Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Végülis a motorkód alapján. :huh: Amúgy az én kocsimba már a G-s Astra-nak a motorja van. Tehát ecotec-es.

Akkor viszont lehet hogy nem jó helyen fórumozok...? Pedig F-es Astrám van, akkor most mitévő legyek? <_<

a motorkódnak semmi köze ahhoz, hogy milyen kocsiba rakják a motort :D

X16XEL mocid van?

Link to comment
Megosztás:

Egy gemkapcsod sincs otthon? Én egy kiegyenesített gemkapcsot használok erre a célra.

Nincs, albiba vagyok. ide caskis a legfontosabb dolgokat hozom magammal <_<

amugy direkt lementem az egyik bevásárlóközpontva venni, mert már láttal mhogy irtad hogy te azt használod. erre mit vettem?

-->SÖRT (de legalább németet:HB)

Amugy szédszedtem az egyik félig rossz fülesebbet, és össsze dugtam mindent amit kell, de nem villogot. lehet hogy valamit rosszul csináltam???

http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i...odes/pic008.htm

A és B kötöttem össze.

gyujtást ráadatam és csak a szokásos dolgok világotottak. semmi sem villogot :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nincs, albiba vagyok. ide caskis a legfontosabb dolgokat hozom magammal <_<

amugy direkt lementem az egyik bevásárlóközpontva venni, mert már láttal mhogy irtad hogy te azt használod. erre mit vettem?

-->SÖRT (de legalább németet:HB)

Amugy szédszedtem az egyik félig rossz fülesebbet, és össsze dugtam mindent amit kell, de nem villogot. lehet hogy valamit rosszul csináltam???

http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i...odes/pic008.htm

A és B kötöttem össze.

gyujtást ráadatam és csak a szokásos dolgok világotottak. semmi sem villogot :huh:

Üdv!

Amikor ráadod a gyújtást, akkor kellene világítania egy motor piktogramnak, sárgán. Ez megvan? Mert lehet azért nem villogott, mert átment feketefényübe az izzód. :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Amikor ráadod a gyújtást, akkor kellene világítania egy motor piktogramnak, sárgán. Ez megvan? Mert lehet azért nem villogott, mert átment feketefényübe az izzód. <_<

lehet... de szerintem a madzaggal votl a gond...

holnap majd megprobálom gémkapoccsal, ahogy fentebb irva volt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

kérdésem lenne. ismét <_<

Ma mentem a vassal és ca. fél óra autózás után a motor furán viselkedett. Levettem a lábamat a gázpedálról de a fordulatszám nem ment vissza alapjáratra, hanem 1300 és 2100 f/min között ugrándozott

(de olyan szép szabályosan le-föl, le-föl). És akármit is csináltam nem segített rajta semmi.

Le kellett állítanom a motort és újra el kellett indítani. Utána már nem csinálta. Mi lehetett ez?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

kérdésem lenne. ismét <_<

Ma mentem a vassal és ca. fél óra autózás után a motor furán viselkedett. Levettem a lábamat a gázpedálról de a fordulatszám nem ment vissza alapjáratra, hanem 1300 és 2100 f/min között ugrándozott

(de olyan szép szabályosan le-föl, le-föl). És akármit is csináltam nem segített rajta semmi.

Le kellett állítanom a motort és újra el kellett indítani. Utána már nem csinálta. Mi lehetett ez?

A motor: C14NZ

Link to comment
Megosztás:

Ma mentem a vassal és ca. fél óra autózás után a motor furán viselkedett. Levettem a lábamat a gázpedálról de a fordulatszám nem ment vissza alapjáratra, hanem 1300 és 2100 f/min között ugrándozott

(de olyan szép szabályosan le-föl, le-föl). És akármit is csináltam nem segített rajta semmi.

Le kellett állítanom a motort és újra el kellett indítani. Utána már nem csinálta. Mi lehetett ez?

De a kuplungot kinyomtad, nem? Az vicces lenne, ha motorfékeznél és visszagyorsítana. <_<

Valamilyen szinten ez normális jelenség, pucolj ki mindent a szívórészen, keress repedt csövet hátha.

Egyébként meg ne gurulj kinyomott kuplunggal. :huh:

Link to comment
Megosztás:

De a kuplungot kinyomtad, nem? Az vicces lenne, ha motorfékeznél és visszagyorsítana. <_<

Valamilyen szinten ez normális jelenség, pucolj ki mindent a szívórészen, keress repedt csövet hátha.

Egyébként meg ne gurulj kinyomott kuplunggal. :huh:

Köszi a hozzászólást!

Mit értesz az alatt, hogy "pucolj ki mindent a szívórészen" ?

Légszűrőt, ill. a hozzá tartozó csőszakaszt érted? Zsír új légszűrő van benne, ill .a légszűrőházat is kimostam amikor csere volt. Vagy a szívócsonknál kéne vmit megbontani jobban?

Amúgy én is vmi fals levegőre tudok most hirtelen gondolni.

Amúgy a kinyomott kuplungnak mi köze lehet hozzá?

Link to comment
Megosztás:

Köszi a hozzászólást!

Mit értesz az alatt, hogy "pucolj ki mindent a szívórészen" ?

Légszűrőt, ill. a hozzá tartozó csőszakaszt érted? Zsír új légszűrő van benne, ill .a légszűrőházat is kimostam amikor csere volt. Vagy a szívócsonknál kéne vmit megbontani jobban?

Amúgy én is vmi fals levegőre tudok most hirtelen gondolni.

Amúgy a kinyomott kuplungnak mi köze lehet hozzá?

Ha a motorvezérlő azt érzékeli, hogy van sebbességjel (azaz az autó gurul) de nem adsz gázt, automatikusan 1500 körüli fordulaton tartja az alapjáratot, amíg meg nem állsz. Ez azért kell, hogy a fékezéshez legyen elég vákuum a fékrendszerben. Nekem is szokott olyat csinálni, hogy nem stabilan tartja, hanem hullámzik ilyenkor kicsit a fordulatszám, nem tudom, miért van, de már megszoktam.

Link to comment
Megosztás:

Mit értesz az alatt, hogy "pucolj ki mindent a szívórészen" ?

Légszűrőt, ill. a hozzá tartozó csőszakaszt érted? Zsír új légszűrő van benne, ill .a légszűrőházat is kimostam amikor csere volt. Vagy a szívócsonknál kéne vmit megbontani jobban?

Amúgy én is vmi fals levegőre tudok most hirtelen gondolni.

Amúgy a kinyomott kuplungnak mi köze lehet hozzá?

Alapjárati motor, fojtószelepház, cakk-pakk.

A kuplungnak nincs köze hozzá, de ha nem nyomod ki akkor valószínű nem csinálja ezt, vagy sokkal kevésbe.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ez kicsit gyanús. Ha a motort leállítod, akkor is van 2-3 fékezés benne, és alapjáraton is van azért vákuum. Persze attól még lehet és jobb magyarázatot én sem tudok.

Mondjuk abban is van logika, hogy azért pörög 1500-on, hogy ha mégsem állsz meg, és sebességbe teszed a váltót, nem ránt akkorát az autón, mikor felengeded a kuplungot. Jobbat nem tudok. <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.