, és ugyan ez megvan fenntebb is, minen másnap kevesebbet mutat. szóval ez tökre természetes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 ... hibalámpa ilyesmi? ha kipufba lenne keresztbe vmi azt hallani is lhetne.. sztem, de még ez a legkönnyebben ellenőrizető dolog :D vákumcsövek ienek? potméter? csatlakozók? Nincs lámpa. Ha valami nagyon beáll a kipufba, akkor azt nem hiszem hogy lehetne hallani. Nem bújtam bele a motortérbe, de belenéztem és nem láttam semmi rendelleneset. Azóta mentem vele, és nem múlt el (talán szerencsére), de mintha kevésbé lehetne érezni. Még a rossz benzin is eszembe jutott, mert egy fantasztikus jet kúton tankoltam, de akkor épp örültem hogy találtam egyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Nincs lámpa. Ha valami nagyon beáll a kipufba, akkor azt nem hiszem hogy lehetne hallani. Nem bújtam bele a motortérbe, de belenéztem és nem láttam semmi rendelleneset. Azóta mentem vele, és nem múlt el (talán szerencsére), de mintha kevésbé lehetne érezni. Még a rossz benzin is eszembe jutott, mert egy fantasztikus jet kúton tankoltam, de akkor épp örültem hogy találtam egyet. Én nagyon sokszor tankolok jet-nél, szerintem azt a lehetőséget kilőheted. Esetleg valami üzemanyagellátási hiba? (Azt mondtad csak ha gyorsítani akarsz jön elő, tehát ha több üa. kell) Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Nem lehet hogy üzemanyagszűrő dugulás ?? Én díziles vagyok, de akkor is.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Denso W20EPR-U gyertya jó a c14se.be??????????? Az NGK BPR6ES gyertyával egyenértékű. Ha igaz!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Nem lehet hogy üzemanyagszűrő dugulás ?? Igen ezt elfelejtettem írni, de tudtam hogy előjön. 2 hete lett cserélve az üaszűrő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Tehát a tünetek röviden: Sem a magas forulatszámot nem bírja, sem a hirtelen gyorsítást, fullad, dadog, erőtlen, 2000 körül/alatt szinte nem is észrevehető, hogy bármi baja is lenne. Én benzinszűrőre és/vagy MAF szenzorra tippelnék. A légtömegmérőt takarítsd ki féktisztítóval, nagyon érzékeny tud lenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Denso W20EPR-U gyertya jó a c14se.be??????????? Az NGK BPR6ES gyertyával egyenértékű. Ha igaz!!!!!!!!!! Igen, jó bele! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Október25, 2008 Megoszt Elküldve Október25, 2008 Milehet? - kipufban keresztbeállt valami lefojtja magas fordulaton a motort (nekem ez a legszimpatikusabb) - légtömegmérő (mondjátok, hogy ez nem tud ilyet csinálni :D ) - AC pumpa, vagy más üzemanyagdolog (inkább levegős dolognak tűnik, mert abban a pillanatban fullad ahogy a gázra lépek) - valami jeladó (nemsoká megint megyek vele és már hűlt pár órát, ez egyértelműen kideríti) - más Tehát a tünetek röviden: Sem a magas forulatszámot nem bírja, sem a hirtelen gyorsítást, fullad, dadog, erőtlen, 2000 körül/alatt szinte nem is észrevehető, hogy bármi baja is lenne. Háát. remélem nem, de nekem amikor megdöglött a légtömegmérőm, akkor csinált hasonlókat.. mondjuk nekem 2000alatt is.. illetve elsősorban akkor döglődött,ha gyorsítani akartam... de ekkor nekem már dobta a sárga lámpát is asszem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Most nézem az eredeti német kezelési utasításomat, ahol azt írja mindkettőre, hogy a gyertya kódja 12 14 807. Tehát azonosak. Én meg most nézem, hogy nekem meg, 12 14 000 a kódja a gyertyának ami benne volt. Ez ebbe való egyáltalán??? A boltba amikor vettem, akkor motorkód alapján adta az eladó. Vagyis én úgy kértem. Vagy csak rámondta hogy jó bele?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Én nagyon sokszor tankolok jet-nél, szerintem azt a lehetőséget kilőheted. Esetleg valami üzemanyagellátási hiba? (Azt mondtad csak ha gyorsítani akarsz jön elő, tehát ha több üa. kell) Próbáld ki azt, amikor apad a tank, tankolj bele 98-ast (kb 10l-ert) és fingasd meg a pirosat egy kicsit. Nekem is volt hasonló gondom, a bratyóm azt mondta, hogy tankoljak bele 98-ast oszt, fingassam meg a vasat. Azóta nincsen ilyen problémám. (De lehet, hogy tévedek :D ) Vagy, ha tudsz, cserélj injektorokat. Nekem most voltak egy 1.7-as Alfa injektorai a vasban és egész szépen járt tőle a motor, nem rángatott, de egy picit sokat evett :D , de nem torpant meg, ha nyomtam egy kis gázt :P Bocs invictus ezt Tápinak szántam. Bocsi ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Tehát a tünetek röviden: Sem a magas forulatszámot nem bírja, sem a hirtelen gyorsítást, fullad, dadog, erőtlen, 2000 körül/alatt szinte nem is észrevehető, hogy bármi baja is lenne. Szerintem egy próbát megér az is, hogy öntesz bele injektor ill. szelep tisztitót. Én most raktam bele szeleptisztítót az enyémbe és sokkal jobb lett. És mikor nekem ingadozott az alapjárat a szerelő injektor tisztitót ajánlott, jobb is lett de aztán nálam más volt a baj (alapjárati). Amúgy a légszűrőd rendben van, levegőt kap rendesen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Ha minimális ingadozik az alapjáratom az mitől lehet? Nem vészes, csak kb 20 másodpercenként egy pillanatra feljebb megy a fordulatszám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Ha minimális ingadozik az alapjáratom az mitől lehet? Nem vészes, csak kb 20 másodpercenként egy pillanatra feljebb megy a fordulatszám. Nekem is ingadozik, de leginkább hideg motornál, nem hiszem hogy gond lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 Nekem is ingadozik, de leginkább hideg motornál, nem hiszem hogy gond lenne. Az a baj hogy nagyon paranoiás vagyok és minden ilyen apróságon parázok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts