Villi Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Ezt találtam a gyertyákkal kapcsolatban :lol: . kosz szepen az anyagot, igen erdekes volt.........szerencsere nalam nem ilyen durva a helyzet, nalam az a gond h 1800 km utan szinten teljesen lerakodas mentes a pozitiv elektroda szigetelese. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Részletes és kimeritő leirás, köszönjük. Én meg küldök egy képet a szétvágott benzinszűrőmről. NEM flexel vágtam szétt! :lol: Amikor leszedtam átt sem lehetett fújni rajta. Gondolhatjátok mennyi töbletmunkát jelentett az AC pumpának ezen átnyomni a benyát. Van adat, hogy hány km-t szűrt meg ez a szűrő? (saccperkábé?) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Ezt találtam a gyertyákkal kapcsolatban :lol: . No igen, azok a régi szééép Ladák.... azok így nézhettek ki! Bár a képek egy angol nyelvű oldalról valók, de biztosra veszem, hogy karburátoros motorokból szedték ki ezeket a példákat. A befecskendezős motorok azért ennél sokkal "higiénikusabban" járnak. Itt az én példám: http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080419/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg Elnézést, ha valakit untatnék vele, mert már látható volt ez korábban. De ahogy a mondás mondja, egy újszülöttnek minden vicc új... Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Ezt találtam a gyertyákkal kapcsolatban :lol: . No igen, azok a régi szééép Ladák.... azok így nézhettek ki! Bár a képek egy angol nyelvű oldalról valók, de biztosra veszem, hogy karburátoros motorokból szedték ki ezeket a példákat. A befecskendezős motorok azért ennél sokkal "higiénikusabban" járnak. Itt az én példám: http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080419/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg Elnézést, ha valakit untatnék vele, mert már látható volt ez korábban. De ahogy a mondás mondja, egy újszülöttnek minden vicc új... Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Ezt találtam a gyertyákkal kapcsolatban :lol: . No igen, azok a régi szééép Ladák.... azok így nézhettek ki! Bár a képek egy angol nyelvű oldalról valók, de biztosra veszem, hogy karburátoros motorokból szedték ki ezeket a példákat. A befecskendezős motorok azért ennél sokkal "higiénikusabban" járnak. Itt az én példám: http://kepfeltoltes.hu/view/080510/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/080419/RIMG205...ltoltes.hu_.jpg Elnézést, ha valakit untatnék vele, mert már látható volt ez korábban. De ahogy a mondás mondja, egy újszülöttnek minden vicc új... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Hali!Sikerült kicserélnem a vízhőmérséklet jeladót(2kellett,1eltört),de ez sem oldotta meg a gondot.Arra már rájőttem hogy ha kihűl a motor teljesen csak akkor jelentkezik az indítás utáni ingadozás,fulladás.Nem vagyok bent biztos de mintha ilyenkor karter szagot éreznék a kabinban.Lehetséges ez? holnap kipucolom sajátkezüleg az alapjárati motort.olyan kérdésem lenne a fojtószelepház az amiben az alapjárati motor van?? Még egy kérdés:reggel úgy inditottam kicsit benyomtam a kulcsot,kicsit tovább hajtott az önindító de nem volt ingadozás lehet hogy csak véletlen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Van adat, hogy hány km-t szűrt meg ez a szűrő? (saccperkábé?) :lol: Hát sajna nincs. Én még arra is gondoltam, hogy eredeti volt. Vagy ez lehetetlen? Ránézésre kivülről annyi idősnek látszott, mint a kocsi eredeti alkatrészei. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Villi Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Csinaltam 1 fotot a gyertyamrol amelykel nem vagyok teljesen kibekulve (mind a 4 gyertya ugyan ilyen) mivel nem tegla szinure van kiegve hanem feher (nincs rajta lerakodas) , 1800 km hasznalat utan. A nyitasa 1.1 mm, Beru markaju (francia). Ha valakinek mond ez a foto valamit legyen szives velem is kozolni. Koszi. Tehat az erdekelne hogy jol megy igy a motorom vagy valami nem ok? http://kepfeltoltes.hu/080817/P1010416_www...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Bár a boltot már nem éred el, de hátha segíthetek. A benyaszűrő a padlólemez alatt középtájon van, én 1200 Ft-ért vettem két bilinccsel együtt. Csere periódus 60 ezer km. Szervusz típustárs Nah, még jó hogy nem feküdtem alá, talán még mindig a hátsó kerék előtt keresném :lol: Opelos bolt zárva volt már, de ha 20-30 ezer, akkor mév várok is azt hiszem. Láttam, volt itten gyertyákról szó, akkor én is belekérdeznék: vannak 4 db, a Hondámból örökölt SplitFire SF6D-s gyertyám (hasított V fejű sportgyertya). Mennyire tanácsos azt betenni szerinteted/szerintetek? Múltkor kipróbáltam, de kicsit ugrált a drága, bár szerintem a hézaggal volt gond. Gyárilag annak 1,1 hézagja volt, Civicem 0,7 és 1,0 között minden értékkel elment vele. Azt sem tudom, a gyári mennyi a C20NE motornak, most Denso gyertyák vannak benne 0,8-al úgy rémlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Üdv mindenkinek, szépen indult a napom a lányokat vittük nyaralni, Enese előtt a motorkontrol lámpa kigyulladt a motorból elszált minden erő. Félreálltam ráinditt, semmi meg olyan furi hangja van amotornak, igen könnyen viszi az öninditó de el nem indult. Kihajtottam a családot a szántóföldre aztán telefon a szülőknek vigyék tovább őket, meg a havernak, hogy vontasson haza. Itthon nekiálltam szétburitani ,az eredmény.: igen kedves sorstársaim ez egy elszakadt vezérműszij. Nem tom mikor volt cserélve én tavasszal akartam. Látszólag semmi baja, aki jön pénteken A Nádor kúthoz majd megnézheti. Most bontom tovább, majd jelentkezem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 igen kedves sorstársaim ez egy elszakadt vezérműszij. Nem tom mikor volt cserélve én tavasszal akartam. Látszólag semmi baja, aki jön pénteken A Nádor kúthoz majd megnézheti. Most bontom tovább, majd jelentkezem. :lol: Na igen, ezt ennyi idős autóknál vásárlás után mindjárt cserélni kell, épp azért mert nem tudhatod milyen régi. Talán a dugok meguszták. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Na igen, ezt ennyi idős autóknál vásárlás után mindjárt cserélni kell, épp azért mert nem tudhatod milyen régi. Talán a dugok meguszták. Ez igaz, mindenki okuljon belőle. Lehet megkeresem az előző tulajt, kiváncsi vagyok mikor volt cserén. Most már mindegy ,de tényleg ugy néz ki, mintha zsir uj lenne. Mondjuk a vizpumpát meg a feszitőt még nem láttam lehet vmelyik megszorult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Ez igaz, mindenki okuljon belőle. Lehet megkeresem az előző tulajt, kiváncsi vagyok mikor volt cserén. Most már mindegy ,de tényleg ugy néz ki, mintha zsir uj lenne. Mondjuk a vizpumpát meg a feszitőt még nem láttam lehet vmelyik megszorult. Csak kíváncsiságból kérdezném, milyen márkájú volt a szíj? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Ez igaz, mindenki okuljon belőle. Lehet megkeresem az előző tulajt, kiváncsi vagyok mikor volt cserén. Most már mindegy ,de tényleg ugy néz ki, mintha zsir uj lenne. Mondjuk a vizpumpát meg a feszitőt még nem láttam lehet vmelyik megszorult. Havernak C14-ben ugyanígy szakadt el egyszer. Valami fémdarab vágódott / rágódott le valahonnan (úgy rémlik, az egyik hajtott tárcsáról). Látható volt a forgács a szíjban. Én húztam be szerelőhöz, aki azt mondta, hogy ha a kontroll lámpa előbb, vagy azzal egyidőben gyullad, mint ahogy visszaesik az erő, akkor nem lesz gond a motorral. Neki sem volt, szelepek, dugók megúszták. Persze, ha nincs besatuzva, vagy erőltetetten fékezve a kocsi, s engeded, hogy viszonylag lazán kigurulja magát. Remélem, Te is megúszod generál nélkül :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Csak kíváncsiságból kérdezném, milyen márkájú volt a szíj? :lol: Dijévó. Nem tom hogy kell irni, de igy kell mondani! :lol: Na és milyet vegyek? Vagy menjek be az Opel bótba oszt amilyet adnak, az jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Dijévó. Nem tom hogy kell irni, de igy kell mondani! :lol: Na és milyet vegyek? Vagy menjek be az Opel bótba oszt amilyet adnak, az jó? Részemről a Gates-re szavazok (ha vezérműszíj van Opelhoz). Egyik autómban sem szállt el soha, s szerintem az anyaga is nagyon jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Havernak C14-ben ugyanígy szakadt el egyszer. Valami fémdarab vágódott / rágódott le valahonnan (úgy rémlik, az egyik hajtott tárcsáról). Látható volt a forgács a szíjban. Én húztam be szerelőhöz, aki azt mondta, hogy ha a kontroll lámpa előbb, vagy azzal egyidőben gyullad, mint ahogy visszaesik az erő, akkor nem lesz gond a motorral. Neki sem volt, szelepek, dugók megúszták. Persze, ha nincs besatuzva, vagy erőltetetten fékezve a kocsi, s engeded, hogy viszonylag lazán kigurulja magát. Remélem, Te is megúszod generál nélkül :lol: Én is szépen kigurultam nem volt csőrőmpölés, egyéb, de még vagy ötször ráinditottam ,mert nem esett le a tantusz. De most olvastam.:Annak ellenére, hogy ennél e tipusnál ÁLTALÁBAN NEM keletkezik motorsérülés, azért mindegyik hengerben ellenörizze a süritési végnyomást. Remélem ez most egy "ÁLTALÁBAN NEM" eset. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Én is szépen kigurultam nem volt csőrőmpölés, egyéb, de még vagy ötször ráinditottam ,mert nem esett le a tantusz. De most olvastam.:Annak ellenére, hogy ennél e tipusnál ÁLTALÁBAN NEM keletkezik motorsérülés, azért mindegyik hengerben ellenörizze a süritési végnyomást. Remélem ez most egy "ÁLTALÁBAN NEM" eset. Huh, háát az az indítózás szerintem kimaradhatott volna :lol: Szerintem kezdd a gyertyakiszedés, hengerszellőztetés művelettel (ha még nem tetted volna meg). Szerintem tele lehet üzemanyaggal mindegyik hengered. Egyszer jártam így más dolog kapcsán, s csak szellőztetés után indult be megint, már készültünk szervízbe húzni.. Ha meg össze vannak jelölve a tárcsák, akkor lehet, hogy feldobod majd a szíjat, s már mehetsz a lányok után :lol: Persze, mindenképp érdemes majd megnézetni azt a nyomást Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Én is szépen kigurultam nem volt csőrőmpölés, egyéb, de még vagy ötször ráinditottam ,mert nem esett le a tantusz. De most olvastam.:Annak ellenére, hogy ennél e tipusnál ÁLTALÁBAN NEM keletkezik motorsérülés, azért mindegyik hengerben ellenörizze a süritési végnyomást. Remélem ez most egy "ÁLTALÁBAN NEM" eset. Hát 3 éve én is ugyanígy jártam, csak akkor 3 héttel a műszaki és vezérműszíj-csere előtt :lol: . És sajna én sem cseréltem ki amikor megvettem, mondván egész jó állapotúnak nézett ki. Indítgattam én is, mire belenéztem, nem-e vez.szíj:de :lol: Az eredmény: 2 himba görbült + HF-köszörülés + még valami, amire már nem emlékszem,/de valahova fel van írva :lol: / + összerakás= 33000Ft. "Ennyivel" megúsztam. Remélem Te jobban jártál! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Hát 3 éve én is ugyanígy jártam, csak akkor 3 héttel a műszaki és vezérműszíj-csere előtt :lol: . És sajna én sem cseréltem ki amikor megvettem, mondván egész jó állapotúnak nézett ki. Indítgattam én is, mire belenéztem, nem-e vez.szíj:de :lol: Az eredmény: 2 himba görbült + HF-köszörülés + még valami, amire már nem emlékszem,/de valahova fel van írva :lol: / + összerakás= 33000Ft. "Ennyivel" megúsztam. Remélem Te jobban jártál! :D Ne rémisztgesd szegény Zotyát :D Gondolom, az a még valami HF tömítés volt, ha már köszörülték... 33ezerrel szerintem még olcsón kiszálltál a dologból. Ismerős Mondeoján a vezérműszíjszakadás fél motor kicserélésével állt meg 110 ezerből. Igaz, az csak egy Ford :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Dijévó. Nem tom hogy kell irni, de igy kell mondani! :lol: Na és milyet vegyek? Vagy menjek be az Opel bótba oszt amilyet adnak, az jó? Itt mindenképpen a Gates az ajánlott, bár én még azelőtt cseréltettem, mielőtt rátaláltam a fórumra, így nekem nem az lett belerakva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Tisztára mint egy árverésen.: a következő tétel agy Opel vezérmüszij szakadás. Kezdjük 33- nál. Ki ad érte többet? 110? Ott a hátsó sorban a Mondeós úriember 110-et mondott. Akkor 110 előszőr , másodszor..... esetleg nem kéri szelepszárszimeringel, úgy többet ér! Hengerfejköszörülés... nem? :lol: :lol: :lol: Este már többet tudok. Vagy reggel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Itt mindenképpen a Gates az ajánlott, bár én még azelőtt cseréltettem, mielőtt rátaláltam a fórumra, így nekem nem az lett belerakva. Gates, kösz hétfőn meglesem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Tisztára mint egy árverésen.: a következő tétel agy Opel vezérmüszij szakadás. Kezdjük 33- nál. Ki ad érte többet? 110? Ott a hátsó sorban a Mondeós úriember 110-et mondott. Akkor 110 előszőr , másodszor..... esetleg nem kéri szelepszárszimeringel, úgy többet ér! Hengerfejköszörülés... nem? :lol: :lol: :lol: Este már többet tudok. Vagy reggel. :D :D Szerintem neked egy szíj lesz, s ennyi. Esetleg fesz. görgő, ha nem jó az állapota, vagy neadjisten amiatt szakadt el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Tisztára mint egy árverésen.: a következő tétel agy Opel vezérmüszij szakadás. Kezdjük 33- nál. Ki ad érte többet? 110? Ott a hátsó sorban a Mondeós úriember 110-et mondott. Akkor 110 előszőr , másodszor..... esetleg nem kéri szelepszárszimeringel, úgy többet ér! Hengerfejköszörülés... nem? :lol: :lol: :D Este már többet tudok. Vagy reggel. Hüle :lol: :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts