davidi Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 A főtengely ékszíjtárcsánál van, és fent a szívósornál van valahol a csatija, ami 3 érintkezős. Ha nyakban sérült a vezetékének a borítása (a szenzornál), akkor tuti az a ludas. Amúgy meg semmi sem biztos, de kimérni nem igazán lehet, hiszen néha műxik, néha nem <_< A másik kütyü talán az olajnyomásmérőd lehet, de csak találgatok. Esetleg a kopogásszenzor, az van még a közelben. Akkor jót találtam meg, köszi a segítséget, meg a hasznos infókat! A szenzornál nem tűnik sérültnek, inkább a fenti csatiján porladt el kicsit a gumiborítás, de a vezeték ott is ép. Azért leszigeteltem. Az mondjuk fura, hogy a kábele keresztül van lógatva a jó meleg helyeken... Na akkor marad a csere, aztán vagy jó lesz, vagy nem. Kell ebből mindenképpen gyári, vagy esetleg megfelel egy jobbféle utángyártott is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Akkor jót találtam meg, köszi a segítséget, meg a hasznos infókat! A szenzornál nem tűnik sérültnek, inkább a fenti csatiján porladt el kicsit a gumiborítás, de a vezeték ott is ép. Azért leszigeteltem. Az mondjuk fura, hogy a kábele keresztül van lógatva a jó meleg helyeken... Na akkor marad a csere, aztán vagy jó lesz, vagy nem. Kell ebből mindenképpen gyári, vagy esetleg megfelel egy jobbféle utángyártott is? Utángyártottal szívtak már páran, inkább a gyári javasolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsi26 Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Milyen évjárat? Ha 97 előtti, akkor tuti nem lesz sárga lámpád a lezárástól, utánin is csak akkor, ha szoktál sok hosszút motorfékezni (csak akkor teszteli a map szenzoron keresztül az AGR nyitását). 98-as. Így viszont égni fog a lámpa? És ha csak felvillan(5-10s-re), akkor az elméletileg nem jelent hibaüzenetet, vagy tévedek? De amúgy érdemes motorfékezni spórolás céljából, mert olyankor nem kap üzemanyagot. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 98-as. Így viszont égni fog a lámpa? És ha csak felvillan(5-10s-re), akkor az elméletileg nem jelent hibaüzenetet, vagy tévedek? De amúgy érdemes motorfékezni spórolás céljából, mert olyankor nem kap üzemanyagot. :huh: Ha hosszúkat motorfékezel, akkor bezony felpirkad a lámpicsek, aztán következő leállításig égni is fog. Számolj egy kicsit... telitankonként megspórolsz talán ha 1dl benyát a motorfékekkel, de akkor már nagyon erősen rámész a témára <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsi26 Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Ha hosszúkat motorfékezel, akkor bezony felpirkad a lámpicsek, aztán következő leállításig égni is fog. Hát eddig (kopp-kopp-kopp!) nem volt olyan hogy leállításig égett volna a lámpa. Felvillan, és max. 30 másodpercig ég azután kialszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Hát eddig (kopp-kopp-kopp!) nem volt olyan hogy leállításig égett volna a lámpa. Felvillan, és max. 30 másodpercig ég azután kialszik. Az inkább lambda hibára utalhat szerintem... villogtasd ki a kódot <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsi26 Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Az inkább lambda hibára utalhat szerintem... villogtasd ki a kódot :huh: Én kérek bocsánatot! Elfelejtettem írni hogy a lambda-szonda nem jó. Bocs! <_< De akkor csak ennyi baja lenne? Tehát ne nagyon erőltessem az AGR lezárást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Én kérek bocsánatot! Elfelejtettem írni hogy a lambda-szonda nem jó. Bocs! <_< De akkor csak ennyi baja lenne? Tehát ne nagyon erőltessem az AGR lezárást? Valszeg csak az a bajod. AGR-t saját döntés alapján zárd le, rosszat nem teszel vele a motornak :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsi26 Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Valszeg csak az a bajod. AGR-t saját döntés alapján zárd le, rosszat nem teszel vele a motornak <_< Köszönöm a választ! Gondolom te már csukott szemmel összeraknál egy motort! :huh: Tehát mivel tudjuk hogy nem jó a szonda(csere folyamatban) akkor elméletileg ezért ereget ki néha füstöt, mert üzemanyagban dúsabb keveréket kap nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Köszönöm a választ! Gondolom te már csukott szemmel összeraknál egy motort! :huh: Némelyiket már egész jól ismerem a nyűgjeivel együtt :D Te Szilvásváradon élsz, ha jól látom? Tudom már kit kell nyaggatni szállás infó miatt, ha megyek arra kirándulni <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsi26 Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Némelyiket már egész jól ismerem a nyűgjeivel együtt :D Te Szilvásváradon élsz, ha jól látom? Tudom már kit kell nyaggatni szállás infó miatt, ha megyek arra kirándulni <_< Megoldhatjuk! Viszont te meg időt szánsz majd a kocsimra és átnézed! :huh: Csak vicceltem! Gyere/gyertek, sok szép látni való van itt! Pl. a kocsim is ide tartozik... ezért megint én kérek elnézést!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 valaki azt mondta, hogy a mienkben van szelepfedél alatt eleve egy szűrő nem jártam még benne, igaz ez? nekem nem jött szinte semmi majd 1500 km alatt, Johhnynak meg 150km alatt jól látható az eredmény pedig az én motorom nem fiatal és biztos sokat kapott, jóval többet, mint ami az órában van Mi nem találkoztunk szűrővel a szelepfedél alatt amikor lebontottuk a hengerfejet, viszont az a cső ami felhozza a kartelgázt a kartelből nagyon trutyi volt úgyhogy nekem lenne mit kiszűrnöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Mi nem találkoztunk szűrővel a szelepfedél alatt amikor lebontottuk a hengerfejet, viszont az a cső ami felhozza a kartelgázt a kartelből nagyon trutyi volt úgyhogy nekem lenne mit kiszűrnöm. De találkozhattunk volna, ha elég alaposak vagyunk. 3 db csavar tartja a fedél belsején. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 De találkozhattunk volna, ha elég alaposak vagyunk. 3 db csavar tartja a fedél belsején. :huh: Szerintem már igy is elég sokat bontottunk, ha felénél leléptél volna még most is a csavarokat nézegetném. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Mi nem találkoztunk szűrővel a szelepfedél alatt amikor lebontottuk a hengerfejet, viszont az a cső ami felhozza a kartelgázt a kartelből nagyon trutyi volt úgyhogy nekem lenne mit kiszűrnöm. Karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter! Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Mi nem találkoztunk szűrővel a szelepfedél alatt amikor lebontottuk a hengerfejet, viszont az a cső ami felhozza a kartelgázt a kartelből nagyon trutyi volt úgyhogy nekem lenne mit kiszűrnöm. nem az számít, ami lentről jön fel, annak semmi köze hozzá Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 Karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember9, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2008 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/t...x-Dr_carter.jpg <_< Te beteg vagy :D :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2008 nem az számít, ami lentről jön fel, annak semmi köze hozzá Karter ,karterrrrrr rápa retek mogyoró karterrrr. Most már nem lesz gond vele. :huh: Hát mi számit ha nem az ami feljön? Nem azt szipákolja be a motor a szelepfedelet meg az injektorházat összekötő csövön keresztül? Nem a kartergázat szüritek a bödönnel? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember10, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2008 Egy 2003-as z16xe motoros g astrában is ki lehet-e a hibakódot villogtatni mint nálunk az f astrában? Ha igen hogyan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember10, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2008 Karter ,karterrrrrr rápa retek mogyoró karterrrr. Most már nem lesz gond vele. :huh: Hát mi számit ha nem az ami feljön? Nem azt szipákolja be a motor a szelepfedelet meg az injektorházat összekötő csövön keresztül? Nem a kartergázat szüritek a bödönnel? <_< így van, azt szűrjük csak amit te ott láttál, annak a fele se jut el az injektorhoz annak jó része visszaforog a rendszerbe Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2008 így van, azt szűrjük csak amit te ott láttál, annak a fele se jut el az injektorhoz annak jó része visszaforog a rendszerbe Oké, de hol forog vissza? Én nem láttam más likat/csövet visszafelé menni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember10, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2008 Oké, de hol forog vissza? Én nem láttam más likat/csövet visszafelé menni. <_< milyen cső? teleport :huh: magyarázat Link to comment Megosztás: More sharing options...
peki Elküldve Szeptember10, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2008 Múltkor írtam, hogy puffog a kipufogóm. Mintha néha kihagyna 1-1 pillanatra valamelyik gyújtás. Most már annyira, hogy nem csak alapjáraton, hanem emelt fordulaton is, és szinte folyamatosan. Halk puffogások vannak folyamatosan, és néha közben 1-1 nagyobb. Menet közben nem veszek észre semmi változást, nem rángat. Mi lehet ez? Az a gond, hogy zk-án is szóltak már ez miatt, pedig akkor csak néha 1-1-et hagyott ki, és a műszer mutatta is. Attól félek, hogy most hogy folyamatosan kihagy, a zk se lesz jó. A lambda szonda meg a kat. szerintük jó. A gyújtással lehet valami. Már kezd engem is zavarni. Nem hiszem hogy a szelepek ilyen hirtelen tönkremennének. 2 éve volt becsiszolva letakarítva az összes szelep, meg az egyik kipuf szelep lyukas volt, azt kicseréltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2008 milyen cső? teleport :huh: magyarázat Biztos az én készülékembe van a hiba, de még mindig nem értem. A szelepfedélen van 3 db cső ha jól emlékszem. Az egyiken amelyik lentről jön és nekem dzsuvás volt jön fel a kartergáz. A másik kettőn megy az injektor elé, ill. mögé. Ide kell bekötni a bödönt, pl. ugy hogy a kisebbiket ledugozom, majd a bödön után kettévélasztva kötöm be az injektor elé, mögé. Eddig jó ugye? Azt mondod hogy a lentről jövö egy része visszaforog a rendszerbe, de hol? Van még vmi nyilás a szelepek, meg a htőkék melett ahol vissza tud folyni a karterba? <_< Vki mondja el , mert nem fogok tudni este elaludni! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts