Moped Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Hali! Van egy kis gondom. Hátha vki már találkozott ilyennel. Az autón nem megy a gyújtás felőli henger. Hengerfej síkolás, szelepzárás jó, tömítés csere, gyertya, kábel, elosztófedél, rotor csere megvolt. Kopmresszió ugyan olyan minden hengerben. Van vmi típus hibája ezeknek? C14NZ Üzenagyag nem hiszem,h gond,mivel ugye közponi befecskendezéses. A javaslatokat előre is köszönöm! Elkophat ezeknek a vez. mű tengelye? 178.000km
zotya975 Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 aha ,éretem. az izgalom az kijut mindenkinek,nyugii :lol: . és 8V-s a kocsid vagy 16V? mennyibe fájt a vas,ha publikus :lol: 500 ezer, eredetiségvizsgálatot a kereskedő csinálta, a többit én, ez megint volt majdnem egy 100-as. 14-év 225100km. Viszonylag friss festés, rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről. Moped! Nézted már, hogy ad-e szikrát a hibás henger gyertyája?
Lbag Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 500 ezer, eredetiségvizsgálatot a kereskedő csinálta, a többit én, ez megint volt majdnem egy 100-as. 14-év 225100km. Viszonylag friss festés, rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről. Moped! Nézted már, hogy ad-e szikrát a hibás henger gyertyája? aha értem.
conquistador Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Sziasztok! Még egy hülle kérdés, az 16SE-n lévő főtengely jealdós tárcsája megeggyezik az 14Se-vel? Mert talán abból lehetne valami! Üdv:BB
yooccoo Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről. régen rossz, kezdhetsz gyűjtögetni Károly szerelő úrnak a munkára :lol:
zotya975 Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 régen rossz, kezdhetsz gyűjtögetni Károly szerelő úrnak a munkára :lol: Az egész elemet kell cserélni, vagy kiflexelik, és kap egy új csonkot? Az a baj hogy mégcsak hozzá se igen lehet férni a csomitér felől, hogy mégis mennyire vészes. Csak az égőcsere-nyíláson át látom.
epk947 Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Az egész elemet kell cserélni, vagy kiflexelik, és kap egy új csonkot? Az a baj hogy mégcsak hozzá se igen lehet férni a csomitér felől, hogy mégis mennyire vészes. Csak az égőcsere-nyíláson át látom. Nézd meg az epk947 frofilomon belül a "felhasználó fényképe"-t. No arra számíthatsz! :lol:
yooccoo Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Nézd meg az epk947 frofilomon belül a "felhasználó fényképe"-t. No arra számíthatsz! :lol: elég lett volna annyi, hogy 80e jóárasítva :lol: miért kell sokkolni? hát még az asszony, ha megtudja :lol:
epk947 Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 elég lett volna annyi, hogy 80e jóárasítva :lol: miért kell sokkolni? hát még az asszony, ha megtudja :lol: Így tanul a gyerek! :lol: Hameg az asszony tudja a jelszót, akkor magára vessen! :D
Reeckatee Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Nézd meg az epk947 frofilomon belül a "felhasználó fényképe"-t. No arra számíthatsz! :lol: Inkább járnék biciklivel, mintsem azon átesni :lol:
epk947 Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Inkább járnék biciklivel, mintsem azon átesni :lol: Hát egy biciklin én sem szeretnék átesni!!! :lol: :lol: :D
yooccoo Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 az átesés még hagyján, csak ne legyen a falnak támasztva :lol:
Reeckatee Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Régebb árultak tömítéseknek való -asszem parafa- ívlapokat amibôl lehetett szabdalni kivánt méretet és formát szükség szerint. Gondolok itt a kartertömítésre.....csak szivárog az olajam, ujat nem kapok sehol, a régit már egyszer vissza kellett kényszerbôl (nem hanyagságból) tennünk. Erre gondoltam, megfelelne a célnak ha találnék ilyen hozzávalót?
yooccoo Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 szerintem akár egy vastagabb normál papír is megteszi, esetleg több rétegben szivattyúnál rendszeresen ilyet rakunk be, ha cserélni kell
epk947 Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Régebb árultak tömítéseknek való -asszem parafa- ívlapokat amibôl lehetett szabdalni kivánt méretet és formát szükség szerint. Gondolok itt a kartertömítésre.....csak szivárog az olajam, ujat nem kapok sehol, a régit már egyszer vissza kellett kényszerbôl (nem hanyagságból) tennünk. Erre gondoltam, megfelelne a célnak ha találnék ilyen hozzávalót? Nemtom felétek terem-e a parafa, mert mifelénk az ritkább mint a kartertömítés. :lol:
epk947 Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 szerintem akár egy vastagabb normál papír is megteszi, esetleg több rétegben szivattyúnál rendszeresen ilyet rakunk be, ha cserélni kell + szilikonos tömítő paszta az már tutti! :lol:
zocsa Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Az egész elemet kell cserélni, vagy kiflexelik, és kap egy új csonkot? Az a baj hogy mégcsak hozzá se igen lehet férni a csomitér felől, hogy mégis mennyire vészes. Csak az égőcsere-nyíláson át látom. Nekem 20-25 között volt valahol mindennel együtt,a tankbeömlőnél. :lol: http://zocsa001.extra.hu/DSC00060.JPG http://zocsa001.extra.hu/DSC00061.JPG http://zocsa001.extra.hu/DSC00074.JPG http://zocsa001.extra.hu/DSC00075.JPG
yooccoo Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 + szilikonos tömítő paszta az már tutti! :D azt néztem, hogy ez a piros paszta öléggé drága sima fbs nem jó helyette?
epk947 Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Nekem 20-25 között volt valahol mindennel együtt,a tankbeömlőnél. :D Ez attól függ, hogy mi van a sárvédő alatt még elrohadva. Például doblemez....., sőt abból van kettő is, külső, meg a belső. ;)
epk947 Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 azt néztem, hogy ez a piros paszta öléggé drága sima fbs nem jó helyette? Az fbs-t még nem láttam, de az én "piroskám" kb 700 pezó volt. Kibírható.
FPepe Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Hali! Van egy kis gondom. Hátha vki már találkozott ilyennel. Az autón nem megy a gyújtás felőli henger. Hengerfej síkolás, szelepzárás jó, tömítés csere, gyertya, kábel, elosztófedél, rotor csere megvolt. Kopmresszió ugyan olyan minden hengerben. Van vmi típus hibája ezeknek? C14NZ Üzenagyag nem hiszem,h gond,mivel ugye közponi befecskendezéses. A javaslatokat előre is köszönöm! Elkophat ezeknek a vez. mű tengelye? 178.000km Ha van szikra annak a (4.) hengernek a gyertyáján, akkor esetleg a szívósor tömítésére gyanakodnék még, ill. próbaképpen zárd le a fékrásegítőre menő kemény vákuumcsövet, mert az is erről a hengerről megy, és ha kellően erős szivárgás van a fékrásegítő vákuumrendszerében, az okozhatja, hogy nem megy az a henger (sok fals levegő - túl szegény benzin-levegő keverék).
zocsa Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Ez attól függ, hogy mi van a sárvédő alatt még elrohadva. Például doblemez....., sőt abból van kettő is, külső, meg a belső. :D Így igaz, ez csak a javítóelem a tankaspka köré+munkadíj,fényezés+munkadíj. ;)
yooccoo Elküldve Október20, 2008 Elküldve Október20, 2008 Az fbs-t még nem láttam, de az én "piroskám" kb 700 pezó volt. Kibírható. a csergőben 2e-t mondtak rá az fbs ~200 fokig jó annyi elég, nem?
Moped Elküldve Október21, 2008 Elküldve Október21, 2008 Ha van szikra annak a (4.) hengernek a gyertyáján, akkor esetleg a szívósor tömítésére gyanakodnék még, ill. próbaképpen zárd le a fékrásegítőre menő kemény vákuumcsövet, mert az is erről a hengerről megy, és ha kellően erős szivárgás van a fékrásegítő vákuumrendszerében, az okozhatja, hogy nem megy az a henger (sok fals levegő - túl szegény benzin-levegő keverék). Kösz a tippet! Ha lesz időm megnézem.
Szitamanó Elküldve Október21, 2008 Elküldve Október21, 2008 500 ezer, eredetiségvizsgálatot a kereskedő csinálta, a többit én, ez megint volt majdnem egy 100-as. 14-év 225100km. Viszonylag friss festés, rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről. Moped! Nézted már, hogy ad-e szikrát a hibás henger gyertyája? Én is öccázé vettem a mostanit :D . 9 év 171000km. Nem szép, de legalább jó ronda ;) .
Recommended Posts