szobikari Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 No végre! Hozzáfértem a gépemhez és itt a kép a piros tömítőről: Bocsánat, csak vizuális típus vagyok, és elképzeltem, ahogy toporogsz a gép mellett, míg a nejed iwiwezik, híreket olvas, stb, majd egy "anyukámmenjmárarrébbelkellküldenemafiúknakapasztárólaképetgyorsan" felkiáltással lehuppansz a székre :lol: Bocsánat mégegyszer :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Nekem vezszijszakadással ősszekötve volt cserélve minden. Szelepdekni tömítés, kartertömítés,HF ragasztva vmi pasztával, vezérlés felöli mindkét szimeringcsere. Úgy rémlik nekem alu távtartós tömitést tettünk bele. Most kértem kölcsön kis krovát, majd megnézem mennyire vannak meghúzva a csavarok, enyimmel nem fértem hozzá, akkora feje van, a hosszabitót meg nem tudom használni a kipufcsőtől. Ha nem fejezi be a csöpögést, muszáj lesz megint leszednem és bekenni a pasztával amit linkeltetek. Csak nem sok kedvem van hozzá. :lol: Azt látod már, hogy honnan csöpög? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Bocsánat, csak vizuális típus vagyok, és elképzeltem, ahogy toporogsz a gép mellett, míg a nejed iwiwezik, híreket olvas, stb, majd egy "anyukámmenjmárarrébbelkellküldenemafiúknakapasztárólaképetgyorsan" felkiáltással lehuppansz a székre :lol: Bocsánat mégegyszer :D :lol: Nekem nem ismeretlen a dolog én is vagyok így ha foglalt a gép, és hirtelen forumoznom kell. Had menjek oda a géphez légyszi, léégyszii LÉÉÉÉÉGYSZIIII! Jól viselkedtem! :lol: Ja, Karcsi a szíjtárcsánál csöpög az első sarkán. Csak most nem fekszem alá, mert cafat van. A fübe. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 ...Ja, Karcsi a szíjtárcsánál csöpög az első sarkán. Csak most nem fekszem alá, mert cafat van. A fübe. :lol: Nem hagytam nálad a pasztát? Ha utánnahúztál, kicsit takarítsd meg az olajtól, és kenjél rá belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
drwhite Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Helló! Érdeklődnék, hogy ha egy X17DTL (német disel) motor helyet a TC4EE1 (isuzu) szeretném cserélni a motort, akkor kell-e valamit átalakítani a motortérben, esetleg váltót, kuplongot cserélni? Segítségeteket elöre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Nem hagytam nálad a pasztát? Ha utánnahúztál, kicsit takarítsd meg az olajtól, és kenjél rá belőle. Nem tom, majd körülnézek, amúgy is csak hétvégén állok neki, mert unom már, hogy vagy lefejelem az olajteknőt, vagy elakad az orrom a forró kipufcsőbe. És kitaláltam ,hogy van egy csomó gerendavégem, csinálok belőle vmi rámpát hogy kényelmeseben lehessen alatta matatni. A motor nem csaj , hogy minnél kisebb a hézag annál jobb! :lol: Először arra gondoltam, hogy föléjárok hosszába az ároknak, csak volt már egy haver aki mindíg így szerelt, aztán egyszer egy nagyobb eső után a tűzoltók elkezdték kiszivatni a pincéből a vizet az árokba úgy 12 házzal feljebb az utcán. És pont olyan volt a szituáció, hogy nem is lehetett félbehagyni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Helló! Érdeklődnék, hogy ha egy X17DTL (német disel) motor helyet a TC4EE1 (isuzu) szeretném cserélni a motort, akkor kell-e valamit átalakítani a motortérben, esetleg váltót, kuplongot cserélni? Segítségeteket elöre is köszönöm! Szerintem jobban jársz, ha autóval együtt cseréled. Sokminden cserés, az engedélyezésről nem is beszélve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
drwhite Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Szerintem jobban jársz, ha autóval együtt cseréled. Sokminden cserés, az engedélyezésről nem is beszélve. Igen köszi utána jártam és sok lesz ez a meló nekem.... Viszont keresnék akkor X17DTL 1.7 td motort, ha akadna valahol egy, és nem 260000.- Huf :lol: (mert ennyiért kináltak egyet. mondjuk ennyiért veszek egyet kint kasznival...) Reális áron. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Bocsánat, csak vizuális típus vagyok, és elképzeltem, ahogy toporogsz a gép mellett, míg a nejed iwiwezik, híreket olvas, stb, majd egy "anyukámmenjmárarrébbelkellküldenemafiúknakapasztárólaképetgyorsan" felkiáltással lehuppansz a székre :lol: Bocsánat mégegyszer :lol: :lol: Nincs harag! :D Különben nem veszünk össze a gépen mert kettő van itthon, csak az egyik a munkaeszközöm és onnan nem illik maszek leveleket küldözgetnem például a "képfeltöltés.hu"-ra.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 3 éve mióta megvettem a kocsit, ha alapjáraton jár a motor, eléggé érezni lehet a motor rezgését a kocsiszekrényen. Vajon egy motortartó gumibak garnitúra csere segítene eme hiba kiküszöbölésében? :lol: (Hogy ezt milyen szépen fogalmaztam meg!!! :lol: ) Van ezügyben tapasztalat a tisztelt kollégák körében? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dudi Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Sziasztok. Segitségre lenne szükségem! Egy astra f c16nz tulajdonosa vagyok,amit c16se-re szeretnék átépiteni! Tudom,hogy szükséges vezérlöegység,kábelköteg,szivosor+injektorok stb. Csak azzal nem vagyok tisztába,hogy a hengerfej maradhat-e a réggi,illetve a dugattyukat cserélni kell-e vagy azok is megegyeznek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 ha minden igaz...bár még nem jártam körbe ezta témát, heng fej kell magaa blok marad mindennel ami benne van de a heng fej az Se kell. agy kábelköteg, heng fej, meg még egy pár kiegészítő, mint pla légszűrőház tápi erről tudna többet mesélni sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Sziasztok. Segitségre lenne szükségem! Egy astra f c16nz tulajdonosa vagyok,amit c16se-re szeretnék átépiteni! Tudom,hogy szükséges vezérlöegység,kábelköteg,szivosor+injektorok stb. Csak azzal nem vagyok tisztába,hogy a hengerfej maradhat-e a réggi,illetve a dugattyukat cserélni kell-e vagy azok is megegyeznek? Bár az enyém c14nz, de fontolgattam az se-sitést amikor szétt volt kapva a moci úgytudom más HF kell , a többit jól írtad. Nem csináltam meg, pedig kaptam volna +22 pacit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Igen köszi utána jártam és sok lesz ez a meló nekem.... Viszont keresnék akkor X17DTL 1.7 td motort, ha akadna valahol egy, és nem 260000.- Huf :lol: (mert ennyiért kináltak egyet. mondjuk ennyiért veszek egyet kint kasznival...) Reális áron. Köszi! Mi a gond a régivel? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 3 éve mióta megvettem a kocsit, ha alapjáraton jár a motor, eléggé érezni lehet a motor rezgését a kocsiszekrényen. Vajon egy motortartó gumibak garnitúra csere segítene eme hiba kiküszöbölésében? :lol: (Hogy ezt milyen szépen fogalmaztam meg!!! :lol: ) Van ezügyben tapasztalat a tisztelt kollégák körében? Ha csak alapjáraton jelentkezik akkor nincs gond a bakokkal...több autónál is tapasztaltam, hogy alapjáraton rángatja a kapcs.kart. :D (Ha csajszi lennék, engem biztosan nem zavarna :lol:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Sziasztok. Segitségre lenne szükségem! Egy astra f c16nz tulajdonosa vagyok,amit c16se-re szeretnék átépiteni! Tudom,hogy szükséges vezérlöegység,kábelköteg,szivosor+injektorok stb. Csak azzal nem vagyok tisztába,hogy a hengerfej maradhat-e a réggi,illetve a dugattyukat cserélni kell-e vagy azok is megegyeznek? Szia! Dugattyúkat nem kell cserélni, de a hengerfejet cserélni kell a szelepfedéllel együtt, de lehet, hogy még a generátort is cserélned kell. C16SE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Szia! Dugattyúkat nem kell cserélni, de a hengerfejet cserélni kell a szelepfedéllel együtt, de lehet, hogy még a generátort is cserélned kell. C16SE Csak kár, hogy nincs meg a kábelköteg, az injektorok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Ha csak alapjáraton jelentkezik akkor nincs gond a bakokkal...több autónál is tapasztaltam, hogy alapjáraton rángatja a kapcs.kart. :lol: (Ha csajszi lennék, engem biztosan nem zavarna :lol:) de neki nem a kart rángatja, hanem az egész kocsit ... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 de neki nem a kart rángatja, hanem az egész kocsit ... :lol: De akkor mozog a kar is nem? Ez csak részletkérdés. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 De akkor mozog a kar is nem? Ez csak részletkérdés. :lol: Köszönöm Zotya :lol: Picit figyelmetlen voltam s a kapcs. szekrényre gondoltam a kocsiszekrény helyett.....bocsánatot kivánok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Köszönöm Zotya :lol: Picit figyelmetlen voltam s a kapcs. szekrényre gondoltam a kocsiszekrény helyett.....bocsánatot kivánok :lol: Nincs mit, bármikor szívesen! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Ha csak alapjáraton jelentkezik akkor nincs gond a bakokkal...több autónál is tapasztaltam, hogy alapjáraton rángatja a kapcs.kart. :D (Ha csajszi lennék, engem biztosan nem zavarna :lol:) Ezt a problémát egy olajkályhás nem értheti! :lol: Különben senki többet harmadszor? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Senki többet. Puffffff.. :lol: Az olajkályhának mindig remeg kicsit a kormánya alapjáraton.:-) De majd ha rájössz a kocsiszekrény remegésére, írd meg légyszi. Kíváncsi vagyok rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Sziasztok Cartársak! Tegnap sikerült beszereznem majdnem a teljes SE szettet a kocsihoz. Pár kérdésem azért lenne: Valoban nem volt az Se verziónál sima ékszijjas generátorhajtás, mert csak azt a laposszijjast tudták adni? Ugye ez most azzal járna, hogy a generátorhoz kell szerválnom egy olyan tárcsát + új szij! Hiányzik még 2 csövem a víz és a levegő, meg a szürőház! Ilyet hol és mennyiért lehetne beszerezni? Ha valakinek van otthon esetleg egy elfekvőben akkor gondoljon rám bizalommal! :lol: Gyertyakábelt is cserélni kell ennél a műveletnél, vagy jó az Nz-s is? Ha igen akkor mennyibe kerülhet? Mert csak elég romot tudtak adni a srácok :lol: Üdv:BB Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Szia! Csak hosszbordást láttam C14SE-nél, remélem a főtengely ékszíjtárcsát is elhoztad + a főtengelynél lévő jeladót konzollal együtt. :lol: Légszűrőházat bármelyik bontóba lehet kapni jó hozzá a X14XE, X16XE is a lényeg, hogy elől csak 1 bemenete legyen. NZ-ből a MAP szenzor, lambda szonda, gyújtáskábelek, motorhőfok jeladó, vízhőfok jeladó felhasználható az AC pumpa sajnos nem mivel SE-hez 3 bar-os nagynyomású AC kell. Érdemes hozzávaló generátort is megvenni konzollal együtt ami lehet erősebb is (70A). :lol: Sima ékszíjtárcsás verzió is volt a kezdeti időszakban de nem sok maradt belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts