Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

A főtengely ékszíjtárcsánál van, és fent a szívósornál van valahol a csatija, ami 3 érintkezős. Ha nyakban sérült a

vezetékének a borítása (a szenzornál), akkor tuti az a ludas. Amúgy meg semmi sem biztos, de kimérni nem igazán

lehet, hiszen néha műxik, néha nem <_<

A másik kütyü talán az olajnyomásmérőd lehet, de csak találgatok. Esetleg a kopogásszenzor, az van még a közelben.

Akkor jót találtam meg, köszi a segítséget, meg a hasznos infókat! A szenzornál nem tűnik sérültnek, inkább a fenti csatiján porladt el kicsit a gumiborítás, de a vezeték ott is ép. Azért leszigeteltem. Az mondjuk fura, hogy a kábele keresztül van lógatva a jó meleg helyeken... Na akkor marad a csere, aztán vagy jó lesz, vagy nem. Kell ebből mindenképpen gyári, vagy esetleg megfelel egy jobbféle utángyártott is?

Link to comment
Megosztás:

Akkor jót találtam meg, köszi a segítséget, meg a hasznos infókat! A szenzornál nem tűnik sérültnek, inkább a fenti csatiján porladt el kicsit a gumiborítás, de a vezeték ott is ép. Azért leszigeteltem. Az mondjuk fura, hogy a kábele keresztül van lógatva a jó meleg helyeken... Na akkor marad a csere, aztán vagy jó lesz, vagy nem. Kell ebből mindenképpen gyári, vagy esetleg megfelel egy jobbféle utángyártott is?

Utángyártottal szívtak már páran, inkább a gyári javasolt.

Link to comment
Megosztás:

Milyen évjárat? Ha 97 előtti, akkor tuti nem lesz sárga lámpád a lezárástól, utánin is csak akkor, ha szoktál

sok hosszút motorfékezni (csak akkor teszteli a map szenzoron keresztül az AGR nyitását).

98-as. Így viszont égni fog a lámpa? És ha csak felvillan(5-10s-re), akkor az elméletileg nem jelent hibaüzenetet, vagy tévedek? De amúgy érdemes motorfékezni spórolás céljából, mert olyankor nem kap üzemanyagot. <_<

Link to comment
Megosztás:

98-as. Így viszont égni fog a lámpa? És ha csak felvillan(5-10s-re), akkor az elméletileg nem jelent hibaüzenetet, vagy tévedek? De amúgy érdemes motorfékezni spórolás céljából, mert olyankor nem kap üzemanyagot. :huh:

Ha hosszúkat motorfékezel, akkor bezony felpirkad a lámpicsek, aztán következő leállításig égni is fog.

Számolj egy kicsit... telitankonként megspórolsz talán ha 1dl benyát a motorfékekkel, de akkor már

nagyon erősen rámész a témára <_<

Link to comment
Megosztás:

Valszeg csak az a bajod. AGR-t saját döntés alapján zárd le, rosszat nem teszel vele a motornak <_<

Köszönöm a választ! Gondolom te már csukott szemmel összeraknál egy motort! :huh: Tehát mivel tudjuk hogy nem jó a szonda(csere folyamatban) akkor elméletileg ezért ereget ki néha füstöt, mert üzemanyagban dúsabb keveréket kap nem?

Link to comment
Megosztás:

Némelyiket már egész jól ismerem a nyűgjeivel együtt :D

Te Szilvásváradon élsz, ha jól látom? Tudom már kit kell nyaggatni szállás infó miatt, ha megyek arra kirándulni <_<

Megoldhatjuk! Viszont te meg időt szánsz majd a kocsimra és átnézed! :huh: Csak vicceltem! Gyere/gyertek, sok szép látni való van itt! Pl. a kocsim is ide tartozik... ezért megint én kérek elnézést!!! :D

Link to comment
Megosztás:

valaki azt mondta, hogy a mienkben van szelepfedél alatt eleve egy szűrő

nem jártam még benne, igaz ez?

nekem nem jött szinte semmi majd 1500 km alatt, Johhnynak meg 150km alatt jól látható az eredmény

pedig az én motorom nem fiatal és biztos sokat kapott, jóval többet, mint ami az órában van

Mi nem találkoztunk szűrővel a szelepfedél alatt amikor lebontottuk a hengerfejet, viszont az a cső ami felhozza a kartelgázt a kartelből nagyon trutyi volt úgyhogy nekem lenne mit kiszűrnöm.

Link to comment
Megosztás:

Mi nem találkoztunk szűrővel a szelepfedél alatt amikor lebontottuk a hengerfejet, viszont az a cső ami felhozza a kartelgázt a kartelből nagyon trutyi volt úgyhogy nekem lenne mit kiszűrnöm.

De találkozhattunk volna, ha elég alaposak vagyunk. 3 db csavar tartja a fedél belsején. <_<

Link to comment
Megosztás:

Mi nem találkoztunk szűrővel a szelepfedél alatt amikor lebontottuk a hengerfejet, viszont az a cső ami felhozza a kartelgázt a kartelből nagyon trutyi volt úgyhogy nekem lenne mit kiszűrnöm.

Karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter, kater, karter!

Link to comment
Megosztás:

nem az számít, ami lentről jön fel, annak semmi köze hozzá

Karter ,karterrrrrr rápa retek mogyoró karterrrr. Most már nem lesz gond vele. :huh: Hát mi számit ha nem az ami feljön? Nem azt szipákolja be a motor a szelepfedelet meg az injektorházat összekötő csövön keresztül? Nem a kartergázat szüritek a bödönnel? <_<

Link to comment
Megosztás:

Karter ,karterrrrrr rápa retek mogyoró karterrrr. Most már nem lesz gond vele. :huh: Hát mi számit ha nem az ami feljön? Nem azt szipákolja be a motor a szelepfedelet meg az injektorházat összekötő csövön keresztül? Nem a kartergázat szüritek a bödönnel? <_<

így van, azt szűrjük

csak amit te ott láttál, annak a fele se jut el az injektorhoz

annak jó része visszaforog a rendszerbe

Link to comment
Megosztás:

Múltkor írtam, hogy puffog a kipufogóm. Mintha néha kihagyna 1-1 pillanatra valamelyik gyújtás.

Most már annyira, hogy nem csak alapjáraton, hanem emelt fordulaton is, és szinte folyamatosan.

Halk puffogások vannak folyamatosan, és néha közben 1-1 nagyobb.

Menet közben nem veszek észre semmi változást, nem rángat.

Mi lehet ez?

Az a gond, hogy zk-án is szóltak már ez miatt, pedig akkor csak néha 1-1-et hagyott ki, és a műszer mutatta is. Attól félek, hogy most hogy folyamatosan kihagy, a zk se lesz jó.

A lambda szonda meg a kat. szerintük jó. A gyújtással lehet valami.

Már kezd engem is zavarni.

Nem hiszem hogy a szelepek ilyen hirtelen tönkremennének.

2 éve volt becsiszolva letakarítva az összes szelep, meg az egyik kipuf szelep lyukas volt, azt kicseréltem.

Link to comment
Megosztás:

milyen cső?

teleport :huh:

magyarázat

Biztos az én készülékembe van a hiba, de még mindig nem értem. A szelepfedélen van 3 db cső ha jól emlékszem. Az egyiken amelyik lentről jön és nekem dzsuvás volt jön fel a kartergáz. A másik kettőn megy az injektor elé, ill. mögé. Ide kell bekötni a bödönt, pl. ugy hogy a kisebbiket ledugozom, majd a bödön után kettévélasztva kötöm be az injektor elé, mögé. Eddig jó ugye? Azt mondod hogy a lentről jövö egy része visszaforog a rendszerbe, de hol? Van még vmi nyilás a szelepek, meg a htőkék melett ahol vissza tud folyni a karterba? <_< Vki mondja el , mert nem fogok tudni este elaludni! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.