Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hali!

Van egy kis gondom. Hátha vki már találkozott ilyennel.

Az autón nem megy a gyújtás felőli henger.

Hengerfej síkolás, szelepzárás jó, tömítés csere, gyertya, kábel, elosztófedél, rotor csere megvolt.

Kopmresszió ugyan olyan minden hengerben.

Van vmi típus hibája ezeknek? C14NZ

Üzenagyag nem hiszem,h gond,mivel ugye közponi befecskendezéses.

A javaslatokat előre is köszönöm!

Elkophat ezeknek a vez. mű tengelye? 178.000km

Elküldve
aha ,éretem.

az izgalom az kijut mindenkinek,nyugii :lol: .

és 8V-s a kocsid vagy 16V?

mennyibe fájt a vas,ha publikus :lol:

500 ezer, eredetiségvizsgálatot a kereskedő csinálta, a többit én, ez megint volt majdnem egy 100-as. 14-év 225100km. Viszonylag friss festés, rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről.

Moped! Nézted már, hogy ad-e szikrát a hibás henger gyertyája?

Elküldve
500 ezer, eredetiségvizsgálatot a kereskedő csinálta, a többit én, ez megint volt majdnem egy 100-as. 14-év 225100km. Viszonylag friss festés, rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről.

Moped! Nézted már, hogy ad-e szikrát a hibás henger gyertyája?

aha értem.

Elküldve
régen rossz, kezdhetsz gyűjtögetni Károly szerelő úrnak a munkára :lol:

Az egész elemet kell cserélni, vagy kiflexelik, és kap egy új csonkot? Az a baj hogy mégcsak hozzá se igen lehet férni a csomitér felől, hogy mégis mennyire vészes. Csak az égőcsere-nyíláson át látom.

Elküldve
Az egész elemet kell cserélni, vagy kiflexelik, és kap egy új csonkot? Az a baj hogy mégcsak hozzá se igen lehet férni a csomitér felől, hogy mégis mennyire vészes. Csak az égőcsere-nyíláson át látom.

Nézd meg az epk947 frofilomon belül a "felhasználó fényképe"-t. No arra számíthatsz! :lol:

Elküldve
Nézd meg az epk947 frofilomon belül a "felhasználó fényképe"-t. No arra számíthatsz! :lol:

elég lett volna annyi, hogy 80e jóárasítva :lol:

miért kell sokkolni?

hát még az asszony, ha megtudja :lol:

Elküldve
elég lett volna annyi, hogy 80e jóárasítva :lol:

miért kell sokkolni?

hát még az asszony, ha megtudja :lol:

Így tanul a gyerek! :lol:

Hameg az asszony tudja a jelszót, akkor magára vessen! :D

Elküldve

Régebb árultak tömítéseknek való -asszem parafa- ívlapokat amibôl lehetett szabdalni kivánt méretet és formát szükség szerint.

Gondolok itt a kartertömítésre.....csak szivárog az olajam, ujat nem kapok sehol, a régit már egyszer vissza kellett kényszerbôl (nem hanyagságból) tennünk. Erre gondoltam, megfelelne a célnak ha találnék ilyen hozzávalót?

Elküldve
Régebb árultak tömítéseknek való -asszem parafa- ívlapokat amibôl lehetett szabdalni kivánt méretet és formát szükség szerint.

Gondolok itt a kartertömítésre.....csak szivárog az olajam, ujat nem kapok sehol, a régit már egyszer vissza kellett kényszerbôl (nem hanyagságból) tennünk. Erre gondoltam, megfelelne a célnak ha találnék ilyen hozzávalót?

Nemtom felétek terem-e a parafa, mert mifelénk az ritkább mint a kartertömítés. :lol:

Elküldve
szerintem akár egy vastagabb normál papír is megteszi, esetleg több rétegben

szivattyúnál rendszeresen ilyet rakunk be, ha cserélni kell

+ szilikonos tömítő paszta az már tutti! :lol:

Elküldve
Az egész elemet kell cserélni, vagy kiflexelik, és kap egy új csonkot? Az a baj hogy mégcsak hozzá se igen lehet férni a csomitér felől, hogy mégis mennyire vészes. Csak az égőcsere-nyíláson át látom.

Nekem 20-25 között volt valahol mindennel együtt,a tankbeömlőnél. :lol:

http://zocsa001.extra.hu/DSC00060.JPG

http://zocsa001.extra.hu/DSC00061.JPG

http://zocsa001.extra.hu/DSC00074.JPG

http://zocsa001.extra.hu/DSC00075.JPG

Elküldve
Nekem 20-25 között volt valahol mindennel együtt,a tankbeömlőnél. :D

Ez attól függ, hogy mi van a sárvédő alatt még elrohadva. Például doblemez....., sőt abból van kettő is, külső, meg a belső. ;)

Elküldve
azt néztem, hogy ez a piros paszta öléggé drága

sima fbs nem jó helyette?

Az fbs-t még nem láttam, de az én "piroskám" kb 700 pezó volt. Kibírható.

Elküldve
Hali!

Van egy kis gondom. Hátha vki már találkozott ilyennel.

Az autón nem megy a gyújtás felőli henger.

Hengerfej síkolás, szelepzárás jó, tömítés csere, gyertya, kábel, elosztófedél, rotor csere megvolt.

Kopmresszió ugyan olyan minden hengerben.

Van vmi típus hibája ezeknek? C14NZ

Üzenagyag nem hiszem,h gond,mivel ugye közponi befecskendezéses.

A javaslatokat előre is köszönöm!

Elkophat ezeknek a vez. mű tengelye? 178.000km

Ha van szikra annak a (4.) hengernek a gyertyáján, akkor esetleg a szívósor tömítésére gyanakodnék még, ill. próbaképpen zárd le a fékrásegítőre menő kemény vákuumcsövet, mert az is erről a hengerről megy, és ha kellően erős szivárgás van a fékrásegítő vákuumrendszerében, az okozhatja, hogy nem megy az a henger (sok fals levegő - túl szegény benzin-levegő keverék).

Elküldve
Ez attól függ, hogy mi van a sárvédő alatt még elrohadva. Például doblemez....., sőt abból van kettő is, külső, meg a belső. :D

Így igaz,

ez csak a javítóelem a tankaspka köré+munkadíj,fényezés+munkadíj. ;)

Elküldve
Ha van szikra annak a (4.) hengernek a gyertyáján, akkor esetleg a szívósor tömítésére gyanakodnék még, ill. próbaképpen zárd le a fékrásegítőre menő kemény vákuumcsövet, mert az is erről a hengerről megy, és ha kellően erős szivárgás van a fékrásegítő vákuumrendszerében, az okozhatja, hogy nem megy az a henger (sok fals levegő - túl szegény benzin-levegő keverék).

Kösz a tippet! Ha lesz időm megnézem.

Elküldve
500 ezer, eredetiségvizsgálatot a kereskedő csinálta, a többit én, ez megint volt majdnem egy 100-as. 14-év 225100km. Viszonylag friss festés, rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről.

Moped! Nézted már, hogy ad-e szikrát a hibás henger gyertyája?

Én is öccázé vettem a mostanit :D . 9 év 171000km. Nem szép, de legalább jó ronda ;) .

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.