Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Lesz ez 500-ban is, mire minden tuti! :)

De amúgy első ránézésre tényleg szép állapotú.

Hengerek még nincsenek kivállasodva, ugyi?

nem lesz 500e a vége mert megállapodtam már az árban

ha minen alkatrész nalam van akkor lessz 250-300e ft

ami +ba kell az az intercooler és csövek

tömités garnitura szijak, olaj

szoval nme lesz ez olyan gaz

120e km van benne

nem hiszem hogy lenne válla

de a hengerfej nem lesz most le szedve

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 1hete vettem egy F Astrát és azt szeretném kideríteni,hogy mi a pontos típusa.

Nem tudom eldönteni,hogy C14NZ vagy X14.. ill. hogy mi a különbség egyáltalán a kettő között...

A műszaki adatok alapján-a kezelési útmutatóban lévő adatokkal összehasonlítva 1értelműen C14NZ-re tippelek,de a motorszáma így kezdődik: X14NZ... Most akkor melyik??????

Adatok:'99.09 havi, Astra Classic FCC (mi az a CC???) 1,4 44kW-os(60Le)mocival,nincs fordszámmérő,ill a BC csak dátumot ill. külső hőmérsékletet jelez.

Remélem ezek alapján valaki meg tudja határozni :)

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 1hete vettem egy F Astrát és azt szeretném kideríteni,hogy mi a pontos típusa.

Nem tudom eldönteni,hogy C14NZ vagy X14.. ill. hogy mi a különbség egyáltalán a kettő között...

A műszaki adatok alapján-a kezelési útmutatóban lévő adatokkal összehasonlítva 1értelműen C14NZ-re tippelek,de a motorszáma így kezdődik: X14NZ... Most akkor melyik??????

Adatok:'99.09 havi, Astra Classic FCC (mi az a CC???) 1,4 44kW-os(60Le)mocival,nincs fordszámmérő,ill a BC csak dátumot ill. külső hőmérsékletet jelez.

Remélem ezek alapján valaki meg tudja határozni :)

Köszi

Ha nem írod be több helyre ugyanazt a kérdést, akkor megpróbálok válaszolni :wink: :D

Link to comment
Megosztás:

Érdekes jelenségnek voltam tanuja. Ma reggel inditom a gépet és szegényke ugy indult mintha az egyik izzitógyertya nem igazán müködne.Ez még semmi ugye kék füst meg minden...., Mentem vele kb 2km-t és multkor mielött egy gyetya ki lett cserélve akkora már nem füstölt most meg tolta még mindig a kées füstöt. Tehát ezt most nem vágom. Ja diesel a vas!

köszi

Link to comment
Megosztás:

Sajnos még mindig nem tudtam végérvényesen pontot tenni a váltó áttételes témára ezért kérem a segitségeteket: ha valaki kimásolná nekem az EPC-ből (vagy mi a pontos neve), hogy az F Astrákhoz gyárilag milyen váltót adtak és ezen váltóknak milyen áttételeik, végáttételeik vannak az nagyon lekötelezne. Akár e-mail-ba is jöhet.

u.i: szereztem egy EPC-t is, de az istennek nem akar elindulni, valaki mondta, hogy Win2k-WinXP alatt nem megy, de nem sok humorom feltenni W98-at emiatt...

Link to comment
Megosztás:

Volna egy problémám. Igaz nem opelrol van szó, de nincs más ötletem. Hátha itt tud valaki segíteni. Asszonynak van egy fiat un 1.3 Diesel autója és most ugy néz ki generálra szorul. A gubanc az hogy 1 csavar bele van rohadva es így nem tudjuk egyenlőre levenni a hengerfejet. Már próbáltunk csavarlazítót , fékolajat , stb... , de eddig semmi nem vált be. Nincs valakinek ötlete, hogy hogyan jönne ki az a csavar onnan?

Link to comment
Megosztás:

Volna egy problémám. Igaz nem opelrol van szó, de nincs más ötletem. Hátha itt tud valaki segíteni. Asszonynak van egy fiat un 1.3 Diesel autója és most ugy néz ki generálra szorul. A gubanc az hogy 1 csavar bele van rohadva es így nem tudjuk egyenlőre levenni a hengerfejet. Már próbáltunk csavarlazítót , fékolajat , stb... , de eddig semmi nem vált be. Nincs valakinek ötlete, hogy hogyan jönne ki az a csavar onnan?

Üdv!

anya van rajta vagy csavar van benne??

Végülis mindegy szerintem szakitsátok le a fejét aztán ha lejött a hengerfej ki tudjátok csavarni fogóval!! Szerintem

"kicsit barbár megoldás de ha nincs más"

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.