Moped Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Hali! Van egy kis gondom. Hátha vki már találkozott ilyennel. Az autón nem megy a gyújtás felőli henger. Hengerfej síkolás, szelepzárás jó, tömítés csere, gyertya, kábel, elosztófedél, rotor csere megvolt. Kopmresszió ugyan olyan minden hengerben. Van vmi típus hibája ezeknek? C14NZ Üzenagyag nem hiszem,h gond,mivel ugye közponi befecskendezéses. A javaslatokat előre is köszönöm! Elkophat ezeknek a vez. mű tengelye? 178.000km Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 aha ,éretem. az izgalom az kijut mindenkinek,nyugii :lol: . és 8V-s a kocsid vagy 16V? mennyibe fájt a vas,ha publikus :lol: 500 ezer, eredetiségvizsgálatot a kereskedő csinálta, a többit én, ez megint volt majdnem egy 100-as. 14-év 225100km. Viszonylag friss festés, rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről. Moped! Nézted már, hogy ad-e szikrát a hibás henger gyertyája? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 500 ezer, eredetiségvizsgálatot a kereskedő csinálta, a többit én, ez megint volt majdnem egy 100-as. 14-év 225100km. Viszonylag friss festés, rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről. Moped! Nézted már, hogy ad-e szikrát a hibás henger gyertyája? aha értem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Sziasztok! Még egy hülle kérdés, az 16SE-n lévő főtengely jealdós tárcsája megeggyezik az 14Se-vel? Mert talán abból lehetne valami! Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről. régen rossz, kezdhetsz gyűjtögetni Károly szerelő úrnak a munkára :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 régen rossz, kezdhetsz gyűjtögetni Károly szerelő úrnak a munkára :lol: Az egész elemet kell cserélni, vagy kiflexelik, és kap egy új csonkot? Az a baj hogy mégcsak hozzá se igen lehet férni a csomitér felől, hogy mégis mennyire vészes. Csak az égőcsere-nyíláson át látom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Az egész elemet kell cserélni, vagy kiflexelik, és kap egy új csonkot? Az a baj hogy mégcsak hozzá se igen lehet férni a csomitér felől, hogy mégis mennyire vészes. Csak az égőcsere-nyíláson át látom. Nézd meg az epk947 frofilomon belül a "felhasználó fényképe"-t. No arra számíthatsz! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Nézd meg az epk947 frofilomon belül a "felhasználó fényképe"-t. No arra számíthatsz! :lol: elég lett volna annyi, hogy 80e jóárasítva :lol: miért kell sokkolni? hát még az asszony, ha megtudja :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 elég lett volna annyi, hogy 80e jóárasítva :lol: miért kell sokkolni? hát még az asszony, ha megtudja :lol: Így tanul a gyerek! :lol: Hameg az asszony tudja a jelszót, akkor magára vessen! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Nézd meg az epk947 frofilomon belül a "felhasználó fényképe"-t. No arra számíthatsz! :lol: Inkább járnék biciklivel, mintsem azon átesni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Inkább járnék biciklivel, mintsem azon átesni :lol: Hát egy biciklin én sem szeretnék átesni!!! :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 az átesés még hagyján, csak ne legyen a falnak támasztva :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Régebb árultak tömítéseknek való -asszem parafa- ívlapokat amibôl lehetett szabdalni kivánt méretet és formát szükség szerint. Gondolok itt a kartertömítésre.....csak szivárog az olajam, ujat nem kapok sehol, a régit már egyszer vissza kellett kényszerbôl (nem hanyagságból) tennünk. Erre gondoltam, megfelelne a célnak ha találnék ilyen hozzávalót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 szerintem akár egy vastagabb normál papír is megteszi, esetleg több rétegben szivattyúnál rendszeresen ilyet rakunk be, ha cserélni kell Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Régebb árultak tömítéseknek való -asszem parafa- ívlapokat amibôl lehetett szabdalni kivánt méretet és formát szükség szerint. Gondolok itt a kartertömítésre.....csak szivárog az olajam, ujat nem kapok sehol, a régit már egyszer vissza kellett kényszerbôl (nem hanyagságból) tennünk. Erre gondoltam, megfelelne a célnak ha találnék ilyen hozzávalót? Nemtom felétek terem-e a parafa, mert mifelénk az ritkább mint a kartertömítés. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 szerintem akár egy vastagabb normál papír is megteszi, esetleg több rétegben szivattyúnál rendszeresen ilyet rakunk be, ha cserélni kell + szilikonos tömítő paszta az már tutti! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Az egész elemet kell cserélni, vagy kiflexelik, és kap egy új csonkot? Az a baj hogy mégcsak hozzá se igen lehet férni a csomitér felől, hogy mégis mennyire vészes. Csak az égőcsere-nyíláson át látom. Nekem 20-25 között volt valahol mindennel együtt,a tankbeömlőnél. :lol: http://zocsa001.extra.hu/DSC00060.JPG http://zocsa001.extra.hu/DSC00061.JPG http://zocsa001.extra.hu/DSC00074.JPG http://zocsa001.extra.hu/DSC00075.JPG Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 + szilikonos tömítő paszta az már tutti! :D azt néztem, hogy ez a piros paszta öléggé drága sima fbs nem jó helyette? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Nekem 20-25 között volt valahol mindennel együtt,a tankbeömlőnél. :D Ez attól függ, hogy mi van a sárvédő alatt még elrohadva. Például doblemez....., sőt abból van kettő is, külső, meg a belső. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 azt néztem, hogy ez a piros paszta öléggé drága sima fbs nem jó helyette? Az fbs-t még nem láttam, de az én "piroskám" kb 700 pezó volt. Kibírható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Hali! Van egy kis gondom. Hátha vki már találkozott ilyennel. Az autón nem megy a gyújtás felőli henger. Hengerfej síkolás, szelepzárás jó, tömítés csere, gyertya, kábel, elosztófedél, rotor csere megvolt. Kopmresszió ugyan olyan minden hengerben. Van vmi típus hibája ezeknek? C14NZ Üzenagyag nem hiszem,h gond,mivel ugye közponi befecskendezéses. A javaslatokat előre is köszönöm! Elkophat ezeknek a vez. mű tengelye? 178.000km Ha van szikra annak a (4.) hengernek a gyertyáján, akkor esetleg a szívósor tömítésére gyanakodnék még, ill. próbaképpen zárd le a fékrásegítőre menő kemény vákuumcsövet, mert az is erről a hengerről megy, és ha kellően erős szivárgás van a fékrásegítő vákuumrendszerében, az okozhatja, hogy nem megy az a henger (sok fals levegő - túl szegény benzin-levegő keverék). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Ez attól függ, hogy mi van a sárvédő alatt még elrohadva. Például doblemez....., sőt abból van kettő is, külső, meg a belső. :D Így igaz, ez csak a javítóelem a tankaspka köré+munkadíj,fényezés+munkadíj. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Az fbs-t még nem láttam, de az én "piroskám" kb 700 pezó volt. Kibírható. a csergőben 2e-t mondtak rá az fbs ~200 fokig jó annyi elég, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Moped Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Ha van szikra annak a (4.) hengernek a gyertyáján, akkor esetleg a szívósor tömítésére gyanakodnék még, ill. próbaképpen zárd le a fékrásegítőre menő kemény vákuumcsövet, mert az is erről a hengerről megy, és ha kellően erős szivárgás van a fékrásegítő vákuumrendszerében, az okozhatja, hogy nem megy az a henger (sok fals levegő - túl szegény benzin-levegő keverék). Kösz a tippet! Ha lesz időm megnézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 500 ezer, eredetiségvizsgálatot a kereskedő csinálta, a többit én, ez megint volt majdnem egy 100-as. 14-év 225100km. Viszonylag friss festés, rozsda nincs csak a tanksapkánál belülről. Moped! Nézted már, hogy ad-e szikrát a hibás henger gyertyája? Én is öccázé vettem a mostanit :D . 9 év 171000km. Nem szép, de legalább jó ronda ;) . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts