yooccoo Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Mióta E85-tel járok, még nem. Tavaly volt egy szervízem, akkor minden szűrőt, olajat, fagyállót cseréltem. első 1e km után cserélni kell Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Na kivillogtattam, mert már dobott sárga lámpát is. 44-es kód, lambda, sovány keverék. Sztem az alapjárati miatt. Az lehet a túl sok E85 miatt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 IDÉZET(hening @ 2008-09-17 - 19:11) Na kivillogtattam, mert már dobott sárga lámpát is. 44-es kód, lambda, sovány keverék. Sztem az alapjárati miatt. Az lehet a túl sok E85 miatt is. No, pédul ezért sem teszek én bele kukoricalét! :huh: Meg még azééé sem mert az gyengíti a szervezetet.... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidi Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Fagyálló ügyben volna kérdésem. Mostanában cserélném le, de nem akarom a hűtőt is kivenni, csak leengedném amennyi lejön. Fogalmam sincs, milyet tett bele az előző tulaj. Jól gondolom, hogy nem probléma, ha bentmaradt mennyiség keveredik más márkájúval? Írtátok többen az opelt, ami jó fagyálló. Kicsit drága, abból mennyi kell ha monjuk 30 fokosat szeretnék? Tegnap láttam a Shell kúton a sajátjukat, egész jó áron. Mintha valaki azt dícsérte volna. Használt már valaki ilyet? Tescóst mégse tennék bele, más meg nagy ott mostanában még nincs... Régebben volt prelix, de most at se láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Fagyálló ügyben volna kérdésem. Mostanában cserélném le, de nem akarom a hűtőt is kivenni, csak leengedném amennyi lejön. Fogalmam sincs, milyet tett bele az előző tulaj. Jól gondolom, hogy nem probléma, ha bentmaradt mennyiség keveredik más márkájúval? Írtátok többen az opelt, ami jó fagyálló. Kicsit drága, abból mennyi kell ha monjuk 30 fokosat szeretnék? Tegnap láttam a Shell kúton a sajátjukat, egész jó áron. Mintha valaki azt dícsérte volna. Használt már valaki ilyet? Tescóst mégse tennék bele, más meg nagy ott mostanában még nincs... Régebben volt prelix, de most at se láttam. Tetyósat semmiképpen, mert az majdnem olyan tűrésű, mintha vizet raknál bele. Amúgy meg szinte mindegy. Amilyet kapsz az autósboltban, a lényeg, hogy utána meg kell mérni/méretni, hogy hány fokig jó, az a biztos. Kisebb "útszéli" autósboltokban meg is szokták csinálni, ha megkéred őket, főleg, ha náluk veszed a folyadékot <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidi Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 Én nem tudok róla, hogy külön lehetne kapni, AC-t csak egyben láttam. De ha nem akarsz AC-t cserélni, megoldás lehet egy visszacsapó (egyirányúsító) szelep, amit autósboltokban lehet kapni, dieselekbe szokták beépíteni, de ide is jó lehet. Az AC-pumpa utáni gumicsőbe kéne applikálni. Nektek hol sikerült ilyet szerezni? Nekem is nagyon kellene egy, mert úgy néz ki az AC-m engedi el a nyomást. Eddig 2 autósboltban kérdeztem, de hülyének néztek, azt se tudták, mi az... Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidi Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 Tetyósat semmiképpen, mert az majdnem olyan tűrésű, mintha vizet raknál bele. Amúgy meg szinte mindegy. Amilyet kapsz az autósboltban, a lényeg, hogy utána meg kell mérni/méretni, hogy hány fokig jó, az a biztos. Kisebb "útszéli" autósboltokban meg is szokták csinálni, ha megkéred őket, főleg, ha náluk veszed a folyadékot <_< Megvettem a Shellt. Remélem, tényleg jó. Délután le is cserélem. Ha nem veszem ki a hűtőt, vajon mennyi folyik ki? Elág egy 5 literes kanná alá? Azért az aszfaltra mégse engedném ki... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 Megvettem a Shellt. Remélem, tényleg jó. Délután le is cserélem. Ha nem veszem ki a hűtőt, vajon mennyi folyik ki? Elág egy 5 literes kanná alá? Azért az aszfaltra mégse engedném ki... <_< Ha valamennyit fel is akarsz belőle fogni, akkor minimum egy széles lavór :huh: De majd rájössz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidi Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 Ha valamennyit fel is akarsz belőle fogni, akkor minimum egy széles lavór <_< De majd rájössz :D Akkor inkább mégiscsak folyassam ki a grundra? :huh: Kizárt, hogy a lavórból át tudom tölteni jó hatásfokkal.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolesz1 Elküldve Szeptember22, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2008 Nektek hol sikerült ilyet szerezni? Nekem is nagyon kellene egy, mert úgy néz ki az AC-m engedi el a nyomást. Eddig 2 autósboltban kérdeztem, de hülyének néztek, azt se tudták, mi az... Nem autosboltban vettem,hanem pneumatikával-hidraulikával foglalkozó üzletben.Ha jólemlékszem 2500-3000 ft volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidi Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Nem autosboltban vettem,hanem pneumatikával-hidraulikával foglalkozó üzletben.Ha jólemlékszem 2500-3000 ft volt De azt jól gondolom, hogy simán betetted bilincsekkel a gumicsőbe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Olyan nagy gond ez a benzin visszafolyás? Én most cseréltem AC pumpát, az enyém alapból visszaereszti a naftát. Ha ráadom a gyujtást elindul, majd 1-2 másodperc után leáll. Ha leveszem majd ismét ráadom kb. fél perc mulva szintén zenész. De ha azonnal ráadom akkor nem indul el mert gondolom még van nafta a csőbe. De nincs gond vele üzemel a kocsi így is, akkor miért kell a visszacsapó szelep? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidi Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Olyan nagy gond ez a benzin visszafolyás? Én most cseréltem AC pumpát, az enyém alapból visszaereszti a naftát. Ha ráadom a gyujtást elindul, majd 1-2 másodperc után leáll. Ha leveszem majd ismét ráadom kb. fél perc mulva szintén zenész. Azért gond, mert neked másképp működik. Az XE-n nem kapcsol a relé gyújtás ráadáskor, csak indítózáskor. Gyanítom, hogy a tiedben nincs is nyomástartó szelep az AC-ban. Nekem viszont van, de szar. Azért kellene megtartsa a nyomást, mert csak indítózáskor indul újra az AC, és ha akkor nincs rögtön nyomás, akkor levegős benyát kap gyenge nyomással, és addig nem indul. Nem csak kellemetlen hosszan indítózni, de nem is egészséges. Ráadásul amíg nem indul be, de van üzemanyag, csak nem elég, addig azt szépen megissza a katalizátor. A visszacsapó szelep meg azért merült fel, mert az ac kompakt egység, nem lehet szétszedni, és kicserélni, viszont egy ilyen szelep pár ezer ft, egy új Bosch ac meg 36 ezer. Sajnos számít... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 nem lenne egyszerűbb, ha átkötnéd gyújtásra? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 nem lenne egyszerűbb, ha átkötnéd gyújtásra? <_< A versenyautóban ez meg van oldva szépen. Egy kapcsoló a gyújtás, egy másik meg az AC :D Aztán már csak egy gombot kell megnyomni, és éled a ménes :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 és gombbal fékezel is? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Azért gond, mert neked másképp működik. Az XE-n nem kapcsol a relé gyújtás ráadáskor, csak indítózáskor. Gyanítom, hogy a tiedben nincs is nyomástartó szelep az AC-ban. Nekem viszont van, de szar. Azért kellene megtartsa a nyomást, mert csak indítózáskor indul újra az AC, és ha akkor nincs rögtön nyomás, akkor levegős benyát kap gyenge nyomással, és addig nem indul. Nem csak kellemetlen hosszan indítózni, de nem is egészséges. Ráadásul amíg nem indul be, de van üzemanyag, csak nem elég, addig azt szépen megissza a katalizátor. A visszacsapó szelep meg azért merült fel, mert az ac kompakt egység, nem lehet szétszedni, és kicserélni, viszont egy ilyen szelep pár ezer ft, egy új Bosch ac meg 36 ezer. Sajnos számít... <_< Értem már, az enyémben biztos nincs visszacsapó szelep, mert a régit szétbarmoltam és abba sem volt. Így tényleg legegyszerűbb visszacsapót venni. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 és gombbal fékezel is? <_< Neem, a joystick-et kell hátrahúzni. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Neem, a joystick-et kell hátrahúzni. <_< De az a magassági kormány és elemelkedik :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kaktusz1981 Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Hello skacok. Nekem olyan jellegu problemam van hogy az oto hosszan tarto inditozas utan akar csak beindulni. PL. ha mentem mar vele par kilometert es felmelegedett a kocsi akkor viszont poccre indul. Mintha az elso reggeli inditozasnal meg kellene varni mire kap benyat. Itt olvastam hogy valszeg AC pumpa de olcsobb megoldas ez a visszacsapo szelep. Ez lehet nalam is a gond? koszi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Hello skacok. Nekem olyan jellegu problemam van hogy az oto hosszan tarto inditozas utan akar csak beindulni. PL. ha mentem mar vele par kilometert es felmelegedett a kocsi akkor viszont poccre indul. Mintha az elso reggeli inditozasnal meg kellene varni mire kap benyat. Itt olvastam hogy valszeg AC pumpa de olcsobb megoldas ez a visszacsapo szelep. Ez lehet nalam is a gond? koszi... jön a tél.. hidegebb van..aksi esetleg? mert mikor már rátölt a generátor akkor már jo.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kaktusz1981 Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 jön a tél.. hidegebb van..aksi esetleg? mert mikor már rátölt a generátor akkor már jo.. Szerintem azert nem aksi mert reggel is az indito szepen nyomatja, nincs elgyengulese vagy lassulasa az inditozasnak egyszeruen csak nem akar beroffeni a sarkany. Sokaig kell inditozni kb 5-6 masodperc. Melegen 1 masodperc Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Szerintem azert nem aksi mert reggel is az indito szepen nyomatja, nincs elgyengulese vagy lassulasa az inditozasnak egyszeruen csak nem akar beroffeni a sarkany. Sokaig kell inditozni kb 5-6 masodperc. Melegen 1 masodperc Sokáig kell inditózni kb 5-6 másodperc HA-HA-HA! Majd akkor mit szólsz hogyha 5 perc után a hajadat téped! Kicsit türelmetlenek vagyunk, nemde? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 Sokáig kell inditózni kb 5-6 másodperc HA-HA-HA! Majd akkor mit szólsz hogyha 5 perc után a hajadat téped! Kicsit türelmetlenek vagyunk, nemde? <_< az 5-6 mp is rengeteg :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember23, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2008 az 5-6 mp is rengeteg :huh: Nem ismerem a körülményeket, de én azzal kiegyeznék ha a kocsi ami mondjuk 14éves 3-4 fokban az 5.dik másodpercben indul el. Szerintem ez nem vészes. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts