Tápiószecső Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Érdemes hozzávaló generátort is megvenni konzollal együtt ami lehet erősebb is (70A). :lol: Sima ékszíjtárcsás verzió is volt a kezdeti időszakban de nem sok maradt belőle. Nekem is ékszíjas van. Generátor minek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Ha talál hozzá főtengelyre való ékszíjtárcsát akkor minden ok! :lol: Generátort 70A-es vettem igaz nálam a jövőben megy bele a klíma is...amihez a 55A kevés lenne. Szeretem ha van power a verdában ha megy az ablakfűtés, ablaktörlő, tükörfűtés, ventilátorok, HiFi és közben nyomok egy refit előzés közben ne torpanjon le. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 me mindig csak hajtasz Udi, "mint a állat"! :lol: :lol: Generátor csak plusz súly... nem is kevés :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Segítség, Cartársak! Valami gond van a motorral :lol: Szokott nagyritkán furcsán járni a motor indulás után. "Háromhengerezik", de pár másodperc után kisimul a járása. A minap melegen kezdett háromhengerezni, és abba sem hagyta - ez már gyanús volt. Úgyis régiek voltak, cseréltettem gyertyákat. Új NGK kétpólusú került bele. Jól is járt a motor hidegen-melegen kb. 10 km-t. Szerelőhöz el, gyertyakábeleket járó motornál sorba húzta le, kiderült, hogy a vezérlés felőli szélső hengerről lehúzva nem változik a járása - tehát ott a gond. Kompresszió gyorsan megmér - az bőven jó. Gyertya kiszed - tiszta benzin, pedig szikrát a kábele a testhez 1,5cm-est húz. Gyertyacsere használtra - először dadogott ugyanúgy, aztán némi járatás után most épp jó. Narancssárga lámpa nem gyulladt fel egyszer sem, alapjárat van, huzatva 2000 ford. fölött megy is rendesen. Lehetséges, hogy a befecskendező ad sok anyagot annak az egy hengernek, és egy idő után "beköpi" a gyertyát? Hogy lehet ellenőrizni a működését? Van tippetek, hogy mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 szerintem kábel mikor volt cserélve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 szerintem kábel mikor volt cserélve? Mármint gyertyakábel? Meg lenne törve, és pont úgy nem adna szikrát, amikor a helyén van a pipa, egyébként meg ad nagyot? Nálam nem volt cserélve egy sem az elmúlt 5év/100ekm alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 ki lehet mérni a kábelt valamelyik topikban azt hiszem le is volt írva, hogy milyen értéknél jó azt sem árt cserélni, mert még az is lehet, hogy gyári Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Sziasztok Cartársak! Tegnap sikerült beszereznem majdnem a teljes SE szettet a kocsihoz. Pár kérdésem azért lenne: Valoban nem volt az Se verziónál sima ékszijjas generátorhajtás, mert csak azt a laposszijjast tudták adni? Ugye ez most azzal járna, hogy a generátorhoz kell szerválnom egy olyan tárcsát + új szij! Hiányzik még 2 csövem a víz és a levegő, meg a szürőház! Ilyet hol és mennyiért lehetne beszerezni? Ha valakinek van otthon esetleg egy elfekvőben akkor gondoljon rám bizalommal! :lol: Gyertyakábelt is cserélni kell ennél a műveletnél, vagy jó az Nz-s is? Ha igen akkor mennyibe kerülhet? Mert csak elég romot tudtak adni a srácok :lol: Üdv:BB Szia! Talán találsz nála valamit. C14SE bontás Asszem megvan nekem valahol az e-mail címe a srácnak, ha kell szolj. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Szia Udi! Gyakorlatilag kaptam hozzá egy főtengely tárcsát ami jeladós és egy generátor tárcsát is. Ezt akkor nem lehet felrakni egy másik konzol nélkül? És mi annak a szíjnak a mérete ami a hosszbordás és nem szervóshoz van? Mert egy olyat be kell szerválnom! Sajnálom a régi szillyamat van benne vagy 10e km :lol: No meg az olajamat, abba meg csak 4e km és nagyon fincsi olaj :lol: Üdv:BB Szia! Csak hosszbordást láttam C14SE-nél, remélem a főtengely ékszíjtárcsát is elhoztad + a főtengelynél lévő jeladót konzollal együtt. :lol: Légszűrőházat bármelyik bontóba lehet kapni jó hozzá a X14XE, X16XE is a lényeg, hogy elől csak 1 bemenete legyen. NZ-ből a MAP szenzor, lambda szonda, gyújtáskábelek, motorhőfok jeladó, vízhőfok jeladó felhasználható az AC pumpa sajnos nem mivel SE-hez 3 bar-os nagynyomású AC kell. Érdemes hozzávaló generátort is megvenni konzollal együtt ami lehet erősebb is (70A). :D Sima ékszíjtárcsás verzió is volt a kezdeti időszakban de nem sok maradt belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Szia Johnny82! Ha megadod, Nagyon Köszönöm! conquistadorster@gamil.com Köszi Szia! Talán találsz nála valamit. C14SE bontás Asszem megvan nekem valahol az e-mail címe a srácnak, ha kell szolj. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Szia Johnny82! Ha megadod, Nagyon Köszönöm! conquistadorster@gamil.com Köszi Szia! Sajna nem találtam meg az elérhetőségét, de szerintem beszélj vele a vaterán keresztül. Üdv Jani Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 A leömlőre hővédő lemezt hol vegyek szerintetek? Mert álítólag csak gyár van belőle, az meg elég drága. Esetleg csinált már valaki házilag ilyet, nehéz? Rozsdamentesből jó volna egy ilyen. :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 A leömlőre hővédő lemezt hol vegyek szerintetek? Mert álítólag csak gyár van belőle, az meg elég drága. Esetleg csinált már valaki házilag ilyet, nehéz? Rozsdamentesből jó volna egy ilyen. :-) minek? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 minek? :lol: 1. Azért jobb ha ott van, meg nem melegíti annyira ott a környéket. 2. A beszívott ill. beszívandó levegőt sem melegíti annyira. 3. Mondtak még valamit aminek jót tesz ha nincs ott olyan meleg. 4. Jól néz ki ha szép, jó állapotan van. 5. Gyárilag biztos nem véletlenül került oda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 A leömlőre hővédő lemezt hol vegyek szerintetek? Mert álítólag csak gyár van belőle, az meg elég drága. Esetleg csinált már valaki házilag ilyet, nehéz? Rozsdamentesből jó volna egy ilyen. :-) Bontó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Szia Udi! Gyakorlatilag kaptam hozzá egy főtengely tárcsát ami jeladós és egy generátor tárcsát is. Ezt akkor nem lehet felrakni egy másik konzol nélkül? És mi annak a szíjnak a mérete ami a hosszbordás és nem szervóshoz van? Mert egy olyat be kell szerválnom! Sajnálom a régi szillyamat van benne vagy 10e km :lol: No meg az olajamat, abba meg csak 4e km és nagyon fincsi olaj :lol: Üdv:BB Sztem meg kell próbálni a generátor tárcsát, ha szerencséd lesz, egyvonalba esnek a cuccok, és nem kell konzolt cserélni. EPC-ben néztem, aszerint hosszbordás szíj csak a klímásban volt... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
totya-23 Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Érdeklődnék hogy mi lehet annak az oka ha "sokáig" nincs beinditva a kocs vagy csak reggel mikor iditok dadog egy kicsit eltellik egy kis idő aztán minden oké. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 Érdeklődnék hogy mi lehet annak az oka ha "sokáig" nincs beinditva a kocs vagy csak reggel mikor iditok dadog egy kicsit eltellik egy kis idő aztán minden oké. :lol: Biztos elszokott a menéstől! :lol: A multkor én is akartam futni a buszra, nem próbáltam már vagy egy éve, oszt összeakadtak a lábaim. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 Segítség, Cartársak! Valami gond van a motorral :lol: Szokott nagyritkán furcsán járni a motor indulás után. "Háromhengerezik", de pár másodperc után kisimul a járása. A minap melegen kezdett háromhengerezni, és abba sem hagyta - ez már gyanús volt. Úgyis régiek voltak, cseréltettem gyertyákat. Új NGK kétpólusú került bele. Jól is járt a motor hidegen-melegen kb. 10 km-t. Szerelőhöz el, gyertyakábeleket járó motornál sorba húzta le, kiderült, hogy a vezérlés felőli szélső hengerről lehúzva nem változik a járása - tehát ott a gond. Kompresszió gyorsan megmér - az bőven jó. Gyertya kiszed - tiszta benzin, pedig szikrát a kábele a testhez 1,5cm-est húz. Gyertyacsere használtra - először dadogott ugyanúgy, aztán némi járatás után most épp jó. Narancssárga lámpa nem gyulladt fel egyszer sem, alapjárat van, huzatva 2000 ford. fölött megy is rendesen. Lehetséges, hogy a befecskendező ad sok anyagot annak az egy hengernek, és egy idő után "beköpi" a gyertyát? Hogy lehet ellenőrizni a működését? Van tippetek, hogy mi lehet a gond? szerintem kábel mikor volt cserélve? Senki többet harmadszor? Vasárnap lévén kisebb kaland lesz gyertyakábelt szereznem, de megpróbálom. Elvégre azt szerszámok nélkül ki tudom cserélni, aztán próba. Félek, hogy nem azzal lesz a gond :lol: Lassan már 100 km-e járok háromhengerezve - meg fogom így ölni a katalizátort... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 Lassan már 100 km-e járok háromhengerezve - meg fogom így ölni a katalizátort... Hát igen, nem kéne így erőltetni. Egyik kollégám az OFF WagonR-jének a katalizátorát úgy nyírta ki, hogy 2 hengerrel megtett 30km-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 Üdvözlet! Az 10-es skálán mennyire nagy baj ha az elmúlt 3,5 hónapban kétszer öntöttem utána hütőfolyadokot, kb kétszer 2,5-3dl-t (tehát összesen valamivel kesebb mint 6dl-t) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 Senki többet harmadszor? Vasárnap lévén kisebb kaland lesz gyertyakábelt szereznem, de megpróbálom. Elvégre azt szerszámok nélkül ki tudom cserélni, aztán próba. Félek, hogy nem azzal lesz a gond :lol: Lassan már 100 km-e járok háromhengerezve - meg fogom így ölni a katalizátort... Nem pont Opel, hanem VW, de most csináltam meg egy Golf-ot, hol elindult hol nem, és az elosztóban a rotor végén a réz érintkező volt eloxidálódva. Fél nap ráment, mindenre gondoltam csak erre nem. Nézd meg te is, meg esetleg cseréld fel a gyertyákat, hátha áthúz vmelyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 Üdvözlet! Az 10-es skálán mennyire nagy baj ha az elmúlt 3,5 hónapban kétszer öntöttem utána hütőfolyadokot, kb kétszer 2,5-3dl-t (tehát összesen valamivel kesebb mint 6dl-t) Egy 14-éves kocsin nyáron szerintem max 3-as ha más gond nincs. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 ngk katalógus az összes 1,4 i re ugyan azt a kétpólusú gyertyát hozz. V-line 23 bke.... pontosan nem tudom már. most is 2 pólusú van benne bosch de sztem már régi, igy kicsit fursán megy néha, bár most pár napja ugy érzem jol megy... :lol: ti milyen gyertyával mentek? hallottam itt is olyat hogy egypólusú gyertya....de ngk 2008-2009 eskatalógusa kettest hoz. szerintetek? milyen való a x14nz mbe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 Nem pont Opel, hanem VW, de most csináltam meg egy Golf-ot, hol elindult hol nem, és az elosztóban a rotor végén a réz érintkező volt eloxidálódva. Fél nap ráment, mindenre gondoltam csak erre nem. Nézd meg te is, meg esetleg cseréld fel a gyertyákat, hátha áthúz vmelyik. Ó, köszi, csak az én motoromban nincs az elosztóban rotor :lol: Na, azóta fejlemények: motor ma már csak rosszul (3 hengerrel járt), de óvatosan elmentem gyertyakábelt vadászni. Szörnyű szaga volt a masinának, és végül nem is vettem kábelt, mert csak készletben volt, gondoltam egy próbáért húzós összeg lenne. Viszont találtam egy gyorsszervizt akik 2 személy jelenlétében hadra foghatók voltak azonnal. Kértem volna tőlük kábelt próbára, de mondták inkább ránéznek a motorra. Kivették a gyertyát, indítózás és lám, köpte ki a vizet (!) a gyertyalyukon keresztül :D Úgyhogy hengerfejtömítés volt a ludas. El is vállalták, sarki (non-stop) autósboltban kaptunk is újat, így 3 óra elteltével újra 4 hengerrel járt a motor. Persze most jön még olaj-, olajszűrő-, fagyállócsere :lol: Tegnap és ma is már látványosan ette a vizet a masina. Na mindegy, most már jó, hála a vasárnap is dolgozó Fertő utcaiaknak. Metabond Speed szerintetek mennyire szereti a vizet? :lol: Már sárga trutyis az olajbetöltő, de holnap még menni fog így 50km-t... Gyertyakábelt most jusztse veszek még bele :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts