Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Tehát ez a "motor elektronikája besegít alapjáraton a fék érdekében" elmélet nem működik. <_<

De működik. Az ecu amíg sebességjelet érzékel, addig emelt alapjáratot tart, biztonsági okokból. Ez kb 100-200 fordulattal szokott

több lenni egészséges motornál, mint a rendes alapjárati fordszám.

Segítséget kérnék. Olyan gondom van, hogy egy ideje teljesen szabálytalan időközönként, látszólag semmivel nem összefüggő módon 5-ből kb. 1x nagyon nehezen idul a motor, elég sokáig kell indítózni. 4x meg pöccre indul. Olvastam hibakódot, és egyetlen tárolt volt, 0335 - főtengely jeladó. Okozhatja ez a hiba a jelenséget? Ha igen, akkor hol találom ezt a jeladót, és mit lehet vele csinálni, csere? Mennyibe kerülhet? Köszi a válaszokat.

Lehet az a hibás, igen.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok,l a kozponti befencsendezonel nedves a tomites, tehat nem annal a tomitesnel szivarog a keverek amelyk a kozponti es a szivotorok kozott van, hanem ha a kozpontit leszedem a szivotorokrol akor meg 2-be lehet bontani az egyseget, na ennel a tomitesnel szivarok. (probaltam megszoritani a csavarokat de nem segitett) szoval en leszedtem a kozpontit a szivotorokrol de nem tudom hogyan szedjem 2be a kozpontit mert nem igazan akar szetjonni. Ha van valakinek otlete szivesen fogadom.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok,l a kozponti befencsendezonel nedves a tomites, tehat nem annal a tomitesnel szivarog a keverek amelyk a kozponti es a szivotorok kozott van, hanem ha a kozpontit leszedem a szivotorokrol akor meg 2-be lehet bontani az egyseget, na ennel a tomitesnel szivarok. (probaltam megszoritani a csavarokat de nem segitett) szoval en leszedtem a kozpontit a szivotorokrol de nem tudom hogyan szedjem 2be a kozpontit mert nem igazan akar szetjonni. Ha van valakinek otlete szivesen fogadom.

Összesen 4 db csavar fogja össze, ebből 2 a tartó tőcsavar (8-as)amin rezezett anyák vannak, a másik az "ellentétes" sarokban 2 db kereszthornyú csavar.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok,l a kozponti befencsendezonel nedves a tomites, tehat nem annal a tomitesnel szivarog a keverek amelyk a kozponti es a szivotorok kozott van, hanem ha a kozpontit leszedem a szivotorokrol akor meg 2-be lehet bontani az egyseget, na ennel a tomitesnel szivarok. (probaltam megszoritani a csavarokat de nem segitett) szoval en leszedtem a kozpontit a szivotorokrol de nem tudom hogyan szedjem 2be a kozpontit mert nem igazan akar szetjonni. Ha van valakinek otlete szivesen fogadom.

Össze van gyógyulva, de szét fog jönni.

Nekem van olyan gyári tömítésem, ha szükséged lenne rá. <_<

Link to comment
Megosztás:

A motor a legnagyobb vákuumot (-0,8 bar) motorfék üzemben, illetve alapjáraton termeli a fék számára (is). Bármilyen kis gázadáskor a vákuum értéke drasztikusan csökken. (Számos alkalommal kimértem.) Magyarán, ha gázt és féket egyszerre adsz, akkor is elegendő a keletkező vákuum a fékrásegítő működéséhez, ennél csak nagyobb segít motorféknél és alapjáraton.

Tehát ez a "motor elektronikája besegít alapjáraton a fék érdekében" elmélet nem működik. :lol:

Köszönöm ezt nem tudtam. Nem volt elveszett ember aki kitalálta ezt a fórumot, az ember sokat okosodik a tapasztaltabb cartársaktól. Eltelik egy-két év és túlteszek tanítóimon, de nem felejtlek el benneteket, akkor majd ti kérdezhettek tőlem. <_< :huh: :D Semmi gúnyolódás csak poén volt mégha béna is. :D

Link to comment
Megosztás:

Mit veszítünk azzal hogy ezt az AGR (más nyelv szerint EGR) szelepet lezárjuk? Mert utána néztem itt a fórumon és szinte mindenki pozitív véleményel beszélt róla. Visszatérnek a lóerők, alacsonyabb fordulaton kezd el húzni stb. Ha tényleg ennyire jó dolog akkor holnap én is lezárom ezt a szelepet!

Link to comment
Megosztás:

Hm... erre azt írták, hogy a ZK-n akkor is átmegy ha le van zárva. Előbb-utóbb amúgy is nyerek sárga lámpát, mert az AGR szelep gyorsan bekormolódik.

Nem is írtam hogy nem mész át anélkül. A környezetvédelem nem a zöldkártyát jelenti.

Le lehet zárni sokan megtették már. Persze ki is lehet cserélni ha rossz és nagyon sokáig jó lesz, ezt már kevesebben teszik meg. <_<

Link to comment
Megosztás:

Le lehet zárni sokan megtették már. Persze ki is lehet cserélni ha rossz és nagyon sokáig jó lesz, ezt már kevesebben teszik meg. <_<

Mit jelent az a nagyon sokáig? 20-30000 km? Aztán lehet venni megint... A tapasztalatok szerint ha lezárják, ettől jóval több ezer km után se lesz semmi hiba.

Link to comment
Megosztás:

Mit jelent az a nagyon sokáig? 20-30000 km? Aztán lehet venni megint... A tapasztalatok szerint ha lezárják, ettől jóval több ezer km után se lesz semmi hiba.

Te tényleg azt hiszed, hogy amikor még újak voltak ezek az autók mindenki ezt cserélgette vagy lezárogatta? Szerintem simán bír egy 100-ast de akár többet is. Csak most nagy probléma ez mindenkinél tizenx év és többszázezer kilométer után.

De nem akarlak meggyőzni, úgy csináld ahogy jónak látod.

Link to comment
Megosztás:

Te tényleg azt hiszed, hogy amikor még újak voltak ezek az autók mindenki ezt cserélgette vagy lezárogatta? Szerintem simán bír egy 100-ast de akár többet is. Csak most nagy probléma ez mindenkinél tizenx év és többszázezer kilométer után.

De nem akarlak meggyőzni, úgy csináld ahogy jónak látod.

Hát például az enyém nem tizenx hanem tíz éves, és nem többszázezer km van benne hanem 142.000. Nálad nincs ilyen probléma mert nem ecotec-es a motor. Azok írták akiknek ilyen motorja van.

Link to comment
Megosztás:

Hát például az enyém nem tizenx hanem tíz éves, és nem többszázezer km van benne hanem 142.000. Nálad nincs ilyen probléma mert nem ecotec-es a motor. Azok írták akiknek ilyen motorja van.

Ohh, ezer bocsánat. <_<

Akkor közelítsük meg másképp. Szerinted hányszor cserélte valaki az elmúlt 142ezer alatt? Annyit kibír az új is. :huh:

Link to comment
Megosztás:

szerk: szőrszálhasogatás végett pedig a 142e az több, mint 100e, tehát többszázezer van a tiedben is

Dzsoni: B. Ödön <_<

De kevesebb mint 200e és akkor helyesen: több mint 100e km. A többszázezer akkor lenne helyes ha 342e vagy 234e km vagy ettől több lenne benne! Szőrszálhasogatás végett...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.