Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Én is beteszem a bödönt a kartergáz szűréséhez.

Aztán meglátjuk mennyit javít a helyzeten.

A.

Tuti érezni fogod a hatását. És szerintem olcsó is, ahhoz képest amit okoz. Pár napja írtam az "egyéb csevegés"-be, hogy nekem mit segített.

Na ez az, amit mindenkinek AJÁNLOK!

És ebből nem létezik gyári GM :lol: Szóval ahány ház, annyi bödön :lol: (motorház)

CCCCSSáá...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne cseréltem ac pumpát de még mindig nincs nyomás az injektor hídon,és ez ott jelentkezik,hogy melegben nehezen indul az autó.Egyszer itt ajánlottak(Pepe azt hiszem)visszacsapó szelepet építsek be,ezt a boltban meg cáfolták,merthogy ezek diselbe valók.hól eresztheti el a benzint 10-12 óra alatt.

X16XEL 1.6 16V ecotec

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne cseréltem ac pumpát de még mindig nincs nyomás az injektor hídon,és ez ott jelentkezik,hogy melegben nehezen indul az autó.Egyszer itt ajánlottak(Pepe azt hiszem)visszacsapó szelepet építsek be,ezt a boltban meg cáfolták,merthogy ezek diselbe valók.hól eresztheti el a benzint 10-12 óra alatt.

X16XEL 1.6 16V ecotec

jelenleg semmi ilyen nincs benne, tehát mindenképpen hasznos

Link to comment
Megosztás:

Attó függ, mennyi kartelgázod van. Én most takaritottam ki azt a csövet ami felhozza a kartelgázt a szelepfedélhez, iszonyuan dzsuvás volt. Nekem bizti számitana ha szűrném.

az előző motornál, dőlt belőle az olaj

a mostani motort még nem néztem ,de eben is 200.000 km van, biztos gyűlik majd az anyag.

csak nagy a bödön, ki kell találni hol lesz

a.

Link to comment
Megosztás:

jelenleg semmi ilyen nincs benne, tehát mindenképpen hasznos

Állítolag a pumpában van valamilyen de az nem tartja meg ennyi ideig.a boltosnak az volt a gonja,hogy mivel diselhez vannak ezek,nembiztos hogy a benzin is így megy át rajta előre,nem lesz meg a 3 bar nyomás?

Link to comment
Megosztás:

Ha a gázolaj átmegy a dieselekhez, ami sűrűbb is, és már tettem ilyen 2.5TD motorba is, aminek azért van étvágya, akkor sztem nem lehet gond.

Oké köszi megpróbálom,azt tudod hogy mekkora kell?6-os?8-as?

Még egy kérdés hol tudja még elereszteni a benzint?A híd végén van egy nyomásszabályzó ott esetleg?

Link to comment
Megosztás:

Oké köszi megpróbálom,azt tudod hogy mekkora kell?6-os?8-as?

Még egy kérdés hol tudja még elereszteni a benzint?A híd végén van egy nyomásszabályzó ott esetleg?

Sztem a 8-as kell, általában az Astrák üzemanyagrenszerében levő gumicsövek 7mm körüli átmérőjűek. Amennyire tudom, általában az injektorok szokták egy idő után elengedni. Csak figyelj, hogy jó irányba építsd be, ha belefújsz, könnyen kideríthető, melyik irányba ereszt át, nem mindegyikre írják rá. Aztán írd le a tapasztalatokat, lehet, hogy én is kiprobálom.

Link to comment
Megosztás:

helo !!!!!!!!jó az autóm!!!!szar volt a számítógépes rendszer a kocsiba!dabason rosszul csinálták meg!!pesten megcsinálták normálisan!!tehát ezért nem ment!!!!

Örülök az örömödnek! Azért egy pár részlettel terhelhetnél minket okulásul!

Ahhoz képest, hogy a vállunkra borulva sírtad el a bajodat, és többen próbáltunk vígasztalni, és tanáccsal ellátni, kevés ez a "rosszul csinálták meg"...

Hol jártál "pesten"? Hogyan jöttek rá a teljesítményhiányra? Garancia kérdése, stb....

Link to comment
Megosztás:

Na egy ilyen karter lecsapató nem is lenne rossz...

Lehet ilyet házilag is készíteni vajon? :lol:

Má annyian és annyiszor "bödönöznek", hogy kénytelen voltam fejben megalkotni az "én bödönömet" is. :lol:

Nem sok kell hozzá, és remélem hamarosan be tudom mutatni itt a fórumnak is. Azután szabadalmi díjat sem kérek, és mindenki lemásolhatja. Ígérem, hogy a bödön ára 1000 Ft-on belül lesz, de ugyanezt nem tudom garantálni a felfogató szerkezetre, és a csövezésre is! :lol: Annyi biztos, hogy nem lesz gagyi. Csak egy kis türelmet!

Link to comment
Megosztás:

Má annyian és annyiszor "bödönöznek", hogy kénytelen voltam fejben megalkotni az "én bödönömet" is. :lol:

Nem sok kell hozzá, és remélem hamarosan be tudom mutatni itt a fórumnak is. Azután szabadalmi díjat sem kérek, és mindenki lemásolhatja. Ígérem, hogy a bödön ára 1000 Ft-on belül lesz, de ugyanezt nem tudom garantálni a felfogató szerkezetre, és a csövezésre is! :lol: Annyi biztos, hogy nem lesz gagyi. Csak egy kis türelmet!

Akkor ezt megdumáltuk. Küldöm az ezrest, postázd a bödönt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

80.000km után a Gates-szíjat is illett volna cserélni :lol:

De ha mégis a szíj volt a ludas, macisajt számlás javítást csinált, és utána reklamált a gyártónál ( vagy valahogy így volt, nem? :lol: )

80.000? jujj. inkább 60.000 az a km. :lol:

Mellesleg egy kanyi fityinget nem láttam sem én, sem a szerelőm abból a reklamációból. Vagyis minden maradt a régiben. Én álltam a HF felújítást, ő meg adta a kellékeket és szerelt ingyen. De ez már régen volt. Valahogy túléltem. Ja és ContiTech szíj volt, made in Mexico.

Link to comment
Megosztás:

80.000? jujj. inkább 60.000 az a km. :lol:

Mellesleg egy kanyi fityinget nem láttam sem én, sem a szerelőm abból a reklamációból. Vagyis minden maradt a régiben. Én álltam a HF felújítást, ő meg adta a kellékeket és szerelt ingyen. De ez már régen volt. Valahogy túléltem. Ja és ContiTech szíj volt, made in Mexico.

60.000km a csere, de egy kis ironikusságot próbáltam belecsempészni mondandómba azzal, hogy kicsit elnagyoltan 80.000km-esre írtam a vezérműszíj futott teljesítményét. :lol: Úgy látszik, nem sikerült :lol:

ContiTech. Annyira rossz?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.