Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Akkor ezt megdumáltuk. Küldöm az ezrest, postázd a bödönt. :lol:

Kűdd az ezrest a bótokba ahol a cuccokat beszerzed! Ha a munkadíjamat, meg a szabadalmi díjamat is felszámolom, akkor sokba fog az fájni. :lol:

Viccet félretéve, már megvettem a hiányzó alkatrészeket (a többi itthon volt) és pár napon belül be tudom mutatni a készüléket. A beszerelést egy kicsit később, mert a tartó szerkezetet horganyoztatom.

Link to comment
Megosztás:

60.000km a csere, de egy kis ironikusságot próbáltam belecsempészni mondandómba azzal, hogy kicsit elnagyoltan 80.000km-esre írtam a vezérműszíj futott teljesítményét. :lol: Úgy látszik, nem sikerült :lol:

ContiTech. Annyira rossz?

Most már tényleg meg kell keresnem az előző tulajt megkérdezni mikor cserélte a szóban forgó elszakadt szijat. Akárkinek mutogattam senki nem mondta, hogy úgy néz ki futott 60-80 ezer km-t. Amikor az asszony kismotrán elszakadt a szij, akkor előtte már két héttel potyogott alóla a gumireszelék, az elszakadt szij meg szó szerint cafatokban lógott. Igy aztán amikor a kocsit vettem tudtam ugyan hogy pontos adat hiján azonnal cserélni kell, de amikor megnéztük ugy gondoltam hogy simán kibir még pár ezer km-t.

Amugy én is szereztem a melóhelyen egy kidobott légszűrőházat, lehet kezdek vele vmit. De ebbe van beépitett bronz szűrő, csak nemtudom, nem sűrű-e.

Link to comment
Megosztás:

Most nem azért, de : számít valamit is?

És különben is, azt fogja mondani : 30.000-rel ezelőtt. Vagy 40.000. Vagy 12.000. Tudod ellenőrízni? :D

Nem mondom meg neki, hogy elszakadt, végülis miért ne mondaná meg? Azért érdekel, mert ha azt mondja, hogy pl 15 ezer km-van benne akkor kicsit megnyugszom, hogy nem a balfa@ságom miatt történt, hanem mert szar volt a szij. Végülis a pénz már elúszott, de asszony szemébe nagyot nőnék, ha elmondhatnám.: tudtam ám mi a helyzet! :lol: :lol: :lol: Ki a király Sanyi?!

Link to comment
Megosztás:

Nem mondom meg neki, hogy elszakadt, végülis miért ne mondaná meg? Azért érdekel, mert ha azt mondja, hogy pl 15 ezer km-van benne akkor kicsit megnyugszom, hogy nem a balfa@ságom miatt történt, hanem mert szar volt a szij. Végülis a pénz már elúszott, de asszony szemébe nagyot nőnék, ha elmondhatnám.: tudtam ám mi a helyzet! :lol: :lol: :lol: Ki a király Sanyi?!

mármint, hogy tudtad, hogy el fog szakadni, de nem tettél semmit?

biztos büszke lenne :D

Link to comment
Megosztás:

mármint, hogy tudtad, hogy el fog szakadni, de nem tettél semmit?

biztos büszke lenne :lol:

Nem ,háthogy tudtam hogy még nem kell cserélni, de mégiselszakadt, de az nemazénhibám. Ez elég gyengén hangzik mi? Elvégre ha megkérdeztem VOLNA és aztmondták VOLNA hogy 10 ezer km van benne akkor ki cserélt VOLNA alapból szijat?

A vacsora dolgot majd este elmondom. Majd utánna, vagy helyette. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Örülök az örömödnek! Azért egy pár részlettel terhelhetnél minket okulásul!

Ahhoz képest, hogy a vállunkra borulva sírtad el a bajodat, és többen próbáltunk vígasztalni, és tanáccsal ellátni, kevés ez a "rosszul csinálták meg"...

Hol jártál "pesten"? Hogyan jöttek rá a teljesítményhiányra? Garancia kérdése, stb....

heló!váci ut 116!opel schilernél!garanciális volt!meg azért volt nagyon csunya hangja?mert a klimakompresszorhoz közel voltak a csövek és egymásnak átatták a hangot felerősítették egymást!kiszigetelték!mostmár semmi hangja!amugy köszi h probáltatok segíteni!!!!!!!!! :lol: meg rossz volt a számítogép vezérlés!ennyit tudok!!!!

Link to comment
Megosztás:

nem csak a szíj lehetett a hibás. :lol:

pl. túl nagy feszítés is okozhatta. :lol:

Nekem 20000 km-ként szakadt a szíj és mint utóbb kiderült a tárcsa ette le a kopottsága miatt a szíjról lassan a fogakat és szakította szét. :lol:

De kicseréltük a tárcsát és remélem kibír 60.000-et.

a.

Link to comment
Megosztás:

heló!váci ut 116!opel schilernél!garanciális volt!meg azért volt nagyon csunya hangja?mert a klimakompresszorhoz közel voltak a csövek és egymásnak átatták a hangot felerősítették egymást!kiszigetelték!mostmár semmi hangja!amugy köszi h probáltatok segíteni!!!!!!!!! :lol: meg rossz volt a számítogép vezérlés!ennyit tudok!!!!

Hát ha ezt Dabason intézték el neked, akkor ott egy kókler társaság lehet! Nem ártana egy levelet a GM -nek írni, hogy Dabas is fogja fel, honnan fúj a szél!

Link to comment
Megosztás:

Nekem 20000 km-ként szakadt a szíj és mint utóbb kiderült a tárcsa ette le a kopottsága miatt a szíjról lassan a fogakat és szakította szét. :lol:

De kicseréltük a tárcsát és remélem kibír 60.000-et.

a.

Mi nem találtunk semmibe hibát, tárcsák, feszitő, vizpumpa rendben volt nem szorult semmi, ezért csak a szijra tudok gyanakodni, vagy tényleg a feszitésen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Az történt, hogy életembe először vettem autópálya "matricát". Gondoltam asszonynak megmutatom mit bír a 15 éves benzintyúkom :lol: és 170 km/h -nál leállt a motor. Félreálltam az M7-esen, és eltűnt a vezérműszíjj. Szerintetek egy komplett motorfelújítás mennyibe kerülhet? Mi szükséges ilyenkor a motor megcsináltatásához, mennyire ehete meg a motort? AMikor ez történt, egyböl benyomtam a kuplungot. Egy ismerős ezeket tenné bele, valaki tudna árakat írni, hozzávetőlegesen mennyibe kerülnek ezek?

Új szelepek

Szelepvezetők

Szelepszárszimeringek

Síkbahúzás,

Hengerfej tömítés

Vezérműszíjj

Vízpumpa

Feszítőgörgő

Szelepfejtömítés

(vajon 8 hidrotőke mennyibe kerülhet az 1,4-es mocimba)?

Üdv!

Link to comment
Megosztás:

Rian!

Először is ne ess kétségbe. :lol:

8 szelepes mociról lévén szó, lehet megúszod egy vezérlés szettel.

Vagyis vízpumpa+görgők+szíj.

8 szelepes mocik ugyanis legtöbbször túlélik a szíjszakadást a kialakításukból adódóan.

Fel kell rakni az új szíjat, óvatosan körbeforgatni a motort, és figyelni. (gyertyákat kivenni, és figyelni, hogy szív/kifúj a gyertya nyílásán minden henger a munka/kipufogó ütemében)

Ha ez rendben van, meg lehet próbálni beindítani.

Ám ha nincs, akkor hengerfej tényleg leugrik.

Szerencsés esetben ez 25-40e Ft munkadíjjal együtt.

Ha hengerfej is ugrik, akkor +síkolás/stb, +tömítések/csavarok

kb. duplája. Illetve +szelepek

hidrotőkéket nem értem miért cserélnél

Link to comment
Megosztás:

...

Új szelepek

Szelepvezetők

Szelepszárszimeringek

Síkbahúzás,

Hengerfej tömítés

Vezérműszíjj

Vízpumpa

Feszítőgörgő

Szelepfejtömítés

(vajon 8 hidrotőke mennyibe kerülhet az 1,4-es mocimba)?

Üdv!

Hi!

Sztem ez túlzás, először is meg kell nézni, mi ment tönkre, szerencsés esetben lehet, hogy nem ért össze egy szelep se a dugókkal, kevésbé szerencsés esetben egy vagy 2 összeért, de ennyire sok mindent nem kell cserélni. A hengerfej levétele után kiderül. A síkolás, hengerfejtömítés mindenképpen kell, de a szelepek és szelepvezetők csak szükség esetén.

Hány km volt a vezérlés cuccokban? 60e-ként illik cserélni. Vízpumpából és feszítőgörgőből csak a gyári javasolt, vezérműszíjból Gates vagy gyári.

A hidrotőkék gyártmánytól függően 3-6eFt/db áron vannak, utóbbi a gyáriak ára.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.