Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hali!

Szerintetek ha kiszedem a katalizátort akkor nyerek pár lóerőt???

És mondjuk helyettesítem egy csővel.

Én már szedtem ki kiváncsiságból.

Nem igen éreztem különbséget.

Szerintem annyira elenyésző volt, hogy kár volt kivenni, mert a hangja ocsmány lett.

Egy bizonyos fordulaton gyorsításnál meg motorféknél mint egy kiherélt lada.

Rendesen zavaró volt. Mint egy repedt fazék.

Aztán pár nap múlva gyorsan visszatettem.

A sport betét szűrővel, meg a sport dobbal erősebb lett alul.

A hangja is sokkal jobb.

Link to comment
Megosztás:

Kiváncsiságból megnéztem ma az olajszintet, mivel tegnap megtette a 4000. kilométerét a kocsi olajcsere óta. Hát kéremszépen, alsó nívónál volt az olajszint, tehát kb 1 liter olajhiány áll fent. Szelepszártömítés? Tuti a szelepeknél van probléma. Mert már erősen kopog az x16szr. :/

Vagy adjam inkább el a frissen vásárolt kocsimat és vegyek új játékautót? (suzuki)

Link to comment
Megosztás:

Kiváncsiságból megnéztem ma az olajszintet, mivel tegnap megtette a 4000. kilométerét a kocsi olajcsere óta. Hát kéremszépen, alsó nívónál volt az olajszint, tehát kb 1 liter olajhiány áll fent. Szelepszártömítés? Tuti a szelepeknél van probléma. Mert már erősen kopog az x16szr. :/

Vagy adjam inkább el a frissen vásárolt kocsimat és vegyek új játékautót? (suzuki)

Nem vágom a bengásokat mivel csak az enyémhez tudok viszonyítani de az szerintem egy elfogadható érték -bár mihez képest...

Link to comment
Megosztás:

Kiváncsiságból megnéztem ma az olajszintet, mivel tegnap megtette a 4000. kilométerét a kocsi olajcsere óta. Hát kéremszépen, alsó nívónál volt az olajszint, tehát kb 1 liter olajhiány áll fent. Szelepszártömítés? Tuti a szelepeknél van probléma. Mert már erősen kopog az x16szr. :/

Vagy adjam inkább el a frissen vásárolt kocsimat és vegyek új játékautót? (suzuki)

Egy szelepszárszimmering-csere nem nagy ördöngősség, elvileg a hengerfej levétele nélkül is megoldható, és nem drága (kb. 400Ft/db). Ha kopog, az valszeg a hidrotőkék miatt lehet, azok cseréje se nehéz, de az már drágább játék (a gyári majd' 6000Ft/db).

Milyen olaj van benne?

Az utolsó mondatod remélem csak vicc akart lenni <_<

Link to comment
Megosztás:

Egy szelepszárszimmering-csere nem nagy ördöngősség, elvileg a hengerfej levétele nélkül is megoldható, és nem drága (kb. 400Ft/db). Ha kopog, az valszeg a hidrotőkék miatt lehet, azok cseréje se nehéz, de az már drágább játék (a gyári majd' 6000Ft/db).

Milyen olaj van benne?

Az utolsó mondatod remélem csak vicc akart lenni <_<

GM 15W40.

Azt tudom, hogy a hidrók baromi drágák, de hát amit csereszavatos, azt cserélni kell sajna. Szeleptörést meg nem szeretnék. Drágább az autómentő, mintha kicserélem a hidrókat. :huh:

Igen, vicc akart lenni... inkább tömegközlekedek, de Opelon kívül más járművel nem vagyok hajlandó közlekedni. :D)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy, furcsa ciripelést ill. nyigkorgást hallok a motortérből. Próbáltam megkeresni honnan jöhet és szeritem a motor de nem mindig valamikor kihagy egy kicsit. De nagyon zavaró és ha le van csukva a motorháztető jól lehet hallani ha állsz a kocsi mellet ezt a hangot. Mitha valami csikorogna vagy mi. Valaki tapasztalt már ilyet? Mit lehet a baj? Előre is köszönöm szépen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy, furcsa ciripelést ill. nyigkorgást hallok a motortérből. Próbáltam megkeresni honnan jöhet és szeritem a motor de nem mindig valamikor kihagy egy kicsit. De nagyon zavaró és ha le van csukva a motorháztető jól lehet hallani ha állsz a kocsi mellet ezt a hangot. Mitha valami csikorogna vagy mi. Valaki tapasztalt már ilyet? Mit lehet a baj? Előre is köszönöm szépen.

Nem akarlak megijeszteni, de nekem is nyikorgott vmi, aztán elszakadt a vezműszij, és miután kicseréltünk mindent elhalgatott. Persze nem biztos hogy volt összefüggés, lehet csak az ékszij volt laza és kicsit csúszott. Én is alapjáraton hallottam, meg néha erősebb gázadáskor, máskor meg semmi. Hát csak ügyesen! <_<

Ja és én hidrotőkét 2000-2500-ért láttam, gondolom akkor ez nem gyári, de attól még lehet jó nem? Tavaszal szeretnék cserélni.

Link to comment
Megosztás:

GM 15W40.

Azt tudom, hogy a hidrók baromi drágák, de hát amit csereszavatos, azt cserélni kell sajna. Szeleptörést meg nem szeretnék. Drágább az autómentő, mintha kicserélem a hidrókat. <_<

Igen, vicc akart lenni... inkább tömegközlekedek, de Opelon kívül más járművel nem vagyok hajlandó közlekedni. :huh:)

Sztem azzal a 15W-s olajjal vágtad agyon. Lehet nem is a szelepszár szimeringek eresztenek, hanem a főtengelynél. Meg kéne nézni, hogy nem folyik-e a kuplungház, az ékszíjtárcsa, ill a vez teng környékén az olaj.

Link to comment
Megosztás:

Kiváncsiságból megnéztem ma az olajszintet, mivel tegnap megtette a 4000. kilométerét a kocsi olajcsere óta. Hát kéremszépen, alsó nívónál volt az olajszint, tehát kb 1 liter olajhiány áll fent. Szelepszártömítés? Tuti a szelepeknél van probléma. Mert már erősen kopog az x16szr. :/

Vagy adjam inkább el a frissen vásárolt kocsimat és vegyek új játékautót? (suzuki)

Én is jártam már így.

Pl. az enyém a Castrolt megette mint a xart, meg még jó pát olajat

megevett amivel kísérleteztem kb 4000 km alatt lement az alsó nívóig.

Meg a sűrűbbet is megette mert egyszer tettem bele 15w40 eset.

Tegyél bele 10W40 GM olajat.

Abból az enyém egy dekát sem eszik meg!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy, furcsa ciripelést ill. nyigkorgást hallok a motortérből. Próbáltam megkeresni honnan jöhet és szeritem a motor de nem mindig valamikor kihagy egy kicsit. De nagyon zavaró és ha le van csukva a motorháztető jól lehet hallani ha állsz a kocsi mellet ezt a hangot. Mitha valami csikorogna vagy mi. Valaki tapasztalt már ilyet? Mit lehet a baj? Előre is köszönöm szépen.

Nekem is ugyanez a motorom van és én is hallok nyikorgást ciripelést.

Alapjáraton enyhébb de gázadásnál elég fémes hangja van!

valaki mondta hogy lehet generátorcsapágy vagy vmi egyéb csapágy.

De már mondták hogy a katalizátor is lehet.

Nemtom de ki kéne egyszer derítenem.

Csak nincs "kedvem"! <_<

Link to comment
Megosztás:

Nekem is ugyanez a motorom van és én is hallok nyikorgást ciripelést.

Alapjáraton enyhébb de gázadásnál elég fémes hangja van!

valaki mondta hogy lehet generátorcsapágy vagy vmi egyéb csapágy.

De már mondták hogy a katalizátor is lehet.

Nemtom de ki kéne egyszer derítenem.

Csak nincs "kedvem"! <_<

Ha fémes a hang, akkor csavarhúzót támassz rá (a generátorra) és mint egy sztetoszkóppal hallgasd meg. Ha zörög akkor ott a hiba. Ha csak csikorog, az lehet ékszíjj, vízpumpa is.

Ha nem értesz hozzá akkor először is keress a közelben egy megbízható szerelőt, de mihamarabb!

Ha nincs kedved hozzá, akkor hajtsd amíg szétesik a verda!

Link to comment
Megosztás:

Daykiller: A 15W-40-es helyett próbálj meg 10W-40-est és vmi nem GM-et, mert lehet, hogy vmi hamisított cucc volt. Mondjuk Metabond...

Valami ruszki cucc vagy mi. Nem angol feliratok vannak rajta, hanem inkább ciril betűk. <_<

Szép lenne ha ez miatt meghalt volna, de előzőleg is 15W-s volt benne, mert a 10W-set megette hamar.

hening: a váltónál már régóta észleltem, hogy az egész olajos, felül is. Előző olajcsere után szépen csöpögött az olaj, de mint kiderült az olaj leengedő csavarnál votl rossz a tömítés. Akkor pl 7000km után hiányzott 1l olaj és ügye akkor is 15W-s volt benne.

Akkor most sürgősen menjek el venni olajat és cseréljem ki 10W-sre?

Van még olyan másfél literem a 15W-sből, azt még szerintem elhasználom, vagyis a motor elhasználja :huh:

Link to comment
Megosztás:

Segítséget kérnék. Olyan gondom van, hogy egy ideje teljesen szabálytalan időközönként, látszólag semmivel nem összefüggő módon 5-ből kb. 1x nagyon nehezen idul a motor, elég sokáig kell indítózni. 4x meg pöccre indul. Olvastam hibakódot, és egyetlen tárolt volt, 0335 - főtengely jeladó. Okozhatja ez a hiba a jelenséget?

Hát a főtengely jeladó nem oldotta meg. <_< Mi lehet még?

Link to comment
Megosztás:

GM 15W40.

Azt tudom, hogy a hidrók baromi drágák, de hát amit csereszavatos, azt cserélni kell sajna. Szeleptörést meg nem szeretnék. Drágább az autómentő, mintha kicserélem a hidrókat. <_<

abba a motorba nem az az olaj való. ha a 10w40-est kajálja ezerrel, akkor az a motor bevégezte már... ilyenformán járathatod 15-ös

olajjal is, de arra számíts, hogy nem sokáig fog tartani ez az állapot...

Generál minimum 200-250, ha találsz bontva jó állapotút, az 50 körül megy...

Amúgy hidrotőke 2000 körül van /db az ident.

Mi a bajod a GM olajjal?

Szerintem jó!

Sokak szerint meg nem. max fűtésre :huh:

Hát a főtengely jeladó nem oldotta meg. :D Mi lehet még?

gyárit próbáltál bele, vagy utángyártottat?

Link to comment
Megosztás:

Segítsetek megfejteni egy paranormális jelenséget!

Miért van az hogy az autóm hűvösben vagy árnyékban van akkor egyből indul,

de ha kint áll órákat a tűző napon akkor csak másodszorra indul.

És elég sokat kell hajtani.

Ha meg beindul rázkódik egy percig meg röfög!

De hajnalban egyből indul!

Várom az ötleteket.

Csácsumicsokispalacsinta

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.