Szitamanó Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Azért biztos ami biztos alapon lemennyünk a pincébe? Győr elég közel van hozzád. <_< Akkor én mit szóljak? :D Na megyek keresek valami fedezéket... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Akkor én mit szóljak? :D Na megyek keresek valami fedezéket... <_< [/quot na meg lehet nyugodni: nem találtam céleszközt mivel össze lehetne kötni a két jumpert és még vezeti is az áramot :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 ne mondd már, hogy nincs egy 3cm-es vezetékdarab nálatok <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Végülis a motorkód alapján. :huh: Amúgy az én kocsimba már a G-s Astra-nak a motorja van. Tehát ecotec-es. Akkor viszont lehet hogy nem jó helyen fórumozok...? Pedig F-es Astrám van, akkor most mitévő legyek? <_< a motorkódnak semmi köze ahhoz, hogy milyen kocsiba rakják a motort :D X16XEL mocid van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Oké kimásztam a pincéből de a repeszálló mellényt magamon hagytam! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Sziasztok!Tudja valaki hol lehet injektorokat méretni?Esetleg telefon számuk? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 na meg lehet nyugodni: nem találtam céleszközt mivel össze lehetne kötni a két jumpert és még vezeti is az áramot <_< Egy gemkapcsod sincs otthon? Én egy kiegyenesített gemkapcsot használok erre a célra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Egy gemkapcsod sincs otthon? Én egy kiegyenesített gemkapcsot használok erre a célra. Esetleg bikázókábel? Az is vezeti az áramot, és biztos nem fog szétolvadvi a túlfeszültségtől! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mazsi26 Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 a motorkódnak semmi köze ahhoz, hogy milyen kocsiba rakják a motort <_< X16XEL mocid van? Igen olyan motor van benne. Ez jó vagy rossz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Egy gemkapcsod sincs otthon? Én egy kiegyenesített gemkapcsot használok erre a célra. Nincs, albiba vagyok. ide caskis a legfontosabb dolgokat hozom magammal <_< amugy direkt lementem az egyik bevásárlóközpontva venni, mert már láttal mhogy irtad hogy te azt használod. erre mit vettem? -->SÖRT (de legalább németet:HB) Amugy szédszedtem az egyik félig rossz fülesebbet, és össsze dugtam mindent amit kell, de nem villogot. lehet hogy valamit rosszul csináltam??? http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i...odes/pic008.htm A és B kötöttem össze. gyujtást ráadatam és csak a szokásos dolgok világotottak. semmi sem villogot :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Nincs, albiba vagyok. ide caskis a legfontosabb dolgokat hozom magammal <_< amugy direkt lementem az egyik bevásárlóközpontva venni, mert már láttal mhogy irtad hogy te azt használod. erre mit vettem? -->SÖRT (de legalább németet:HB) Amugy szédszedtem az egyik félig rossz fülesebbet, és össsze dugtam mindent amit kell, de nem villogot. lehet hogy valamit rosszul csináltam??? http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i...odes/pic008.htm A és B kötöttem össze. gyujtást ráadatam és csak a szokásos dolgok világotottak. semmi sem villogot :huh: Üdv! Amikor ráadod a gyújtást, akkor kellene világítania egy motor piktogramnak, sárgán. Ez megvan? Mert lehet azért nem villogott, mert átment feketefényübe az izzód. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 megblankoltad a madzag végét? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Üdv! Amikor ráadod a gyújtást, akkor kellene világítania egy motor piktogramnak, sárgán. Ez megvan? Mert lehet azért nem villogott, mert átment feketefényübe az izzód. <_< lehet... de szerintem a madzaggal votl a gond... holnap majd megprobálom gémkapoccsal, ahogy fentebb irva volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 megblankoltad a madzag végét? <_< az meg jelent?:huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 az meg jelent?:huh: Tudod amikor lepucorászod a cekasz végéről a műanyag burkola....á hagyjuk! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli100 Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Sziasztok, kérdésem lenne. ismét <_< Ma mentem a vassal és ca. fél óra autózás után a motor furán viselkedett. Levettem a lábamat a gázpedálról de a fordulatszám nem ment vissza alapjáratra, hanem 1300 és 2100 f/min között ugrándozott (de olyan szép szabályosan le-föl, le-föl). És akármit is csináltam nem segített rajta semmi. Le kellett állítanom a motort és újra el kellett indítani. Utána már nem csinálta. Mi lehetett ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli100 Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Sziasztok, kérdésem lenne. ismét <_< Ma mentem a vassal és ca. fél óra autózás után a motor furán viselkedett. Levettem a lábamat a gázpedálról de a fordulatszám nem ment vissza alapjáratra, hanem 1300 és 2100 f/min között ugrándozott (de olyan szép szabályosan le-föl, le-föl). És akármit is csináltam nem segített rajta semmi. Le kellett állítanom a motort és újra el kellett indítani. Utána már nem csinálta. Mi lehetett ez? A motor: C14NZ Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 A motor: C14NZ villogtass szeirntem te is. az állítólag megmondja mi a gond. fentebb el tudod olvasni hogy kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Ma mentem a vassal és ca. fél óra autózás után a motor furán viselkedett. Levettem a lábamat a gázpedálról de a fordulatszám nem ment vissza alapjáratra, hanem 1300 és 2100 f/min között ugrándozott (de olyan szép szabályosan le-föl, le-föl). És akármit is csináltam nem segített rajta semmi. Le kellett állítanom a motort és újra el kellett indítani. Utána már nem csinálta. Mi lehetett ez? De a kuplungot kinyomtad, nem? Az vicces lenne, ha motorfékeznél és visszagyorsítana. <_< Valamilyen szinten ez normális jelenség, pucolj ki mindent a szívórészen, keress repedt csövet hátha. Egyébként meg ne gurulj kinyomott kuplunggal. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli100 Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 De a kuplungot kinyomtad, nem? Az vicces lenne, ha motorfékeznél és visszagyorsítana. <_< Valamilyen szinten ez normális jelenség, pucolj ki mindent a szívórészen, keress repedt csövet hátha. Egyébként meg ne gurulj kinyomott kuplunggal. :huh: Köszi a hozzászólást! Mit értesz az alatt, hogy "pucolj ki mindent a szívórészen" ? Légszűrőt, ill. a hozzá tartozó csőszakaszt érted? Zsír új légszűrő van benne, ill .a légszűrőházat is kimostam amikor csere volt. Vagy a szívócsonknál kéne vmit megbontani jobban? Amúgy én is vmi fals levegőre tudok most hirtelen gondolni. Amúgy a kinyomott kuplungnak mi köze lehet hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Esetleg az alapjárati léptetőmotor?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Köszi a hozzászólást! Mit értesz az alatt, hogy "pucolj ki mindent a szívórészen" ? Légszűrőt, ill. a hozzá tartozó csőszakaszt érted? Zsír új légszűrő van benne, ill .a légszűrőházat is kimostam amikor csere volt. Vagy a szívócsonknál kéne vmit megbontani jobban? Amúgy én is vmi fals levegőre tudok most hirtelen gondolni. Amúgy a kinyomott kuplungnak mi köze lehet hozzá? Ha a motorvezérlő azt érzékeli, hogy van sebbességjel (azaz az autó gurul) de nem adsz gázt, automatikusan 1500 körüli fordulaton tartja az alapjáratot, amíg meg nem állsz. Ez azért kell, hogy a fékezéshez legyen elég vákuum a fékrendszerben. Nekem is szokott olyat csinálni, hogy nem stabilan tartja, hanem hullámzik ilyenkor kicsit a fordulatszám, nem tudom, miért van, de már megszoktam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Mit értesz az alatt, hogy "pucolj ki mindent a szívórészen" ? Légszűrőt, ill. a hozzá tartozó csőszakaszt érted? Zsír új légszűrő van benne, ill .a légszűrőházat is kimostam amikor csere volt. Vagy a szívócsonknál kéne vmit megbontani jobban? Amúgy én is vmi fals levegőre tudok most hirtelen gondolni. Amúgy a kinyomott kuplungnak mi köze lehet hozzá? Alapjárati motor, fojtószelepház, cakk-pakk. A kuplungnak nincs köze hozzá, de ha nem nyomod ki akkor valószínű nem csinálja ezt, vagy sokkal kevésbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Ez azért kell, hogy a fékezéshez legyen elég vákuum a fékrendszerben. Nekem ez kicsit gyanús. Ha a motort leállítod, akkor is van 2-3 fékezés benne, és alapjáraton is van azért vákuum. Persze attól még lehet és jobb magyarázatot én sem tudok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Nekem ez kicsit gyanús. Ha a motort leállítod, akkor is van 2-3 fékezés benne, és alapjáraton is van azért vákuum. Persze attól még lehet és jobb magyarázatot én sem tudok. Mondjuk abban is van logika, hogy azért pörög 1500-on, hogy ha mégsem állsz meg, és sebességbe teszed a váltót, nem ránt akkorát az autón, mikor felengeded a kuplungot. Jobbat nem tudok. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts