opel16v Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Tehát ez a "motor elektronikája besegít alapjáraton a fék érdekében" elmélet nem működik. <_< De működik. Az ecu amíg sebességjelet érzékel, addig emelt alapjáratot tart, biztonsági okokból. Ez kb 100-200 fordulattal szokott több lenni egészséges motornál, mint a rendes alapjárati fordszám. Segítséget kérnék. Olyan gondom van, hogy egy ideje teljesen szabálytalan időközönként, látszólag semmivel nem összefüggő módon 5-ből kb. 1x nagyon nehezen idul a motor, elég sokáig kell indítózni. 4x meg pöccre indul. Olvastam hibakódot, és egyetlen tárolt volt, 0335 - főtengely jeladó. Okozhatja ez a hiba a jelenséget? Ha igen, akkor hol találom ezt a jeladót, és mit lehet vele csinálni, csere? Mennyibe kerülhet? Köszi a válaszokat. Lehet az a hibás, igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 De működik. Az ecu amíg sebességjelet érzékel, addig emelt alapjáratot tart, biztonsági okokból. Ez kb 100-200 fordulattal szokott több lenni egészséges motornál, mint a rendes alapjárati fordszám. De itt 1500-2000-es fordulatokról volt szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 De itt 1500-2000-es fordulatokról volt szó. Az már nem egészséges. fals levegő, alapjárati motor, stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Hali.Egy újabb probléma lépett fel a kocsimnál(X16XEL):visszaengedem a gázpedált sebességben és enyhén rángat,igaz nem mindig,mi okozhatja ezt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Hali.Egy újabb probléma lépett fel a kocsimnál(X16XEL):visszaengedem a gázpedált sebességben és enyhén rángat,igaz nem mindig,mi okozhatja ezt? AGR szelep, koszos folytószelepház, fals levegő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Villi Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 sziasztok,l a kozponti befencsendezonel nedves a tomites, tehat nem annal a tomitesnel szivarog a keverek amelyk a kozponti es a szivotorok kozott van, hanem ha a kozpontit leszedem a szivotorokrol akor meg 2-be lehet bontani az egyseget, na ennel a tomitesnel szivarok. (probaltam megszoritani a csavarokat de nem segitett) szoval en leszedtem a kozpontit a szivotorokrol de nem tudom hogyan szedjem 2be a kozpontit mert nem igazan akar szetjonni. Ha van valakinek otlete szivesen fogadom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 sziasztok,l a kozponti befencsendezonel nedves a tomites, tehat nem annal a tomitesnel szivarog a keverek amelyk a kozponti es a szivotorok kozott van, hanem ha a kozpontit leszedem a szivotorokrol akor meg 2-be lehet bontani az egyseget, na ennel a tomitesnel szivarok. (probaltam megszoritani a csavarokat de nem segitett) szoval en leszedtem a kozpontit a szivotorokrol de nem tudom hogyan szedjem 2be a kozpontit mert nem igazan akar szetjonni. Ha van valakinek otlete szivesen fogadom. Összesen 4 db csavar fogja össze, ebből 2 a tartó tőcsavar (8-as)amin rezezett anyák vannak, a másik az "ellentétes" sarokban 2 db kereszthornyú csavar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 sziasztok,l a kozponti befencsendezonel nedves a tomites, tehat nem annal a tomitesnel szivarog a keverek amelyk a kozponti es a szivotorok kozott van, hanem ha a kozpontit leszedem a szivotorokrol akor meg 2-be lehet bontani az egyseget, na ennel a tomitesnel szivarok. (probaltam megszoritani a csavarokat de nem segitett) szoval en leszedtem a kozpontit a szivotorokrol de nem tudom hogyan szedjem 2be a kozpontit mert nem igazan akar szetjonni. Ha van valakinek otlete szivesen fogadom. Össze van gyógyulva, de szét fog jönni. Nekem van olyan gyári tömítésem, ha szükséged lenne rá. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 A motor a legnagyobb vákuumot (-0,8 bar) motorfék üzemben, illetve alapjáraton termeli a fék számára (is). Bármilyen kis gázadáskor a vákuum értéke drasztikusan csökken. (Számos alkalommal kimértem.) Magyarán, ha gázt és féket egyszerre adsz, akkor is elegendő a keletkező vákuum a fékrásegítő működéséhez, ennél csak nagyobb segít motorféknél és alapjáraton. Tehát ez a "motor elektronikája besegít alapjáraton a fék érdekében" elmélet nem működik. :lol: Köszönöm ezt nem tudtam. Nem volt elveszett ember aki kitalálta ezt a fórumot, az ember sokat okosodik a tapasztaltabb cartársaktól. Eltelik egy-két év és túlteszek tanítóimon, de nem felejtlek el benneteket, akkor majd ti kérdezhettek tőlem. <_< :huh: :D Semmi gúnyolódás csak poén volt mégha béna is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsi26 Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Mit veszítünk azzal hogy ezt az AGR (más nyelv szerint EGR) szelepet lezárjuk? Mert utána néztem itt a fórumon és szinte mindenki pozitív véleményel beszélt róla. Visszatérnek a lóerők, alacsonyabb fordulaton kezd el húzni stb. Ha tényleg ennyire jó dolog akkor holnap én is lezárom ezt a szelepet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Mit veszítünk azzal hogy ezt az AGR (más nyelv szerint EGR) szelepet lezárjuk? Környezetvédelmet, és lehet hogy nyersz egy sárgalámpát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsi26 Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Környezetvédelmet, és lehet hogy nyersz egy sárgalámpát. Hm... erre azt írták, hogy a ZK-n akkor is átmegy ha le van zárva. Előbb-utóbb amúgy is nyerek sárga lámpát, mert az AGR szelep gyorsan bekormolódik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Hm... erre azt írták, hogy a ZK-n akkor is átmegy ha le van zárva. Előbb-utóbb amúgy is nyerek sárga lámpát, mert az AGR szelep gyorsan bekormolódik. Nem is írtam hogy nem mész át anélkül. A környezetvédelem nem a zöldkártyát jelenti. Le lehet zárni sokan megtették már. Persze ki is lehet cserélni ha rossz és nagyon sokáig jó lesz, ezt már kevesebben teszik meg. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 AGR szelep, koszos folytószelepház, fals levegő... Kösz,az AGR szelepet lehet mérni vagy valami,hogy biztosra menjünk?A sárga lámpa nem ír híbát.Okozhatják ezek amiket felsoroltál nehéz indítást melegben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsi26 Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Le lehet zárni sokan megtették már. Persze ki is lehet cserélni ha rossz és nagyon sokáig jó lesz, ezt már kevesebben teszik meg. <_< Mit jelent az a nagyon sokáig? 20-30000 km? Aztán lehet venni megint... A tapasztalatok szerint ha lezárják, ettől jóval több ezer km után se lesz semmi hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Mit jelent az a nagyon sokáig? 20-30000 km? Aztán lehet venni megint... A tapasztalatok szerint ha lezárják, ettől jóval több ezer km után se lesz semmi hiba. Te tényleg azt hiszed, hogy amikor még újak voltak ezek az autók mindenki ezt cserélgette vagy lezárogatta? Szerintem simán bír egy 100-ast de akár többet is. Csak most nagy probléma ez mindenkinél tizenx év és többszázezer kilométer után. De nem akarlak meggyőzni, úgy csináld ahogy jónak látod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Ennyit a szekunder levegőről: ...és a bödön: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Milyen néven van a boltokban az AGR szelep,mert így nem találom?(unix,Bárdi)esetleg termékkód?X16XEL 1.6 16V Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsi26 Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Te tényleg azt hiszed, hogy amikor még újak voltak ezek az autók mindenki ezt cserélgette vagy lezárogatta? Szerintem simán bír egy 100-ast de akár többet is. Csak most nagy probléma ez mindenkinél tizenx év és többszázezer kilométer után. De nem akarlak meggyőzni, úgy csináld ahogy jónak látod. Hát például az enyém nem tizenx hanem tíz éves, és nem többszázezer km van benne hanem 142.000. Nálad nincs ilyen probléma mert nem ecotec-es a motor. Azok írták akiknek ilyen motorja van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 vagyis 10 évig nem lesz vele problémád, ha kicseréled cserébe kevésbé terheled a környezeted ... szerk: szőrszálhasogatás végett pedig a 142e az több, mint 100e, tehát többszázezer van a tiedben is Dzsoni: B. Ödön <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Hát például az enyém nem tizenx hanem tíz éves, és nem többszázezer km van benne hanem 142.000. Nálad nincs ilyen probléma mert nem ecotec-es a motor. Azok írták akiknek ilyen motorja van. Ohh, ezer bocsánat. <_< Akkor közelítsük meg másképp. Szerinted hányszor cserélte valaki az elmúlt 142ezer alatt? Annyit kibír az új is. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 ...és a bödön: Ez Opel motortér? Nem ismerem a dízeleseket, de ez nekem gyanús! A motorháztető kitámasztó a jobb hátsó sarokban? Amúgy hogyan férsz hozzá a "bödön" aljához, hogy lecsavard amikor üríted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsi26 Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 szerk: szőrszálhasogatás végett pedig a 142e az több, mint 100e, tehát többszázezer van a tiedben is Dzsoni: B. Ödön <_< De kevesebb mint 200e és akkor helyesen: több mint 100e km. A többszázezer akkor lenne helyes ha 342e vagy 234e km vagy ettől több lenne benne! Szőrszálhasogatás végett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Ennyit a szekunder levegőről: ...és a bödön: Hibakódot villogtattál már? <_< Alapjárat rendben? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 De kevesebb mint 200e és akkor helyesen: több mint 100e km. A többszázezer akkor lenne helyes ha 342e vagy 234e km vagy ettől több lenne benne! Szőrszálhasogatás végett... az 1,42 százezer, vagyis a 100e többszöröse ... téma OFF Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts