Tápiószecső Elküldve Augusztus25, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2008 1,3*10e-32nm Ha nem hiszed, járj utána :lol: De melyik? És a másik? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus25, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2008 kissebek mint a fékFOLYADÉKé az biztos mivel kisebb a viszkozitása. A viszkozitás ilyen egyértelmű kapcsolatban van a molekulamérettel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkas Elküldve Augusztus25, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2008 alap. nem tudom miröl beszélünk még mindig? én többet ehhez nem szolok már semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkas Elküldve Augusztus25, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2008 inkább mondjátok meg hogy sima egysoros kijelző vagy milyen. :lol: ki tud-e jelezni hőfokot? az érzékelőjének gondolom termisztor. mekkora az ellenállása külömböző hőfokon. :lol: kösz mindenkinek. tudom nem ide valo de most már mindegy :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Augusztus25, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2008 ha csak úgy be tud menni, akkor nyomás hatására miért nem jön ki? :lol: remélem azért érzed, hogy ez így sántít ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
farkas Elküldve Augusztus25, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2008 :lol: :lol: hmm nem tudom de majd ha találkozok az idén a fazonnal akkor majd fel vetem neki ezeket a kérdéseket :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Augusztus25, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2008 Calibra 16V leömlő jó C14SE-re??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus25, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2008 Nekem ezt mondta a Skoda szerviz vezetője. lehet hogy te tudod jobban. de mi is az a "meglőhetös"?? Ja és bocs A "meglőhetős" a meglehetős népies változata! :lol: Egyébként a "fékolaj" témát a "Fék" rovatban folytattam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Calibra 16V leömlő jó C14SE-re??? Valószínűleg nem. Miért lenne az? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 sziasztok!úgy néz ki kezd megoldodni a problémám(Nehéz hideg indítás,alapjárat ingadozás),cseréltem egy vízhőfokjeladót meg egy ac relét.90%ban indul is az autó hideg motornál,kivétel:ha tüző napon parkolok elsőre nem kapja el,csak második indítozásra.Ez miért lehet??Gondoltam arra is nem-e a számítógépét zavarja meg??? Ja és még egy észrevétel:(igaz ez elektromos)gyújtás nélkül bekapcsolom a magnot(nem gyári)nem jön be az óra+hőmérséklet.miért?eddig pedig ment,gyújtásra viszont bejön minden,eddig a dátum nem szokott.Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Sziasztok! Olvasgattam visszafelé a topicot és lenne egy kérdésem. Az gondot jelent ha a vízhőfok mutató meg sem közelíti menet közben a 90-et? Csak ha állok,akkor megy fel 90-110 közé és ott valahol kapcsol a venti. A képen, városban 50 km/h körül mentem már vagy 20 perce: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Sziasztok! Olvasgattam visszafelé a topicot és lenne egy kérdésem. Az gondot jelent ha a vízhőfok mutató meg sem közelíti menet közben a 90-et? Csak ha állok,akkor megy fel 90-110 közé és ott valahol kapcsol a venti. A képen, városban 50 km/h körül mentem már vagy 20 perce: http://zocsa001.extra.hu/20080826.jpg Tán cseréld ki a termosztátot. :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Tán cseréld ki a termosztátot. :D :D :lol: Köszi a választ. Tehát akkor ez így rossz. :lol: Csak az a baj,hogy nem tudom,hol van,meg hogy néz ki. :D Egyébként mi az ára kb.? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Köszi a választ. Tehát akkor ez így rossz. :lol: Csak az a baj,hogy nem tudom,hol van,meg hogy néz ki. :D Egyébként mi az ára kb.? :lol: Valahol a vezérműszíj környékén kell lennie, de majd jönnek a bengás mágusok és pontosan behatárolják. Az ára Kb 2-5e pénz lehet, és szerintem érdemes gyárit venni belőle, pláne ha tényleg a szíj alatt van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Valahol a vezérműszíj környékén kell lennie, de majd jönnek a bengás mágusok és pontosan behatárolják. Az ára Kb 2-5e pénz lehet, és szerintem érdemes gyárit venni belőle, pláne ha tényleg a szíj alatt van. :lol: Így van, ezeknél a motoroknál van a legrosszabb helyen, le kell venni hozzá a vezérműszíjat, és a vezérműtengelyről a fogaskereket, meg a vezérműszíjburkolat hátsó darabját is. De érdemes kicserélni, mert így jobban kopik a motor, és többet is fogyaszt, télen pedig nem lesz fűtésed. Valóban a gyári, vagy pl. Gates ajánlott tömítéssel együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Köszi a választ. Tehát akkor ez így rossz. :lol: Csak az a baj,hogy nem tudom,hol van,meg hogy néz ki. :lol: Egyébként mi az ára kb.? :lol: Én most cseréltem, bocs cseréltettem. Az a baj, hogy le kell venni hozzá a vezérmüszijtárcsát, és nekem pl. gumis lőtte le légkulcsal ugy rá volt szorulva. Pontosan 1650ft volt a márkát nem tudom. Kicserélni 2 perc, csak le kell bontani a vezérlést. Legalábbis az enyémen. :D Ugyanez volt a bajom, és a cserével megszünt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Valahol a vezérműszíj környékén kell lennie, de majd jönnek a bengás mágusok és pontosan behatárolják. Az ára Kb 2-5e pénz lehet, és szerintem érdemes gyárit venni belőle, pláne ha tényleg a szíj alatt van. :lol: Köszi,meg is jött az első "bengás mágus" :lol: Így van, ezeknél a motoroknál van a legrosszabb helyen, le kell venni hozzá a vezérműszíjat, és a vezérműtengelyről a fogaskereket, meg a vezérműszíjburkolat hátsó darabját is. De érdemes kicserélni, mert így jobban kopik a motor, és többet is fogyaszt, télen pedig nem lesz fűtésed. Valóban a gyári, vagy pl. Gates ajánlott tömítéssel együtt. Köszi,akkor vezérléssel együtt lesz cserélve,az is esedékes nemsokára. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Én most cseréltem, bocs cseréltettem. Az a baj, hogy le kell venni hozzá a vezérmüszijtárcsát, és nekem pl. gumis lőtte le légkulcsal ugy rá volt szorulva. Pontosan 1650ft volt a márkát nem tudom. Kicserélni 2 perc, csak le kell bontani a vezérlést. Legalábbis az enyémen. :lol: Ugyanez volt a bajom, és a cserével megszünt. Nem vészes ára van,ha meg úgyis szétkapják... Legalább spórolok egy kis munkadíjat. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Nem vészes ára van,ha meg úgyis szétkapják... Legalább spórolok egy kis munkadíjat. :lol: Tanulj az én hibámból, elkutyáltam a vezszijcserét , elszakadt 50 ezer volt csak az anyagköltség ha már bontottunk cseréltünk mindent. Ha időben cseréltem volna most gazdagabb lennék 25-30 ezer forintal. :lol: Nem tudom minek örülök. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 .. Nem tudom minek örülök. :lol: :lol: Én csak az előző tulaj állítására hagyatkozhatom,hogy 180e-nél volt cserélve,most lassan 225 lesz benne, de nem várok tovább max 1 hónap és csere. (most elnyaraltuk a casht) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 :lol: Én csak az előző tulaj állítására hagyatkozhatom,hogy 180e-nél volt cserélve,most lassan 225 lesz benne, de nem várok tovább max 1 hónap és csere. (most elnyaraltuk a casht) Én is ugy voltam vételkor, hogy majd megkeresem az előző tulajt, majd a jövő héten, majd a jövő pénteken, aztán a srác aki segitett olajat cserélni megnézte, és azt mondta hogy nem új de nem is szorul azonnali cserére. Erre 2000km -el később elszakadt. Ez van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Nem értem miért nem hallgattok a másikra. Nem véletlenül hangoztatjuk, hogy vétel után a lehető leghamarabb vezérlést, és olajat kell cserélni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 :lol: Én csak az előző tulaj állítására hagyatkozhatom,hogy 180e-nél volt cserélve,most lassan 225 lesz benne, de nem várok tovább max 1 hónap és csere. (most elnyaraltuk a casht) Ha nincs cash, kérj kölcsön, vagy jobban jársz, ha addig a kocsit pihenteted. Abból nem lesz baj! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Augusztus27, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2008 Sziasztok! Ma reggel vettem észre hogy elpukkant a karter gáz csövem.Elég nagy lyuk lett rajta.Tiszta olaj a motortér. Kosz is ment valszinű bele.Mi a teendő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus27, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2008 Ma reggel vettem észre hogy elpukkant a karter gáz csövem.Elég nagy lyuk lett rajta.Tiszta olaj a motortér. Kosz is ment valszinű bele.Mi a teendő? Csere? :lol: Mindenesetre érdekes, nem kellene ott akkora nyomásnak lenni. Biztos pukkant nem csak elrepedt, mert öreg volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts