Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

sziasztok!úgy néz ki kezd megoldodni a problémám(Nehéz hideg indítás,alapjárat ingadozás),cseréltem egy vízhőfokjeladót meg egy ac relét.90%ban indul is az autó hideg motornál,kivétel:ha tüző napon parkolok elsőre nem kapja el,csak második indítozásra.Ez miért lehet??Gondoltam arra is nem-e a számítógépét zavarja meg???

Ja és még egy észrevétel:(igaz ez elektromos)gyújtás nélkül bekapcsolom a magnot(nem gyári)nem jön be az óra+hőmérséklet.miért?eddig pedig ment,gyújtásra viszont bejön minden,eddig a dátum nem szokott.Köszi előre is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olvasgattam visszafelé a topicot és lenne egy kérdésem.

Az gondot jelent ha a vízhőfok mutató meg sem közelíti menet közben a 90-et?

Csak ha állok,akkor megy fel 90-110 közé és ott valahol kapcsol a venti.

A képen, városban 50 km/h körül mentem már vagy 20 perce:

20080826.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olvasgattam visszafelé a topicot és lenne egy kérdésem.

Az gondot jelent ha a vízhőfok mutató meg sem közelíti menet közben a 90-et?

Csak ha állok,akkor megy fel 90-110 közé és ott valahol kapcsol a venti.

A képen, városban 50 km/h körül mentem már vagy 20 perce:

http://zocsa001.extra.hu/20080826.jpg

Tán cseréld ki a termosztátot. :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ.

Tehát akkor ez így rossz. :lol:

Csak az a baj,hogy nem tudom,hol van,meg hogy néz ki. :D

Egyébként mi az ára kb.? :lol:

Valahol a vezérműszíj környékén kell lennie, de majd jönnek a bengás mágusok és pontosan behatárolják. Az ára Kb 2-5e pénz lehet, és szerintem érdemes gyárit venni belőle, pláne ha tényleg a szíj alatt van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Valahol a vezérműszíj környékén kell lennie, de majd jönnek a bengás mágusok és pontosan behatárolják. Az ára Kb 2-5e pénz lehet, és szerintem érdemes gyárit venni belőle, pláne ha tényleg a szíj alatt van. :lol:

Így van, ezeknél a motoroknál van a legrosszabb helyen, le kell venni hozzá a vezérműszíjat, és a vezérműtengelyről a fogaskereket, meg a vezérműszíjburkolat hátsó darabját is. De érdemes kicserélni, mert így jobban kopik a motor, és többet is fogyaszt, télen pedig nem lesz fűtésed.

Valóban a gyári, vagy pl. Gates ajánlott tömítéssel együtt.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ.

Tehát akkor ez így rossz. :lol:

Csak az a baj,hogy nem tudom,hol van,meg hogy néz ki. :lol:

Egyébként mi az ára kb.? :lol:

Én most cseréltem, bocs cseréltettem. Az a baj, hogy le kell venni hozzá a vezérmüszijtárcsát, és nekem pl. gumis lőtte le légkulcsal ugy rá volt szorulva. Pontosan 1650ft volt a márkát nem tudom. Kicserélni 2 perc, csak le kell bontani a vezérlést. Legalábbis az enyémen. :D Ugyanez volt a bajom, és a cserével megszünt.

Link to comment
Megosztás:

Valahol a vezérműszíj környékén kell lennie, de majd jönnek a bengás mágusok és pontosan behatárolják. Az ára Kb 2-5e pénz lehet, és szerintem érdemes gyárit venni belőle, pláne ha tényleg a szíj alatt van. :lol:

Köszi,meg is jött az első "bengás mágus" :lol:

Így van, ezeknél a motoroknál van a legrosszabb helyen, le kell venni hozzá a vezérműszíjat, és a vezérműtengelyről a fogaskereket, meg a vezérműszíjburkolat hátsó darabját is. De érdemes kicserélni, mert így jobban kopik a motor, és többet is fogyaszt, télen pedig nem lesz fűtésed.

Valóban a gyári, vagy pl. Gates ajánlott tömítéssel együtt.

Köszi,akkor vezérléssel együtt lesz cserélve,az is esedékes nemsokára. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én most cseréltem, bocs cseréltettem. Az a baj, hogy le kell venni hozzá a vezérmüszijtárcsát, és nekem pl. gumis lőtte le légkulcsal ugy rá volt szorulva. Pontosan 1650ft volt a márkát nem tudom. Kicserélni 2 perc, csak le kell bontani a vezérlést. Legalábbis az enyémen. :lol: Ugyanez volt a bajom, és a cserével megszünt.

Nem vészes ára van,ha meg úgyis szétkapják... Legalább spórolok egy kis munkadíjat. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem vészes ára van,ha meg úgyis szétkapják... Legalább spórolok egy kis munkadíjat. :lol:

Tanulj az én hibámból, elkutyáltam a vezszijcserét , elszakadt 50 ezer volt csak az anyagköltség ha már bontottunk cseréltünk mindent. Ha időben cseréltem volna most gazdagabb lennék 25-30 ezer forintal. :lol: Nem tudom minek örülök. :lol:

Link to comment
Megosztás:

:lol:

Én csak az előző tulaj állítására hagyatkozhatom,hogy 180e-nél volt cserélve,most lassan 225 lesz benne,

de nem várok tovább max 1 hónap és csere. (most elnyaraltuk a casht)

Én is ugy voltam vételkor, hogy majd megkeresem az előző tulajt, majd a jövő héten, majd a jövő pénteken, aztán a srác aki segitett olajat cserélni megnézte, és azt mondta hogy nem új de nem is szorul azonnali cserére. Erre 2000km -el később elszakadt. Ez van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

:lol:

Én csak az előző tulaj állítására hagyatkozhatom,hogy 180e-nél volt cserélve,most lassan 225 lesz benne,

de nem várok tovább max 1 hónap és csere. (most elnyaraltuk a casht)

Ha nincs cash, kérj kölcsön, vagy jobban jársz, ha addig a kocsit pihenteted. Abból nem lesz baj! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.