J0hnny Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Elvtársak! Kiszedtem Morzsából a szekunder levegő kompot.Dobhat erre hibát?Egyenlőre nem tiltakozik a mocikont... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Elvtársak! Kiszedtem Morzsából a szekunder levegő kompot.Dobhat erre hibát?Egyenlőre nem tiltakozik a mocikont... Minek bele annyi kütyü? <_< Amugy nem jelez hibát. Én két évig jártam nélküle a fehér caravanommal. X16XEL. volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Minek bele annyi kütyü? <_< Ezért jó a dízeltraktor, nincs agyon variálva. Nem? Bááár... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Elvtársak! Kiszedtem Morzsából a szekunder levegő kompot.Dobhat erre hibát?Egyenlőre nem tiltakozik a mocikont... Miért volt az Neked útban? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Mondjuk abban is van logika, hogy azért pörög 1500-on, hogy ha mégsem állsz meg, és sebességbe teszed a váltót, nem ránt akkorát az autón, mikor felengeded a kuplungot. Jobbat nem tudok. <_< Arra meg ott a lendkerék. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Miért volt az Neked útban? <_< Szerintem felesleges súly volt. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 boyracer <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Nekem alapból csinál olyat hogy indulok kitolatok az udvarból megállok a kocsibejárón fék majd kézifék mindig felpörög a motor, én elkönyveltem annak hogy a fékrásegitő miatt van és nem foglalkoztam vele. Végülis könnyű letesztelni alapjáraton taposni kell többször a féket, ha nem termel elég vákumot alapból akkor fel kell pörgetnie a mocit. Vagy rosszul gondolom? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 A fékrásegítőhöz megy egy cső és elvileg azon beiktatva lennie kéne egy visszacsapó szelepnek, nézd meg hogy jó-e egyáltalán mert lehet ellenkezőleg is tud dolgozni ha valami kosz van benne és az okozhat dolgokat... Nekem meg volt egy olyan, hogy ami az adagoló és valami vákuumpumpa (a turbo felől jön egy krómszerű cső -annak a végére van fogatva, valszeg valami gáz-rásegítő szerepe lehet) közötti kis vékony cső elhagyta azt a pumpaféleséget de semmi változást nem vettem észre, esetleg annyit hogy nem kormolt annyira. Az nem csinálhat esetlegesen kárt valamiben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 A fékrásegítőhöz megy egy cső és elvileg azon beiktatva lennie kéne egy visszacsapó szelepnek, nézd meg hogy jó-e egyáltalán mert lehet ellenkezőleg is tud dolgozni ha valami kosz van benne és az okozhat dolgokat... Nekem meg volt egy olyan, hogy ami az adagoló és valami vákuumpumpa (a turbo felől jön egy krómszerű cső -annak a végére van fogatva, valszeg valami gáz-rásegítő szerepe lehet) közötti kis vékony cső elhagyta azt a pumpaféleséget de semmi változást nem vettem észre, esetleg annyit hogy nem kormolt annyira. Az nem csinálhat esetlegesen kárt valamiben? Végülis én ezt a felpörgés dolgot csak alapjáraton vettem észre meg nagyon kis sebességnél azért gondolom, hogy elfogyhat a termelt vákum gyakori fékezésnél. Ha hibás lenne a visszacsapó szelep akkor mindíg csinálná. Nekem nincs turbóm ahhoz nem értek. Ehhez se csak írkálok össze-vissza. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Egy 1.4-es motor 1000-es fordulaton 11,66 liter levegőt nyel el másodpercenként. Az a vákuumdob nem egy nagy valami, simán kiszippantja belőle a cuccot ha kell. Javítastok ki ha elszámoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Egy 1.4-es motor 1000-es fordulaton 11,66 liter levegőt nyel el másodpercenként. Az a vákuumdob nem egy nagy valami, simán kiszippantja belőle a cuccot ha kell. Javítastok ki ha elszámoltam. Jó-jó de gondolom ennek a 11,66 liternek a nagy része a motor mőködéséhez kell és az injektoron keresztül szívja be. Adódhatnak olyan helyzetek még ha nem is gyakran amikor az alapjáraton termelt vákum nem elég a fékrésegitő működéséhez, és a moci felpörög. Persze ehhez tudni kéne van-e vmi szabályozó kapcsolat a fékrésegitő és a fordulatszám között. Mert ha nincs vagyis abból indultak ki, hogy a motor minden körülmények között termel elég vákumot, akkor a fordulatszám emelkedésnek más az oka. Szerintem. Bár ilyen szintem még nem folytam bele a dolgokba. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
B Ádi Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Sziasztok! Most regisztráltam, pár honap múlva szeretnék venni egy astrat. Olvastam a fogyasztás topikot, és meglepődve olvastam, hogy az 1.6 16V motor elég sokat fogyaszt többeknek is, meg olvastam az EGR szelep mizériáról is, így marad 1.4 16V, 1.4 Si, 1.6 Si. Dízelt és központi befecskendezőst nem szeretnék. Nézegettem a hasznaltauto.hu-t és sajnos arra jutottam, hogy az Si motorosak általában '94 vagy öregebbek, és ritka a szervokormány, (ez az egy extra az amihez ragaszkodom, a többi nem lényeg) meg általában az a csúnya szürke szövet van bennük, bár az 1.6-os Si-ben általában van klíma. Mennyibe lenne kb egy utólagos szervo? Vagy válasszam inkább az 1.4 16V-es motorral szerelt autót? Mit javasoltok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Jó-jó de gondolom ennek a 11,66 liternek a nagy része a motor mőködéséhez kell és az injektoron keresztül szívja be. Adódhatnak olyan helyzetek még ha nem is gyakran amikor az alapjáraton termelt vákum nem elég a fékrésegitő működéséhez, és a moci felpörög. Injektoron levegőt? <_< Én nem teljesen értem amit mondasz, te igen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Most regisztráltam, pár honap múlva szeretnék venni egy astrat. Olvastam a fogyasztás topikot, és meglepődve olvastam, hogy az 1.6 16V motor elég sokat fogyaszt többeknek is, meg olvastam az EGR szelep mizériáról is, így marad 1.4 16V, 1.4 Si, 1.6 Si. Dízelt és központi befecskendezőst nem szeretnék. Nézegettem a hasznaltauto.hu-t és sajnos arra jutottam, hogy az Si motorosak általában '94 vagy öregebbek, és ritka a szervokormány, (ez az egy extra az amihez ragaszkodom, a többi nem lényeg) meg általában az a csúnya szürke szövet van bennük, bár az 1.6-os Si-ben általában van klíma. Mennyibe lenne kb egy utólagos szervo? Vagy válasszam inkább az 1.4 16V-es motorral szerelt autót? Mit javasoltok? Felbukkant a konkurencia. <_< Én majdhogynem pont ugyanezekben gondolkozom. 1.4 16V-kben is van EGR de ettől azért nem kell annyira félni. Vannak jópáran akik utólag szervósítottak, nem a vészes kategória általában. (~20-40) Nézz be a keresek/astra f gsi topikba, ott írtam pár tapasztalatot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Injektoron levegőt? <_< Én nem teljesen értem amit mondasz, te igen? Jó hát különösebben én sem. Akkor úgy fogalmazok, hogy a levegőmennyiség nagy része gondolom nem a fékrásegitő felől megy a motorba hanem a légszűrön keresztül. Aztán meg átmegy a pillangószelepen ami az injektorba van nem? Aztán be a motorba. Ha rosszul tudom világositsatok fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Jó hát különösebben én sem. Akkor úgy fogalmazok, hogy a levegőmennyiség nagy része gondolom nem a fékrásegitő felől megy a motorba hanem a légszűrön keresztül. Aztán meg átmegy a pillangószelepen ami az injektorba van nem? Aztán be a motorba. Ha rosszul tudom világositsatok fel. Az injektor az üzemanyagbefecskendező szelep. Azon semmiféle levegő nem megy. A nagy része persze hogy nem onnan megy mert ott nincs nagy mennyiség. Épp ezt mondtam, hogy ami ott lehet szerintem max. 2-3 liter azt pillanatok alatt kiszippantja még alapjáraton is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Az injektor az üzemanyagbefecskendező szelep. Azon semmiféle levegő nem megy. A nagy része persze hogy nem onnan megy mert ott nincs nagy mennyiség. Épp ezt mondtam, hogy ami ott lehet szerintem max. 2-3 liter azt pillanatok alatt kiszippantja még alapjáraton is. Jó, hát akkor más oka lehet a felpörgésnek, majd megnézem az alapjárati motort, csak én a fékrásegitőre gondoltam és ezért nem is foglalkoztam vele. Amúgy se csinálja gyakran meg nem is feltünő aki nem figyel oda észre se veszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Jó-jó de gondolom ennek a 11,66 liternek a nagy része a motor mőködéséhez kell és az injektoron keresztül szívja be. Adódhatnak olyan helyzetek még ha nem is gyakran amikor az alapjáraton termelt vákum nem elég a fékrésegitő működéséhez, és a moci felpörög. Persze ehhez tudni kéne van-e vmi szabályozó kapcsolat a fékrésegitő és a fordulatszám között. Mert ha nincs vagyis abból indultak ki, hogy a motor minden körülmények között termel elég vákumot, akkor a fordulatszám emelkedésnek más az oka. Szerintem. Bár ilyen szintem még nem folytam bele a dolgokba. <_< A motor a legnagyobb vákuumot (-0,8 bar) motorfék üzemben, illetve alapjáraton termeli a fék számára (is). Bármilyen kis gázadáskor a vákuum értéke drasztikusan csökken. (Számos alkalommal kimértem.) Magyarán, ha gázt és féket egyszerre adsz, akkor is elegendő a keletkező vákuum a fékrásegítő működéséhez, ennél csak nagyobb segít motorféknél és alapjáraton. Tehát ez a "motor elektronikája besegít alapjáraton a fék érdekében" elmélet nem működik. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Miért volt az Neked útban? <_< Mi a francnak az oda? :D Szerintem felesleges súly volt. :huh: Helyes a röfögés!Minden ecotech fasság ki lesz szedve.Az EGR napjai is megvannak számlálva! :D boyracer :lol: Mennyééémááááá! :D Egyébként bödön bent,annak kellett a hely! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 Mennyééémááááá! :huh: Egyébként bödön bent,annak kellett a hely! :D ezt má nem mosod le magadról <_< kíváncsi leszek az eredményre Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 ezt má nem mosod le magadról <_< kíváncsi leszek az eredményre Bementem a bontóba,hoztam egy másik karter csövet is és csináltam neki egy szép konzolt. Kb 150Km-t mentem azóta,de máris látszik benne valami szmötyi. Holnap csinálok képeket a mocitérről...az biztos,hogy egy márkaszervízben besírnának! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Sziasztok! Most regisztráltam, pár honap múlva szeretnék venni egy astrat. Olvastam a fogyasztás topikot, és meglepődve olvastam, hogy az 1.6 16V motor elég sokat fogyaszt többeknek is, meg olvastam az EGR szelep mizériáról is, így marad 1.4 16V, 1.4 Si, 1.6 Si. Dízelt és központi befecskendezőst nem szeretnék. Nézegettem a hasznaltauto.hu-t és sajnos arra jutottam, hogy az Si motorosak általában '94 vagy öregebbek, és ritka a szervokormány, (ez az egy extra az amihez ragaszkodom, a többi nem lényeg) meg általában az a csúnya szürke szövet van bennük, bár az 1.6-os Si-ben általában van klíma. Mennyibe lenne kb egy utólagos szervo? Vagy válasszam inkább az 1.4 16V-es motorral szerelt autót? Mit javasoltok? Én fél éve az Si mellet döntöttem (1.4) . ECOTEC-t azért zártam ki mert azt hallotam hogy eszi az olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Én fél éve az Si mellet döntöttem (1.4) . ECOTEC-t azért zártam ki mert azt hallotam hogy eszi az olajat. Hát csipegeti, csipegeti. De ha jó állapotú a motor, akkor pár deci 1000kmenként. Lehet, még rá sem kell tölteni két olajcsere között ( 10.000km ). Ami pedig a fogyasztást illeti, nekem városon kívül eljárt 6,5ből. Csak városban meg sohasem használtam <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
davidi Elküldve Szeptember8, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2008 Sziasztok! Segítséget kérnék. Olyan gondom van, hogy egy ideje teljesen szabálytalan időközönként, látszólag semmivel nem összefüggő módon 5-ből kb. 1x nagyon nehezen idul a motor, elég sokáig kell indítózni. 4x meg pöccre indul. Olvastam hibakódot, és egyetlen tárolt volt, 0335 - főtengely jeladó. Okozhatja ez a hiba a jelenséget? Ha igen, akkor hol találom ezt a jeladót, és mit lehet vele csinálni, csere? Mennyibe kerülhet? Köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts