FPepe Elküldve Szeptember30, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2008 Nekem meg esős időben van nagyon ronda hang a vezérlés felől. Lehet, hogy beázik pl. a feszítőcsapágy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
peki Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Nagyon ismerős volt a kép. Nekem is ilyen motorom van, ránézésre ilyen gyertyakábelekkel, de nekem a kábelen marad az a fém borítás. Tuti, nemrég cseréltem gyertyát. És 21-es kulcs kell hozzá. Akkor ezek szerint több féle kábellel gyártották. Neki 95-ös lehet addígra váltottak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peki Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Sziasztok! Olyan gondom lenne hogy amikor már bemelegedett a motor a víz hőfok olyan 90C körül van vagy felette elöjön egy nyikorgó hang hol folymatosan hol szagatottan a generátor ékszíj kilőve más mi lehet? Vezérműszíj lehet? Van valakinek ötlete? Előre is köszönöm Ismerősnek az új vízpumpa ad ilyen nyikorgó hangot. Azt mondta a szerelő nem kell vele foglalkozni. Biztos gyengébb márkájú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Nekem viszont hidegen indításnál van vonyító hangom. Generátorra gondoltam, de lehet nem is az? :lol: A hideg mértékétől függően pár másodperc vagy 1-2 perc és elmúlik ahogy melegszik. Menet közben soha nem jön elő. Nyáron sem jött elő. Jó ötlet levenni az ékszíjat, hogy megbizonyosodjak a generátor-e vagy sem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Nekem hol a generátor ékszíja hol a szervóé adta azt a nyikorgó hangot, kicseréltem és azóta csitt van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Nekem hol a generátor ékszíja hol a szervóé adta azt a nyikorgó hangot, kicseréltem és azóta csitt van. Nem szíj, mert az lett cserélve tárcsával együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Nekem viszont hidegen indításnál van vonyító hangom. Generátorra gondoltam, de lehet nem is az? :lol: A hideg mértékétől függően pár másodperc vagy 1-2 perc és elmúlik ahogy melegszik. Menet közben soha nem jön elő. Nyáron sem jött elő. Jó ötlet levenni az ékszíjat, hogy megbizonyosodjak a generátor-e vagy sem? Ilyenem nekem is van, de ez nem vonyítás, ékszíj, v csapágyhang, hanem mikor folyadék áramlik csőben, és valami szelepnél kicsit megszorul... legutóbb klotyó sarokszelepénél hallottam ilyet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Ilyenem nekem is van, de ez nem vonyítás, ékszíj, v csapágyhang, hanem mikor folyadék áramlik csőben, és valami szelepnél kicsit megszorul... legutóbb klotyó sarokszelepénél hallottam ilyet... Ez a nyikorgás nekem is megvan ha hidegen pörgetem. Csak sajna muszáj, mert elég meredek a kijáró, alapgázzal nem megyek fel rajta. De aztán megszünik, csak elég idegesitő. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
X-Treme Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Szevasztok Skacok! Lenne egy kérdésem van egy c14se-m amikor megvettem 130 000 km-rel akkor cseréltem benne vezérműszíjjat meg feszítő de vízpumpát nem. Most 180 000 van benne szerintetek mikor kéne cserélni szíjat pumpát meg feszítőt? Előre is THX! METÁLT BÍROD? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Ez a nyikorgás nekem is megvan ha hidegen pörgetem. Csak sajna muszáj, mert elég meredek a kijáró, alapgázzal nem megyek fel rajta. De aztán megszünik, csak elég idegesitő. :lol: Nem muszáj. Muszáj, akkor már :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Most 180 000 van benne szerintetek mikor kéne cserélni szíjat pumpát meg feszítőt? Köszönjük EMESE! :lol: Szerintem imádkozz hogy kibírja még egy tizest a vízpumpa, aztán akkor cserélj mindent együtt. Mert ugye 60e-ként kell cserélni cakkpakk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Szevasztok Skacok! Lenne egy kérdésem van egy c14se-m amikor megvettem 130 000 km-rel akkor cseréltem benne vezérműszíjjat meg feszítő de vízpumpát nem. Most 180 000 van benne szerintetek mikor kéne cserélni szíjat pumpát meg feszítőt? Előre is THX! METÁLT BÍROD? Én úgy tudom, 60.000km a csereperiódus vezérlésre ( szíj, feszgörgő, vízpumpa ), de jönnek majd okosabbak tőlem, és ők tutira mondják :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 ...60e-ként kell cserélni cakkpakk. A DTL mociknál is? Mert az előző gazdija nemigen hajkurászta (kompressziómérésnél hajszál híján gyári értékeket mutatott) és nálam se nagyon pörgött pár év alatt -1 eset kivételével- 2000 fölött, csak ha néha napján előzgettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Olajkályhákat nem ismerem annyira, de szerintem ott is, mert ez a vezérműszíj gyártójának az ajánlása. :lol: A többi cuccnak is ugyanez az élettartama a vezérlésben általában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Lenne egy kérdésem van egy c14se-m amikor megvettem 130 000 km-rel akkor cseréltem benne vezérműszíjjat meg feszítő de vízpumpát nem. Most 180 000 van benne szerintetek mikor kéne cserélni szíjat pumpát meg feszítőt? Mivel az előző tulaj sem közvetlen eladás előtt cserélt gondolom, én leginkább a lehető leghamarabb cserélnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 A többi cuccnak is ugyanez az élettartama a vezérlésben általában. A vezérműszíj, fordító- és a feszítőgörgő volt cserélve 86e-nél és 125e-nél, most van benne kicsi híján 134e de mióta nálam van nem volt cserélve vízpumpa -hangja nincs, vizet nem eszi, hogy valami lehetne vele. Azért kérdezem, meg ha azt vesszük figyelembe egy benyás 80-90 közt váltótól függően olyan 2700-3000 környékében pörög míg ez csak 2000 vagy annyit se tehát koránt sincs akkora kopás és az első tele óta 94 fokos termó (a 87-es helyett) van benne télen-nyáron tehát akkor elvileg megint csak kevesebbet kéne kopnia, vagy tévednék? Könyvében nem ír ilyesmiről egy szót sem, sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 A DTL mociknál is? Mert az előző gazdija nemigen hajkurászta (kompressziómérésnél hajszál híján gyári értékeket mutatott) és nálam se nagyon pörgött pár év alatt -1 eset kivételével- 2000 fölött, csak ha néha napján előzgettem. 60000 km. Olajkályhákat nem ismerem annyira, de szerintem ott is, mert ez a vezérműszíj gyártójának az ajánlása. :lol: A többi cuccnak is ugyanez az élettartama a vezérlésben általában. Az Isuzunál 120-nál kell, a többinél 60 ezer a csereperiódus. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 A vezérműszíj, fordító- és a feszítőgörgő volt cserélve 86e-nél és 125e-nél, most van benne kicsi híján 134e de mióta nálam van nem volt cserélve vízpumpa -hangja nincs, vizet nem eszi, hogy valami lehetne vele. Azért kérdezem, meg ha azt vesszük figyelembe egy benyás 80-90 közt váltótól függően olyan 2700-3000 környékében pörög míg ez csak 2000 vagy annyit se tehát koránt sincs akkora kopás és az első tele óta 94 fokos termó (a 87-es helyett) van benne télen-nyáron tehát akkor elvileg megint csak kevesebbet kéne kopnia, vagy tévednék? Könyvében nem ír ilyesmiről egy szót sem, sajnos. Az Opel dieseleknek nem 92-es a termoja? Én úgy tudtam, hogy csak az Isuzunak alacsonyabb a hőmérséklete :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 A vízpumpával az a baj, hogy lehet elmegy bőven 100e km felett is, de lehet hogy 65e-nél összeszarja magát. És ez elég kevés fokozatossággal kerül előadásra, úgyhogy nagyot lehet vele szívni. Főleg ha beáll, és tépi a vezérműszíjat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Az Isuzunál 120-nál kell, a többinél 60 ezer a csereperiódus. Az láncos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Az Opel dieseleknek nem 92-es a termoja? Passzolom, 87-es volt benne pedig németben átlagban hidegebb van, fáztam benne télen és páramentesíteni se nagyon tudott, azért cseréltem ki. Gabi, ezt tudom az előző gurulómról, az 2 eredeti alkatrészekből való szivattyút evett meg fél év alatt -igaz az nem Opel volt de NDK-s. Ebben azért jobban megbízok. Volt tervben felújítás a télire, ez esetben beszerzek egyet mielőtt komoly a baj. Márkák felől mit ajánlasz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Az láncos? Nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Az láncos? Szíjas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Volt tervben felújítás a télire, ez esetben beszerzek egyet mielőtt komoly a baj. Márkák felől mit ajánlasz? Gyári vagy ident típus, pl Viktor a Csergőben megmondja mi a tuti :lol: Szíjas. Akkor az is úgy 120e, hogy az opel kitolta "menedzsment szinten". A szíj gyártóját ha megkérded, ott 60-at fognak mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 OK, köszönöm az "útbaigazítást"! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts