Thuby Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Sziasztok Ismét segítséget kérnék, remélem iszonylag jó topicba írok. Úgy döntöttem, meglesem, majd ha olyan állapotú, kicserélem a benzinszűrőt, (Astra F 2.0i), mert információim szerint elég régen történt meg. A motortérbe hirtelen bepillantva azoban sehol sem láttam (bár nem is kerestem órákon át). Gondolom, közületek sokan rögtön egyértelműen rávágják, hol van, s még le is érek délig a boltba. Még valami: térfogatot is jó volna tudnom (eladók közül néha igen butácskák vannak benn a boltban). Köszi a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Sziasztok Ismét segítséget kérnék, remélem iszonylag jó topicba írok. Úgy döntöttem, meglesem, majd ha olyan állapotú, kicserélem a benzinszűrőt, (Astra F 2.0i), mert információim szerint elég régen történt meg. A motortérbe hirtelen bepillantva azoban sehol sem láttam (bár nem is kerestem órákon át). Gondolom, közületek sokan rögtön egyértelműen rávágják, hol van, s még le is érek délig a boltba. Még valami: térfogatot is jó volna tudnom (eladók közül néha igen butácskák vannak benn a boltban). Köszi a segítséget A tűzfalon szokott lenni egy fekete vas-akármi takarásában az anyósüléssel szemben. Kb 20-30 centire az ablakmosó tartály mellett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Hello! a szűrő a jobb hátsó kerék előtt van, alul. És a boltban elvileg egy szép méretes darabot kell, hogy adjanak, ami lemezes burkolatú, és vagy 4-5 centi átmérőjű, majd 10 centi hosszú. esetleg érdemes kérni vásárláskor két kicsi bilincset is, mert lehet be vannak rohadva. Jah, és lehetőleg ne telitanknál akard cserélni, a csöveket meg érdemes elszorítani, mielőtt kiveszed a régi szűrőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 A tűzfalon szokott lenni egy fekete vas-akármi takarásában az anyósüléssel szemben. Kb 20-30 centire az ablakmosó tartály mellett. de ez nem dízel. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Hello! a szűrő a jobb hátsó kerék előtt van, alul. És a boltban elvileg egy szép méretes darabot kell, hogy adjanak, ami lemezes burkolatú, és vagy 4-5 centi átmérőjű, majd 10 centi hosszú. http://www.bardiauto.hu:443/Images/Product...ECNOC07/702.jpg esetleg érdemes kérni vásárláskor két kicsi bilincset is, mert lehet be vannak rohadva. Jah, és lehetőleg ne telitanknál akard cserélni, a csöveket meg érdemes elszorítani, mielőtt kiveszed a régi szűrőt. Ejh, itt lehet igazán gyors választ kapni. Akkor megnézem azt a jobb első kereket. Igazából tapasztalataim szerint nincs gond az üzemanyag ellátással, de 2-3 éven belül biztosan nem volt cserélve. Anno, Hondámon max. negyedévente rendszeresen cseréltem (biztos, ami biztos alapon). Az műanyaggal ment, a motortérben volt, könnyen hozzáférhető helyen, s azt a 250 Ft-ot megérte. Nem telitank, úgy 30 liter lötyög benne most :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Hello! a szűrő a jobb hátsó kerék előtt van, alul. A hátsót nézem meg :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 1-2000 Ft-s tétel, és itt nem szükséges félévente cserélni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Tudom sokat kérdezek, de remélem azért nem olyan nagy baj :lol: . Máshonnan nem várhatok választ :D . Szóval. Honnan tudja az ECU, hogy mikor van már elég vákuum a fékrásegítőben? Mert ha jól vettem ki az eddigiekből, akkor azért nagyobb a fordulatszám megállás után, hogy legyen elég vákuum a fékezéshez. Vagy rosszul értelmeztem valamit? Ha nem, akkor van köze ehhez annak a szélvédő aljánál lévő kis fekete "egység"-nek, amire 3 cső csatlakozik, és ebből az egyik a fékrásegítő csövétől jön? (Közben gondolkoztam, asszem visszapróbálom a régi motorhőfok jeladót, hátha az adta meg magát... :lol: ) A fékrásegítős dolgot megoldottad már? :lol: Ha az ECU tudja valahonnan akkor a MAP-tól tudja, bár nem hiszem hogy tudja. Mikor magasabb a fordulat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 1-2000 Ft-s tétel, és itt nem szükséges félévente cserélni. :lol: 20-30ezer km a csereperiódus azt hiszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Az ecu nem tudja, hogy a fékrásegítőben mekkora a vákum. A fordulatot addig tartja 1-200-al magasabban, amíg gurul az autó (van sebességjel) és alapon van a gázpedál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 A fékrásegítős dolgot megoldottad már? :lol: Ha az ECU tudja valahonnan akkor a MAP-tól tudja, bár nem hiszem hogy tudja. Mikor magasabb a fordulat? A fékrásegítős dolog az vaklárma volt :lol: . Ahogy jönnek kipróbálni a kocsit, elállítják az ülést (jellemzően tökig előre... :D ), és csak az tűnt fel, hogy fura a fék, nem tudom úgy kinyújtani a lábam... Így el se indultam vele... :D Este muszáj volt, esőre állt (nem szeretem a vízibiciklizést :D ). Most nem bohóckodott, meg reggel is próbálgattam, végig jó volt, és vagy 20-szor elindítottam, és szépen beállt 900-ra. A féket taposni kell, blokkolni csak akkor tudtam a kerekeket, mikor szemerkélni kezdett az eső. Meg azért az zavar hogy nyomkodásnál puffog a kipuff. De mindegy végülis. Volt hogy mire hazaértem melóból, már 1500 volt a fordulatszám, olyan is volt, hogy normális alapjárattal leállítom, 20 perc múlva indítok, akkor megint 1500-on tartja... Aztán pár gyújtás ráad-levesz után megint minden rendben... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Villi Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 tudja esetleg valaki hogy menyi kel legyen a gyertyanak a nyitasa? most vettem uj gyertyakat BERU markaju (nemvolt egypolusu GM) es ennek 1.1 mm, az egyiket betetelkor elejtettem, MURPHY torvenye mukodot es a polusra eset, osze lapult a polus, kinyitotam es beraktam, olyan 1800km utan megneztem a gyertyakat es 3 feher maradt mintha uj lenne es az amit elejtettem es elalitodott a hezag az tegla piros lett. Az oregek aztmondjak az a jo ha tegla szinure eg ki. Akor nalam nem jo az 1.1 mm nyitasu gyertya mert feher maradt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 tudja esetleg valaki hogy menyi kel legyen a gyertyanak a nyitasa? most vettem uj gyertyakat BERU markaju (nemvolt egypolusu GM) es ennek 1.1 mm, az egyiket betetelkor elejtettem, MURPHY torvenye mukodot es a polusra eset, osze lapult a polus, kinyitotam es beraktam, olyan 1800km utan megneztem a gyertyakat es 3 feher maradt mintha uj lenne es az amit elejtettem es elalitodott a hezag az tegla piros lett. Az oregek aztmondjak az a jo ha tegla szinure eg ki. Akor nalam nem jo az 1.1 mm nyitasu gyertya mert feher maradt? Azt hiszem 1mm az előírt (bár a 0.7 is rémlik...). Várd meg a hozzáértőket :lol: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 0,7-0,8 mm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Azt hiszem 1mm az előírt (bár a 0.7 is rémlik...). Várd meg a hozzáértőket :lol: . 0,7-0,8 mm. Egy hozzáértő :lol: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Egy hozzáértő :lol: . Inkább csak a felszint súrolgató. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Sziasztok Ismét segítséget kérnék, remélem iszonylag jó topicba írok. Úgy döntöttem, meglesem, majd ha olyan állapotú, kicserélem a benzinszűrőt, (Astra F 2.0i), mert információim szerint elég régen történt meg. A motortérbe hirtelen bepillantva azoban sehol sem láttam (bár nem is kerestem órákon át). Gondolom, közületek sokan rögtön egyértelműen rávágják, hol van, s még le is érek délig a boltba. Még valami: térfogatot is jó volna tudnom (eladók közül néha igen butácskák vannak benn a boltban). Köszi a segítséget Bár a boltot már nem éred el, de hátha segíthetek. A benyaszűrő a padlólemez alatt középtájon van, én 1200 Ft-ért vettem két bilinccsel együtt. Csere periódus 60 ezer km. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Bár a boltot már nem éred el, de hátha segíthetek. A benyaszűrő a padlólemez alatt középtájon van, én 1200 Ft-ért vettem két bilinccsel együtt. Csere periódus 60 ezer km. Inkább 30000. Vagy minden második szervízperiódus. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Inkább 30000. Vagy minden második szervízperiódus. Annó a G Astrámban a második szervíznél (60 ezer km) volt esedékes, tehát igazad van, de nincs igazad, mert bár a második szervíz az F Astránál tényleg 30 ezer kilométernél esedékes, de attól nem fog a szűrő jobban koszolódni, hogy F vagy G Astrában van. A mostani kocsimban én 60 e után cseréltem és semmi probléma nem volt, pedig ócsó benyával járok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Villi Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 0,7-0,8 mm. Akor most csereljem ki az uj gyertyakat 0,8mm gyertyakra? Amugy az mit jelent hogy nem tegla szinu hanem feher maradt mint ujkorabban a mostani 1.1 mm hezagu gyertyam? Ez igy nem jo? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Én úgy tudtam hogy a jó gyertya szine őzbarna, ha fehér akkor alacsonyabb hőértékű mint kellene ha fekete trutyis akkor meg magasabb hőértékü mint kellene.Szerintem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Annó a G Astrámban a második szervíznél (60 ezer km) volt esedékes, tehát igazad van, de nincs igazad, mert bár a második szervíz az F Astránál tényleg 30 ezer kilométernél esedékes, de attól nem fog a szűrő jobban koszolódni, hogy F vagy G Astrában van. A mostani kocsimban én 60 e után cseréltem és semmi probléma nem volt, pedig ócsó benyával járok. Nem is arról van szó, hogy jobban koszolódik, vagy sem. Hanem arról, hogy a karbantartási tarv ennyit határoz meg. De felőlem akkor cseréled a benzin szűrődet, amikor akarod. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Radó Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Hali!Sikerült kicserélnem a vízhőmérséklet jeladót(2kellett,1eltört),de ez sem oldotta meg a gondot.Arra már rájőttem hogy ha kihűl a motor teljesen csak akkor jelentkezik a nehéz indítás.Nem vagyok bent biztos de mintha ilyenkor karter szagot éreznék a kabinban.Lehetséges ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Ezt találtam a gyertyákkal kapcsolatban :lol: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 Ezt találtam a gyertyákkal kapcsolatban :lol: . Részletes és kimeritő leirás, köszönjük. Én meg küldök egy képet a szétvágott benzinszűrőmről. NEM flexel vágtam szétt! :lol: Amikor leszedtam átt sem lehetett fújni rajta. Gondolhatjátok mennyi töbletmunkát jelentett az AC pumpának ezen átnyomni a benyát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts