FPepe Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Oké, lehet az lesz akkor. Csak nézd meg, ne török vagy kínai gyártmány legyen.
davidi Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 gyárit próbáltál bele, vagy utángyártottat? Szerinted? <_< 36e lett volna a gyári...
opel16v Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Szerinted? <_< 36e lett volna a gyári... Az utángyárival sokan szívtak már újkorában is, úgyhogy ne vedd biztosra, hogy nem az a szar továbbra is :huh:
davidi Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Az utángyárival sokan szívtak már újkorában is, úgyhogy ne vedd biztosra, hogy nem az a szar továbbra is <_< Ok, elhiszem. De pont ugyanolyan heurisztikusan viselkedik, időnként nehezen indul, mint a korábbival. Meg végülis ez csak egy fordulatszámot ad, nem? Nem tudom mit befolyásol, de ha indítani nem tudok, mikor vacakol, akkor menet közben is megállna, nem? Márpedig, ha beindult, akkor már soha semmi gond... Érdekes, mert általában rövid állás (1-2 óra) után indul szinte mindig nehezen, leállás után, vagy napokkal később mindig rögtön indul... Motorhőfok jeladó csinálhat ilyet? Mág arra gyanakszom.
FPepe Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Ok, elhiszem. De pont ugyanolyan heurisztikusan viselkedik, időnként nehezen indul, mint a korábbival. Meg végülis ez csak egy fordulatszámot ad, nem? Nem tudom mit befolyásol, de ha indítani nem tudok, mikor vacakol, akkor menet közben is megállna, nem? Márpedig, ha beindult, akkor már soha semmi gond... Érdekes, mert általában rövid állás (1-2 óra) után indul szinte mindig nehezen, leállás után, vagy napokkal később mindig rögtön indul... Motorhőfok jeladó csinálhat ilyet? Mág arra gyanakszom. Igen, csinálhat, én erre tippeltem volna, ha ezt előbb említed. De ebből is inkább gyárit, ha lehet, én már jártam pórul utángyártottal.
zocsa Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Nah kész a vezérlés csere. A feszítőgörgő kivételével (SKF) minden gyári lett. <_<
Guest Sanci Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Nah kész a vezérlés csere. A feszítőgörgő kivételével (SKF) minden gyári lett. <_< Nagyon jó az SKF, az legalább bírja tartósan is a fordulatot, bár én valami kanadai kacatot raktam bele. 50000-et kibírt gond nélkül.
bujdi1 Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy a hidrotőkét mennyire nehéz kicserélni egy X14Xe motorban.Nem csak úgy megy hogy leveszem a szelepfedelet kicserélem a tőkéket és vissza a szelepfedél és kész? Vagy van valami furfang benne? Előre is köszönöm a válaszotok.
zocsa Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Nagyon jó az SKF, az legalább bírja tartósan is a fordulatot, bár én valami kanadai kacatot raktam bele. 50000-et kibírt gond nélkül. Ezt alátámasztom,mert most néztem amiket kiszereltek belőle és SKF volt benne. <_<
Guest Sanci Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Egy olyan kérdésem lenne hogy a hidrotőkét mennyire nehéz kicserélni egy X14Xe motorban.Nem csak úgy megy hogy leveszem a szelepfedelet kicserélem a tőkéket és vissza a szelepfedél és kész? Vagy van valami furfang benne? Van bizony. A hidrotőkéket a(z egyik) vezérműtengely egy himbán keresztül nyomkodja. Vagy szétszeded az egészet vagy kerítesz egy értelmes és segítőkész emberkét vagy szervíz...
zotya975 Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Van bizony. A hidrotőkéket a(z egyik) vezérműtengely egy himbán keresztül nyomkodja. Vagy szétszeded az egészet vagy kerítesz egy értelmes és segítőkész emberkét vagy szervíz... Én arra tippelek, hogy megfelelő pozicióba állitják a vezműtengelyt(bütyökkel felfele) lenyomják vmi spéci szerszámmal a a szelepet nyitott állapotba, ekkor lepiszkálják a himbát és ki lehet húzni a hidrotőkét. Na nyertem piros hangszórót? Nálam tavasszal lesz esedékes a csere. <_<
hening Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hogy a hidrotőkét mennyire nehéz kicserélni egy X14Xe motorban.Nem csak úgy megy hogy leveszem a szelepfedelet kicserélem a tőkéket és vissza a szelepfedél és kész? Vagy van valami furfang benne? Előre is köszönöm a válaszotok. Van bizony. A hidrotőkéket a(z egyik) vezérműtengely egy himbán keresztül nyomkodja. Vagy szétszeded az egészet vagy kerítesz egy értelmes és segítőkész emberkét vagy szervíz... Az X14XE motor 16 szelepes. Ennél nincsen himba, a vez teng direkt a hidrotőkéket bökdösi. A cseréhez le kell szedni a komplett vezérlést, a vez tengelyekkel együtt. Sztem. <_< :huh:
WFefe Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Én arra tippelek, hogy megfelelő pozicióba állitják a vezműtengelyt(bütyökkel felfele) lenyomják vmi spéci szerszámmal a a szelepet nyitott állapotba, ekkor lepiszkálják a himbát és ki lehet húzni a hidrotőkét. Na nyertem piros hangszórót? Nálam tavasszal lesz esedékes a csere. <_< Nyertél. Nálam tavaszzsal volt cserélve. Nem egy nagy ödöngőség, nem volt egy óra az egész művelet.
hening Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Nyertél. Nálam tavaszzsal volt cserélve. Nem egy nagy ödöngőség, nem volt egy óra az egész művelet. Jah, csak neked NZ-d van, Ő meg XE-ről beszélt. :huh: <_< :D
WFefe Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Jah, csak neked NZ-d van, Ő meg XE-ről beszélt. Ez igaz. <_< De abban nincs különbség, hogy szerszám kell hozzá. Időben meg gondolom hasonló lehet helyzet. Házilag nem mernék belevágni.
Guest Sanci Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Az X14XE motor 16 szelepes. Ennél nincsen himba, a vez teng direkt a hidrotőkéket bökdösi. A cseréhez le kell szedni a komplett vezérlést, a vez tengelyekkel együtt. Tökéletesen tudom, hogy 16 szelep csattog benne de még nem láttam xe-t szétszedve csak egyben a helyén szóval passz. Az enyimé meg ugyebár himbás kacat de legalább tudom, hogy az ascona cuccok jók hozzá (2-es himba azé volt/van benne). Másként mivel nem ismerem a felépítését az xe-nek azért írtam, hogy "..vagy szétszeded..".
hening Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Tökéletesen tudom, hogy 16 szelep csattog benne de még nem láttam xe-t szétszedve csak egyben a helyén szóval passz. Az enyimé meg ugyebár himbás kacat de legalább tudom, hogy az ascona cuccok jók hozzá (2-es himba azé volt/van benne). Másként mivel nem ismerem a felépítését az xe-nek azért írtam, hogy "..vagy szétszeded..". AZ első mondatom nem is neked szólt, hanem bujdi1 cartársnak. :huh: A többi viszont a vezérlés módját hivatott bemutatni, és a lehetséges szerelési megoldást. :D A dizil kadettembe nekem is C20NE himba lett berakva anno. <_<
donpepe Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Sziasztok! Villogtattam hibakódot és 12 jött ki. megnéztem az a következőt jelenti: Code: Item: Fault: 12 Initiation of diagnosis. n/a na mos angolból mindig is gyenge voltam, akkor ez most azt jelenti hogy nincs diagnózis? ha nincs diagnózis akkor nincs hiba? tehát minden rendben az autómmal? ui: és nem robbantunk. yeee:)
Radó Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 Sziasztok! Villogtattam hibakódot és 12 jött ki. megnéztem az a következőt jelenti: Code: Item: Fault: 12 Initiation of diagnosis. n/a na mos angolból mindig is gyenge voltam, akkor ez most azt jelenti hogy nincs diagnózis? ha nincs diagnózis akkor nincs hiba? tehát minden rendben az autómmal? ui: és nem robbantunk. yeee:) 12 es az nem hiba.hibakijelzés kezdetét jelenti.utána jönne a hiba ha lenne.
donpepe Elküldve Szeptember12, 2008 Elküldve Szeptember12, 2008 12 es az nem hiba.hibakijelzés kezdetét jelenti.utána jönne a hiba ha lenne. Nagyszerü. közben kicsit utánaolvastam az 12 egy separate azaz diagózis elválasztó kód is egyben. mert nekem csak folyamatosan 12-özött. de akkor ezek szerint ez a jó.
daykiller Elküldve Szeptember13, 2008 Elküldve Szeptember13, 2008 Ma hajnali negyed 2kor jöttem ki fehérvárról Csór fele. Amint elhagytam a város jelző táblát, odaléptem neki négyesben, majd kapcsoltam egy ötödiket 80-nál és felgyorsítottam 90-95-ig. Ekkor kivillant a sárga lámpám. Most voltam lent kivillogtatni, de csak a 12-es kódot löki, ami ügye semmit nem jelent. Meg most mentem is vele egy kört, eljátszottam a hajnali helyzetet, de semmi. Mikor kivillant, abszolút nem éreztem semmit, ami a haladást hátráltatta volna. Pl rángatás, lassulás. Tipp? <_<
Guest Sanci Elküldve Szeptember13, 2008 Elküldve Szeptember13, 2008 És megvan a 133 ezredik... km óra-állás
yooccoo Elküldve Szeptember13, 2008 Elküldve Szeptember13, 2008 eddig garázsban állt? vagy már átfordult? <_<
Guest Sanci Elküldve Szeptember13, 2008 Elküldve Szeptember13, 2008 Nem csillaggarázsos de nem is járok vele a sloziba is, pár km-ért nem gurulok ki vele. Szép is lenne ha gyárilag összerakott mocival annyit bírna gyűrűzés és egyéb nélkül. Ez valóban annyi amennyi. Lehet irígykedni... :huh: <_<
zotya975 Elküldve Szeptember13, 2008 Elküldve Szeptember13, 2008 Nem csillaggarázsos de nem is járok vele a sloziba is, pár km-ért nem gurulok ki vele. Szép is lenne ha gyárilag összerakott mocival annyit bírna gyűrűzés és egyéb nélkül. Ez valóban annyi amennyi. Lehet irígykedni... :D :D Azt tesszük, csak halkan, nehogy jól érezd magad! :huh: Nekem 228000km van benne. Igaz 94-es. <_<
Recommended Posts